_luke_ Objavljeno Februar 25, 2012 Opozori Objavljeno Februar 25, 2012 D ni bla tale Huska dirkana? sklepam po gumah? kolker vem tele slikce niso roadleagle ali pač? To so Maxxis Gooldspeeds supermoto gume, ki so sicer street legal, malhko se jih pa tudi na progi uporablja. Baje da se limajo ko norc
XXXL Objavljeno Februar 25, 2012 Opozori Objavljeno Februar 25, 2012 Koliko pa ceniš ta stroj, 450 pa res nisem še nobene videl da bi se prodajala. Kaj pa vem, kakšnih 5000€ bi moral dobiti, imam še Akrapoviča ter nekje dobrih 2000 prevoženih...
_luke_ Objavljeno Marec 3, 2012 Opozori Objavljeno Marec 3, 2012 Kaj je zdej na stvari? Si šel po SXV?
simonsi Objavljeno Marec 6, 2012 Opozori Objavljeno Marec 6, 2012 no jaz imam rxv 550, motor isti, šasija fedri pa gume pa seveda drugačno Motor je za ljubitelje pa ljudi z žilico za mehaniko, ker rabi dost pozornosti in rednega pregleda in vzdrževanja. za nagrado pa kar dobro gre pa zanesljivo laufa
_luke_ Objavljeno Marec 9, 2012 Opozori Objavljeno Marec 9, 2012 no jaz imam rxv 550, motor isti, šasija fedri pa gume pa seveda drugačno Motor je za ljubitelje pa ljudi z žilico za mehaniko, ker rabi dost pozornosti in rednega pregleda in vzdrževanja. za nagrado pa kar dobro gre pa zanesljivo laufa Dobro gre? Si že kdaj peljal kak močnejši enduro?
simonsi Objavljeno Marec 10, 2012 Opozori Objavljeno Marec 10, 2012 dobro gre v svojem razredu mopedov. drugače sem pa imel in imam tudi kaj močnejšega ja.
Libre666 Objavljeno Marec 17, 2012 Opozori Objavljeno Marec 17, 2012 Jaz sem lastnik Sxv550 kako leto. Dosti stroškov je z servisi(jaz jih delam sam), ter z gumami, prejšno sem zdrgnil do drata po 2500km, brez da bi biu na dirkališču(Qualifier RR). Servise delam na okoli 800km, ne pretiravam, ker je racing olje res kvalitetno(Agip), je pa problem z vžiganjem, tako da je trenutno na servisu. Največji problem je obdržat vozniško dovoljenje! če greš po omejitvah sam cuka neki, ker skus hoče da ga tiščiš in pol ga še tko dviguje na zadne ko daš gas, da se res ne morš zadržat da bi lepo vozu pospeški so res odlični, kak 600 naked ni primerjave, npr Superduke990 je nekje isto do ene 130, sam ne rata velikrat k te aprilija hoče vržt na hrbet in moraš res obvladat da si hiter. Končna hitrost z original zobniki je bila 200, zdaj imam manjši zobnik spredaj je 175. Užitek je res fenomenalen, na nobenem motorju se še nisem počutil tako, vendar so tudi stroški(ena sezona me prišla okoli 900€ stroškov(servisi gume in vse, razen bencina)). Aja pa s tankom nrdim kakih 70km max, tako da črpalke morajo biti blizu. _luke_ 1
TBoxer Objavljeno Marec 17, 2012 Opozori Objavljeno Marec 17, 2012 Jaz sem lastnik Sxv550 kako leto. Dosti stroškov je z servisi(jaz jih delam sam), ter z gumami, prejšno sem zdrgnil do drata po 2500km, brez da bi biu na dirkališču(Qualifier RR). Servise delam na okoli 800km, ne pretiravam, ker je racing olje res kvalitetno(Agip), je pa problem z vžiganjem, tako da je trenutno na servisu. Največji problem je obdržat vozniško dovoljenje! če greš po omejitvah sam cuka neki, ker skus hoče da ga tiščiš in pol ga še tko dviguje na zadne ko daš gas, da se res ne morš zadržat da bi lepo vozu pospeški so res odlični, kak 600 naked ni primerjave, npr Superduke990 je nekje isto do ene 130, sam ne rata velikrat k te aprilija hoče vržt na hrbet in moraš res obvladat da si hiter. Končna hitrost z original zobniki je bila 200, zdaj imam manjši zobnik spredaj je 175. Užitek je res fenomenalen, na nobenem motorju se še nisem počutil tako, vendar so tudi stroški(ena sezona me prišla okoli 900€ stroškov(servisi gume in vse, razen bencina)). Aja pa s tankom nrdim kakih 70km max, tako da črpalke morajo biti blizu. Uh sem potolažen, vidim, da obstajajo še slabši motorji od KTMa. _luke_ 1
Libre666 Objavljeno Marec 17, 2012 Opozori Objavljeno Marec 17, 2012 Uh sem potolažen, vidim, da obstajajo še slabši motorji od KTMa. Ja odvisno kako slabši, jaz če bi gledal na slabe lastnosti je nebi nikol mel, če gledaš na užitek pa strast je pa drugače. Tukaj pa zmaga maximalno. Me pa zanima KTM 990 smr, če je tut divji kej sam pretežak se mi zdi za afnarije.
_luke_ Objavljeno Marec 18, 2012 Opozori Objavljeno Marec 18, 2012 70km z enim rezervarjem ti taljani res delajo motor samo za se pokazat Uglavnem, tisti ki jo je mel namen kupt in se vozt na kako malo daljšo turco z njo, se je po gornjem textu pomoje 2x premislu... Libre666, kake gume pa imaš obute? Pa kako se obnesejo? U 2.5kKM jih spucat, to so pomoje kr kake na meji street legal. Meni dela probleme zadnja guma, ker se na sredi preveč obrabi, zaradi power whellie.
_luke_ Objavljeno Marec 18, 2012 Opozori Objavljeno Marec 18, 2012 Evo, kaj sm glihkar zasledil http://www.avt0.net/_MOTO/ad.asp?ID=5822151 Po 535km jo človek prodaja? Kaj si mislit ob temu? Mogoče ma finančno krizo? Mu je premočna? Mu je prešvoh? Ta Pies Peak serija je krasna, samo še ene SM feltne gor pa zmaga!
Libre666 Objavljeno Marec 18, 2012 Opozori Objavljeno Marec 18, 2012 Mel sem takrat Qualifier RR, najmehkejše od Dunlop za na cesto, vendar mislim da jih ne delajo več. Trenutno mam zadaj Continental Sportattack, mislim d so najmehkejše od Continental za na cesto. Vendar jih tudi po sredi pobira že po 200km, ravno zaradi teh power wheelies k si reku. Ja tank je ful mejhen(7,8l) kao zaradi teže itd. sam za na cesto se ne obnese glih. Tko da za deleč it ni, ker če že najdš črpalke, te pa roke pa rit bolijo preveč. Ampak vseen, jaz jo uporabljam za kratka afnanja okol, pa letos nameravam mal na kako supermoto progo, do sedaj sem bil samo enkrat. Si bo vsaj motor malo spočil, ker na cesti je skus do blokade
simonsi Objavljeno Marec 19, 2012 Opozori Objavljeno Marec 19, 2012 je pa problem z vžiganjem, tako da je trenutno na servisu. ker letnik pa maš? ker prve letniki 06 in 07 so imeli resne probleme z vžiganjem in se ni dalo lih poceni ali enostavno odpravit. 08 naprej pa nimajo več teh težav. Moja recimo vedno pali iz prve. So pa ti motorji dokaj občutljivi na kako nevešče šarjenje po drobovju Pa tut ne sme neki cukat pa se zaganjat, dobro naštelana mora čist lepo delat tut pod malimi obrati. na vžiganje med drugim ful vpliva dobra sinhronizacija sesalnih teles, resetiranje položaja TPS-ja in pa dobra mapa brizga. sem pa zdej nabavil in čakam na dostavo kabla in softvera iz kanade za 200eur, s katerim lahko nastavljaš vse parametre vbrizga in vžiga na originalnem ECU in tudi nalaganje poljubnih map vbrizga in vžiga. Njprej bom resetiral TPS in pa naložil eno dobro mapo od Alice Racing, specialisti iz anglije za naše mopede
Libre666 Objavljeno Marec 20, 2012 Opozori Objavljeno Marec 20, 2012 ja js ful berm forume o mapah itd. Sj na servisu mam pr dobrem mojstru, k je tut dirkal supermoto s tem motorjem, tako da bo opravljen tako k treba. Popravlja mi trenutno dekompresor ker prehitro ustavlja ter blokira štarter in mi ga pol kmalu skuri. Letnik je pa 06, tko da ja. Da cuka pod nizkimi obrati je normaln baje. Sm kr neki prebral o tem motorju, sj drugač nebi vedu. Aprilia forum, kjer je stotine problemov napisanih xD hehe. Me pa zanima če bi mi lah razložu kej več o mapah, ker sam ne razumem popolnoma stvari. Baje dela VDB mapa na moji čist kul, torej bi blo dober jo dat gor ker je kao več moči, al pa od Silmoto mapa naprimer. Izpuh je pa original. Veš kaj več o tem? Od alice racing je pa baje najjača mapa a ne? Če sm pravilno prebral. Bi lah na mojga probu tut gor vržt za foro
kasti Objavljeno Marec 21, 2012 Opozori Objavljeno Marec 21, 2012 ja js ful berm forume o mapah itd. Sj na servisu mam pr dobrem mojstru, k je tut dirkal supermoto s tem motorjem,... Glede na to, da sem sodeloval z aprilio (ARTS) na slovenskem supermoto prvenstvu vem, da sta pri nas SXVja vozila Marko Škarja in Janez Golmajer; nobeden od njiju se ne ukvarja s servisiranjem. Ostane mogoče edino Še Marko Ukota.... no ne vem koliko je on ravno serviser - glede na to, da je bil pod naŠim Šotorom na dirkah in sem videl kako in kaj!!?? Butnglavc 1
Libre666 Objavljeno Marec 21, 2012 Opozori Objavljeno Marec 21, 2012 Glede na to, da sem sodeloval z aprilio (ARTS) na slovenskem supermoto prvenstvu vem, da sta pri nas SXVja vozila Marko Škarja in Janez Golmajer; nobeden od njiju se ne ukvarja s servisiranjem. Ostane mogoče edino Še Marko Ukota.... no ne vem koliko je on ravno serviser - glede na to, da je bil pod naŠim Šotorom na dirkah in sem videl kako in kaj!!?? Ja če mi lah priporočiŠ dobrga mehanika za sxv bi blo super. Trenutno mi servisira Langus, kje, kdaj, kako je pa on vozu sxv pa nimam pojma, sam omenu mi je.
kasti Objavljeno Marec 22, 2012 Opozori Objavljeno Marec 22, 2012 (popravljeno) Ja če mi lah priporočiŠ dobrga mehanika za sxv bi blo super. Trenutno mi servisira Langus, kje, kdaj, kako je pa on vozu sxv pa nimam pojma, sam omenu mi je. A Jožkota si mislil... on je odpeljal ene dve dirki Aprilia SXV cupa, ki se je odvijal v Italiji (skupaj z Golmajerjem), sodeloval pa je tudi v ARTSu. http://www.motosvet.com/arts-v-razredih-s1-s2-in-enduro.html Ne, ne... kar ostani pri Jožetu; me je skrbelo da ti ga kakŠen drug "pocar" Šraufa . Popravljeno Marec 22, 2012. Popravil kasti Libre666 1
simonsi Objavljeno Marec 22, 2012 Opozori Objavljeno Marec 22, 2012 Baje dela VDB mapa na moji čist kul, torej bi blo dober jo dat gor ker je kao več moči, al pa od Silmoto mapa naprimer. Izpuh je pa original. Veš kaj več o tem? Od alice racing je pa baje najjača mapa a ne? Če sm pravilno prebral. Bi lah na mojga probu tut gor vržt za foro Jaz mam komplet arrow na moji, kao silmoto v ameriki. in ko dobim kabel, bom naložil od alice racing za silmotota izpuh. Baje je ta mapa najbolj optimalna, da je motor kulturen pod malimi obrati, sam ko pa daš gas pa da skoči kot je treba Aja pa pri naslednji menjavi poglej še batek od FCV sistema, ki uravnava pritisk in pretok olja skozi glavi in odmične, rad zariba ali ne deluje pravilno. Jaz sem ravno dal novega notri, stane par eur, samo traja 100 let da dobiš naročeno, makaronarji Pa pred vgradnjo, sem ga nataknil na bor mašino pa s finim šmirglom pobral robove, ker original ima ostre robove in se pol zatika blok.
Libre666 Objavljeno Marec 23, 2012 Opozori Objavljeno Marec 23, 2012 Aha hvala. Kako pa veš če ne deluje pravilno? Nazadnje sm ga gledal mi je zgledal ok, gladkost pa to. Kako veš če zajbava, pa ne vem.. ? Ja jst mam original izpuh zarad policajev, ter zaradi cene športnega+nobenga ne najdm rablenga. Je pa res da sm uniču katalizator kokr sm ga lohk, d mal več čez spušča.
simonsi Objavljeno Marec 23, 2012 Opozori Objavljeno Marec 23, 2012 sej se takoj vidi, če ima kake rise gor ali pa če je kej spraskan, ker pač naj nebi bil. kje točno se nahaja pa poguglaj ali pa poglej v service manual ali pa microfiches.
simonsi Objavljeno September 24, 2012 Opozori Objavljeno September 24, 2012 Imam XV Tuner kabel, pa lahko komu naložim drugo mapo pa resetiram TPS, nekaj kar tem mopedom zelo koristi, za kako manjšo kompenzacijo. http://westernracingdevelopments.com/xv-tuner/ LP
Dejan Drganc Objavljeno November 5, 2012 Opozori Objavljeno November 5, 2012 Lepo pozdrav, imam eno vprasanje in upam da sem na pravi strani Kupujem motocross (in prodajam Yamaho R6, 2005 L), rad pa bi se kdaj pa kdaj še zapeljal po cesti in me zanima če bi mi vedel kdo povedat ali bi APRILIA RXV 550, letnik 2010 zdrzala napore motocrossa in kaksen je motor navsploh. Hvala za odgovore.
simonsi Objavljeno November 6, 2012 Opozori Objavljeno November 6, 2012 (popravljeno) Imam rxv 550. Pomojem da ni vprašanje če bi motor zdržal, ampak če boš ti, ker je dost močen za cross in te hitro fajn zmatra, sam adrenalina pa ne zmanjka Drugače kar se pa stroškov in vzdrževanja tiče, pa ni kaj drugačen kot drugi motorji te klase Je pa moja tudi naprodaj Popravljeno November 6, 2012. Popravil simonsi
SunMaster Objavljeno Julij 14, 2013 Opozori Objavljeno Julij 14, 2013 Zdravo! Zanima me, če bi lahko kdo od vas uporabnikov foruma dobil načrte za aprilio sxv550, kjer je napisano vse od vsakega dela. Ne uporabniški priročnik, temveč prav načrt. Hvala Že vnaprej! Lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se