Zok Objavljeno Marec 21, 2019 Opozori Objavljeno Marec 21, 2019 Jaz sem padel, ko se me je Falco odlocil stresti s sebe. Take moci pac ni mogoce obvladovati. KARMEN1 in Miha1985 1 1
.... Objavljeno Marec 21, 2019 Opozori Objavljeno Marec 21, 2019 pred 10 minutami, VS800 pravi: rondo iz Rodice v Mengeš?? Ja, on je verjetno mislil tri rondoje na hitri cesti. En je iz smeri Trzina, drugi iz smeri Rodice, tretji iz smeri Leka.
Tedybear Objavljeno Marec 21, 2019 Opozori Objavljeno Marec 21, 2019 Od 18.10.1991 se vozim skozi Bled proti Bohinju. 5 x na teden minimalno. Nikoli, res NIKOLI nisem srečal ali videl ene same srne na tem delu ceste. 6.6.2012 zjutraj, ko se iz smeri Pokljuke peljem proti Bledu, je pri odcepu za Blejski grad skočila na cesto srna. Skok ji je uspel v celoti, ker je zadela mene na motorju. In sva padla. Ona ni preživela, MiNa, DAMI34 in axaQ4 3
Darko3g Objavljeno Marec 21, 2019 Opozori Objavljeno Marec 21, 2019 pred 2 urami, Borutt pravi: Si v drugem primeru zavijal in zaviral s prednjo zavoro? V drugem primeru sem stal. Ko sem hotel speljati, sem se malce nagnil in potem spet ustavil, da še enkrat pogledam levo-desno. Obe nogi sem imel na tleh, vendar je bil motor že preveč nagnjen in ga nisem zadržal. Pa ima čoper višino sedeža cca 700 mm, ima pa 280 kil.
Borutt Objavljeno Marec 21, 2019 Opozori Objavljeno Marec 21, 2019 pred 2 urami, Darko3g pravi: V drugem primeru sem stal. Ko sem hotel speljati, sem se malce nagnil in potem spet ustavil, da še enkrat pogledam levo-desno. Obe nogi sem imel na tleh, vendar je bil motor že preveč nagnjen in ga nisem zadržal. Pa ima čoper višino sedeža cca 700 mm, ima pa 280 kil. Vprašal sem zaradi tega, ker je to klasična napaka. In zaviranje z nogami. Motor se nagiba med vožnjo. Na mestu je motor v pokončnem položaju neverjetno lahek. Z vsako stopinjo nagiba se njegova teža veča. Do končnih toliko in toliko kg v ležečem položaju. sesir 1
KARMEN1 Objavljeno Marec 21, 2019 Opozori Objavljeno Marec 21, 2019 Vse to je res. Ampak s časom, ko imaš malo več km za sabo, postaneš bolj siguren in ko začutiš, da se motor nagiba, znaš takoj močno stopiti na tisto nogo, tako da se motor samo malo zagunca, ampak ostane na kolesih. Je pa res, da ko prestopi kritično točko, potem ga lahko samo še elegantno položiš spat.
MitcH' Objavljeno Marec 27, 2019 Opozori Objavljeno Marec 27, 2019 Ob 19. 3. 2019 ob 9:06, MiNa pravi: VERJETNO... Možno, da je še kje kak MacGyver, ki se je pobral, še predno je padel . ne, ne, Mina, to je Chuck Norris, MacGyver ga je popravil s špilo od kranjske klobase MiNa in C eagle 2
Kričač Objavljeno April 19, 2019 Opozori Objavljeno April 19, 2019 Bogu hvala, še nisem, niti na mestu, kot je večina slovencev. Zok 1
snela Objavljeno Marec 24, 2021 Opozori Objavljeno Marec 24, 2021 (popravljeno) On 3/4/2018 at 10:14 AM, DAMI34 said: Situacija kot sem jo jaz imel je nekje mogoče 1 na miljon, torej situacija, ki je skoraj nerešljiva. Veliko več je situacij, ki jih rešimo ali, ki jih opazimo. Živijo, Jaz sem padel velikokrat s kolesom, zato sem vedel, da z motorjem ne želim pasti prevečkrat. No enkrat sem z motorjem v mladosti le padel, pesek v ovinku, odletel na drugi pas, kjer me je čakal pasat. K sreči je stal, ker se je pogovarjal s sosedom, jaz sem bočno pristal na havbi. Kot mačka dvignil nogo pri avtu in mi je tačka potem poškodovala drugi gleženj, ko sem padel nazaj na tla. Malo čutil rebra in ramena, odrngina na nogi. Čelada 2x rešila glavo: na havbi in na tleh. Meni je zelo všeč kako Dami34 razmišlja kaj lahko on izboljša, da bi se izognil takšni situaciji - jaz sem tudi podobno iskal, Zdaj ko sem starejši in modrejši mi je še bolj pomembno, da zmanjšam tveganje nesreče. Zato sem dolgo časa iskal razno razne načine kako se moraš kot motorist obnašati v prometu in na cesti: govoril z motoristi, policaji motoristi, moto offroaderji, youtube,... Našel sem tipa na youtubu, bivši gasilec, DanDanTheFireman ima kanal, in je sestavil SMART rider system, ki je meni top! Dami34, če pogledaš par Accident Reviewev od Dan-a, boš videl, da tvoja situacija sploh ni tako redka ampak je dokaj pogosta. On predstavi svoj SMART rider sistem in kako bi on reagiral v takšni situaciji, kot si bil ti. Tej situaciji on reče "Side of the Vehicle pattern" in ima cel način kako to zaznavati, tudi če je grmovje, ali če so avti parkirani. Recimo najprej ima semaforje, in ko si v takšni situaciji, kjer nimaš veliko izhodnih poti (koncept Escape Paths), ozka cesta pa pomeni slabo vidljivost (koncept Line of Sight), je edina izhodna pot zaviranje ali pospeševanje (upravljanje varnostne razdalje, koncept Space Cushion). Seveda je zelo pomembno tudi kje na cestišču se nahajamo (koncept Line Positioning). Zato se iz Rumene barve semaforja, prešaltaš v Oranžno, kjer zmanjšaš hitrosti in si v visoki pripravljenosti, da odreagiraš, če se zgodi kaj nenadnega (žival, otrok, ali nekdo iz grmovja). Za vsako barvo semaforja razloži kako bi se naj obnašal kot motorist in seveda, da moramo to trenirati. Recimo zadnja zavora: to smo natrenirani iz avtomobila - na motorju nimamo kej šlatati zadnje zavore in to moramo OD-trenirati. Zaviranje in prenos teže na sprednje vilice, ožemanje brisače ali pomaranče, to nas naučijo na izpitu ampak če tega redno ne treniramo, pozabimo. Zadnji semafor je BROWN - ker se pokakamo Če nismo bili v Rumenem, in potem nismo bili v Oranžnem, in potem nismo bili v Rdečem semaforju - potem končamo s paniko, ki je najslabša opcija. Kjer smo v Oranžni barvi je tudi imeti rezerve: v oprijemu, v hitrosti, v razdalji, v vzmetenju . Jaz ta sistem uporabljam že 2. leti in moram reči, da mi zelo pomaga pri zaznavanju tveganj iz okolice (avti, kolesarji, cesta, ovinki). Bom spodaj napisal kaj vse doživljam. Če bi koga zanimalo, lahko naredim online trening (2h) preko zooma (ne pričakujem plačila, delim znanje, ki je itaq na voljo zastonj) in vam predstavim koncepte SMART rider sistem, ker vožnja z motorjem je 15x bolj nevarna od avta. Jaz tudi med vsako pavzo, delam retrospektivo - analiziram kaj sem vse doživel od prejšnje pavze in ali sem primerno reagirali ali bi kako drugače naslednjič. Recimo konec septembra lani, na poti do Bognšperka iz LJ, to je cca 50min vožnje iz LJ - tole sem doživel in preživel brez nesreče, ker sem uporabljal SMART rider: Iz ovinka pridem in eden zavija čez cesto na stransko. Velik kamion 2x. Delo na cesti 2x. Iz stranske na glavno, prvi avto ok, ampak potem starta kar še drugi, ženska se je norca naredila. Nekje ovinki ob gozdovih že spolzki od rose. Ali pa sredi septembra lani, na poti do Podbrda, cca 70min vižnje iz LJ: Nalaga drva na prikolico ob cesti in je označil s trikotnikom. Popeštano sadje 2x. Traktorji prečkajo glavno cesto. Potem iz vasice Bukovica, kjer je lepa odprta cesta do Dolenje vasi, vozim za enim, lepo po omejitvah nič takega in me je tip načil, da njega se ne prehiteva. 60 čez Bukovico pelje in potem na koncu naselja zavije levo, brez žmigavca in bremza naglo. Ker sem imel varnostno razdaljo, ker sem bil v Oranžnem semaforju (naselje, veliko križišč, pripravljen za manever), ker sem bil pozicioniran na sredini, da ga prehitim, ko prideva izven naselja pa tudi zaradi križišč, da imam več Escape Pathov, sem ožel sprednjo zavoro (ker sem bil v Oranžni barvi - sem vedel kaj so moje opcije, roke pripravljene, oči skenirajo) in se skoraj ustavil 2m pred njim Nobenega trobljenja, navijanja RPM, zame je to bila samo še ena situacija, ko nisem imel nesreče. Kot igrica: ko se voziš, kljukaš tveganja in se izogibaš tveganjem Ko sva šla z ženo lani avgusta za 3 dni v prekmurje, čez Gornji grad, Slovenj gradec... nazaj čez Roglo, Vitanje, Velenje, Gornji grad: Obrezujejo travo ob cestah s traktorji 2x Šleperji, ko gredo ven, zasedejo celo cesto 2x bager na cesti, brez oznak, samo delavci usmerjajo promet. 3x me izsilijo ampak predvidim vse. 2x mrtva žival na cesti. 1x nekaj špičastega povozim. Pesek ob robovih, tudi na sredi. Gospa peš s palico v zaprtem ovinku, na pol ceste. Avti me opazijo, ne gredo prehitevati. Odrezan asfalt (narebren za preplastitev) v ovinku brez oznak 1x plast peska 60cm x 40cm v ovinku ampak bp, 10cm premakne in se takoj ujame. V Konjicah belijo cestne oznake Zunaj Kamnika (pred prehodom železnice, iz Komende) me eden spregleda. Videl je 2 avta zavijata desno, in sem ga videl da je startal in sem počasi zaviral. Ko me je videl, sploh ni začel zavirati, sem jaz že bil zelo počasen in sem ga spustil. On je bil šokiran, da me ni videl - imel je družino in je imel oči kot da bi jelena zaslepil ponoči Jaz pa ženi preko radija sproti razlagam, kaj se bo zgodilo, preden se zgodi in mi reče, da ne more verjeti Ali na poti do Nove Gorice, lani enkrat: Teta s psom v desnem zaprtem ovinku. Japke odpadajo z drevesa. Me zadane v ramo. Popeštano sadje. Počasen traktor. Mrtev jež. Na mostu na Soči avto zavija levo in me odreže, ampak pričakovano, čeprav je bila ravna in pregledno križišče pri Petrolu. Tri skupine kolesarjev, pred in v ovinkih. Ali pa Rašica - Videm - Grosuplje in čez Lipoglav v LJ: mrtva miš palca na cesti gnoja kar veliko pesek na cesti na lipoglavu 3m širine spralo dovozno cesto Ali pa iz 2017 maja, na poti do Bognšperka: Na cesti drevo, drek, kamni, pesek, družina z vozičkom, 2 skupini kolesarjev, malo mokro pod drevesi Avto popravlja ovinek in pride na mojo stran, jaz sem bil na desni polovici in še bolj nagnem in dodam malo gasa, ker sem imel rezervo v nagibu in oprijemu. LP, Alen Popravljeno Marec 24, 2021. Popravil snela DAMI34 1
snela Objavljeno Marec 24, 2021 Opozori Objavljeno Marec 24, 2021 Evo še slika počitka na gradu nad Sl. Konjicami, pri 23 stopinj, v dolini pa 34 Ta zemljišče je last bivšega policista motorista, ki je v 70-ih spremljal z motorjem Titota Nama je dovolil, da greva na travnik ležat v senco On je imel 2 nesreči v 30-ih letih, neprilagojena hitrost, ampak brez operacij preživel.
DAMI34 Objavljeno Marec 24, 2021 Opozori Objavljeno Marec 24, 2021 A veš kuk je to..padeš 1x, padeš 2x, ta tretjič se že manj sekiraš. Je sicer vprašanje kje in kdaj, ma zadnje čase, ko se mal več vn iz cest gibljem, so paci običajno stvar učenja sploh po kakem blatu. Mal se šalim, analiza je vedno potrebna. Ampak padcel, kjer sem samo drsel po asfaltu ali skoraj drsel ne štejem med omembe vredne zadeve. Izsiljevanje pa je, enako kot groba šoferska napaka lahko smrtno usodno, ali pa hudo boleče. In isiljevalcev v prometu (sem tudi stalno na cesti) enostavno ne prenašam.
ZED Objavljeno Marec 25, 2021 Opozori Objavljeno Marec 25, 2021 pred 18 urami, snela pravi: Živijo, Jaz sem padel velikokrat s kolesom, zato sem vedel, da z motorjem ne želim pasti prevečkrat. No enkrat sem z motorjem v mladosti le padel, pesek v ovinku, odletel na drugi pas, kjer me je čakal pasat. K sreči je stal, ker se je pogovarjal s sosedom, jaz sem bočno pristal na havbi. Kot mačka dvignil nogo pri avtu in mi je tačka potem poškodovala drugi gleženj, ko sem padel nazaj na tla. Malo čutil rebra in ramena, odrngina na nogi. Čelada 2x rešila glavo: na havbi in na tleh. Meni je zelo všeč kako Dami34 razmišlja kaj lahko on izboljša, da bi se izognil takšni situaciji - jaz sem tudi podobno iskal, Zdaj ko sem starejši in modrejši mi je še bolj pomembno, da zmanjšam tveganje nesreče. Zato sem dolgo časa iskal razno razne načine kako se moraš kot motorist obnašati v prometu in na cesti: govoril z motoristi, policaji motoristi, moto offroaderji, youtube,... Našel sem tipa na youtubu, bivši gasilec, DanDanTheFireman ima kanal, in je sestavil SMART rider system, ki je meni top! Dami34, če pogledaš par Accident Reviewev od Dan-a, boš videl, da tvoja situacija sploh ni tako redka ampak je dokaj pogosta. On predstavi svoj SMART rider sistem in kako bi on reagiral v takšni situaciji, kot si bil ti. Tej situaciji on reče "Side of the Vehicle pattern" in ima cel način kako to zaznavati, tudi če je grmovje, ali če so avti parkirani. Recimo najprej ima semaforje, in ko si v takšni situaciji, kjer nimaš veliko izhodnih poti (koncept Escape Paths), ozka cesta pa pomeni slabo vidljivost (koncept Line of Sight), je edina izhodna pot zaviranje ali pospeševanje (upravljanje varnostne razdalje, koncept Space Cushion). Seveda je zelo pomembno tudi kje na cestišču se nahajamo (koncept Line Positioning). Zato se iz Rumene barve semaforja, prešaltaš v Oranžno, kjer zmanjšaš hitrosti in si v visoki pripravljenosti, da odreagiraš, če se zgodi kaj nenadnega (žival, otrok, ali nekdo iz grmovja). Za vsako barvo semaforja razloži kako bi se naj obnašal kot motorist in seveda, da moramo to trenirati. Recimo zadnja zavora: to smo natrenirani iz avtomobila - na motorju nimamo kej šlatati zadnje zavore in to moramo OD-trenirati. Zaviranje in prenos teže na sprednje vilice, ožemanje brisače ali pomaranče, to nas naučijo na izpitu ampak če tega redno ne treniramo, pozabimo. Zadnji semafor je BROWN - ker se pokakamo Če nismo bili v Rumenem, in potem nismo bili v Oranžnem, in potem nismo bili v Rdečem semaforju - potem končamo s paniko, ki je najslabša opcija. Kjer smo v Oranžni barvi je tudi imeti rezerve: v oprijemu, v hitrosti, v razdalji, v vzmetenju . Jaz ta sistem uporabljam že 2. leti in moram reči, da mi zelo pomaga pri zaznavanju tveganj iz okolice (avti, kolesarji, cesta, ovinki). Bom spodaj napisal kaj vse doživljam. Če bi koga zanimalo, lahko naredim online trening (2h) preko zooma (ne pričakujem plačila, delim znanje, ki je itaq na voljo zastonj) in vam predstavim koncepte SMART rider sistem, ker vožnja z motorjem je 15x bolj nevarna od avta. Jaz tudi med vsako pavzo, delam retrospektivo - analiziram kaj sem vse doživel od prejšnje pavze in ali sem primerno reagirali ali bi kako drugače naslednjič. Recimo konec septembra lani, na poti do Bognšperka iz LJ, to je cca 50min vožnje iz LJ - tole sem doživel in preživel brez nesreče, ker sem uporabljal SMART rider: Iz ovinka pridem in eden zavija čez cesto na stransko. Velik kamion 2x. Delo na cesti 2x. Iz stranske na glavno, prvi avto ok, ampak potem starta kar še drugi, ženska se je norca naredila. Nekje ovinki ob gozdovih že spolzki od rose. Ali pa sredi septembra lani, na poti do Podbrda, cca 70min vižnje iz LJ: Nalaga drva na prikolico ob cesti in je označil s trikotnikom. Popeštano sadje 2x. Traktorji prečkajo glavno cesto. Potem iz vasice Bukovica, kjer je lepa odprta cesta do Dolenje vasi, vozim za enim, lepo po omejitvah nič takega in me je tip načil, da njega se ne prehiteva. 60 čez Bukovico pelje in potem na koncu naselja zavije levo, brez žmigavca in bremza naglo. Ker sem imel varnostno razdaljo, ker sem bil v Oranžnem semaforju (naselje, veliko križišč, pripravljen za manever), ker sem bil pozicioniran na sredini, da ga prehitim, ko prideva izven naselja pa tudi zaradi križišč, da imam več Escape Pathov, sem ožel sprednjo zavoro (ker sem bil v Oranžni barvi - sem vedel kaj so moje opcije, roke pripravljene, oči skenirajo) in se skoraj ustavil 2m pred njim Nobenega trobljenja, navijanja RPM, zame je to bila samo še ena situacija, ko nisem imel nesreče. Kot igrica: ko se voziš, kljukaš tveganja in se izogibaš tveganjem Ko sva šla z ženo lani avgusta za 3 dni v prekmurje, čez Gornji grad, Slovenj gradec... nazaj čez Roglo, Vitanje, Velenje, Gornji grad: Obrezujejo travo ob cestah s traktorji 2x Šleperji, ko gredo ven, zasedejo celo cesto 2x bager na cesti, brez oznak, samo delavci usmerjajo promet. 3x me izsilijo ampak predvidim vse. 2x mrtva žival na cesti. 1x nekaj špičastega povozim. Pesek ob robovih, tudi na sredi. Gospa peš s palico v zaprtem ovinku, na pol ceste. Avti me opazijo, ne gredo prehitevati. Odrezan asfalt (narebren za preplastitev) v ovinku brez oznak 1x plast peska 60cm x 40cm v ovinku ampak bp, 10cm premakne in se takoj ujame. V Konjicah belijo cestne oznake Zunaj Kamnika (pred prehodom železnice, iz Komende) me eden spregleda. Videl je 2 avta zavijata desno, in sem ga videl da je startal in sem počasi zaviral. Ko me je videl, sploh ni začel zavirati, sem jaz že bil zelo počasen in sem ga spustil. On je bil šokiran, da me ni videl - imel je družino in je imel oči kot da bi jelena zaslepil ponoči Jaz pa ženi preko radija sproti razlagam, kaj se bo zgodilo, preden se zgodi in mi reče, da ne more verjeti Ali na poti do Nove Gorice, lani enkrat: Teta s psom v desnem zaprtem ovinku. Japke odpadajo z drevesa. Me zadane v ramo. Popeštano sadje. Počasen traktor. Mrtev jež. Na mostu na Soči avto zavija levo in me odreže, ampak pričakovano, čeprav je bila ravna in pregledno križišče pri Petrolu. Tri skupine kolesarjev, pred in v ovinkih. Ali pa Rašica - Videm - Grosuplje in čez Lipoglav v LJ: mrtva miš palca na cesti gnoja kar veliko pesek na cesti na lipoglavu 3m širine spralo dovozno cesto Ali pa iz 2017 maja, na poti do Bognšperka: Na cesti drevo, drek, kamni, pesek, družina z vozičkom, 2 skupini kolesarjev, malo mokro pod drevesi Avto popravlja ovinek in pride na mojo stran, jaz sem bil na desni polovici in še bolj nagnem in dodam malo gasa, ker sem imel rezervo v nagibu in oprijemu. LP, Alen hehe, mene pa samo čudi, kako imaš lahko v 50km tooooliko kritičnih situacij, za skoraj nesrečo....hudiča, to je navadna vožnja, ne moreš se opirat zdaj na vsak listek in kamenček na cesti...pa brez zamere, samo malo sličiš na teoretika Snečer 1
snela Objavljeno Maj 17, 2021 Opozori Objavljeno Maj 17, 2021 On 3/25/2021 at 5:56 AM, ZED said: hehe, mene pa samo čudi, kako imaš lahko v 50km tooooliko kritičnih situacij, za skoraj nesrečo....hudiča, to je navadna vožnja, ne moreš se opirat zdaj na vsak listek in kamenček na cesti...pa brez zamere, samo malo sličiš na teoretika Nimam blage - zgleda sem magnet Zadnjič spet 3-je omembe vredni dogodki v 50min: - Teta prehiteva po naselju, ker sem predvidel in sem se postavil na zunanjo stran in me je pravočasno opazila in šla nazaj not. K sreči je na desni bila ravna njiva, če bi se moral umakniti - Velika raca na sredi ceste v naselju St. police, odpira usta za napad. Dvig noge reši problem. - Po Šmartnem pri Litiji, en stric v desnem zaprtem ovinku steče čez cesto. Manjša hitrost v ovinek je rešila problem. Trenutno sem pa res bolj teoretik, ker obnavljamo stanovanje pa dežuje veliko Še slika od zadnjič RobiRoberto 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se