Skoči na vsebino

Pogosto menjavanje motociklov


Priporočene objave

Objavljeno

Sam nisem dolgo v motoristične svetu, sem pa opazil nekaj, kar je zame zelo zanimivo. Namreč, zanima me, zakaj motoristi tako pogosto menjavajo svoje motorje? Spremljam tudi tuje forume in opažam, da tam motoristi vozijo tudi precej starejše modele in to tudi po 10, 20 let isti motor. Opažam, da se pri nas zelo menjavajo lastniki motorjev. Motor star, recimo 7,8 let in je imel že 5 lastnikov! Precej ljudi poznam, ki so svoj povsem dober, če ne že odličen motor zamenjali za drugega, mogoče novejšega. Potem pa so to obžalovali, oziroma so o svojem bivšem motorju govorili vse naj, naj... Zakaj pa si ga potem prodal, če je bil tako super??? Mogoče je problem v tem, da je v SLO izredno malo testnih motorjev, pa še to samo za novejše modele!? Če si s svojim motociklom zelo zadovoljen, zakaj menjati, pa tudi če je star 10, 15 let? V motociklizmu namreč ni takega napredka kot v avtomobilizmu! Mogoče ABS in še kakšna druga malenkost, pa še to ne pri vseh novejših! V sami porabi pa tudi ni velike razlike...! Ne vem, mogoče se motim, vendar resnično, koliko vas je, ki vozite isti motor tudi po 8, 10 ali več let? Zakaj menjate motorje tako pogosto? Mogoče višek €?

Lep pozdrav

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Nekaj casa nazaj sem govoril z starejsim kolegom in ga povprasal tocno v tej smeri.

Ze 15 let vozi bavarca, brez napake dosedaj, pravi da motor kot se sika.

Sem ga vprasal zakaj bi potem menjal. odgovoril mi je da enostavno zaradi tega ker se ga je v teh 15 letih navelical, ampak ostaja na bavarcu in si bo kupil najbrz zadnji motor v zivljenju in isto znamko, ker je enostavno v njo zaljubljen ze od mladosti !

Vec nisem drezal v njega, saj mi je z tem popolnoma odgovoril na moje vprasanje !

Objavljeno

Po 15 letih verjamem, da se ga je naveličal, saj je 15 let spoštljivo dolga doba in tudi zelo racionalno! Kapo dol... :OK:

Objavljeno

S teboj se nestrinjam, kajti vse firme vsak dan naredijo kaj novega boljšega lepšega itd., da tehniko kot je;ABS,ESA,ESR.WGS,čistejše izgorevanje,manjša poraba z več Ps. itd. itd.,da dizajn,barve,nove materijale (kevlar,magnezij,keramiko)sploh neomenjam.Predpogoj je seveda denar saj si tudi nekupiš Versačijeva oblačila, švicarske ure(Omege,Tisot,Doxe,Schafhauzna,Heuer,Rado itd.) in Angleškega,Rolrojsa,Bentleja,Jaguarja,Aston Martina, če nimaš denarja.

Je pa prinas zadnje čase problem s prodajo, saj v 5-tih letih zgubiš več kot pol vrednosti novega motorja neglede na kilometre in zato smo počasi primorani cenovno dražje motorje voziti kako leto dlje tako, da letno neizgubiš več kot max.ca 1K €

Za pravo ceno so moji vsi štirje motorji vedno naprodaj !

Pri prodaji staro za novo se je zelo težko kaj izpogajat, saj bi vsak prodajalec kakega jurja rad zraven zaslužil ! :hmm:

Ps: še tole mislim,da se motorji veliko preprodajajo samo zato,ker se večina motoristov še posebno začetnikov, nepravilno odloči in kupi napačen motor s katerim je nezadovoljen !

Objavljeno (popravljeno)

A zakaj?

Zato ker;

Če si prvi, ali pa vsaj "daljši" lastnik, veš, kaj imaš!

Če motorje menjavaš kakor gate, pa nikoli ne veš, kaj dobiš! Motor lahko izgleda kakor nov, lahko pa je navaden krš.

Jaz npr. že več kot dvajset let kupujem stare motocikle in se z njimi vozim kamor hočem brez limita (kilometrov.) Če že zamenjam, pa to storim zato, ker slučajno najdem motor, ki ga je škoda "zamuditi", ali pa zato, ker sem se svojega enostavno naveličal.

Eni se pa zaljubijo v "pleh". Poznam nekaj ljudi (starejših), ki vozijo motor, tako kot je rekel JONI 46 - 15 ali več let. Pa še vedno izgleda kakor nov in tudi laufa tako!

No - in tak motor se splača kupiti.

Jaz npr. imam odnos do motorja. "Posluh" do ljubljene igrače, redna nega, zagreti agregat in potem tiščati, prvovrstno olje itd... Če kam grem, se ga pa s krpo še dotaknem ne, kaj šele, da bi ga na poti čistil. Toda, ko pridem domov, ga pa naslednji dan temeljito stuširam in vzamem v roko "zobotrebec". :O

Zato so moji motocikli vedno kakor novi neglede na to, kje sem z njimi kolovratil. Se pravi, (da si naredim še malo self reklame,) se od mene vedno splača kupiti motor :hmm:

Problem pa je, ker je to bolj poredko...! :grim

Tako to.

Popravljeno . Popravil semering
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Največkrat se motorji menjajo zaradi napačne izbire moči, ali zaradi napačne izbire modela

Objavljeno

Največ menjajo "plastičarji" veš da morajo met zmeri ta najnovejšo BARVNO kombinacijo :evilgrin:

Objavljeno

Zakaj? Ker sem se motorja naveličal sem ga po štirih letih prodal, pa je bil v odličnem stanju. Če se naserješ z nakupom "novega" je normalno da jokaš za starim, v nasprotnem primeru pa hitro pozabiš nanj. Dokler nisem probal boljšega nisem niti pomislil na menjavo, potem pa... močnejši, bolj udoben...

Glede testnih motorjev je tudi problem. Berem recimo na forumu mnenja o določenih modelih, kako so oh in sploh, dobim motor za vozit pa vidim da to ni to kar sem pričakoval. Če kupim tak motor in potem ugotovim da mi ne ustreza ga bom sigurno menjal. Kot pravi @cossy, napačna izbira moči ali modela. Pa teh menjav motorjev se mi zdi da je v zadnjih letih precej manj, ker se zelo težko proda rabljen motor, vsaj po neki normalni ceni.

Če bi me € tiščali bi imel v garaži parkiranih več motorjev in ne bi menjal, bi samo dodajal. :)

Objavljeno (popravljeno)

Največkrat se motorji menjajo zaradi napačne izbire moči, ali zaradi napačne izbire modela

jaa. in pol se menja cbr z 999ccm in 133kw za BMW z 999ccm in 144Kw. Ker je tistih 11 KW Hondi manjkalo.

meni se zdi da motorje menjujejo tisti ki jih pač imajo, za to, da jih imajo. Da vzbujajo pozornost. Al pa de ne bom tolk tečn. enim je bol pomembno imet točno tako stvar, kot so si jo zamislili, in jim že lastništvo daje dovolj veselja. Po nakupu to veselje počasi skopni. in za nov šus, je treba motor menjat.

Tisti ki motor vozijo, ker jim je to lepo, v poprečju strojev ne menjujejo tako pogosto. Ta del plemena zadovoljstvo dobi na cesti, med vožnjo. Ko motor stoji, pač stoji. za nov šus je trenba sam užgat in odpelat.

pred 15 minurtami sta skoz Postojno peljala dva k mata veselje Tiger Mk2, in F650 Mk2. . . . nism fouš. ker vem da jez u takem ne smem na motor. drgača pa full :D

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

Jaz kot novopečeni motorist sem se za prvi motor odločil po premisleku in ogledu ponudbe. Kupil sem čisto novo Yamaho xj6 . za začetnike po mojem zlo dober motor. tudi sedaj po kar nekaj prevoženih kilometrih mi zaenkrat še zadostuje kar nudi.Vendar počasi že premišljujem o menjavi za kaj močnejšega.In če se mi pokaže prilika da bi svojga lahko ugodno prodal bom to tudi storil.

Objavljeno

Tudi jaz se sprašujem zakaj menjujem motorje vsako sezono, pa ne vem. Zaradi tega, da bi menjal za močnejšega ne, ker sem šel tudi že 30kW nižje. Da bi menjal za novejšega tudi ne, ker sem šel tudi na starejše. Dražje, ceneje tudi ne igra vloge. Mogoče pa še iščem vrsto motorja ki mi najbolj odgovarja.

Je pa res da novega nisem še kupil in tudi pod ceno na silo prodajal ne, tako da finančno na zgubi kaj dosti nisem.

Zanimivo pa je da avto imam pa lahko sedem let isti.

Objavljeno

jaa. in pol se menja cbr z 999ccm in 133kw za BMW z 999ccm in 144Kw. Ker je tistih 11 KW Hondi manjkalo.

Ni vse v kW! Recimo da se naveličaš fibrce ki ima moč in navor pri 10.000 vrt+. Kaj boš naredil če ti to ne odgovarja? Enostavno menjaš motor za takega z večjim navorom pri nižjih obratih, pa ima lahko enako moč. Menjaš dokler ne najdeš pravega. Ali pa kupiš še enega.

Objavljeno

Peto leto isti motor, dvanajsto leto isti avto.Da bi menjal.. zakaj? Saj babn'ce tudi ne menjaš vsako leto...

Objavljeno

Za povprečno vožnjo do Portoroža je praktično vsak dober.

Če se voziš pretežno sam, potem motorja ne menjavaš, dokler ni iztrošen, sicer pa te "družba" in okolica prepričata, da imaš "neprimeren" model in moraš hitro menjati.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Tudi jaz se sprašujem zakaj menjujem motorje vsako sezono, pa ne vem. Zaradi tega, da bi menjal za močnejšega ne, ker sem šel tudi že 30kW nižje. Da bi menjal za novejšega tudi ne, ker sem šel tudi na starejše. Dražje, ceneje tudi ne igra vloge. Mogoče pa še iščem vrsto motorja ki mi najbolj odgovarja.

Je pa res da novega nisem še kupil in tudi pod ceno na silo prodajal ne, tako da finančno na zgubi kaj dosti nisem.

Zanimivo pa je da avto imam pa lahko sedem let isti.

Točno zaradi tega vprašanja sem postavil to temo! Izgleda malo drago, da človek kupi motor in po 14 dneh ugotovi, da motor ni tisto kar si je želel! Mislim, da je problem ravno v tem, ker je premalo testnih motorjev! Finančno gledano je nakup motorja in avta dokaj podobna avantura, pa vendar ljudje kupujemo motorje manj premišljeno in veliko bolj na easy! Ne vem, ali smo samo Slovenci takšni? Pri Srbih vem, da vozijo precej stare modele in to predvsem zaradi pomanjkanja €, ne poznam pa razmere na zahodu. Vendar se mi zdi, da tam motorji manj menjajo lastnike, oziroma vsaj počasneje. Predvsem starejši ljudje se obnašajo bolj racionalno, ljubiteljsko... Vsekakor je zelo smiselno imeti isti motor dal časa, predvsem zaradi tega , kar je napisal že Semering! Seveda, če imaš € in prostor, pa motorje samo dodajaš! :OK:

Objavljeno

Moja statistika je bolj slaba :BUA: :grim

2 motorja sta šla po treh letih lastništva na odpad (predčasna upokojitev) eden je šel pa po treh letih lastništva od hiše cel :OK: Menjavalo se je pa itka vse zato ker sem korakal od 125cc preko 250cc do trenutnih 800. Ker sem se do sedaj že malo zresnil mi je trenutni motor zaenkrat še dovolj močan, pa tudi bolj po pameti se vozim in bolje znam predvidevati bedarije ostalih udeležencev v prometu. Tako da v roku leta ali dveh še ne razmišljam o menjavi. Potem bo smiselna pa tudi že zaradi tega ker bo pri trenutnem tempu stanje na motorju preko 80.000km.

Objavljeno

Sam nisem dolgo v motoristične svetu, sem pa opazil nekaj, kar je zame zelo zanimivo. Namreč, zanima me, zakaj motoristi tako pogosto menjavajo svoje motorje? Spremljam tudi tuje forume in opažam, da tam motoristi vozijo tudi precej starejše modele in to tudi po 10, 20 let isti motor.

Vendar imajo v garaži še dva, tri (novejše, modernejše) motorje... :rolleyes: Eni so 'za vedno', druge pa pogosto menjavajo.

In zakaj? Zakaj pa ne?

D.

Objavljeno

V 13 letih motokariere sem zamenjal 5 motorjev. Od tega enega zaradi tega, ker sem slabo izbral tip (SS motor). Ponavadi pa sem zamenjal zato, ker me je mikalo preizkusiti še kak drug tip motorja. Po nekaj letih vožnja istega motorja se izgubi tisti čar, ki te vleče na motor. Takrat menjava.

V 13 letih motokariere sem zamenjal 5 motorjev. Od tega enega zaradi tega, ker sem slabo izbral tip (SS motor). Ponavadi pa sem zamenjal zato, ker me je mikalo preizkusiti še kak drug tip motorja. Po nekaj letih vožnja istega motorja se izgubi tisti čar, ki te vleče na motor. Takrat menjava.

Objavljeno (popravljeno)

Jaz pa poznam nekoga, ki je sredi leta bahavo rekel, da ima že tretji motor.... (v tistem letu!)

...Normalno, da ni več motorist!!

A zakaj??

Ker je ugotovil, da s tem ne more nadgraditi svojega osiromašenega ega! ....In še vedno ni oženjen. Niti na koruzi.

Popravljeno . Popravil moto rider
Objavljeno

Pa kaj si večina ne kupi motorja, da se z njim nekam zapelje na izlet, ne pa da ga ima in gleda? :)

Objavljeno

100 ljudi 100 čudi..

zakaj se s tem obremenjevat? pa kaj, eni skos eno in isto furajo, drugi vsako leto menjajo, tretji na 2 leti..

tko je..menjaš in vidiš če ti še kaj drugega sede..

al maš pa skos enga in istega pa babe menjaš ;)

Objavljeno

Saj se ne obremenjujem! Samo razmišljam in komentiram... Mi je všeč naprimer, ko berem prispevke od forumskega kolega MARJA, ker ima na Triumphu že skoraj 200.000 km. Ali tip iz šenčurja, Lord in njegova žena Lady na Yamaha choperju 250.000km +! To so res carji... Pa verjamem, da bi lahko motor zamenjali brez kakšnih večjih problemov!

Objavljeno

Po nekaj letih vožnja istega motorja se izgubi tisti čar, ki te vleče na motor. Takrat menjava.

Točno to!

Jaz imam v povprečju motor 3-4 leta. In čeprav sem z motociklom zadovoljen, mi dela, pri meni ni več tistega prvinskega navdušenja nad njim. Takrat je čas za nekaj "novega", mogoče drugačen segment, itd, in spet se tisti čar, ki te vleče na motor obudi :)

Mogoče tudi jaz enkrat pristanem na modelu, ki bo ostal pri hiši in se ga ne bom naveličal. Ampak bo treba prej še probat par različnih motorjev. Do sedaj sem imel chopperja, nakeda, supersport, letošnjo sezono pa začnem s sport touring. Seveda ob tem doma ostaja en SS samo za dirkališče, izključno za pisto je po mojem mnjenjo to edina smiselna izbira.

Lahko da se po par letih tudi ST segmenta naveličam in grem nazaj na supersport ali pa mogoče še bolj v potovalne oz enduro vode. Do takrat pa vsake par let drug motor, da sprobam na lastni koži vse kar različne vrste dvokolesnikov ponujajo :)

Objavljeno

Po nekaj letih vožnja istega motorja se izgubi tisti čar, ki te vleče na motor. Takrat menjava.

Aha, to bo to. Sam da je to pri meni v eni sezoni :)

Lani me je po testni vožnji "prijelo" za GS-a in me še drži. Mogoče bo pa to ta motor za 10 let.

Objavljeno

Kar se tiče zahodnjakov je pa takole: za njih kupit en motor ali dva ni baš neki podvig, zato jih imajo ponavadi kar enih par v garaži. Ko se rahlo naveličajo enega, za nekaj časa presedlajo na drugega in potem spet nazaj. Temu ponavadi rečemo MBS (Multiple Bike Syndrome).

Pri nas nam pa žal finance ponavadi ne dopuščajo pri hiši imet mnogo motorčkov.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!