Skoči na vsebino

Honda CB 750


CB750K2

Priporočene objave

In zakaj ne raje sintetičnega? Je res najdražje, a je tudi najboljše. Sicer pa lušten moped...klasika...legenda...ja, cb 750 je bila svoj čas prava revolucija v motociklizmu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In zakaj ne raje sintetičnega? Je res najdražje, a je tudi najboljše. Sicer pa lušten moped...klasika...legenda...ja, cb 750 je bila svoj čas prava revolucija v motociklizmu.

Tema o oljih z večno dilemo (sintetika ali mineralno) je zelo bogata. Menim, da je sintetika za zmogljivejše motorje, ki se vrtijo v visoke številke. Lahko pa se da tudi sintetika, zakaj ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster toei,

zgleda nimaš servisne knjižice, kjer so noter zapisane vse takele zadevice za vzdrževanje, zato ti priporočam npr tole, sem prepričan da jo boš še velikokrat potreboval, da bo ostala v tako lepem (in uporabnem) stanju kot je na teli slikci :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali pa si jo downlovdaj z Mininove...

Vsekakor pa je bajk res 1A ohranjen. Kje si jo pa ujagal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MINERALCA obvezno! Sintetike ti bo pokurila okol 0,5l/1000 km. Pa pazi, da bo res za motorje olje, ker drugače sklopka adijo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In zakaj ne raje sintetičnega? Je res najdražje, a je tudi najboljše.

Najdražje ni najboljše. Sintetiko bo kuril, pa sklopka se mogoče nebi razumela. Pa agregat niti približno ni toliko zmogljiv, da bi vsaj približno izkoristil prednosti sintetike.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Jst bi pa lastnike vprasu, kje dobivate rezervne dele in potrosni material - novo, rabljeno ; lahko pripnete kak link, tudi s tujine ga bom veseu.

Hvala in lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Kupil sem malo Bol D'or - ko, letnik '81 ki pa je stala v neki ropotarnici mnogo let. Imam problem da sedaj noče zalaufat. Svečke imajo iskro, težava je verjetno v fergazerjih, ker svečke ob zaganjanju ostanejo suhe. Mi lahko kdo kaj svetuje (razen pelji k mehaniku in podobno)?

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupil sem malo Bol D'or - ko, letnik '81 ki pa je stala v neki ropotarnici mnogo let. Imam problem da sedaj noče zalaufat. Svečke imajo iskro, težava je verjetno v fergazerjih, ker svečke ob zaganjanju ostanejo suhe. Mi lahko kdo kaj svetuje (razen pelji k mehaniku in podobno)?

Hvala

nalij bencin? odpri pipico?......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nalij bencin? odpri pipico?......

Za takega vozeka me glih ni treba imet :rolleyes: . Sem rezervar očistil in nalil novi bencin (notri je bil še osvinčen).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa si preveril, če priteče bencin iz rezervarja? lahko da je mrežica ali pa pipica zamašena....

drugače boš pa verjetno moral fergazerje razdret in očistit ter nastavit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst bi pa lastnike vprasu, kje dobivate rezervne dele in potrosni material - novo, rabljeno ; lahko pripnete kak link, tudi s tujine ga bom veseu.

Hvala in lp

Če potrebuješ dele ti mogoče lahko pomagam. Imam precej dobre povezave za dobavo rezervnih delov predvsem za motorje starejih letnikov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za takega vozeka me glih ni treba imet :rolleyes: . Sem rezervar očistil in nalil novi bencin (notri je bil še osvinčen).

jez sm mel podobne probleme. pomagalo je, de sm mal starta našprical, tolk de je bate pognalo, pa je potehnlo bencin. ampak res pazi s startsprayem. ne preveč, čok na off in gas odprt na ful. ko proime čimprej spustiš gas. . . de ne zatuli na blokado. . .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če so svečke suhe, je edino z bencinom kaj narobe. Uplinjače razdret in spucat (po toliko letih stanja znajo kakšne usedline zapacati dize), pa nov zračni filter.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupil sem malo Bol D'or - ko, letnik '81 ki pa je stala v neki ropotarnici mnogo let. Imam problem da sedaj noče zalaufat. Svečke imajo iskro, težava je verjetno v fergazerjih, ker svečke ob zaganjanju ostanejo suhe. Mi lahko kdo kaj svetuje (razen pelji k mehaniku in podobno)?

Hvala

zdej pa si odprl eno veliko konzervo črvov. :devil:

Zelo verjetno, da so dize zapacane od usedlin v bencinu. Fergazerje podret do zadnjega vijaka, vse temeljito očistit in nazaj sestavit tako kot je bilo, po potrebi kaj nastavit, drugače ne bo nikoli dobro laufal.

Če si pa len, pa lahko naliješ aceton v tank in upaš, da ti ne bo še vseh tesnil zraven požrlo. :whistle:

Pa takega motorja nimaš kaj vozit k mehaniku, razen če ti denar iz žepov leti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. Vzami ven pipco iz tanka in poglej kakšna je

2. Če imaš slučajno na fergazarjih original tisto vakum pumpico jo odklopi in zveži benz direkt na fergazarje

3. Če ti zdaj ni bencin prišel do cilindrov podri vse skupaj in očisti, pa dobro pazi dize, ker sta v vsakem fergazarju dve enaki, samo drugačna luknja, če zamešaš si v riti

4. Veliko sreče in veselja ti želim pri natikanju fergazarjev nazaj na gumice cilindra in na airbox ;)

Če še kar ne bo delovalo me kontaktiraj na PM pa se slišiva...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je res trebalo sneti fergazerje in jih očistiti, tako da stvar zdaj deluje :rolleyes: . Fergazerje natakniti nazaj na difuzorje je res samo za ljudi z močnimi živci :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je res trebalo sneti fergazerje in jih očistiti, tako da stvar zdaj deluje :rolleyes: . Fergazerje natakniti nazaj na difuzorje je res samo za ljudi z močnimi živci :rolleyes:

Predvsem pomaga če je toplo (trda guma je ku...c), pa se staro Yu pravilo ko maže taj vozi.

Na Gsx-r 1100 je bilo tudi to zanimivo početje (placa ni nič)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Frend se je odločil za predelavo honde cb 750 okoli letnika 70-85 v cafe racerja. (ne rabi biti kompletna)

V prvi fazi rabi okvir z motorjem in vilicami, vse ostalo je odveč :lol:

Če komu kakšna leži kje naj javi na PM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Frend se je odločil za predelavo honde cb 750 okoli letnika 70-85 v cafe racerja. (ne rabi biti kompletna)

V prvi fazi rabi okvir z motorjem in vilicami, vse ostalo je odveč :lol:

Če komu kakšna leži kje naj javi na PM

Na avtopikanetu imaš enih par. Jurja evrov, pa je. Saj dele, ki ostanejo, lahko proda naprej. Po drugi strani pa... škoda oldy-ja uničevati, vsaj kompletnega. Verjetno zato išče samo okvir z mašino.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že restavriran ne pride v poštev, so predragi in ga je škoda, trenutno ni nobenega na avtonetu

V poštev bi tudi prišla yamaha xs iz 80-ih in suzuki serije GS ter kak stari BMW -R

pa še kak model bi se našel v glavnem starejši imajo ravne okvirje in so idealni.

Njegova želja je pač cb 750, sam ga bom danes poskusil prepričat še za kak od teh modelov ki sem jih napisal , so cenejši in večjo izbiro ima.

Menjal bo tank, sedež, blatnike...tako da ti deli ne rabijo biti ohranjeni....se pozna na ceni.

Zame je zanimivo to da mu bom izdelal tank in podlogo za sedež(če bo čas), morem rečt da se že prav veselim:rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej, pred leti je en tip dal delujočo CB900 '82 v originalnem stanju za 300 mark... Štiri leta nazaj. Kupec je samo zamenjal svečke, olje in filtre, pa dal naprej za 3000 mark. Bentiš, sem bil hud.

Popravljeno . Popravil motofrik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej, pred leti je en tip dal delujočo CB900 '82 v originalnem stanju za 300 mark... Štiri leta nazaj. Kupec je samo zamenjal svečke, olje in filtre, pa dal naprej za 3000 mark. Bentiš, sem bil hud.

Jaz bil tud hud :) so bili cajti ko so bili taki mopedi poceni, zaj pa vsak misli da ima zaklad pa navije ceno

lepo restavrirano dobiš za 2k€ pol pa malo dalje gledaš pa ponujajo krš za 1k€

kot da folk na zna računat;)

frend se je zagrel za hondo in še mene je "navuko" da si omislim klasika kot je suza gs okoli letnika 80, sem že na lovu za njim ;)

jo bom križal v stilu cafe racerja in street fighterja, te pa da vidimo kaj bo s tega:Devo patentiral bom nov stil " CAFE FIGHTER" :ninja:

malo še "študiram" druge modele kako kaj

http://farm4.static.flickr.com/3086/3200333900_c72e3c069e_o.jpg

no ta je že blizu cafe fighterja

aja mimo grede iz jawe 350 bi bil super cafe racer, ravno prave oblike je, pa še poceni

pa de ne bom preveč "off topic"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega dela cafe racerja iz honde CB 750, nik Ramious. Kar se pa tiče teh motorjev majo pa po oglasnikih res mal navite cene. Najbolš je dobit kako iz pod kozolca.

Križanci med fighterji pa cafe racerji so tud men zlo všeč!!! Link do foruma- http://www.oldskoolperformance.com/ , pa še za stare suzukije-res super forum, čeprav tehnično mal zastarel http://oldskoolsuzuki.info/ . Kar se pa Jawe 350 tiče, sem pa mel pred kakimi 4 leti idejo da bi jo predelal v cafe racerja, ampak sem zadevo opustil, ter jo obnovil (kmal jo bom mogu še enkrat :) ). Meje pa kr zamikala kakšna ta stara zadeva-ampak mam prej še neki drugega v planu:krneki:.

Drugač se pa opravičujem za offtopic. Če bom pa slučajn slišu za kako CB pa sporočim.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Mi lahko kdo napiše koliko mora biti zračnost ventilov pri CB 750 f l. '81 typ RC04? Prav tako mogoče nasvet kje nabaviti ploščice in verigo za pogon odmičnih gredi.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!