Jump to content

Cufa

Recommended Posts

Na pobudo forumskih moto popotnikov odpiramo temo, ki bo namenjena izključno pomoči moto popotnikom v težava. Sem lahko pišete, ko se na poti znajdete v situaciji ko vam jo zagode motor in potrebujete servisno storitev ali pa le rezervni del, se poškodujete, vas okradejo in ostanete goli in bosi sredi ničesar. Sem lahko pišete, če imate konkretno rešitev in lahko priskočite ne pomoč popotniku v težavah.

Opozorilo: Ker je tema namenjena pomoči, se vzdržite komentarjev in razpredanj ki niso v konkretno pomoč. Ker je tema namenjena reševanju zagat, bomo pri čiščenju in sankcioniranju kršiteljev ZELO strogi. Na voljo vam ponujamo tudi temo v kateri boste lahko izražali mnenja, mišljenja, prepričanja…in ostale kreativne izlive.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Bravo Cufa!

Ideja je enkratna, po komentarjih, ki sem jih preletel, pa fantje v večini ne dojemajo namena in pomembnosti odprtja teme!

Vidim, da si temo zaprla! Zakaj? Samozavestno in odločno bi morala tistim, ki ne razumejo namena pastirat shranjen tekst namena, ki je sicer lepo, v rdečem fontu napisan v Opozorilu!

 

Ko se bo kateremu od forumašev nepričakovano pojavil problem in bi ga veliko laže rešil s pomočjo drugih, bo dojel, čemu je bila ta tema namenjena! Iz iskušenj vem, da je skoraj vedno nekdo blizu, ali da je skoraj vedno nekdo namenjen v smer problema. Če pa slučajno tudi tega ni, je večja verjetnost, da bo problem rešen prej in bolje, če bodo lahko pomagali somotosvetovci... In, nenazadnje že občutek da nisi sam, veliko pomeni!

 

Na kratko, podpiram temo! :OK:

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 10 months later...

Pozdravljeni, rabil bi pomoc oz nasvet. Trenutno se nahajam v Barceloni in mi je zacel lezaj v sprednjem kolesu zelo ruziti, tako da se ze cuti na balanci. Rabil bi nek servis ki bi mi to zamenjal, sem pa samo jutri v barceloni.. Klical sem ze na zavarovalnico in seveda asistenca krije samo ce se to zgodi na poti... ( ocitno bi moral pred barcelono ustaviti in klicati, da bi mi motor odpeljali in popravili). Gre pa se za motor bmw k1200r.

Lp

Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni, rabil bi pomoc oz nasvet. Trenutno se nahajam v Barceloni in mi je zacel lezaj v sprednjem kolesu zelo ruziti, tako da se ze cuti na balanci. Rabil bi nek servis ki bi mi to zamenjal, sem pa samo jutri v barceloni.. Klical sem ze na zavarovalnico in seveda asistenca krije samo ce se to zgodi na poti... ( ocitno bi moral pred barcelono ustaviti in klicati, da bi mi motor odpeljali in popravili). Gre pa se za motor bmw k1200r.

Lp

 

 

http://www.bmw-motorrad.com/com/en/individual/dlo/dlo.html

 

BMW Barcelona
c/ Juan de Austria, 1

08930 Sant Adriá de Besós

+34 902100090
 
Control 94 BCN S.L.
Comte Urgell 97

08011 Barcelona

+34 933233268
 
Ibericar Keldenich
Ctra. El Prat, 8-14

08038 Barcelona

+34 933319800
 
Ibericar Keldenich
Ctra. El Prat, 8-14

08038 Barcelona

+34 933319800
Link to comment
Share on other sites

Klical sem ze na zavarovalnico in seveda asistenca krije samo ce se to zgodi na poti... ( ocitno bi moral pred barcelono ustaviti in klicati, da bi mi motor odpeljali in popravili). 

Lp

Če ti je to odgovorila zavarovalnica je pa malo bosa. 

Na poti si že, ko si avto prestavil na cesto in se peljal na kafe. Ti pa si v Barceloni. Namen pomoči je, ko imaš, imamo na poti težave - okvare. Res me zanima katera zavarovalnica ti je dala takšen odgovor. Jaz imam z eno zavarovalnico zelo negativne izkušnje z drugo pa zelo pozitivne, glede pomoči na cesti. Morda uporabna informacija za vse nas, da se takšnim zavarovalnicam ognemo

Lepo zrihtaj in lepo nadaljuj.

 

Scarabeo

Edited by Scarabeo 500
Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni, rabil bi pomoc oz nasvet. Trenutno se nahajam v Barceloni in mi je zacel lezaj v sprednjem kolesu zelo ruziti, tako da se ze cuti na balanci. Rabil bi nek servis ki bi mi to zamenjal, sem pa samo jutri v barceloni.. Klical sem ze na zavarovalnico in seveda asistenca krije samo ce se to zgodi na poti... ( ocitno bi moral pred barcelono ustaviti in klicati, da bi mi motor odpeljali in popravili). Gre pa se za motor bmw k1200r.

Lp

Tu ti asistenca itak nič ne pomaga saj se lahko sam zapelješ do BMW-servisa in ti bodo ležaje zamenjali  !

Ps: asistenca te odpelje samo do 1-vega servisa in če napake nepopravijo takoj (24 urah) imaš pravico nočitve in celo nadomestno vozilo. Sicer pa sam preberi kakšno pomoč ti v slučaju defekta nudijo !

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

sicer prepozno pišem.. ampak v prihodnje kako je mogoče bolj pametno odreagirat...

 

v sloveniji so BMW serviserji večinoma tisti ko prodajajo avte.. in imajo zalogo enako 0. 

 

če bi takrat preverili da ležaji manjkajo bi preprosto pogledal uvoznika za znamko ležajev v španiji (all balls, pro-x, ... in njih kontaktiral kje v bližini se da dobiti te ležaje) podobno kot da bi bili v kopru in bi potrebovali nekaj za čelado... pokličeš uvoznika v velenje (compaqo) in ti bo znal takoj povedat kje v kopru se da dobiti njihovo čelado ...

super da se je tako rešlo....

drugače pa je cena teh ležajev okoli 20 € .. ampak ko si na poti je tudi 100€ vredu če nekaj nujno potrebuješ.

Link to comment
Share on other sites

Zdravo. Trenutno sem v Astrakhanu, z V-stromom se vračam s Pamirja.

 

Imam eno težavico, ki bi lahko postala težava. Včeraj sem vozil na hlape, ker je v Uzbekistanu lažje najti internet, kot bencin, potem pa še povrh vsega zapeljal v luknjo polno puščavskega peska in se zložil. Danes sem opazil, da bencinska pumpa tuli. Tuli predvsem med vožnjo, ko zaštartam motor in stojim na mestu, je zvok normalen. Zdaj zvečer, ko se je shladilo, se mi tudi zdi, da ne tuli več toliko. Čez dan sem naredil cca 800 km, večkrat tankal, pa ni pomagalo nič. Do doma imam še kakšnih 3400 km. Bo pumpa zdržala ali naj urgentno iščem drugo oziroma način kako spravit motor domou? Je težava sploh v pumpi ali je kriv filter v pumpi?

Link to comment
Share on other sites

Meni je na 1000 zabilo filter pumpe in je postajala glasnejša, motor pa je slabše vlekel; ker nisem vedel tega sem se vozil naprej in na koncu menjal še obe šobi. Jst bi jo potegnil ven in očistil filter po potrebi. Ne vem kako je na 650, ampak na 1000 moraš precej pazit cevi za bencin pod rezervarjem, da jih ne zacvikaš.

Link to comment
Share on other sites

Kako je najboljše očistiti ta filter? Imaš kakšna navodila? Ne bi rad kaj zajebal in čisto ostal na cesti.... Rezervar sem že jemal dol, tako da vem, kje tečejo cevi za bencin.

Link to comment
Share on other sites

Pač v obratni smeri kokr pumpa šiba moraš narest pritisk da vso svinjarijo "spluva" ven; kompresor, pumpa, karkoli, sam da ustvari pritisk. Pa ne preveč jasno ;)

Link to comment
Share on other sites

Pač v obratni smeri kokr pumpa šiba moraš narest pritisk da vso svinjarijo "spluva" ven; kompresor, pumpa, karkoli, sam da ustvari pritisk. Pa ne preveč jasno ;)

 Zdi se mi, da boš moral razdreti črpalko goriva. V njej je nizkotlačni filter goriva, katerega boš težko prepihal. Tukaj imaš shemo črpalke:

 

http://v-strom.hr/pogonski-agregat/problem-gorivo/

 

Bom pa proval najti tudi sam postopek - če je kakšna finta.

Link to comment
Share on other sites

 Zdi se mi, da boš moral razdreti črpalko goriva. V njej je nizkotlačni filter goriva, katerega boš težko prepihal. Tukaj imaš shemo črpalke:

 

http://v-strom.hr/pogonski-agregat/problem-gorivo/

 

Bom pa proval najti tudi sam postopek - če je kakšna finta.

 

Aja!!  Brez težav pa preveriš, koliko goriva sploh pumpa da. Tu je postopek. Mogoče je najbolj enostavno začeti s tem:

 

http://v-strom.hr/pogonski-agregat/pumpa-goriva-provjera-niskotlacnog-filtera/

 

Če ne, pa imaš tudi postopek razstavljanja. Fajn zrihtej!!

Edited by hladov
Link to comment
Share on other sites

Super, hvala! Ve kdo za kakšno garažo v Astrakhanu ali Volgogradu? Ne predstavljam si to početi kar nekje na cesti :)

Link to comment
Share on other sites

Super, hvala! Ve kdo za kakšno garažo v Astrakhanu ali Volgogradu? Ne predstavljam si to početi kar nekje na cesti :)

 

Ne morem odpreti hrvaškega foruma. Upam, da ga boš ti lahko.

 

Jaz bi v najprej preveril koliko goriva da pumpa.

 

Postopek ( tako z glave): odstraniš levo plastiko ki pokriva spodnji del rezervarja. Iztakneš cev, ki gre iz pumpe na sesalna grla. Najbolje da jo iztekneš na grlih. Pripravi si lonček ali kozarec. Trikrat daš kontakt in vsakič počakaš da pumpa opravi cikel. Morala bi brizgniti 3 dl benzina. Menda za normalno vožnjo zadostuje do 2 dl. Vkolikor je goriva nekje v tej količini, mislim, da filter ni zapacan in verjetno ne bo pomagalo razdiranje. 

Malo me čudi, da na mestu pumpa deluje normalno in jo slišiš samo med vožnjo. Preveri, ali res slišiš pumpo. Bi rekel, da samo premikanje ne vpliva na njeno  delovanje.

Mogoče ti zvok povzroča kakšen drug vrteči del. Recimo polž števca, veriga z zobniki, zavorne ploščice ali diski. Preveri,če pri padcu nisi dobil pesek ali kakšen kamenček v zavorne čeljusti.

Ta trenutek mi ne pade na pamet še kakšna ideja. Grem spat, pa bom medtem razmislil. Mogoče pa pomaga še kdo. Bom preveril zjutraj če boš kaj napisal.

 

Lahko noč!!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Včeraj mi je hrvaški forum odprlo, danes ne. Očitno jim je nekaj crknilo.

 

Skoraj prepričan sem, da je pumpa za gorivo. Tuljenje prihaja iz rezervoarja. Ko v prvi narahlo speljem, še ni tuljenja, ko dam malo več gasa oziroma, ko sem dal v drugo in pospešil, je pričelo tuliti. Včasih je, ko sem zaviral s sklopko ali brez nehalo tuliti. Včasih pa je tulilo še, ko sem bil že zaustavljen....recimo, ko sem na bencinski pumpi ustavil in pustil prižgan motor ter ugotavljal, kaj tuli. Kot rečeno, je zvečer, ko se je shladilo, bilo bolje.

 

Zdaj bom probal najti kakšno delavnico tu okoli.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pozdravljeni. Imam težavo in sicer mi je razneslo zadnjo pnevmatiko. Zgodba pa je takšna.

Kupil sem novo gumo road smart Dunlop, z njo naredil okoli tisoč kilometrov, nakar jo je na neki izvenmestni vožnji na lepem razneslo pri okoli 100 km/h pri pospeševanju. Motor sem k sreči ulovil in šel seveda pogledat vzrok na cesto. Bila je lepa, brez enega kamenčka ali česarkoli. Guma je očitno počila v zarezi, profilu podolgem poškodba pa se nadaljuje pod manjšim kotom, bolj vodoravnim proti sredini gume. Ko bom lahko, bom pripel slike. Seveda sem jezen šel reklamirati gumo in po telefonskih razgovorih s mojstrom reklamacij, prepotentnim odločevalcem sem dobil sliko, da me bo Dunlop nategnil za 150 evrov, kolikor je bila guma. Že po telefonu mi je predlagal, naj kupim novo gumo in će bo reklamacijo ugodil, potem mi povrnejo denar. Seveda sem mu povedal, da jaz ne mislim kupovat vsak teden novo gumo in da bom počakal, da UGODIJO in mi vrnejo denar, ker Dunlop mene itak ne bo več videl.

In tako so mi sporočili, da je reklamacija zavrnjena... Očitno je gumo razneslo brez posebnega vzroka, vsaj ne zaradi ceste ali moje napake.  Tako zdaj ne vem kaj storiti, vendar storil nekaj bom, to je jasno. Hočem zadoščenje. Ker sicer bi kupil gumo, jo razrezal na pol in spet novo, ki bi jo vozil. Jezen sem, zelo sem jezen. In to bitko hočem dobit. Le ne vem kako naj jo bijem. Zato sprašujem za nasvet.

 

Gumo imam poslikano večkrat in imam priče, ki so videle, da je guma takšna, kot na sliki. Nazaj jo še nisem dobil ampak predvidevam, da bo uničena še bolj. Se oglasim, ko jo dobim, vmes pa upam, da pade kak pameten nasvet... Hvala vam.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!