Skoči na vsebino

Honda VFR 1200 X CROSSTURER


Priporočene objave

Objavljeno

sedel danes na njej..ni težka na mestu..res pa da je bil tank prazen..

čakamo na testne vožnje..

Objavljeno

Bil tud jaz na predstavitvi,položaj telesa za prvi vtis dober,motor optično lep,kovčki premajhni,sploh zadnji,teže na mestu ni čutiti.

Vse ostalo bomo pa videli ob kakšni testni vožnji,od marca naprej,se vpišeš v čakalno knjigo in gas...

Vse pohvale tudi organizatorju ,predvsem zaradi pomoči,ki so jo ponudili kliničnemu centru,namreč dali so jim v uporabo za 3leta,brez vseh stroškov in z možnostjo podaljšanja Crossturerja....lepa gesta. :OK:

Objavljeno

Kaj, a je šel kdo na predstavitev Honde, kakšni so vtisi

Objavljeno

Še en debeli kiks Honde......pa sem resnično upal, da bo naredila spodoben in konkurenčen motor GS-u......kako lahko "mali riževi narastki" naredijo tako težko kravo ki toliko popije? Ni mi jasno.....če bi se fijakal po lokalu, bi mi bilo vseeno, tako pa dodatni stroŠek 500-800 eurov (za bencin) na leto ni ravno malo....

Objavljeno

Še en debeli kiks Honde......pa sem resnično upal, da bo naredila spodoben in konkurenčen motor GS-u......kako lahko "mali riževi narastki" naredijo tako težko kravo ki toliko popije? Ni mi jasno.....če bi se fijakal po lokalu, bi mi bilo vseeno, tako pa dodatni stroŠek 500-800 eurov (za bencin) na leto ni ravno malo....

Briga tebe za porabo, vidim da ti ni težko, ko pa imaŠ doma celo zbirko mopedov, samo poraba ki jo opisujeŠ je pa res velika za tak moped, ki bi moral imeti porabo tam okoli 6 litrov

Objavljeno

Briga tebe za porabo, vidim da ti ni težko, ko pa imaŠ doma celo zbirko mopedov, samo poraba ki jo opisujeŠ je pa res velika za tak moped, ki bi moral imeti porabo tam okoli 6 litrov

porabo 8,5 litrov sem imel na GS-u samo enkrat in to predlani, ko sem moral expresno iz Beograda v Ljubljano.....konstantna brzina 180+ . Drugače normalna poraba 5-5,8 litra/100. Pa ga ravno ne Šparam. Pri moji kilometrini je ta razlika od 500-800 evrov letno. Pokrijem stroŠek gum, servisov in Še ostane, pa ti vidi koliko pomeni 2-3 litre več porabe na 100km.

Interesantno, da mi CBF600 več požre kot GS.

Objavljeno

Vse pohvale tudi organizatorju ,predvsem zaradi pomoči,ki so jo ponudili kliničnemu centru,namreč dali so jim v uporabo za 3leta,brez vseh stroškov in z možnostjo podaljšanja Crossturerja....lepa gesta. :OK:

Takšnih lepih gest bi moralo biti še več... za promocijo motorja vsekakor lahko to naredi dodaten plus... če bodo le odzivi uporabnikov iz UKC pozitivni ;-).

Objavljeno

Še en debeli kiks Honde......pa sem resnično upal, da bo naredila spodoben in konkurenčen motor GS-u ...

Pa si se mogoče ti sam pri sebi vpraŠal, če so sploh želeli narediti konkurenčen motor toliko opevanemu bavarcu? Za mene, ki sicer nisem pristaŠ teh velikih cestnih endur ima v primerjavi z njim (čeprav ju jaz sploh ne bi direktno primerjal, ker je honda že na oko mnogo bolj cestna zadeva) vsaj dva plusa če ne celo tri: zvok in pa desig oziroma oblika kot celota (ki je pa itaq subjektivna kategorija) ter mnogo manj "kravast" izgled (beri: verjetno bolj okreten).

Sama predstavitev pa prav posrečen dogodek,dosti obiska in malo tistega "obveznega" besedičenja s strani ljudi iz AS-a. In njihova zelo lepa poteza z oddajo enega crosstourja v uporabo ljubljanskim reŠevalcem. :OK:

Objavljeno

Pa si se mogoče ti sam pri sebi vpraŠal, če so sploh želeli narediti konkurenčen motor toliko opevanemu bavarcu? Za mene, ki sicer nisem pristaŠ teh velikih cestnih endur ima v primerjavi z njim (čeprav ju jaz sploh ne bi direktno primerjal, ker je honda že na oko mnogo bolj cestna zadeva) vsaj dva plusa če ne celo tri: zvok in pa desig oziroma oblika kot celota (ki je pa itaq subjektivna kategorija) ter mnogo manj "kravast" izgled (beri: verjetno bolj okreten).

Sama predstavitev pa prav posrečen dogodek,dosti obiska in malo tistega "obveznega" besedičenja s strani ljudi iz AS-a. In njihova zelo lepa poteza z oddajo enega crosstourja v uporabo ljubljanskim reŠevalcem. :OK:

Ne, seveda da niso hoteli narediti konkurenčnega motorja, kje pa.....Pač Honda odpira nov segment "prekleto težkih in požreŠnih" velikih endur.Pač "premikajo meje"..... Če podatki iz testa držijo jim moram čestitati, kajti uspelo jim je na celi črti. Glede okretnosti pa nima smisla izgubljati besed.

Je pa lepa in pohvalna gesta z oddajo motorja v uporabo.

Objavljeno

Po moje si ta moped tudi ne zasluži "špic"

Po moje si ta krača ne zasluži, da se jo kakorkoli povezuje s podlago, ki ni asvalt, japonci celo z obliko žalijo vse, kar lahko pelje po makadamu...

Prevelik, pretežak in požrešen. Tank 21,5l in poraba 16.7km/l (verjetno je kilometrina/liter še po japonsko navita) Temu ti kljukci pravijo avtonomija?

S to kračo si ne bi upal prečkati niti Brkinov...

Objavljeno

Pa si se mogoče ti sam pri sebi vpraŠal, če so sploh želeli narediti konkurenčen motor toliko opevanemu bavarcu? Za mene, ki sicer nisem pristaŠ teh velikih cestnih endur ima v primerjavi z njim (čeprav ju jaz sploh ne bi direktno primerjal, ker je honda že na oko mnogo bolj cestna zadeva) vsaj dva plusa če ne celo tri: zvok in pa desig oziroma oblika kot celota (ki je pa itaq subjektivna kategorija) ter mnogo manj "kravast" izgled (beri: verjetno bolj okreten).

Sama predstavitev pa prav posrečen dogodek,dosti obiska in malo tistega "obveznega" besedičenja s strani ljudi iz AS-a. In njihova zelo lepa poteza z oddajo enega crosstourja v uporabo ljubljanskim reŠevalcem. :OK:

Ja navedel si pa res pluse :slap: o okretnosti mi pa prosim ne nabijaj če nisi Še sedel na GS-u,kaj Šele vozil......

Res ne vem pa zakaj se mora vsak motor tu na forumu primerjat z GS-om :blink:

Nekdo bo v Crossturerju videl svoj sanjski motor,nekdo drug spet ne.

Definitivno pa ne moreŠ primerjat GS-a z Crossturerjem,pa pustimo tvoje pluse(lepota,design :lol1: )ampak ga primerjaj z tehničnimi podatki(uporabnost,da boŠ razumel o čem govorim)Podatke sem prilimal par postov nazaj,za Hondo so pa prilimali drugi,pa malo primerjaj kot to delajo motoristi ,ki potrebujejo motor za potovanja in ne za vožnje od kafiča do kafiča.......pa,da ne bo pomote,tudi men je Honda vŠečen motor a ima nekaj ključnih slabosti,ki jih ne morem spregledat in v tem času ko vsi stremijo k čim manjŠi porabi in teži...itd....je to velik minus.

In če bi vpraŠal motorista,ki je prevozil velik del sveta in da veliko na te ključne pomankljivosti,katere motor v tem segmentu ne bi smel imeti,mislim,da se ne bo odločil za ta motor,ampak za kakŠnega drugega pa čeprav mu na pogled ne bo tako vŠečen.

Kot sem že navedel,nekdo ga bo pa videl in si ga bo pač želel imeti in se ne bo oziral na nobene tehnične podatke(ljubezen na prvi pogled)sam zagotovo pa ga ne bo primerjal z raznimi drugimi motorji.....zakaj......ker si ga potem ne bi več tako močno želel :P

Fazer03,to o primerjavah ni letelo vse na tebe,ker si povedal,da jih ti ne bi direktno primerjal in tu se popolnoma strinjam z tabo :yes:

Objavljeno

Poglej, a rečeva takole: (brez da se tolčeva po glavi, ob steno itd. ... ) Moj videnje "fame" okoli GS-ov: ( sedel na njemu in tudi peljal) da ni ravno mister lepote je priznal že marsikateri lastnik ( "je tako grd, da je po svoje že kar na svoj način lep" ); glede na razmnoževanje vrste GS zadnja leta pa močno dvomim, da se jih tudi SLO motoristi poslužujejo za razne "poti okoli sveta" - do Dolomitov še, pa v Črno goro, pa malo Bolgarije ... mislim da njegov potencial, ki je baje neomejen za avanturistična potepanja, izkoristi zelo majhen procent SLO motoristov.

Ampak ker je tema o novi Hondi: ko sediš na njej zares vidiš, da je manj "kravasta" - žal ne znam to opisat drugače. In ko bo prilika jo tudi probam in takrat napišem še kaj več.

LP

Objavljeno

Poglej, a rečeva takole: (brez da se tolčeva po glavi, ob steno itd. ... ) Moj videnje "fame" okoli GS-ov: ( sedel na njemu in tudi peljal) da ni ravno mister lepote je priznal že marsikateri lastnik ( "je tako grd, da je po svoje že kar na svoj način lep" ); glede na razmnoževanje vrste GS zadnja leta pa močno dvomim, da se jih tudi SLO motoristi poslužujejo za razne "poti okoli sveta" - do Dolomitov še, pa v Črno goro, pa malo Bolgarije ... mislim da njegov potencial, ki je baje neomejen za avanturistična potepanja, izkoristi zelo majhen procent SLO motoristov.

Ampak ker je tema o novi Hondi: ko sediš na njej zares vidiš, da je manj "kravasta" - žal ne znam to opisat drugače. In ko bo prilika jo tudi probam in takrat napišem še kaj več.

LP

Viš, jez tud nimam rad bokserskega GSa, pa se mi zdi 1200 prow. . . prozorn. povsod skozi vidiš. na pogled mi deluje zelo lahko. Ker sm nekaj bokserjev tud vozil pa vem, da so neverjetno uravnoteženi in tud med vožnjo delujejo zelo lahko. Crostourer pa zgleda ko buldožer. Jez sm prepričan de je tud ta motor za neki perfektn, Ga bo pa kupilo manj ljudi, kot bi ga, če bi mel težo in porabo konkurenčno. Jez sm 100%, da na tripu do Črne gore Med Hondo Yamahao in BMWjem ni takih razlik kot na papirju. Vsi bi stali na istih pumpah, vsi bi bli dol u istem tempu, in podobno spočiti. Ampak, če greš kupovat stroj za slabih 20 tisoč, valjda kupiš tistega ki je najboljš. Bavarc ma tukaj prednost prestižne blagovne znamke, religioznih navijačev in povrh vsega, je odličen vsestranski stroj.

Objavljeno

i. Ampak, če greš kupovat stroj za slabih 20 tisoč, valjda kupiš tistega ki je najboljš. Bavarc ma tukaj prednost prestižne blagovne znamke, religioznih navijačev in povrh vsega, je odličen vsestranski stroj.

ampak honda je bolj dobrih 10.000 kot slabih 20.000 ;)

tu ma malo prednost..

videl nekaj bedarij na njej ki meni ne grejo v glavo (ampak to so malenkosti)

pustmo se presenetit..

Objavljeno (popravljeno)

Mogoče ena dobra primerjava glede velikosti te nove Honde, v primerjavi s staro Varaderko in ostalimi.

Tip je visok 204 cm (rahlo smešno deluje na novi :smoke: )

Nova

421045_348520431854754_100000904010385_1032875_234827113_n.jpg

Stara

12147_223222508120_587433120_3051490_8311661_n.jpg

Anglež

421196_353933164646814_100000904010385_1046899_1975194971_n.jpg

Japaner

882839006_VtMbW-O.jpg

Popravljeno . Popravil gift
Objavljeno

Petke na škorenjcih bo treba malce znižat...

Objavljeno

Na Tenere zgleda kot na Transalpki. :)

Meni zgleda najbolje na Varaderu.

Scarabeo

Objavljeno

Prav tako kot Scarabeo500 se pridružujem mnenju,da bi bilo najbolje da si ubode spet Varadero.....ker na njej zgleda najmanj smotan.. :grim ....na ostalih zgleda kot Martin Krpan na kobilci :rolleyes:

Objavljeno (popravljeno)

Da ni zrasu mož za kak cm? :lol1:

..zanimiva primerjava..

Popravljeno . Popravil jan999
Objavljeno

Ma naj si kupi GSA pa je stvar rešu... :lol1:

Objavljeno

Men je pa tista stranska plastika ki pokriva kiler čist mem, a niso mogli to kaj drugače izvest

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Zadnjič sem ga dobil v Asu na posodo. Odpeljal pač kolikor sem lahko v dobrih dveh urcah.

Zaključek, dober motor. Cena, hja če že primerjam z GS-om, nič kaj prijaznejša.

Pohvalil bi odlično lego. Nekoliko večje teže ne občutiš. Ceste se drži ko prinetana. Gor so bile Dunlopke, bom za nasljednjo sezono te na mojem probal.

Mašina, kapo dol. Res, vrti se kot nora, pospešuje noro. S tem motorjem gre vozniška, 100 %.

Malo me je motil nekoliko "nervozen" gas, sem se pa čisto odvadil štirivaljnikov. Po klancih navzdol z mojimi radiatorjih tako lepo bremzam...

Če bo As kaj na ceni napravil, ali pa dodatno opremo zraven porinil, kdo ve...

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Tudi jaz sem jo vozil in moram reči, da sem prijetno presenečen! Zares! Ko enkrat spelješ se teža izgubi, pa takšen skeptik sem bil, požrem vse besede, ki sem jih napisal o teži. Ja in že sedaj lahko rečem, da je napram kravasti vari pravi biser v vseh pogledih, še najbolj pa pri vožnji po makadamski cesti. Meni osebno celo vesolje stran.

Kolikor mi je čas dopustil sem prekrižaril gozdne ceste domačega Krima. Gor in dol dvakrat Tomišelj-mimo Planinice do ovinka ceste na Rakitno kjer je klopca. Prevozil sem tudi bolj hitri del makadama med gornjim Igom in Krimom .Zelo me je presenetil abs, zdi se mi veliko boljši kot na gsu. Tudi traction control je dobrodošla stvar, še najbolj zaradi navora, ki ga krasi in daje tej Hondi piko na i agregatu !! Ker pa je tc izklopljiv lahko po domače z lahkoto slajdaš zaradi velikega navora - njami. Vodljivost in ciklistika sta briljantni in tu nimam pripomb, zares mnogo bolje kot vara.

Asfaltno relacijo Preserje - Rakitna sem tudi dvakrat prevozil z nasmeškom, ker je pri tem suvereno dobra in mi vliva zelo veliko zaupanja tudi pri pretiravanju skozi ovinke, sploh na izhodih iz ovinkov nisem opazil pretiranega nihanja. Med drugim sem kar lepo sledil črnemu dučeju s PO tablico, ki je imel precej dela, da mi je v krajših ovinkih uhajal in na relaciji iz Preserja do odcepa za Krim mi ni ušel niti za 100 m. Precej dobro čeprav ni namensko narejena samo za asfalt.

Kot vedno pri vsakemu motorju sem tudi tule našel eno veliko pomanjkljivost - menjalnik in sedež, ki je občutno premehak. Pri menjalniku bi se lahko malo razgledali po domačih modelih. No ja sedež lahko pretapiciraš in je to rešitev, pri menjalniku pa ne in zato se mi zdi od vse celote najslabše in najbolj zgrešeno ravno to. Menjalnik je glasen kot pri zetorju, predvsem pri speljevanju je slišat glasen klonk, prva in druga prestava sta občutno predolgi za ta tip motorja. O porabi ne morem nič reči, ker nisem tankal do konca, se mi pa zdi, da ne more bit ravno majhna, ker ob priganjanju računalnik pokaže trenutno porabo tudi čez 25 litrov, ja kar veliko! Ob vrnitvi v Trzin sem po obvoznici opazil tudi malo več vetra v čelado, kar pa bi se lahko popravilo z dvigom šipe, ki pa ni nastavljivo kar tako, kot sem opazil moraš uporabiti orodje za to, žal mi tudi to ni všeč.

No, v celoti se mi zdi zelo dober motor-odličen agregat, ciklistika in ga lahko dam ob bok gsu, stelviu in še komu. Če bi imel denarja za razmetavat bi ga imel!

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Bi pa cinično dodal še to, da šele sedaj vidim kako odličen motor v celoti je naredila Aprilia s Caponordom tam nekje okoli 2002, če bi imel kardan, bi še danes z večino velikih pometla !

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!