Skoči na vsebino

Zakaj ne bi imeli BMW motocikla


Kmet2

Priporočene objave

Meni je vseeno, kateri motor je, čeprav se to dejansko dogaja več ali manj voznikom BMWjev ....

Mene bolj zanima psihološko zdravje .... kaj ljudi sploh vodi v to, da se zapeljejo in vozijo po takšnih terenih recimo (slike, ki jih je Gift prilimal)?

 

Tako da roko na srce, ni težava v motorju, temveč v glavah teh šoferjev.

 

Dobro bi bilo, da bi podjetje BMW pred predajo svojega vozila bodočemu lastniku z njim opravla kakšen psihološki test, pregled psihologa, reševanje v extremnih primerih na brezpotjih, tukaj bi se lahko povezali z Bear Gyrlls-om iz Discovery-a, ne pa, da jim uporabniki z takšnimi slikami in video posnetki dejansko blatijo znamko.

 

Ne vem ce bo drzalo kolega. Imas vse sorte znamk obticalih v blatu, dvomim da katera prevladuje, gotovo je edino to da ni nobenega ducatija med njimi.

 

Kaj sili ljudi v to? Ti pojma nimam, ampak jst sm bil vedno vesel ko sem nasel blato z ustreznim vozilom. S ta veliko GS-ko mi pa niti na pamet ne pride no.

 

Pic1227075-M.jpg

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj razlozim v sliki ...

 

Tole ni nikakrsno veselje no...

 

2007-07_Homewood-MudRoad.jpg

 

 

Tole pa je ...

TR-110918-motocross-3435.jpg

 

Najbrz jih pa vecina vidi sebe na sliki 2. Dejanska situacija je pa na sliki 1.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fun fact: :D

 

Google images -> search ->"motorcycle stuck mud"

results ->sele na 25. mestu je prvi bmw, pa potem nekje na 50.

 

http://tinyurl.com/oxbpvkt

lej jst sm vpisal v google slike:

FAKING JAJCA OD BMW

 

in tle maš rezultat:

 

post-18923-0-76455200-1392564102_thumb.jpg

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ti kr limej stroje ki se jih na mehkem terenu pač tako parkira,da ga ne rabiš dat na stransko stojalo,sam na mamute so pa japončke na prikolicah vozil :lol:

 

mogoče sam še smučke in palice,drugič v obvezno opremo Jappončkov :lol:

 

 

 

 

Tomos APN6 2x

Tomos Flexer

Dnepr prikoličar

BMW R65 (shuttle service)

Honda Magna

Yamaha tenere 1200 2x

yamaha tenere 660 2x

honda transalp 650

Kawasaki VN 900? = čoper pa z lahkoto?

Suzuki GN450

Suzuki Intruder 1400

Aprilia RST Futura

Aprilia Beverly 50

Cagiva Raptor 1000

Honda MSX 125

BMW R80 GS 2x

BMW 1200 GS = še tale edini ni zmogel

Yamaha Fazer 600 (shuttle service)

KTM Adventure 640

Kawasaki KLR250

 

O ostalih muzejskih primerkih ne govorim, je razjasnjeno zakaj prikolica :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sneci kaj bi rad povedal? Sem ti povedal da je blo največ BMW motorjev in te niso potrebovali nobene šlep službe,prikolic in jokanja..... :grimto so potrebovali japončki,preberi še enkrat JAPONČKI :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eni si res date truda, čeb bi ta trud vložli v delo  :OK:, bi hitro prišli do gnara in nakupa Bmw mopeda :grim  :OK:

Ga rajš zažrem! :beer1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, tukaj se lepo vidi, da cela skupina trpi na eni "easy" krožni vožnji zaradi polizdelka. Zaradi njega morajo imeti tudi suport v avtomobilu, da lahko orodje zraven vozijo.

To me spominja na kolesarje, ko imajo zraven na dirki tudi servisni kombi.

 

Od 1:40 naprej ....

 

Popravljeno . Popravil BREITNER
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dobro bi bilo, da bi podjetje BMW pred predajo svojega vozila bodočemu lastniku z njim opravla kakšen psihološki test, pregled psihologa, ...

To so že probal, pa koj odnehal. So pogruntal, da bi bilo slabo za prodajo, ker edini, ki bi izpolnili pogoje za nakup bmflov po teh kriterijih so že vsi na zaprtih oddelkih v idriji in NLP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, tukaj se lepo vidi, da cela skupina trpi na eni "easy" krožni vožnji zaradi polizdelka. Zaradi njega morajo imeti tudi suport v avtomobilu, da lahko orodje zraven vozijo.

To me spominja na kolesarje, ko imajo zraven na dirki tudi servisni kombi.

 

Od 1:40 naprej ....

 

 

To smo že videli, ni pa slabo, da obnovimo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sneci kaj bi rad povedal? Sem ti povedal da je blo največ BMW motorjev in te niso potrebovali nobene šlep službe,prikolic in jokanja..... :grimto so potrebovali japončki,preberi še enkrat JAPONČKI :grim

 

a češ rečt da sem jokcu?  :bum:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Tako da roko na srce, ni težava v motorju, temveč v glavah teh šoferjev.

 

Dobro bi bilo, da bi podjetje BMW pred predajo svojega vozila bodočemu lastniku z njim opravla kakšen psihološki test, pregled psihologa, reševanje v extremnih primerih na brezpotjih, tukaj bi se lahko povezali z Bear Gyrlls-om iz Discovery-a, ne pa, da jim uporabniki z takšnimi slikami in video posnetki dejansko blatijo znamko.

se strinjam...tukaj je še en kandidat

623f1e714a9d9dbdfa72b86e69780407_zpsf20b

:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej dej sneci,ti sploh s svojim versysom nisi vidu ne terena ne snega mogoćče kakšn dežek. Če bi se vozil pozimi kot tile modeli bi imel motor rjave barve,še plastika bi začela gnit,

Sej bi prilimal link od tvojega modela ko geštel na spojih rjavi brez da vidi sol in sneg in  za povrh še poka.To je cena poceni proizvodnje in tukaj pridemo do znanega reka: NISEM TOLIKO BOGAT ,DA BI POCENI KUPOVAL :grrr

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O ostalih muzejskih primerkih ne govorim, je razjasnjeno zakaj prikolica :)

Kot organizator in udeleženec Mamutovanja ti lahko iz prve in druge in še kake tretje roke povem kako to izgleda:

Če je človek sposoben, je sposobna tudi mašina. Kar se tiče vožnje na Mamuti plac, grem stavit kolikor hočeš, da je MZjeva Yamaha ravno tako sposobna prit na plac kot polno naložen GS1200. Seveda v rokah izkušenega bajkerja. (ki ima seveda tudi toliko izkušenj, da bo s seboj imel plezalno vrv za vsak slučaj).

VN 900 je last Feliksa, ki je že leta Elefanter in Mamut, model je sposoben prit skozi take pogoje, kakršne večina soft endurašev ne zmore. In ker ima toliko izkušenj, je prvi, ki okrog zadnjega kolesa namota plezalno vrv. (pa tudi to ne more popolnoma izključit občasnega padca)

MZ je dokaj svež motorist, je pa imel tolk jajc, da je vsaj probal. Upam, da se je iz tega kaj naučil, odnesel kako lekcijo glede obnašanja na snegu itd.

 

Bottom line:

 

Pomembno je, da je človek pravi, mašino se da prilagodit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 ravno tako sposobna prit na plac kot polno naložen GS1200. Seveda v rokah izzkušenega bajkerja. (ki ima seveda tudi toliko izkušenj, da bo s seboj imel plezalno vrv za vsak slučaj).

 

Za Mamutovanje, je primeren samo mamutski model BMW-ja

 

tot_vore_500.jpg

 

:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!