Dadi Objavljeno Maj 10, 2012 Opozori Objavljeno Maj 10, 2012 Tale motor ima še eno meni hudo fino stvar, ki sem jo pogrešal pri mojih mnogih motorjih - prikazovalnik prestav - bravo Honda !
CAPI Objavljeno Maj 11, 2012 Opozori Objavljeno Maj 11, 2012 (popravljeno) Bi pa cinično dodal še to, da šele sedaj vidim kako odličen motor v celoti je naredila Aprilia s Caponordom tam nekje okoli 2002, če bi imel kardan, bi še danes z večino velikih pometla ! Zato ga vozimo :grim in kardana lastniki prav nič ne pogrešamo Popravljeno Maj 11, 2012. Popravil CAPI
Dadi Objavljeno Maj 11, 2012 Opozori Objavljeno Maj 11, 2012 (popravljeno) Zato ga vozimo :grim in kardana lastniki prav nič ne pogrešamo no ravno zato ste ostali tam kjer ste, v davnih letih tam nekje okoli mileniuma ravno tako kot lastniki varader Popravljeno Maj 11, 2012. Popravil Dadi
CAPI Objavljeno Maj 12, 2012 Opozori Objavljeno Maj 12, 2012 no ravno zato ste ostali tam kjer ste, v davnih letih tam nekje okoli mileniuma ravno tako kot lastniki varader a ni bokser še iz starejših časov..... Tale crossturer mi pa deluje konstrukcijsko mal švoh za kaj bolj štrapacnega.... Dadi 1
Dadi Objavljeno Maj 12, 2012 Opozori Objavljeno Maj 12, 2012 a ni bokser še iz starejših časov..... Tale crossturer mi pa deluje konstrukcijsko mal švoh za kaj bolj štrapacnega.... Sem malo v hecu napisal o caponordu in lastnikih, hec mora bit ! Ti pa priporočam vožnjo s crosstourer, ne bo ti žal !
royal Objavljeno Maj 20, 2012 Opozori Objavljeno Maj 20, 2012 a ni bokser še iz starejših časov..... Tale crossturer mi pa deluje konstrukcijsko mal švoh za kaj bolj štrapacnega.... tako verjetno ni švoh, da bi mu okvirji razpadali kot nekaterim I30 1
royal Objavljeno Maj 20, 2012 Opozori Objavljeno Maj 20, 2012 Tudi jaz sem jo vozil in moram reči, da sem prijetno presenečen! Zares! Ko enkrat spelješ se teža izgubi, pa takšen skeptik sem bil, požrem vse besede, ki sem jih napisal o teži. Ja in že sedaj lahko rečem, da je napram kravasti vari pravi biser v vseh pogledih, še najbolj pa pri vožnji po makadamski cesti. Meni osebno celo vesolje stran. Kolikor mi je čas dopustil sem prekrižaril gozdne ceste domačega Krima. Gor in dol dvakrat Tomišelj-mimo Planinice do ovinka ceste na Rakitno kjer je klopca. Prevozil sem tudi bolj hitri del makadama med gornjim Igom in Krimom .Zelo me je presenetil abs, zdi se mi veliko boljši kot na gsu. Tudi traction control je dobrodošla stvar, še najbolj zaradi navora, ki ga krasi in daje tej Hondi piko na i agregatu !! Ker pa je tc izklopljiv lahko po domače z lahkoto slajdaš zaradi velikega navora - njami. Vodljivost in ciklistika sta briljantni in tu nimam pripomb, zares mnogo bolje kot vara. Asfaltno relacijo Preserje - Rakitna sem tudi dvakrat prevozil z nasmeškom, ker je pri tem suvereno dobra in mi vliva zelo veliko zaupanja tudi pri pretiravanju skozi ovinke, sploh na izhodih iz ovinkov nisem opazil pretiranega nihanja. Med drugim sem kar lepo sledil črnemu dučeju s PO tablico, ki je imel precej dela, da mi je v krajših ovinkih uhajal in na relaciji iz Preserja do odcepa za Krim mi ni ušel niti za 100 m. Precej dobro čeprav ni namensko narejena samo za asfalt. Kot vedno pri vsakemu motorju sem tudi tule našel eno veliko pomanjkljivost - menjalnik in sedež, ki je občutno premehak. Pri menjalniku bi se lahko malo razgledali po domačih modelih. No ja sedež lahko pretapiciraš in je to rešitev, pri menjalniku pa ne in zato se mi zdi od vse celote najslabše in najbolj zgrešeno ravno to. Menjalnik je glasen kot pri zetorju, predvsem pri speljevanju je slišat glasen klonk, prva in druga prestava sta občutno predolgi za ta tip motorja. O porabi ne morem nič reči, ker nisem tankal do konca, se mi pa zdi, da ne more bit ravno majhna, ker ob priganjanju računalnik pokaže trenutno porabo tudi čez 25 litrov, ja kar veliko! Ob vrnitvi v Trzin sem po obvoznici opazil tudi malo več vetra v čelado, kar pa bi se lahko popravilo z dvigom šipe, ki pa ni nastavljivo kar tako, kot sem opazil moraš uporabiti orodje za to, žal mi tudi to ni všeč. No, v celoti se mi zdi zelo dober motor-odličen agregat, ciklistika in ga lahko dam ob bok gsu, stelviu in še komu. Če bi imel denarja za razmetavat bi ga imel! Iz katere revije si prepisal ta komentar :grrr
Dadi Objavljeno Maj 20, 2012 Opozori Objavljeno Maj 20, 2012 (popravljeno) Iz katere revije si prepisal ta komentar :grrr No, pa povej zakaj ne verjameš, da sem jaz to napisal ! Nisem novinar, sploh ne delam v veji motorizma, nisem pristaš nobene znamke motorjev, sem preprosto dolgoletni ljubitelj motorizma in to je pač to. Verjameš ali ne ! Mojo izkušnjo sem želel deliti z vami in nič drugega ! Opa, šele sedaj sem opazil, da sem dregnil v ego nekoga, ki ima varadero in ja še vedno sem enakega mnenja za ta motor ! Popravljeno Maj 20, 2012. Popravil Dadi
Arriba Objavljeno Maj 20, 2012 Opozori Objavljeno Maj 20, 2012 Crosstourer? Visoko, štorasto, nerodno, kot pač vse cestne endure....
Arriba Objavljeno Maj 20, 2012 Opozori Objavljeno Maj 20, 2012 A nis mal zgrešu primerjaš "fejzerko, boldorko" in naše kravice endurke. drgač pa vsak svojga kona hval anede....... Ej sj nič ne primerjam. Ne vem zakaj zdaj tuki zraven mešaš fazerja in bol d'orko? To je pač moj vtis iz vožnje z tem motorjem ko so mi ga dali na posodo pr Čepinu v Vojniku. Pa brez zamere če sem s tem mojim nepomembnim mnenjem koga prizadel. Se mi je kr zdelo da bom (zopet) dregnil v osje gnezdo....
ZaskA Objavljeno Maj 21, 2012 Opozori Objavljeno Maj 21, 2012 K sm ga prvič vidu mi je bil kr neki, za fotre ,prejšn tedn pa sm jo dobu na testno vožnjo,sm pa 100% spremenu mnenje. Motor se res fajn pele, navora dost, nobenga zvijanja,zavore super. Vizualno mi sicer ni nevemkako všeč, sam celoten paket je pa dober... Na naših zrukanih cestah marsikerga cestaka zadej pustiš... :grim Dadi 1
Demon Objavljeno Junij 15, 2012 Opozori Objavljeno Junij 15, 2012 No, tako pa sem se jaz odpravljal na testno! :krneki:
sayo Objavljeno Junij 20, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Junij 20, 2012 Danes imel priložnost peljat crosturerja samo 1 km :lol: , za peljat super :notworthy: , odgovarja mi tudi pozicija voznika, ima pa zame ene par stvari ki me motijo: ko sem se vsedel gor sem se spekel ob zadnji del alu okvirja ki ti pride med nogama, motor ima na tistem zaprtem mestu zadnja dva cilindra in se v tej vročini greje ko pras..., ventilator laufa skoraj non stop, digitalni števci mi ne potegnejo kakor tudi ne avspuh, aja pa cena To je bilo moje mnenje, žal brez primerjave z GS-om ki sem ga obdržal zase Kmet2 1
royal Objavljeno Julij 12, 2012 Opozori Objavljeno Julij 12, 2012 Kako je s tem natolcevanjem o veliki porabi, je kdo testiral, če je verjet spodnjemu testu je zadeva zanimiva oz. bo .........v kratkem grem testirat, samo ne 1km, da vidim kakšna je razlika med staro in novo kravo, druge primerjave me ne zanimajo. :grrr
Demon Objavljeno Julij 13, 2012 Opozori Objavljeno Julij 13, 2012 Kako je s tem natolcevanjem o veliki porabi, je kdo testiral, če je verjet spodnjemu testu je zadeva zanimiva oz. bo .........v kratkem grem testirat, samo ne 1km, da vidim kakšna je razlika med staro in novo kravo, druge primerjave me ne zanimajo. :grrr Nova krava je OBČUTNO manjša od stare krave, tako da v bistvu greš probat novega telička! :grim
biker77 Objavljeno Julij 13, 2012 Opozori Objavljeno Julij 13, 2012 Kako je s tem natolcevanjem o veliki porabi, je kdo testiral, če je verjet spodnjemu testu je zadeva zanimiva oz. bo .........v kratkem grem testirat, samo ne 1km, da vidim kakšna je razlika med staro in novo kravo, druge primerjave me ne zanimajo. :grrr poraba 6.3 litra pri meni..za primerjavo..pri podobni vožnji bi BMW porabil približno pol litra več..koliko porabi pri malem tempu pa ne vem..V4 agregat hoče it hitr Demon 1
royal Objavljeno Julij 13, 2012 Opozori Objavljeno Julij 13, 2012 (popravljeno) Nova krava je OBČUTNO manjša od stare krave, tako da v bistvu greš probat novega telička! :grim Pol je pa itak brez veze, saj sem se navadil na kravo, da imaš kaj prijet :naughty: se na kolegovi Fazerki 1000 počutim kot na čebelici, kljub temu bom sprobal telička mogoče pa le Popravljeno Julij 13, 2012. Popravil royal Demon 1
Dadi Objavljeno Julij 14, 2012 Opozori Objavljeno Julij 14, 2012 (popravljeno) Zopet sem dobil za dve uri v uporabo tole Hondo. Namenoma sem jo tankal do konca na začetku in tik preden sem jo vrnil. In glej ga zlomka - prevozil sem 137,2 km in natočil 11,03 litra = poraba 8,039 . Po računalniku pa 7,2 ! Vem, moral bi merit pri porabljenem celotnem tanku zaradi natančnejše meritve in obakrat sem točil na isti ročki do samega roba ! Pišuka, z leti imam vse težjo roko :grim Mi je pa vse bolj všeč, zelo zelo ! Za porabo mi pa dol visi, ker če dam toliko za motor se ne bom obremenjeval z litri, jaz ne ! Popravljeno Julij 14, 2012. Popravil Dadi
royal Objavljeno Julij 15, 2012 Opozori Objavljeno Julij 15, 2012 Zopet sem dobil za dve uri v uporabo tole Hondo. Namenoma sem jo tankal do konca na začetku in tik preden sem jo vrnil. In glej ga zlomka - prevozil sem 137,2 km in natočil 11,03 litra = poraba 8,039 . Po računalniku pa 7,2 ! Vem, moral bi merit pri porabljenem celotnem tanku zaradi natančnejše meritve in obakrat sem točil na isti ročki do samega roba ! Pišuka, z leti imam vse težjo roko :grim Mi je pa vse bolj všeč, zelo zelo ! Za porabo mi pa dol visi, ker če dam toliko za motor se ne bom obremenjeval z litri, jaz ne ! Seveda je poraba važna, to ni kafe racer motor, ne koliko to stane € ampak avtonomija, kako pol na testu tako ugodna poraba????? komaj čakam da zadevo testiram, šele takrat bom dobil relevanten odgovor.
Dadi Objavljeno Julij 15, 2012 Opozori Objavljeno Julij 15, 2012 Seveda je poraba važna, to ni kafe racer motor, ne koliko to stane € ampak avtonomija, kako pol na testu tako ugodna poraba????? komaj čakam da zadevo testiram, šele takrat bom dobil relevanten odgovor. Ravno zato sem dvakrat šel vozit ta motor !
biker77 Objavljeno Julij 15, 2012 Opozori Objavljeno Julij 15, 2012 (popravljeno) ja seveda da je poraba 8 litrov če se ganjaš na rakitno na polno..pri katerem pa potem ni? dejstvo je, da je na koncu pri vseh velikih endurah vožnja večinoma med 90 in 110 km/h in bo zaradi tega tudi poraba fajn padla.. testna poraba je bila pa merjena pri mal višjem tempu kot je temu segmentu namenjeno..nisem se pa neumorno ganjal gor dol po ridah..tolk o tem.. Popravljeno Julij 15, 2012. Popravil biker77
Dadi Objavljeno Julij 15, 2012 Opozori Objavljeno Julij 15, 2012 ja seveda da je poraba 8 litrov če se ganjaš na rakitno na polno..pri katerem pa potem ni? dejstvo je, da je na koncu pri vseh velikih endurah vožnja večinoma med 90 in 110 km/h in bo zaradi tega tudi poraba fajn padla.. testna poraba je bila pa merjena pri mal višjem tempu kot je temu segmentu namenjeno..nisem se pa neumorno ganjal gor dol po ridah..tolk o tem.. Tokrat nisem vozil proti Rakitni niti po ridah ali po podobnih cestah. Kako si rešil tisti problem ?
BMWflar Objavljeno Julij 15, 2012 Opozori Objavljeno Julij 15, 2012 Za ta motor je že na več testih pisalo isto -da je zeloooo požrešen.
royal Objavljeno Julij 15, 2012 Opozori Objavljeno Julij 15, 2012 (popravljeno) Za ta motor je že na več testih pisalo isto -da je zeloooo požrešen. Na enih testih tako na drugih tako , avtonomija takšnega motorja mora biti pri normalni uporabi blizu 400km ...moja krava to zmore z lahkoto bo pač ostala še nekaj časa :grim Popravljeno Julij 15, 2012. Popravil royal
biker77 Objavljeno Julij 15, 2012 Opozori Objavljeno Julij 15, 2012 Na enih testih tako na drugih tako , avtonomija takšnega motorja mora biti pri normalni uporabi blizu 400km ...moja krava to zmore z lahkoto bo pač ostala še nekaj časa :grim moraš definirat normalno uporabo..ker "normalno" je za vsakega nekaj drugega.. je tako, da bodo nekateri motorji na avtocesti požrli več kot drugi..zdaj pa..kje se največ voziš?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se