Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
pred 9 minutami, DAMI34 pravi:

pa dejmo tule nadaljevati. _Kaj pravi kolega, zakaj se ti je to zgodilo?

 

tule gremo dalje...

na sliki je tabla, da je cestišče spolzko...

v dolžini 400m...

tu kaj dosti ni dodat verjetno, še slabe gume, kakšna dodatna umazanija in sunek

400.thumb.jpg.6106b5d751b2843441950d9aff2190d1.jpg

 

Popravljeno . Popravil Snecer
Objavljeno
pred 26 minutami, Snecer pravi:

na sliki je tabla, da je cestišče spolzko...

v dolžini 400m...

tu kaj dosti ni dodat verjetno, še slabe gume, kakšna dodatna umazanija in sunek

400.thumb.jpg.6106b5d751b2843441950d9aff2190d1.jpg

 

spolzko je v teh dneh povsod, mene bolj moti izjava "mi je že prej odnašalo zadaj"

Mogoče začetniška napaka, mogoče začetniški neobčutki(ni še filinga v riti kdaj drsi), ampak jaz ga že celo zimo, čeravno ni mokro kr dobro pulim bp, tako da izjava..."sem vozil 30,40 ne pije vode". 120 ga tam klofnem na suho, oziroma po mokrem 80-100km/h. Ja, če je pa slana po cesti je pa že 60 preveč.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 17 minutami, DAMI34 pravi:

pa dejmo tule nadaljevati. _Kaj pravi kolega, zakaj se ti je to zgodilo?

 

tule gremo dalje...

Hvala dami, nism vedu da obstaja ta tema ?

kolega rekel da se mi je motor čudno krivil, vzmetenje, stare gume, spolzka cesta, mogoče bi tudi drugače reagiral če bi imel več izkušenj, bi pa on že drugače vstopil v ovinek kot jaz, bolj ven pred ovinkom,...pač skupek večih stvari in sem šel. 

pred 11 minutami, Snecer pravi:

na sliki je tabla, da je cestišče spolzko...

v dolžini 400m...

tu kaj dosti ni dodat verjetno, še slabe gume, kakšna dodatna umazanija in sunek

400.thumb.jpg.6106b5d751b2843441950d9aff2190d1.jpg

 

Ta tabla bi morala biti vsaj 100m prej pa itak najlažje dat tablo gor.

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

spolzko je v teh dneh povsod, mene bolj moti izjava "mi je že prej odnašalo zadaj"

Mogoče začetniška napaka, mogoče začetniški neobčutki(ni še filinga v riti kdaj drsi), ampak jaz ga že celo zimo, čeravno ni mokro kr dobro pulim bp, tako da izjava..."sem vozil 30,40 ne pije vode". 120 ga tam klofnnem na suho, oziroma po mokrem 80-100km/h. Ja, če je pa slana po cesti je pa že 60 preveč.

Dejansko nisem vozil več, ker ne poznam ovinka in nisem želel prehitr v njega. Je pa to ocena po občutku. 

Popravljeno . Popravil Arzen
Objavljeno (popravljeno)
pred 5 minutami, Arzen pravi:

Hvala dami, nism vedu da obstaja ta tema ?

kolega rekel da se mi je motor čudno krivil, vzmetenje, stare gume, spolzka cesta, mogoče bi tudi drugače reagiral če bi imel več izkušenj, bi pa on že drugače vstopil v ovinek kot jaz, bolj ven pred ovinkom,...pač skupek večih stvari in sem šel. 

Ta tabla bi morala biti vsaj 100m prej pa itak najlažje dat tablo gor.

Dejansko nisem vozil več, ker ne poznam ovinka in nisem želel prehitr v njega. Je pa to ocena po občutku. 

kaj za ene gume si mel obute? in kolega katere? :) pa kaj je kolega vozil

Popravljeno . Popravil Snecer
Objavljeno (popravljeno)
19 minutes ago, Snecer said:

na sliki je tabla, da je cestišče spolzko...

v dolžini 400m...

tu kaj dosti ni dodat verjetno, še slabe gume, kakšna dodatna umazanija in sunek

400.thumb.jpg.6106b5d751b2843441950d9aff2190d1.jpg

Nisem še tam peljal manj kot 70 km/h, pa nisem nek ekspert za vožnjo. Nazadnje pred nekje 10 dnevi. Ovinek se mi nikoli ni zdel kritičen, še posebej v smer proti Kamniku. Bom naslednjič bolj pozoren, da vidim, če je na tem ovinku vendarle kaj posebnega. Ampak ne bom obsojal. Vsakemu se kdaj zgodi kaj čudnega. Jaz npr. pogosto kaj telovadim po parkiriščih, čeprav padel še nisem. Ta njegov izlet s ceste pripisujem preveč burni reakciji na nekaj, kar večina motoristov, ki vozi že dalj časa, sploh več ne zazna.

EDIT: Če je pa motor kriv za njegov izlet, potem je pa problem lahko precej resen in drag.

Popravljeno . Popravil Vin
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ce bi mel versaceta pa mitas gor zihr nebi fukno.?

  • Haha 3
Objavljeno

Sprašujem zgolj zato, ker je napako potrebno analizirati.

Če je vzrok motor je hud. namreč motor mora bit 100% in napako je potrebno odkriti. Naj se kdo zapelje potem, ko ga boš popravil, da oceni stanje (nekdo, ki ima filing ali nekaj let iskušenj)

Če si vzrok ti, je pa tudi potrebno ugotoviti napako in jo odpraviti, oziroma kar predlagam, skupne vožnje z iskušenim motoristom, pa kak tečaj varne vožnje itd..

ps. ovinke je najbolje uzeti z zunanje strani, tako pridobiš lepšo krivuljo in prostor za manavriranje v slučaju problema. Sicer je pa to nepomembno, dokler ne dobiš občutka za gibanje motorja, rahla drsenja, preveliko ali premalo hitrost, znanje manevriranja v ovinku (od zaviranja, pospeševanja, uporabo zadnje zavore, lomljenje motorja itd..) 

Objavljeno (popravljeno)

Kakšna cesta pa je bila, da si v ta ovinek šel 30-40?

Je bila mokra, soljena, spolzka, umazana, pesek,....?

Kje pa si končal?

V tistem travniku, na levi?

Popravljeno . Popravil KARMEN1
Objavljeno
Pravkar, luxsa pravi:

Ce bi mel versaceta pa mitas gor zihr nebi fukno.?

hvala. Sedaj lahko temo zapremo.

 

  • Haha 3
Objavljeno
pred 3 minutami, luxsa pravi:

Ce bi mel versaceta pa mitas gor zihr nebi fukno.?

agronoma je tudi vrglo ne versaču, včasih pač zavrne, kot telo tuj organ

pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

Sprašujem zgolj zato, ker je napako potrebno analizirati.

Če je vzrok motor je hud. namreč motor mora bit 100% in napako je potrebno odkriti. Naj se kdo zapelje potem, ko ga boš popravil, da oceni stanje (nekdo, ki ima filing ali nekaj let iskušenj)

Če si vzrok ti, je pa tudi potrebno ugotoviti napako in jo odpraviti, oziroma kar predlagam, skupne vožnje z iskušenim motoristom, pa kak tečaj varne vožnje itd..

ps. ovinke je najbolje uzeti z zunanje strani, tako pridobiš lepšo krivuljo in prostor za manavriranje v slučaju problema. Sicer je pa to nepomembno, dokler ne dobiš občutka za gibanje motorja, rahla drsenja, preveliko ali premalo hitrost, znanje manevriranja v ovinku (od zaviranja, pospeševanja, uporabo zadnje zavore, lomljenje motorja itd..) 

ja, verjetno bi moral dat za probat kakšnemu poznavalcu mk2 modela... 

znak pa tam ziher ni brezveze, tudi površina je drugačna, nekaj celo flikano po sredini

Objavljeno
pred 58 minutami, Arzen pravi:

Se ti ne zdi da bi bila motor pa js kaj bolj polomljena če bi vozil hitr? 

Pa nisem kle dol zletu. Čak ti najdem kje. Bom ko pridem domov, ker preko telefona mi nek ne gre.

Tukaj je blo:

Klik

pa med drugim in tretjim stebričkom na levo ven

pred 57 minutami, Snecer pravi:

se kar zapre, v glavnem, dobra šola

nič se ne zapre..ta se odpre..

pred 19 minutami, DAMI34 pravi:

"sem vozil 30,40 ne pije vode". 120 ga tam klofnnem na suho, oziroma po mokrem 80-100km/h. Ja, če je pa slana po cesti je pa že 60 preveč.

izjava ne pije vode - razen v primeru , da je z motorjem nekaj zelo hudo narobe.

80-100 po mokrem? aha.. jp.. ne seri k predobro poznam ta kos ceste.. mogoče bi bil @Grut primeren za arbitra..

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 32 minutami, Snecer pravi:

kaj za ene gume si mel obute? in kolega katere? :) pa kaj je kolega vozil

Kolega ma leto dni stare a ne vem kere, mislim da contintentalke, suzuki gsr, jaz pa 6 let stare, sam ne vem firme na pamet.

pred 29 minutami, KARMEN1 pravi:

Kakšna cesta pa je bila, da si v ta ovinek šel 30-40?

Je bila mokra, soljena, spolzka, umazana, pesek,....?

Kje pa si končal?

V tistem travniku, na levi?

Cesta men nič posebnega, le ovinek v desno je bil in ga ne poznam pa sem šel počasneje. Jap končal v travniku med drevesom in prvim stebrickom, je pa slo za las mimo stebricka.

pred 17 minutami, thumper pravi:

pa med drugim in tretjim stebričkom na levo ven

nič se ne zapre..ta se odpre..

izjava ne pije vode - razen v primeru , da je z motorjem nekaj zelo hudo narobe.

80-100 po mokrem? aha.. jp.. ne seri k predobro poznam ta kos ceste.. mogoče bi bil @Grut primeren za arbitra..

Odgovor visje vidis kje sem sel ven.

 

Pa prosim vas vse skupaj, ne bit zacudeni, valda da greste lah eni 80 na uro skoz taksne ovinke, jaz sem zacetnik + da nisem vec 100% zaupal motorju in sem bil bolj previden. A vi ste ze na prvih izletih divjal 80  na uro v ovinke? Grutovega mnenja bi bil pa vesel, ker vem da pozna to cesto u nulo.

Popravljeno . Popravil Arzen
Objavljeno
pred 2 minutami, Arzen pravi:

Kolega ma leto dni stare a ne vem kere, mislim da contintentalke, suzuki gsr, jaz pa 6 let stare, sam ne vem firme na pamet.

 

... @luxsa je že odgovoril... Mitas SF+ bo treba, gume menjat

Objavljeno
pred 3 minutami, Snecer pravi:

... @luxsa je že odgovoril... Mitas SF+ bo treba, gume menjat

Ti ves da se tale heca? Drugace jaz ze pr avtu prisegam na continental ali michelin, dvomim da bo pr motorju kej drugace. 

Objavljeno
pred 2 minutami, Arzen pravi:

Ti ves da se tale heca? Drugace jaz ze pr avtu prisegam na continental ali michelin, dvomim da bo pr motorju kej drugace. 

Brez skrbi lahko daš tudi priznani znamki Continental ali Michelin... če boš pa obul slovenske mitaske pa tudi ne bo nič narobe.

 

Objavljeno (popravljeno)
pred 1 uro, Arzen pravi:

Pa nisem kle dol zletu.

Moja napaka. Iz zapisanega nisem pravilno sklepal v katero smer si vozil. Sicer pa je tale odsek (500m) brez omejitve 50km/h, se pravi 90km/h. Drži pa, da sta v cca 500m dva znaka, ki opozarjata na spolsko vozišče.

Pomoje ni z motorjem nič narobe. OK "stare" gume in nepravilen tlak mogoče, najbolj sigurno pa neizkušenost.

Naj še zapišem, da sem v začetku februarja iz Ljublane v Celje peljal enak motor kot ga imam. Motor na gumah prve vgradnje (letnik´13). Temperatura je bila med -2 do +5 stopinj. Pri preizkusu zavor ob odhodu je pri malo močnejšem in sunkovitejšem stisku zavor (takoj posredoval ABS). Sem pa potem brez problema na "starih" gumah in mrzli cesti prez vsakršnih presenečenj z normalnim tempom (kot poleti) pripeljal konjička v Celje.

 

 

Popravljeno . Popravil MiNa
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
1 hour ago, Arzen said:

kolega rekel da se mi je motor čudno krivil

:O Prednapetje pravilno nastavljeno?

 

Objavljeno
Pravkar, XTR pravi:

:O Prednapetje pravilno nastavljeno?

 

saj pa ni divijal in dirkal, za normalno vožnjo ni treba nič nastavljat

Objavljeno (popravljeno)
9 minutes ago, Snecer said:

saj pa ni divijal in dirkal, za normalno vožnjo ni treba nič nastavljat

Kaj pa veš kakšen dec je... 150 kg+?  Če se je pa Versač zvijal :? 

Kar naj nastavi, da ne bo več dvomov glede tehnike...

Popravljeno . Popravil XTR
Objavljeno
pred 9 minutami, MiNa pravi:

Pomoje ni z motorjem nič narobe. OK "stare" gume in nepravilen tlak mogoče, najbolj sigurno pa neizkušenost.

ni nujno..luft v vpetju zadnje vilice da enak občutek .. potem te spajtla pa greš naravnost..  še v živo z dne 08.02.2019 ..

će je guma tolk zanič potem padeš po cestišču - ni časa poravnat in odpeljat naravnost v maline..

Objavljeno

Glede na to, kje si končal na travniku in s kakšno hitrostjo si vozil, v ovinek nisi niti zapeljal, ampak si kar naravnoat odplaval na drugo stran voznega pasu, od tam pa kar na travnik.

Ali si se za trenutek zasanjal, ker nisi bil z glavo na cesti, pa te je mučilo še tisto spodrsavanje od prej, ali pa si se v nekaj zagledal.

In ker te v avtošoli verjetno niso naučili, da tam, kamor gledajo oči, tam gre balanca, si ti preprosto šel za pogledom.

Velikokrat se to lahko zgodi, tako je moja prijateljica skoraj šla pod kamion.

Objavljeno
pred 8 minutami, XTR pravi:

Kaj pa veš kakšen dec je... 150 kg+?  Če se je pa Versač zvijal :? 

Kar naj nastavi, da ne bo več dvomov glede tehnike...

191cm, 130kg. Na cesto ne grem vec brez da se komplet motor pregleda, brez skrbi. Zdaj sem mel sreco, izzival pa ne bi vec rad.

 

pred 23 minutami, MiNa pravi:

Moja napaka. Iz zapisanega nisem pravilno sklepal v katero smer si vozil. Sicer pa je tale odsek (500m) brez omejitve 50km/h, se pravi 90km/h. Drži pa, da sta v cca 500m dva znaka, ki opozarjata na spolsko vozišče.

Pomoje ni z motorjem nič narobe. OK "stare" gume in nepravilen tlak mogoče, najbolj sigurno pa neizkušenost.

Naj še zapišem, da sem v začetku februarja iz Ljublane v Celje peljal enak motor kot ga imam. Motor na gumah prve vgradnje (letnik´13). Temperatura je bila med -2 do +5 stopinj. Pri preizkusu zavor ob odhodu je pri malo močnejšem in sunkovitejšem stisku zavor (takoj posredoval ABS). Sem pa potem brez problema na "starih" gumah in mrzli cesti prez vsakršnih presenečenj z normalnim tempom (kot poleti) pripeljal konjička v Celje.

 

 

Abs nimam tak da...

Objavljeno
pred 7 minutami, thumper pravi:

ni nujno..luft v vpetju zadnje vilice da enak občutek

Kilometraža ne kaže na "luft", ker sodeč po gumah jih motor še nima veliko. Razen....

Objavljeno
pred 1 minuto, MiNa pravi:

Razen....

točno to..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!