bmw Objavljeno Januar 13, 2012 Opozori Objavljeno Januar 13, 2012 bi lepo prosil če prebereš poudarjen tekst ... raje imam motor , ki ga je treba šraufat in se to ve !! kot pa da bi imel en super drag superduper kvaliteten motor o katerem ne bi imel pojma kako se kaj popravi ( saj itak se nikoli ne pokvari ) pa bi mi crknil ... ali je sedaj kaj bolj transparenten zapis ? ( in ja - nikomur ne privoščim okvare ! ker mi je že gumi defekt sredi slovenije požrl živce - po moji krivdi seveda ker nisem imel zraka s sabo ) ..pa lp Kolega, lahko imaš tudi spejšatl, pa se bo pokvaril kot tanajvečja jajca....žal....če pa človek nima pojma o mehaniki oziroma delovanju motorjev, je pa popolnoma vseeno kateri motor vozi, ker ga tako ali tako ne bo uspel popraviti,kajne? Tudi jaz ne privoščim nobenemu okvare da ne bo pomote...do dandanes nisem niti enega bmw-ja popravljal na cesti, sem pa kar nekaj "evropejcev" in "japoncev" na popotovanjih obudil v življenje vsaj toliko, da so se privlekli do kakšnega servisa. Toliko o zanesljivosti.... Pa da ne bo kdo to razumel kot pljuvanje po ostalih....nikakor ne. Vendar če se greš kolikor tolikor "popotnika" je po mojem mišljenju rahlo neodgovorno če ne znaš vsaj kaj malega pošraufat na motorju. Za "mozolj na riti Evrope" (beri Slovenijo) je pa popolnoma vseeno ali se kaj spoznaš na motorje....en klic ti reši vse probleme....
thumper Objavljeno Januar 13, 2012 Opozori Objavljeno Januar 13, 2012 Za "mozolj na riti Evrope" (beri Slovenijo) je pa popolnoma vseeno ali se kaj spoznaš na motorje....en klic ti reši vse probleme.... ja če imaš gsm signal ...če ga ni pa prah pod noge .....do signala , če se ti baterija prej ne izprazni ko si že tričetrt dneva na poti .. velika razlika je na poti , če se ti motor vsaj malce kvari in je enostaven ali pa če se motor pregovorno nič ne kvari in ti kaj crkne... prvega lahko popravi vaški kovač sredi afrike , drugega pa moraš peljati ali pa riniti do par sto km oddaljenega servisa , na katerem ni ne delov in ne specialnega orodja ter računalniške opreme z diagnostiko za ta najnovejši model motorja .. ja jeba .... daneb 1
bmw Objavljeno Januar 13, 2012 Opozori Objavljeno Januar 13, 2012 ja če imaš gsm signal ...če ga ni pa prah pod noge .....do signala , če se ti baterija prej ne izprazni ko si že tričetrt dneva na poti .. velika razlika je na poti , če se ti motor vsaj malce kvari in je enostaven ali pa če se motor pregovorno nič ne kvari in ti kaj crkne... prvega lahko popravi vaški kovač sredi afrike , drugega pa moraš peljati ali pa riniti do par sto km oddaljenega servisa , na katerem ni ne delov in ne specialnega orodja ter računalniške opreme z diagnostiko za ta najnovejši model motorja .. ja jeba .... če tako razmišljava morava ostati na nivoju platin in fergazerjev.....kajti za vse kar je višje je potreben kakšen inštrument za popravilo.
mamkabozja Objavljeno Januar 13, 2012 Opozori Objavljeno Januar 13, 2012 Mimogrede, koliko triumphov je že pogledalo čez 100.000 km? Kot mi je znano samo 1 (pa še lastnik ni glih "diht" tako kot jaz ne).....za BMW-je raje ne vprašaj. Moj Tiger. Pri 120.000 je bil brez vsake napake. Na servisni interval (10.000km) je popil kakšen deci olja. Pri bendiju gs pa je lahko poraba olja na 1ooo km=1L, sepravi pri 10.000 km na leto porabiš na leto 10L olja zamo za vzdrževanje motorja. Pri prodanih 100.ooo gsjev je poraba 1 MILJON litrov olja na leto??? Kvaliteta in pol. ghibli in suhi 2
boych Objavljeno Januar 13, 2012 Opozori Objavljeno Januar 13, 2012 Moj Tiger. Pri 120.000 je bil brez vsake napake. Na servisni interval (10.000km) je popil kakšen deci olja. Pri bendiju gs pa je lahko poraba olja na 1ooo km=1L, sepravi pri 10.000 km na leto porabiš na leto 10L olja zamo za vzdrževanje motorja. Pri prodanih 100.ooo gsjev je poraba 1 MILJON litrov olja na leto??? Kvaliteta in pol. Vsak, ki je si je vsaj malo prebral kako deluje zračno hlajeni boxer, ve zakaj žre olje in da to nima nič opraviti z kvaliteto ... pa mimo grede, med 10k in 20k mi je GS popil natanko 1,5l olja, med 20k in trenutnih 27k pa 0,7, s tem, da sem ga ravnokar dolil na 3/4 in bo zadostovalo do 30k ... 1000km = 1l :grrr
ferek Objavljeno Januar 13, 2012 Opozori Objavljeno Januar 13, 2012 Jaz se pa ravno bojim testne vožnje z BMW!... ker bi glede na opisano in glede na moje zahteve do motorjev verjetno pristal na 1. mestu! In potem bi bil pred veliko dilemo... uporabnost in izguba individualnosti... ali lepota, duša in ekstravaganca... ker denar se v vsakem primeru najde... Upam da mi ga ne bo nihče kdaj preveč ponujal na test, ...tako kot si golfa ne želim poskusit nikoli! ...in da me bodo moja (tudi bodoča) dvokolesna stvorjenja, še naprej razvajala s počitkom za rit in oči, ter privabljala zavidljive in občudovanja vredne poglede mimoidočih... Tega BMW žal pač ne zmore! Je pa najbrž res najboljši motor... Andrej.d in solorider 2
baddad Objavljeno Januar 13, 2012 Opozori Objavljeno Januar 13, 2012 Nekaj lepega http://vimeo.com/33532914 ciciban, Kmet2, daneb in 1 other 4
bmw Objavljeno Januar 13, 2012 Opozori Objavljeno Januar 13, 2012 Moj Tiger. Pri 120.000 je bil brez vsake napake. Na servisni interval (10.000km) je popil kakšen deci olja. Pri bendiju gs pa je lahko poraba olja na 1ooo km=1L, sepravi pri 10.000 km na leto porabiš na leto 10L olja zamo za vzdrževanje motorja. Pri prodanih 100.ooo gsjev je poraba 1 MILJON litrov olja na leto??? Kvaliteta in pol. Super...lahko rečem da poznam dva Trimpha....... Ljudje si malo napačno razlagajo to porabo. V tovarniških navodilih lepo piše da je lahko poraba do 1l/1000km (keč je v besedi do). Lar pa je seveda odvisno od olja (mineralno = večja poraba,sploh ko stojiš v gužvi pri 40 stopinjah in olje izpareva), načina vžnje (če ga žgeš konstantno bo seveda popapcal olje),itd... Pa poznaš koga ki mu dejansko žre 1lit/1000 km? Jaz ne, pa imata oba motorja krepko čez 100.000 in noben ne popapca 2L/10000km...pa ga ravno ne šparam, da ne bo pomote..
BelaStrela Objavljeno Januar 13, 2012 Opozori Objavljeno Januar 13, 2012 Če je motor utečen po tovarniških pravilih (ki so jasna, a očitno ne vsem razumljiva), redno in pravilno servisiran, ne požre kapljice olja. Pridte pogledat. tilingerossi, cikadina in nejcgs 3
boych Objavljeno Januar 13, 2012 Opozori Objavljeno Januar 13, 2012 Če je motor utečen po tovarniških pravilih (ki so jasna, a očitno ne vsem razumljiva), redno in pravilno servisiran, ne požre kapljice olja. Pridte pogledat. Tam, kam si ga ti stlačla verjetno res ne ...
Kmet2 Objavljeno Januar 13, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Januar 13, 2012 ti priporočam da prebereš do konca ... ja,ja ..mobilna garancija ..če nisi tam pa če nisi tam drugje pa do vas ne moremo pa krcshhhh motnje v telefonu ... itak ... preberi si kaj in kako so mu uredili..kako je spravil motor domov ... in kako so se do njega obnašali v sloveniji ... bmw ? nein danke ... pekoče ... mam rajš tanartavečja jajca za katera vsi pravijo da mu olje teče že preden dajo bloke skupaj ...vsaj vem pri čem sem ... in se ga vsaj navadim pošraufat... Bom upošteval namig in bom prebral do konca,ker me zanima,sam včeri nisem mel cajta......pa potem na to še kako rečeva...ajd
oks Objavljeno Januar 13, 2012 Opozori Objavljeno Januar 13, 2012 Slabosti GSa recimo cena ampak tu ni osamljen primer, ker ima za mene večina motorjev prenapihnjene cene. Slabost je ta, da so začeli nekatere dele za motor delat kitajci in to ni več motor kot je bil včasih.
oks Objavljeno Januar 13, 2012 Opozori Objavljeno Januar 13, 2012 No to kar bom povedal tud ne spada v tamo,prosim ne zamert.......primer,ki si ga navedel.....prebral sem sam prvo stran..ne vem kako se je potem izšlo,ampak človek je imel nov motor star eno leto,motor ima 2leti mobilno garancijo,to pomeni :pokliče BMW mobil service,kjer mu uredijo vse potrebno(prenočišče,razervne dele,popravilo in mu povrnejo vse stroške,ki so nastale zaradi okvare)seveda je pa tukaj čas,ki ti ga ne morejo povrniti,ko na vse te usluge čakaš(rezervni,deli.. .) Zelo praktično če si nekje v p.m. in ni signala pa še do najbližjega hotela je 500. km. Te zadeve so za ate in tiste, ki mislijo da je terenska vožnja parkiranje na makedamskem parkirišču. thumper 1
nejcgs Objavljeno Januar 13, 2012 Opozori Objavljeno Januar 13, 2012 Moj Tiger. Pri 120.000 je bil brez vsake napake. Na servisni interval (10.000km) je popil kakšen deci olja. Pri bendiju gs pa je lahko poraba olja na 1ooo km=1L, sepravi pri 10.000 km na leto porabiš na leto 10L olja zamo za vzdrževanje motorja. Pri prodanih 100.ooo gsjev je poraba 1 MILJON litrov olja na leto??? Kvaliteta in pol. moj ga pije 2 do 2.5 dcl na 10.000 km. pri prodanih 100.000 GS-ih je to 200000 - 250000 litrov. Kar je še daleč od tvojega miljona. Se nič ne pritožujem čez tako porabo. mamkabozja 1
Kmet2 Objavljeno Januar 13, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Januar 13, 2012 Če je motor utečen po tovarniških pravilih (ki so jasna, a očitno ne vsem razumljiva), redno in pravilno servisiran, ne požre kapljice olja. Pridte pogledat. Moje mišljenje je da je med tvojo izjavo in izjavo mamkabozja resnica nekje umes,mamka res ne vem kje si dobil to oceno,razen,da si jo prebral iz knjige ker izkušnja to absolutno ni(pokaž mi enga ki mu pije na 1000km liter olja...ma te takoj počastim z kosilom in pirom) Tebi pa tudi ne vrjamem(nič osebnega zato prosim brez zamer)......sam sem kupil novega ne tako dolgo tega,ga utekaval po pravilih pa mi pije tam nekje od 1.5 do 2.5 decilitra na 1000km in tudi motoriste,ki jih poznam jaz z GS-i...no med njimi ni nobenega,da na 1000km ne dolije olja.....no lahko,ga tudi ne doliješ,ampak potem skala olja več ni na maximumu.... pa da se razumemo,ko ga vozim ga ne šparam..... :grim mamkabozja 1
BelaStrela Objavljeno Januar 13, 2012 Opozori Objavljeno Januar 13, 2012 No, js sem danes prišla do še enega spoznanja. Ko kupiš BMWja, izgubiš veliko "prijateljev". Tudi tiste, za katere si mislil, da ne potrebujejo narekovajev. Slovenci tako frdamano ne moremo iz svoje kože. Pa saj gre samo za par jurjev! :unsure: maus, cikadina, rdeci_vragec in 2 others 5
Fazer03 Objavljeno Januar 13, 2012 Opozori Objavljeno Januar 13, 2012 Ker se tema vse bolj obrača v smer za/proti GS-u napišem še besede slovenskega test voznika ob priliki testiranja: ... "in vsaka čast marketinškemu oddelku BMW-ja v prepričevanju motoristov, kako oh in sploh je GS; vsako leto sproti jim uspe prepričati nemalo število kupcev novih motorjev. Bravo. " ... LP suhi in ghibli 2
BelaStrela Objavljeno Januar 13, 2012 Opozori Objavljeno Januar 13, 2012 Dobr, pa zdej se itak sam od GSa jajcate. Sej je še en kup drugih, recimo nakedi ... ki so prav poceni in uglajeni v primerjavi s kakšnimi polentožeri
djfelix Objavljeno Januar 13, 2012 Opozori Objavljeno Januar 13, 2012 GS-a nebi mel ker če greš čez kakšen znan prelaz v tujini in se na vrhu ostaviš si moraš GPS koordinate motorja zapomnit, ker potem ga v poplavi BMWjev ne najdeš več, zato vozim KTM Če bi pa kupoval SS bi bil pa zagotovo S1000RR solorider in nejcgs 2
Kmet2 Objavljeno Januar 13, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Januar 13, 2012 Dobr, pa zdej se itak sam od GSa jajcate. Sej je še en kup drugih, recimo nakedi ... ki so prav poceni in uglajeni v primerjavi s kakšnimi polentožeri Res je Gs ja že lep čaz na tapeti....no pa nam ti povej kakšno kritiko na svojga nagca....na vsakemu se najde kaj,kar ti ni čist po godu...no to,da bi lahko bil ožji,da bi ga spravila čez vrata do spalnice že vemo...heheheh..mogoče še kakšna pripomba,pomisli
nejcgs Objavljeno Januar 13, 2012 Opozori Objavljeno Januar 13, 2012 Ker se tema vse bolj obrača v smer za/proti GS-u napišem še besede slovenskega test voznika ob priliki testiranja: ... "in vsaka čast marketinškemu oddelku BMW-ja v prepričevanju motoristov, kako oh in sploh je GS; vsako leto sproti jim uspe prepričati nemalo število kupcev novih motorjev. Bravo. " ... LP kaj pa vem, če bi bilo res vse samo marketing, potem bi se moralo prodajati ogromno rabljenih motorjev. (starih 1 do 2 leti - če je motor poden, potem se ga gotovo proda prvo ali pa vsaj drugo sezono) Jaz tega ne vem in ne spremljam, a mogoče kdo spremlja koliko rabljenih motorjev se prodaja? (starih 1-2 leti in z zelo malo prevoženimi) ta tema mislim da ni toliko padla po GS-ih kot bolj po boxerjih (kamor spada tudi tvoj, BS). Rad bi slišal kakega, da mal pokomentira F800S (ST), ali pa K-je.
Kmet2 Objavljeno Januar 13, 2012 Avtor Opozori Objavljeno Januar 13, 2012 kaj pa vem, če bi bilo res vse samo marketing, potem bi se moralo prodajati ogromno rabljenih motorjev. (starih 1 do 2 leti - če je motor poden, potem se ga gotovo proda prvo ali pa vsaj drugo sezono) Jaz tega ne vem in ne spremljam, a mogoče kdo spremlja koliko rabljenih motorjev se prodaja? (starih 1-2 leti in z zelo malo prevoženimi) ta tema mislim da ni toliko padla po GS-ih kot bolj po boxerjih (kamor spada tudi tvoj, BS). Rad bi slišal kakega, da mal pokomentira F800S (ST), ali pa K-je. Mel K1200s in K1300s,čeprav je to moja tema in bo iz konteksta,razen cene nimam res nobene pripombe...prava petarda od motorja.....no da ne bo čist iz konteksta,tud popapca veliko če imaš težko roko ....s spet pogledano z svojimi 180konjiči je pač to tako
BelaStrela Objavljeno Januar 13, 2012 Opozori Objavljeno Januar 13, 2012 Res je Gs ja že lep čaz na tapeti....no pa nam ti povej kakšno kritiko na svojga nagca....na vsakemu se najde kaj,kar ti ni čist po godu...no to,da bi lahko bil ožji,da bi ga spravila čez vrata do spalnice že vemo...heheheh..mogoče še kakšna pripomba,pomisli Ja, mam pripombo in to kar hudo. Ima preveč konj. Siljenje v višave z močmi motorjev se mi zdi otroška neumnost. In moped, ki zaradi upora navadnim smrtnikom ne dopušča hitrosti višjih od 140 km/h, ima popolnoma brez veze 110 konj in s tem najvišjo registracijo. In mojemu manjka ASC.
solorider Objavljeno Januar 13, 2012 Opozori Objavljeno Januar 13, 2012 Ja, mam pripombo in to kar hudo. Ima preveč konj. Siljenje v višave z močmi motorjev se mi zdi otroška neumnost. In moped, ki zaradi upora navadnim smrtnikom ne dopušča hitrosti višjih od 140 km/h, ima popolnoma brez veze 110 konj in s tem najvišjo registracijo. In mojemu manjka ASC. pridi k meni, da ti dam eno svečko ven
biker77 Objavljeno Januar 13, 2012 Opozori Objavljeno Januar 13, 2012 Ja, mam pripombo in to kar hudo. Ima preveč konj. Siljenje v višave z močmi motorjev se mi zdi otroška neumnost. In moped, ki zaradi upora navadnim smrtnikom ne dopušča hitrosti višjih od 140 km/h, ima popolnoma brez veze 110 konj in s tem najvišjo registracijo. In mojemu manjka ASC. moja zamera R seriji gre pa zgolj na račun pomanjkanja enih 20 konjev..ali 30.. pa kako drsanje tačk pri r1200r.. hmm..enkrat bi probal hp2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se