Cufa Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 Na pobudo forumskih moto popotnikov odpiramo temo, ki bo namenjena izključno pomoči moto popotnikom v težava. Sem lahko pišete, ko se na poti znajdete v situaciji ko vam jo zagode motor in potrebujete servisno storitev ali pa le rezervni del, se poškodujete, vas okradejo in ostanete goli in bosi sredi ničesar. Sem lahko pišete, če imate konkretno rešitev in lahko priskočite ne pomoč popotniku v težavah. Opozorilo: Ker je tema namenjena pomoči, se vzdržite komentarjev in razpredanj ki niso v konkretno pomoč. Ker je tema namenjena reševanju zagat, bomo pri čiščenju in sankcioniranju kršiteljev ZELO strogi. Na voljo vam ponujamo tudi temo v kateri boste lahko izražali mnenja, mišljenja, prepričanja…in ostale kreativne izlive. Quest 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Highlander Posted March 30, 2013 Share Posted March 30, 2013 Bravo Cufa! Ideja je enkratna, po komentarjih, ki sem jih preletel, pa fantje v večini ne dojemajo namena in pomembnosti odprtja teme! Vidim, da si temo zaprla! Zakaj? Samozavestno in odločno bi morala tistim, ki ne razumejo namena pastirat shranjen tekst namena, ki je sicer lepo, v rdečem fontu napisan v Opozorilu! Ko se bo kateremu od forumašev nepričakovano pojavil problem in bi ga veliko laže rešil s pomočjo drugih, bo dojel, čemu je bila ta tema namenjena! Iz iskušenj vem, da je skoraj vedno nekdo blizu, ali da je skoraj vedno nekdo namenjen v smer problema. Če pa slučajno tudi tega ni, je večja verjetnost, da bo problem rešen prej in bolje, če bodo lahko pomagali somotosvetovci... In, nenazadnje že občutek da nisi sam, veliko pomeni! Na kratko, podpiram temo! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post matjazg Posted August 22, 2013 Popular Post Share Posted August 22, 2013 Pozdravleni. Pred kratkim sem se vrnil iz potovanja. V Baru sem obtičal za cesto s pokvarjenim motorjem. Mimo se je pripeljal bajker Goran in mi pomagal odšlepati motor v njegovo delavnico in v sodelovanju s prijatelji popravil motor. ''BREZPLAČNO''. Ponudil je tudi večerjo in prenočišče za oba s kolegom. To sva zavrnila in prespala v bližnjem penzionu. Seveda mi je dal tudi telefonsko številko, da jo objavim na našem forumu, za vse ki potujejo preko Črne gore. Rekel je, da vsi, ki bi imeli kakšne probleme, bilo kje v Črni gori, naj ga pokličejo in bo preko bajkerske mreže skušal organizirati pomoč. Goran iz Bara: telefon - 0038269583227. MiNa, sayo, Schultz and 24 others 27 Link to comment Share on other sites More sharing options...
shark90 Posted July 1, 2014 Share Posted July 1, 2014 Pozdravljeni, rabil bi pomoc oz nasvet. Trenutno se nahajam v Barceloni in mi je zacel lezaj v sprednjem kolesu zelo ruziti, tako da se ze cuti na balanci. Rabil bi nek servis ki bi mi to zamenjal, sem pa samo jutri v barceloni.. Klical sem ze na zavarovalnico in seveda asistenca krije samo ce se to zgodi na poti... ( ocitno bi moral pred barcelono ustaviti in klicati, da bi mi motor odpeljali in popravili). Gre pa se za motor bmw k1200r. Lp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snečer Posted July 1, 2014 Share Posted July 1, 2014 Pozdravljeni, rabil bi pomoc oz nasvet. Trenutno se nahajam v Barceloni in mi je zacel lezaj v sprednjem kolesu zelo ruziti, tako da se ze cuti na balanci. Rabil bi nek servis ki bi mi to zamenjal, sem pa samo jutri v barceloni.. Klical sem ze na zavarovalnico in seveda asistenca krije samo ce se to zgodi na poti... ( ocitno bi moral pred barcelono ustaviti in klicati, da bi mi motor odpeljali in popravili). Gre pa se za motor bmw k1200r. Lp http://www.bmw-motorrad.com/com/en/individual/dlo/dlo.html BMW Barcelona c/ Juan de Austria, 1 08930 Sant Adriá de Besós +34 902100090 http://www.bmwbarcelona.bmw.es bmwbarcelona@bmwbarcelona.net.bmw.es Control 94 BCN S.L. Comte Urgell 97 08011 Barcelona +34 933233268 http://www.control94.com/bmw/index.php control94@control.net.bmw.es Ibericar Keldenich Ctra. El Prat, 8-14 08038 Barcelona +34 933319800 http://www.ibericarkeldenich.bmw.es informacio@ibericarkeldenich.net.bmw.es Ibericar Keldenich Ctra. El Prat, 8-14 08038 Barcelona +34 933319800 http://www.ibericarkeldenich.bmw.es informacio@ibericarkeldenich.net.bmw.es trebor, DXR16, Scarabeo 500 and 2 others 5 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Scarabeo 500 Posted July 1, 2014 Share Posted July 1, 2014 (edited) Klical sem ze na zavarovalnico in seveda asistenca krije samo ce se to zgodi na poti... ( ocitno bi moral pred barcelono ustaviti in klicati, da bi mi motor odpeljali in popravili). Lp Če ti je to odgovorila zavarovalnica je pa malo bosa. Na poti si že, ko si avto prestavil na cesto in se peljal na kafe. Ti pa si v Barceloni. Namen pomoči je, ko imaš, imamo na poti težave - okvare. Res me zanima katera zavarovalnica ti je dala takšen odgovor. Jaz imam z eno zavarovalnico zelo negativne izkušnje z drugo pa zelo pozitivne, glede pomoči na cesti. Morda uporabna informacija za vse nas, da se takšnim zavarovalnicam ognemo Lepo zrihtaj in lepo nadaljuj. Scarabeo Edited July 1, 2014 by Scarabeo 500 pajkica 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bremzer Posted July 1, 2014 Share Posted July 1, 2014 Pozdravljeni, rabil bi pomoc oz nasvet. Trenutno se nahajam v Barceloni in mi je zacel lezaj v sprednjem kolesu zelo ruziti, tako da se ze cuti na balanci. Rabil bi nek servis ki bi mi to zamenjal, sem pa samo jutri v barceloni.. Klical sem ze na zavarovalnico in seveda asistenca krije samo ce se to zgodi na poti... ( ocitno bi moral pred barcelono ustaviti in klicati, da bi mi motor odpeljali in popravili). Gre pa se za motor bmw k1200r. Lp Tu ti asistenca itak nič ne pomaga saj se lahko sam zapelješ do BMW-servisa in ti bodo ležaje zamenjali ! Ps: asistenca te odpelje samo do 1-vega servisa in če napake nepopravijo takoj (24 urah) imaš pravico nočitve in celo nadomestno vozilo. Sicer pa sam preberi kakšno pomoč ti v slučaju defekta nudijo ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post shark90 Posted July 8, 2014 Popular Post Share Posted July 8, 2014 Tako da vam javim kako se je izteklo vse skupaj.. Najprej glede asistence, sem žensko vprašal kaj mi potem sploh krijejo. Je rekla da če se zgodi kaj na cesti mi popravijo ( če je možno na cesti) drugače zapeljejo do najbližjega servisa. Je rekla v mojem primeru če bi kdo menjal ležaje na cesti (kar seveda nebi) bi to oni krili.. No pa pustimo asistenco. Naslednje jutro sem se zapeljal do Bmw Barcelona kjer sem jim povedal situacijo, ležajev niso imeli na zalogi zato so preverjali kje jih imajo in ugotovili da so ležaji samo v nemčiji sam pri sebi sem si mislil ne me hecat, saj ležaje dobiš skoraj v vsaki trgovini z avto deli... Potem sem vprašal tega možakarja kje v bližini pa bi jaz dobil ležaje da jih sam kupim in jim dam pa da mi zamenjajo, odgovor je bi da se mora menjati celi komplet in da samo ležajev ni možno... no dobro sem se obrnil in šel.. Po poti sem se ustavil še pri nekem mehaniku, ko sem mu omenil ležaj ni bil nek problem, ko sem omenil motor pa ne in ne.. me je poslal na drug bmw servis, seveda tudi nima če je samo v nemčiji ležaj... Tako pa sem obupal, če bom prišel do doma bom če ne pač ne :/ naslednji dan se peljem proti franciji, ležaji vse bolj roštajo. Po nekje 100km sem zavil iz AC in slučajno videl trgovino z avto/tuning deli in trgovino z motorji in moto opremo. Trgovec je znal angleško, tako smo se lahko zmenili kaj je narobe, priskrbeli so mi ležaje v eni uri in imeli so delavnice za motorje kar za stavbo, tako so mi na enem mestu uredili vse. No končno pa imam nove ležaje, roštanja ni bilo več In še cena za popravilo in material je bila 100€. Še informacija kje so mi zadevo uredili, če bo kdo potreboval v teh krajih: Model Moto - Carretera Santa Coloma, 85, 17005 Girona, Španija jakATV, Bostjan L, trebor and 20 others 23 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pubimu Posted July 9, 2015 Share Posted July 9, 2015 sicer prepozno pišem.. ampak v prihodnje kako je mogoče bolj pametno odreagirat... v sloveniji so BMW serviserji večinoma tisti ko prodajajo avte.. in imajo zalogo enako 0. če bi takrat preverili da ležaji manjkajo bi preprosto pogledal uvoznika za znamko ležajev v španiji (all balls, pro-x, ... in njih kontaktiral kje v bližini se da dobiti te ležaje) podobno kot da bi bili v kopru in bi potrebovali nekaj za čelado... pokličeš uvoznika v velenje (compaqo) in ti bo znal takoj povedat kje v kopru se da dobiti njihovo čelado ... super da se je tako rešlo.... drugače pa je cena teh ležajev okoli 20 € .. ampak ko si na poti je tudi 100€ vredu če nekaj nujno potrebuješ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiri Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 Zdravo. Trenutno sem v Astrakhanu, z V-stromom se vračam s Pamirja. Imam eno težavico, ki bi lahko postala težava. Včeraj sem vozil na hlape, ker je v Uzbekistanu lažje najti internet, kot bencin, potem pa še povrh vsega zapeljal v luknjo polno puščavskega peska in se zložil. Danes sem opazil, da bencinska pumpa tuli. Tuli predvsem med vožnjo, ko zaštartam motor in stojim na mestu, je zvok normalen. Zdaj zvečer, ko se je shladilo, se mi tudi zdi, da ne tuli več toliko. Čez dan sem naredil cca 800 km, večkrat tankal, pa ni pomagalo nič. Do doma imam še kakšnih 3400 km. Bo pumpa zdržala ali naj urgentno iščem drugo oziroma način kako spravit motor domou? Je težava sploh v pumpi ali je kriv filter v pumpi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
hajoktejn Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 Meni je na 1000 zabilo filter pumpe in je postajala glasnejša, motor pa je slabše vlekel; ker nisem vedel tega sem se vozil naprej in na koncu menjal še obe šobi. Jst bi jo potegnil ven in očistil filter po potrebi. Ne vem kako je na 650, ampak na 1000 moraš precej pazit cevi za bencin pod rezervarjem, da jih ne zacvikaš. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiri Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 Kako je najboljše očistiti ta filter? Imaš kakšna navodila? Ne bi rad kaj zajebal in čisto ostal na cesti.... Rezervar sem že jemal dol, tako da vem, kje tečejo cevi za bencin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hajoktejn Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 Navodila so tle; http://www.svrider.com/forum/showthread.php?t=196497#/forumsite/20707/topics/196497 Nisem pa sam tega delal, tko da ne vem al je ročna pumpa nujno potrebna al gre tud drugač spucat ... bom še mal poguglal. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hajoktejn Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 Pač v obratni smeri kokr pumpa šiba moraš narest pritisk da vso svinjarijo "spluva" ven; kompresor, pumpa, karkoli, sam da ustvari pritisk. Pa ne preveč jasno Link to comment Share on other sites More sharing options...
hladov Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 Pač v obratni smeri kokr pumpa šiba moraš narest pritisk da vso svinjarijo "spluva" ven; kompresor, pumpa, karkoli, sam da ustvari pritisk. Pa ne preveč jasno Zdi se mi, da boš moral razdreti črpalko goriva. V njej je nizkotlačni filter goriva, katerega boš težko prepihal. Tukaj imaš shemo črpalke: http://v-strom.hr/pogonski-agregat/problem-gorivo/ Bom pa proval najti tudi sam postopek - če je kakšna finta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hladov Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 (edited) Zdi se mi, da boš moral razdreti črpalko goriva. V njej je nizkotlačni filter goriva, katerega boš težko prepihal. Tukaj imaš shemo črpalke: http://v-strom.hr/pogonski-agregat/problem-gorivo/ Bom pa proval najti tudi sam postopek - če je kakšna finta. Aja!! Brez težav pa preveriš, koliko goriva sploh pumpa da. Tu je postopek. Mogoče je najbolj enostavno začeti s tem: http://v-strom.hr/pogonski-agregat/pumpa-goriva-provjera-niskotlacnog-filtera/ Če ne, pa imaš tudi postopek razstavljanja. Fajn zrihtej!! Edited July 16, 2015 by hladov Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiri Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 Super, hvala! Ve kdo za kakšno garažo v Astrakhanu ali Volgogradu? Ne predstavljam si to početi kar nekje na cesti Link to comment Share on other sites More sharing options...
hladov Posted July 16, 2015 Share Posted July 16, 2015 Super, hvala! Ve kdo za kakšno garažo v Astrakhanu ali Volgogradu? Ne predstavljam si to početi kar nekje na cesti Ne morem odpreti hrvaškega foruma. Upam, da ga boš ti lahko. Jaz bi v najprej preveril koliko goriva da pumpa. Postopek ( tako z glave): odstraniš levo plastiko ki pokriva spodnji del rezervarja. Iztakneš cev, ki gre iz pumpe na sesalna grla. Najbolje da jo iztekneš na grlih. Pripravi si lonček ali kozarec. Trikrat daš kontakt in vsakič počakaš da pumpa opravi cikel. Morala bi brizgniti 3 dl benzina. Menda za normalno vožnjo zadostuje do 2 dl. Vkolikor je goriva nekje v tej količini, mislim, da filter ni zapacan in verjetno ne bo pomagalo razdiranje. Malo me čudi, da na mestu pumpa deluje normalno in jo slišiš samo med vožnjo. Preveri, ali res slišiš pumpo. Bi rekel, da samo premikanje ne vpliva na njeno delovanje. Mogoče ti zvok povzroča kakšen drug vrteči del. Recimo polž števca, veriga z zobniki, zavorne ploščice ali diski. Preveri,če pri padcu nisi dobil pesek ali kakšen kamenček v zavorne čeljusti. Ta trenutek mi ne pade na pamet še kakšna ideja. Grem spat, pa bom medtem razmislil. Mogoče pa pomaga še kdo. Bom preveril zjutraj če boš kaj napisal. Lahko noč!! trebor and avtomoto 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiri Posted July 17, 2015 Share Posted July 17, 2015 Včeraj mi je hrvaški forum odprlo, danes ne. Očitno jim je nekaj crknilo. Skoraj prepričan sem, da je pumpa za gorivo. Tuljenje prihaja iz rezervoarja. Ko v prvi narahlo speljem, še ni tuljenja, ko dam malo več gasa oziroma, ko sem dal v drugo in pospešil, je pričelo tuliti. Včasih je, ko sem zaviral s sklopko ali brez nehalo tuliti. Včasih pa je tulilo še, ko sem bil že zaustavljen....recimo, ko sem na bencinski pumpi ustavil in pustil prižgan motor ter ugotavljal, kaj tuli. Kot rečeno, je zvečer, ko se je shladilo, bilo bolje. Zdaj bom probal najti kakšno delavnico tu okoli. avtomoto 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiNa Posted July 17, 2015 Share Posted July 17, 2015 HR forum danes deluje. Deluje pa tudi tale, opisujejo postopek kako dodati zunanji fiter goriva. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Kiri Posted July 17, 2015 Popular Post Share Posted July 17, 2015 Malo smo popucali filtra. Motor vzge, danes bom malo turist, pa jutri popoldne nadaljujem pot. Sem v Astrahanu srecal Slovenca, pa mi je pomagal. Dal garazo na uporabo, nasel avtomehanika, ki je pomagal razstavit in sestavit pumpo in me nafutral. Upam, da bo ok Scarabeo 500, trebor, gsxf750 and 9 others 12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post hladov Posted July 17, 2015 Popular Post Share Posted July 17, 2015 Pa pravijo, da nas je malo. Kot ponavadi je tako, da ta prava avantura začne, ko se stvari zapletejo. In odpletejo, na nek čudovit nepričakovan način. Iz tega nastaja snov za razmišljanje in lepe spomine še dolga leta. Srečno vozi in naj te sreča spremlja!! Strom pa uspešno pripelje domov!! trebor, Kiri, avtomoto and 7 others 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Kiri Posted July 22, 2015 Popular Post Share Posted July 22, 2015 Zaenkrat vse OK. Po čudovitem vikendu, ki sem ga preživel v Astrahanu, sem zdaj že dva dni na poti. Prišel do Ukrajine. Pumpa več ne tuli. Do doma imam še dva dni...upam, da bo vse OK. SuNa, avtomoto, solorider and 9 others 12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Popular Post Kiri Posted July 25, 2015 Popular Post Share Posted July 25, 2015 Sporočam, da sem včeraj popoldne prispel domov. Pumpa se ni več oglašala po poti, tako da je očitno čiščenje filtra pomagalo. Še enkrat hvala vsem za pomoč. Aljaz(gsr), MiNa, Cartman and 17 others 20 Link to comment Share on other sites More sharing options...
new guy Posted September 18, 2015 Share Posted September 18, 2015 Pozdravljeni. Imam težavo in sicer mi je razneslo zadnjo pnevmatiko. Zgodba pa je takšna. Kupil sem novo gumo road smart Dunlop, z njo naredil okoli tisoč kilometrov, nakar jo je na neki izvenmestni vožnji na lepem razneslo pri okoli 100 km/h pri pospeševanju. Motor sem k sreči ulovil in šel seveda pogledat vzrok na cesto. Bila je lepa, brez enega kamenčka ali česarkoli. Guma je očitno počila v zarezi, profilu podolgem poškodba pa se nadaljuje pod manjšim kotom, bolj vodoravnim proti sredini gume. Ko bom lahko, bom pripel slike. Seveda sem jezen šel reklamirati gumo in po telefonskih razgovorih s mojstrom reklamacij, prepotentnim odločevalcem sem dobil sliko, da me bo Dunlop nategnil za 150 evrov, kolikor je bila guma. Že po telefonu mi je predlagal, naj kupim novo gumo in će bo reklamacijo ugodil, potem mi povrnejo denar. Seveda sem mu povedal, da jaz ne mislim kupovat vsak teden novo gumo in da bom počakal, da UGODIJO in mi vrnejo denar, ker Dunlop mene itak ne bo več videl. In tako so mi sporočili, da je reklamacija zavrnjena... Očitno je gumo razneslo brez posebnega vzroka, vsaj ne zaradi ceste ali moje napake. Tako zdaj ne vem kaj storiti, vendar storil nekaj bom, to je jasno. Hočem zadoščenje. Ker sicer bi kupil gumo, jo razrezal na pol in spet novo, ki bi jo vozil. Jezen sem, zelo sem jezen. In to bitko hočem dobit. Le ne vem kako naj jo bijem. Zato sprašujem za nasvet. Gumo imam poslikano večkrat in imam priče, ki so videle, da je guma takšna, kot na sliki. Nazaj jo še nisem dobil ampak predvidevam, da bo uničena še bolj. Se oglasim, ko jo dobim, vmes pa upam, da pade kak pameten nasvet... Hvala vam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now