Skoči na vsebino

Honda VFR 1200 X CROSSTURER


Priporočene objave

Objavljeno

Hja, nismo vsi motoristi pristaši BMW-ja, za marsikoga od nas, ga preko japončka ni! :grim Dejstvo je, da vsi novodobni motorji vsak v svojem segmentu zmorejo veliko več, kot zmore navaden smrtnik iztisniti iz sebe in (ali) motorja... Če pa smo spet pri primerjavi velemojstrskega GS-a s Cross tourerjem, pa sem prepričan da ne eden ne drugi nista namenjena vožnji po brezpotju, sta oba za to pretežka. na asvaltu, za kateraga sta tudi primarno namenjena, pa se po moji presoji Cross tourer z lahkoto kosa tudi z GS-om. Če pa se ne, pa mi je načeloma popolnoma vseeno, saj nebi imel ne enega ne drugega, če pa že, pa bi to bila ziher Honda. Zakaj? Hmmm, za moj okus je veliko lepša od GS-a, pa še GS je boxer, kar pač mene moti.. :whistle:

Kaj si me hotu potolažit :D

Se popolnoma strinjam z tabo,da je okusov več.Tud sam nisem fanatik modrobele vetrnice pa če vrjameš ali pa ne,ja priznam mi je pa zelo všečna..

No delno se strinjam z tabo,da oba nista za brezpotja ali kozje stezice a menim,da se bi veliko bolje na grobem terenu znašel gs,če ne zaradi drugega pa zaradi tega ker je 50kg lažji......no pa na Hondi si tud ne predstavljam nekih hard enduro pnevmatik....saj bi zgledala ne tič ne miš,,,,kar pa za GS ne mormo reč.....

Je pa Honda na prvi pogled bolj všečna,čeprav je lepota relativna in se strinjam,da se po zmogljivosti na cesti z lahkoto kosa z GS če ni celo boljša,za tiste z težko roko saj je agregat zmogljivejši,novejši...kar pa se tiče udobja pa ne morem komentirat saj je nisem vozil.

No moj prejšnji post se je nanašal na izjavo člana,da je Crosstourer in Crossrunner konkurenca 800 in 1200kubičnem GS-u moslim da ni,zakaj tako mislim sem pa podal argumente v obliki tehnične tabele,sicer mogoče res malo nepregledne a za ljudi z normalnim inteligenčnim kvocientom vseeno berljive :P

Vrjetno pa bom šel v petek v Trzin to pogledat,ker mi je motor zanimiv in bi si ga rad bolj podrobno ogledal,če bo še kdo za in iz LJ naj piše pa ga poberem.

Objavljeno

Ja dobr ste me skurcali :cry:

No zdej mi pa šenki tvojga GS-a, da te nebojo skoz :l_01:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

+ polni kovčki + ... :wacko:

BTW: ko smo ravno pri težah: sem bral test nove opel astre GTC 1.6 T; pojamrali so nad precej veliko težo avta: 1550 kg in dopisali, da je konkurenca od 150 - 250 kg lažja. Grem sam pogledat še težo nove Honde civic 1.8 s (bencin) : 1276 kg. To je skora 300 kg razlike. Mi res ni jasno: vsi nabijajo o zmanjšanju strupenih emisij v ozračje - ampak kot si jaz predstavljam, je vse povezano: aerodinamika - teža - zmogljivosti - poraba - emisije CO2 ...

jah lej. . . če motor zlajšajo ene 15 kil, ol se lahk jaz še za teh petnajst zredim. a nii bolš če oni delajo namest mene :D

men se zdi, da 5, 10, ali 18 Kg ni taka ooojeeej razlika. Problem za GSovo konkurenco je, da so boxer BMWji izredno lepo uravnoteženi. čim se kolesa vrtijo, je bavarc neznosno lahek. To po moje nardi kombinacija teleleverja, strmega kota glave in raztegnenga motorja. Glava, zelo težek del motorja je pr bmw na dveh straneh in relativno nizko. Boxer je res kul stroj. sm ga mel u treh avtih, še en mi manjka :D. morda bo Cartman enkat zadost star, da ga bo mel tud na motorju hehehe.

Kar pa se avtov in teže tiče. . . lajf se komplicira na vseh področjih. Polo je že na gabaritih Golfa 3. povsod so že ABS airbagi, ESP bo kmalu, če ni že obvezn. . . .in ko to sešteješ, je 500 kil uporabna in potrenba varnost. Citroen Visa , s katero sm se fino zabaval čez pol evrope, je vagala 850 kil. Zdaj ta avtek deluje tako krhko, in nestabilno, da si ne predstavlam, kako bi kdo notr naložu družinico in se odpravu na dopust. . . to zgleda ko katrca. deathtrap.

Objavljeno (popravljeno)

Kmet2!

Saj poznaš tisti pregovor, ki pravi:

Nikoli se ne prerekaj z idiotom, ker te bo spravil na svoj nivo in premagal z izkušnjami! (Pa ne motorskimi!!)

Tapameten popušča.

Dober motor je tisti, ki funkcionira. Pa naj bo majhen, velik ali pa tasreden. Schwabontar, rižev narastek ali lah! :yes: Isti ti je klinac.

Popravljeno . Popravil semering
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

8 litrov? 8????????????????????????

Ja za te kile more nekej popit ^_^
Objavljeno

ja kaj pa triumph? ma ne spije 8...

aja, motor za potovat si kupiš tak da velik popije..jej..to je logika..

če na enem fun-biku ne bi spraševal kolk spije..ma za potovat je no..

Objavljeno

Ja za te kile more nekej popit ^_^

ne, ker če gs-a na polno obložiš ne spije tolk..

Objavljeno

Tisti, ki kupi takšen motor, ne vpraša koliko popije.

A ti kaj bereš forume? Folk se res na veliko sprašuje kako daleč se lahko pelje z enim tankom, pri porabi 8 litrov to ni ravno daleč. Kljub temu da je bencinskih na asfaltiranih cestah (kamor ta motorin sodi) kot listja in trave, je folku še vedno to kot kaže zelooooo pomembno. Vem, da so se vsi zgražali držali, ko je Triumph za Explorerja objavil, da bo imel samo 20l tank.

Moj mi pije pri aktivni vožnji kakih 5-5,5l, 22l rezerovar = turing domet, to mi je neke vrste benchmark za motorje s katerimi naj bi se potovalo.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

...saj to je čist kool poraba... ker če je na testu pil 8 litrov, realno v vsakdanji uporabi to pomeni 6 ali manj...

sicer smo pa to že pri crosrunnerju ugotavljal... je tudi pil skor 8, medtem ko VFR na touring furi komot držiš krepko pod 6...

Objavljeno

Poraba na testu je bila 8,9l. 8 je bila poraba, ko so umirili vožnjo.

Objavljeno

...in poprebranem testu... hja , žal so mal morda preveč komplicirali, če sem prav "razbral" je versys udobnejši, bolj ekonomičen in cenejši... aja, sam nima kardana..., kakorkoli - ko sem se sam jajcal na sejmu po teh mopedih, mi je rit pravila takole: triumph, XTZ, Versys, Crosturer, Mutistrada... vtporedni test, bo gotovo "šel v dnar"

Objavljeno (popravljeno)

A ti kaj bereš forume? Folk se res na veliko sprašuje kako daleč se lahko pelje z enim tankom, pri porabi 8 litrov to ni ravno daleč. Kljub temu da je bencinskih na asfaltiranih cestah (kamor ta motorin sodi) kot listja in trave, je folku še vedno to kot kaže zelooooo pomembno. Vem, da so se vsi zgražali držali, ko je Triumph za Explorerja objavil, da bo imel samo 20l tank.

Moj mi pije pri aktivni vožnji kakih 5-5,5l, 22l rezerovar = turing domet, to mi je neke vrste benchmark za motorje s katerimi naj bi se potovalo.

Večinoma se folk z debelo denarnico ne sprašuje koliko pije zadeva in kje naj "poceni" servisira.

To je menda tudi slovenski fenomen. Važno je, da si v "ulici" glavni, pol pa vožnja na hlapa in jamranje o dragih servisih. Aja, vozilo pa kupljeno na lizing in kredit.

Res je tudi, da 8l ni vzpodbudna številka, ampak v civilizaciji je črpalk nebroj, za drugam pa tak te fancy igrače niso.

p.s.

Ta je čisto dovolj za povprečnega userja.

http://www.honda-as.com/motorcycles_content.php?id_kat=1&m=302

Popravljeno . Popravil Snecer
Objavljeno

Ja Snecer, zna bit da lastnikov tist litr ne boli. In crpalke so pogoste, al pa tud ne. Ampak ce mas v testih tako spluvan motor, definitivno nisi prvi na vasi, ker mas nasedlega zejnega kita.

Men se zdi, da mora bit stroj konkurencn v vseh segmentih. Ne mors narest motorja ki ze u startu zaostaja v nekaterih pomembnih parametrih. In racunat na uspeh. Morde bi jim kile se odpustu, zlampanja pa v 2012 ne mormo prezrt. To je nesprejemlivo ze zarad kao okoljske osvescenosti. Res me cudi, da se honda in yamaha ne znata bmwju postav po robu. Kawa in Suzuki nit ne probata, crosstourer in super tenere pa z kardanom tocno kazeta kaj bi rada bla......pa nista.

Objavljeno

Večinoma se folk z debelo denarnico ne sprašuje koliko pije zadeva in kje naj "poceni" servisira.

To je menda tudi slovenski fenomen. Važno je, da si v "ulici" glavni, pol pa vožnja na hlapa in jamranje o dragih servisih. Aja, vozilo pa kupljeno na lizing in kredit.

Res je tudi, da 8l ni vzpodbudna številka, ampak v civilizaciji je črpalk nebroj, za drugam pa tak te fancy igrače niso.

p.s.

Ta je čisto dovolj za povprečnega userja.

http://www.honda-as....?id_kat=1&m=302

To sem navedel v mojem postu. Ni problem v tem, da bi bil strošek za bencin previsok. Hec je v tem, da kupci v tem segmentu pričakujejo in zahtevajo zelo velik doseg (preglej malo tuje forume), bolj zaradi tega ker je to kao adventure (big endruo, dual sport, itd.) segment in se to spodobi. Zadeva ni ravno racionalna ampak motorizem skoraj v nobenem pogledu ni.

Proizvajalca ne zanima ali kupci kupijo motor za to, da se bodo hvalili pred sosedi ali pa šli neslišno okoli sveta. Ali ga prodajo ali pa ne :D in kot je cartman rekel, če niti v enem segmentu nisi "boljši" od konkurence potem ga bo prodati težko.

Objavljeno

Saj to ravno ne moremo rečt, da ni v katerem segmentu boljši... vsak skuša na svoje argumente "odšpilat" ...Motor v tej Hondi je gotovo najboljši (najnaprednejši) v vsej enduro konkurenci in tudi videz bo privabljal kupce... Versis bo privabljal z udobjem, ugodno porabo in ceno... XTZ s preizkušenim imenom, robustnostjo... BMWju ni treba privabljat ker je BMW itd.

Tiste kile, ki nekater tako motijo so pa najmanj pomemben in resnično patetičen faktor... Vas je lahko sram da se sploh obregnete ob to, ...pa da si sploh "upate" napisat... "kake jokice"... vam svetujem da greste v fitnes, ...ne pa da trenirate mišice z metanjem in pobiranjem motorjev (full hobi...) :kva2:

Je pa res, da sem si crosstureja dodobra ogledal in tudi posedel na njem... in me ni prepričal... XTZ in Triumph sta me! ... če bi se pa z vsemi peljal, bi pa morda spremenil mnenje..

Objavljeno

ja fajn..najnaprednejši motor ki ima 30% večjo porabo kot konkurenca..s tem da nekih hudih konjev v tem segmentu ne rabiš..

me prav zanima..res..

Objavljeno

jaz svojemu motorju štejem samo v plus, da lahko 550 kilometrov naredim z enim tankom (R1200RT)

:kva2:

ja fajn..najnaprednejši motor ki ima 30% večjo porabo kot konkurenca..s tem da nekih hudih konjev v tem segmentu ne rabiš..

me prav zanima..res..

Objavljeno

Meni osebno pa je to popolnoma vseeno koliko naredim z enim keslom, ker po 200 km, mi res paše se kje ustavit na kaki kavi, hahaha, za cestaka je 200 km v enem šusu dovolj! :grim Sicer pa tudi z najbolj udobnim touring motorjem, se verjetno od vsakega rit veseli, če se tu in tam ustavi, ali?? :ninja:

Objavljeno

Hja, jaz kar priznam, da nemalokrat vozim od "pumpe do pumpe"... tako cca 280 - 300 km ... in bi mi res pasalo če bi se dalo vsaj do 400 potegnit... kot "nekadilec in nekavopivec" se pač "peljem"... in mi večkrat (če sem prvi v "riiži") pol kolegi trobijo, blendajo, "češ daj ustavi že" ...mam mal "uležano rit" pa še kar udoben moped in kilometri pol niso problem... za koliko-toliko "touring" moped, bi res morala bit dosegljiva kilometrina med 350 in 400 km...

BMW jo zlahka (presega), Guzzi tudi, Versys je tudi tu nekje, Triumphovega testa nisem bral in ne vem, Yamaha in Multistrada sta že malo bolj žejna, Honda OHOHO...

Ko jih bodo na primerjalnem testu postavili "v vrsto" bo to gotovo najbolj "prodajan" letošnji primerjalni test... :blush:

Pa še malo :kva2: samovšečnosti :topic: : Moja "tanarbulša" XJR je z v osnovi "zastarelo" mašino iz 80-tih, je s svojimi 98 KS in 108 Nm prav šparoven moped (povprečje med 5,5 in 6,5) :grim :grim

Objavljeno

...Motor v tej Hondi je gotovo najboljši (najnaprednejši) v vsej enduro konkurenci ...

Zakaj bi bil težki, požrešni (ja poraba in domet sta mi zelo važna) in komplicirani V4 najboljši motor v potovalni enduro konkurenci? Če bi dali not 6-cilindski motor od goldvinga, bi bil to še naprednejši enduro motor ali kaj ?

Edino kar je možno lahko, da bo izpadel najzaneslivejši (a to bo pokazal šele čas, če bo).

Skratka Honda si z novimi modeli dela za moj okus in pojmovanje motorja sramoto.

Africa, VFR 750, CBR 900, XR 600, ST 1100 itd (se pravi kvaliteta, zanesljivost in zmogljivost) to je "Honda" na katero se jaz palim.

CB 1300 se mi je zdela nekako še ena zadnjih "pravih", zato sem jo pred leti vzel (in odlično služi da ne bo pomote).

Naslednji motor bo po vsej verjetnosti potovalni enduro, a Honda to po vsej verjetnosti ne bo.

Sem še do zadnjega upal na dostojnega naslednika Africe, pa ga očitno pri Hondi ne bom dočakal.

LP

Objavljeno

Vsake toliko se je itak treba ustavit, in to raje na pijači kot na tankšteli :grim

Meni osebno pa je to popolnoma vseeno koliko naredim z enim keslom, ker po 200 km, mi res paše se kje ustavit na kaki kavi, hahaha, za cestaka je 200 km v enem šusu dovolj! :grim Sicer pa tudi z najbolj udobnim touring motorjem, se verjetno od vsakega rit veseli, če se tu in tam ustavi, ali?? :ninja:

Objavljeno

Vsake toliko se je itak treba ustavit, in to raje na pijači kot na tankšteli :grim

Jaja, absolutno se strinjam, je tankštela dražja kot kaka pijača! :grim

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!