Skoči na vsebino

Bencin vs.Dizel


klemens

Priporočene objave

... Pa dobro, čakte zdej mal...surrender.gif A na vse to moraš bit kot voznik "modernega" dizla pozoren? unsure.gif Kje tankaš..., kake so šobe, blink.gif... pozimi pride parafin, ...pa pumpa lahk ponagaja, ...pa turbinca - a pol ko tišiš 200 po AC pa prideš na pumpo moraš pri vžganem tankat, da se turbinci kaj ne zgodi.blink.gif.. pa ko je hladna jo je spet treba ahtat da se z mrzlim luftom ne "zadiha", ...pa servis je dražji.blink.gifblink.gif.. počasi bom spremenil svojo tezo da "dizl" špara če delaš 50000 na leto...- pol še najbolj šparaš če ga maš samo v garaži... Pa da bi moral jaz na vse tole mislit...slap.gif

ti se turbo bencinca nisi videl; samo slisal si da obstajajo. ker drugace si tega tvojega prispevka ne morem razloziti. turbini je vseeno komu piha mars......... ce je ne znas uporabljati bo crknila.

. Že to, da se dizel na tej kratki poti od doma do službe niti ne zagreje, je dovolj dober razlog proti... ;) Zdaj me zebe 3 minute, z dizlom bi me pa zeblo 12 minut. :P

idi pes, pa ti bo toplo. :evilgrin:

bencinar 1,8-300.000km, vse original razen en končnik menjan in auspuh,

dizel 2,0 tddi 250.000km, menjal nič in ga zamenjal z 2,0 tdci, že 150.000km prevoženih, laufa ko urica,

dizel 2,3 (tovorni) jtd 287.000km, laufa ko urica, popravljamo samo podvozje, ker je velikokrat naložen preko dovoljene teže,

nekih bistvenih razlik pri vzdržljivosti in kvarjenju ne opažam, zame je edina prednost, ker dizel manj pije, ker ima takojšen navor in moč........če si pa zaželim užitkov, mi je pa bencinar boljši, ker se ga lahko vrti na obrate in šele takrat pokaže zobe.

Se pa držim osnovnih pravil vožnje, ki me do sedaj niso pustila na cadelu in sicer:

1. nikoli ne vžigam mašine pod gasom

2. dokler se motor ne segreje, ga absolutno ne pritiskam

3. preden dizla ugasnem, počakam, da obrati padejo na minimum

4. reden servis (olje, filtri..) po intervalih, ki jih je predpisal proizvajalec

V vsej moji karieri (preko miljon prevoženik km) me ni niti eno vozilo še pustilo na cesti, pa sem vozil dizle ki so imeli preko 400.000km in bencinarje preko 300.000km.

yep. priblizno tu nekje sva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je morda kdo od vas, kateri 'nimate lepe besede za dizla', poskusil Volvo-tov D3 ali pa tudi starejši D5 ?

VOLVO made in CHINA :lol1: pa še drag je . . . aja pa še jermen ma

P.S. D5 je še zdaj, ima okoli 2500 ccm pet cilindrov, D3 ima tudi 5 cilindrov samo je 2.0, je pa zamenjava za Pežojevega dizla 2.0 136 KM

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je morda kdo od vas, kateri 'nimate lepe besede za dizla', poskusil Volvo-tov D3 ali pa tudi starejši D5 ?

Serviserjev dobrih praktično ni, servis ni ravno poceni. Tudi jaz sem hotel nabaviti Volvo-ta, pa sem se raje odločil za preizkušene motorje in krogce na havbi. Ni mi žal. Je pa res, da moj prijaltelj vozi samo Volvo in to ne enega ampak jih ima kr nekaj pri hiši, pravzaprav cela hiša vozi Volvo, samo pravi da na leto treba dat jurja za kakšen napričakovan servis. To me je zmotilo, tako da sem pristal na krogcih. Ne rečem pa, da so krogci najboljši, zaenkrat imam zgleda srečo :).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

idi pes, pa ti bo toplo. :evilgrin:

Sem probal, pa me je zeblo 34 minut, potem je bilo naslednjih 25 minut OK, potem pa sem naslednjih 8+ ur 'dišal' po švicu.

Nein, danke.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem probal, pa me je zeblo 34 minut, potem je bilo naslednjih 25 minut OK, potem pa sem naslednjih 8+ ur 'dišal' po švicu.

Nein, danke.

D.

Torej je dizel vseeno boljše kot peš :D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je morda kdo od vas, kateri 'nimate lepe besede za dizla', poskusil Volvo-tov D3 ali pa tudi starejši D5 ?

edini dobr dizel v volvotu je bil 2,4 šestak 80 konjev...pa še ta je bil iz vw LT ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no pa še jaz moj piskerček pristavim, moj tdi folci ma od leta 98 prevoženih 565.000, nimam pojma kolk gum in kompletnih zavor sem zamenjal, ker je to zame potrošni materijal ne štejem, auspuh komplet šele drugi, sklopka kompletna+vztrajnik zdrži cca 100.000 in nič več - še najmanj je zdržala original roba, mašina prede in prede vsak dan, porabi sorazmerno malo. še vedno pa dvomim, da se splača nekomu kupit dizel, če dela manj kot 50 tisoč na leto, ni računice in vsakomur se splača skrbno preračunat koliko predvidenih stroškov bo imel do stotisoč km in se šele na podlagi tistega odločit. trenutno razmišljam o novem večjem bencinarju+plin in vse računice so v prid temu. če bi delal pa tja do 15-20 tisoč na leto pa sploh ne bi razmišljal, ker so dizli toliko predragi napram primerljivim bencinarjem, da res nima smisla izbirat !

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no pa še tole, do sedaj sem imel najmanj težav z 164 alfo becin 2.0 ts, popolnoma brez problema je pri meni skoraj do 400.000 problemov prišla in, ko kakšno bordo barve vidiva z mojo drago na cesti me vedno pobara - a se spomniš kako fajn sva se vozila s takole !! vsi ostali opevani nemci so imeli več napak in popravil, zato sem trdnega prepričanja, da so neupravičeno precenjeni!!

Popravljeno . Popravil Dadi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, torej odsvetujete nakup. Hvala za info !

Verjetno od "svetovalcev" še noben ni imel VOLVO pri hiši, ali pač (kako staro gajbo)?

Made in China :grrr , še vedno jih izdelujejo na Švedskem in v Belgiji, lastnik Geely je zaenkrat toliko pameten, da se ukvarja samo z zniževanjem stroškov, drugače pa v VOLVO (še)ne posega.

Čisto slučajno se dosti gibljem v krogih avtomobilske industrije (razvoj za Tier 1) , mogoče bo za koga zanimiv podatek, da največ vgrajenega materiala Made in China dobiš v BMW (še večja kriza je BMW motorrad), kateremu je trdno za petami AUDI?!

Kar se tiče motorjev: D5=bulletproof :grim , 2.0D 136PS Ford/PSA (vgrajen tudi v Mazdi), menjava jermena na 240.000km (priporočljivo na 160.000km oz. 5let) strošek menjave na nepooblaščenem servisu 450€, itak pa vse paše od FocusII, MondeoIII...

Tipične napake na teh avtih se pojavljajo pri starejših (04-05) na EGR ventilih (170€), problematična zna biti kontaktna ključavnica (prav tako na starejših modelih -ca.150€), to pa je tudi vse, kar izstopa.

Vprašaj "svetovalce", kaj menijo o VW/Audi 140PS/2l stroju, življenski dobi glave, bloka, turbine, injektorjev...

VOLVO bencinar T5 je pa itak :010 Že podatek, da ga je Ford poleg vseh svojih naprednih bencinskih motorjev privzel za vgradnjo v RSa in STja (Duratec 2.5T, I5) je omembe vredno...

Zanimivo je pogledat podvozje 5 let starega Volva: nikjer nobene rje ali luščenja barve na obesah...kar od 1 leto (oz.po prvi prestani zimi) OPLA, Audija, VW in ostalih glih ne moreš pričakovati...

Mogoče se bo zdelo komu neverjetno: trenutno se kaže kot najmanj problematičen dizel Renault Laguna III 130PS.

Res, da po slabih 3 letih še ne gre sklepati ampak...

Recimo, da so pretekle izkušnje in sloves prisilile žabarje stvar temeljiteje obdelati :grim .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

edini dobr dizel v volvotu je bil 2,4 šestak 80 konjev...pa še ta je bil iz vw LT ...

mislim, da nimaš prav, nima 6 cilindrov ampak 5, enaka osnova bloka in zasnova je v audijih - vw in volvotih, vsi 2,4 ali 2,5 dizel ali tdi, mel sem lt-ja in je mel 5 cilindrski dizel 2,4 !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislim, da nimaš prav, nima 6 cilindrov ampak 5, enaka osnova bloka in zasnova je v audijih - vw in volvotih, vsi 2,4 ali 2,5 dizel ali tdi, mel sem lt-ja in je mel 5 cilindrski dizel 2,4 !

imam kar prav ..razen če daš roko v ogenj da ne znam šteti do 6.... ta motor je bil vgrajen v 240 dl... če nisem siguren napišem da je rekla - kazala ... pri avtu ki sem ga vozil kar nekaj mesecev ( btv- imeli so težave na semeringih cilindra od hidravličnega volana) in mi je odletel nosilec hidro pumpe pa z gotovostjo napišem da je šestak..polar oprema , diferencialna zapora - čeprav tank ( karavan s dvema dodatnima sedežeme v prtljažnem prostoru - reg. za 7!!! ) se je peljal kot po tračnicah ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam kar prav ..razen če daš roko v ogenj da ne znam šteti do 6.... ta motor je bil vgrajen v 240 dl... če nisem siguren napišem da je rekla - kazala ... pri avtu ki sem ga vozil kar nekaj mesecev ( btv- imeli so težave na semeringih cilindra od hidravličnega volana) in mi je odletel nosilec hidro pumpe pa z gotovostjo napišem da je šestak..polar oprema , diferencialna zapora - čeprav tank ( karavan s dvema dodatnima sedežeme v prtljažnem prostoru - reg. za 7!!! ) se je peljal kot po tračnicah ...

se posipam s pepelom, maš prav :worship: znaš štet do šest, :surrender: sem poklical mojega mehanika in pravi, da sem mel lt-ja 6 cilinderski dizel, my mistake, od naslednjega lt-ja naprej sem pa mel pa vse 5 cilinder dizel, tudi volvota, lt sem mel kar nekaj časa nazaj, kak lepi van za :l_01: dopust je to bil :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam kar prav ..razen če daš roko v ogenj da ne znam šteti do 6.... ta motor je bil vgrajen v 240 dl... če nisem siguren napišem da je rekla - kazala ... pri avtu ki sem ga vozil kar nekaj mesecev ( btv- imeli so težave na semeringih cilindra od hidravličnega volana) in mi je odletel nosilec hidro pumpe pa z gotovostjo napišem da je šestak..polar oprema , diferencialna zapora - čeprav tank ( karavan s dvema dodatnima sedežeme v prtljažnem prostoru - reg. za 7!!! ) se je peljal kot po tračnicah ...

A se o temu pogovarjate

post-11617-0-50748400-1300011989_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se o temu pogovarjate

post-11617-0-50748400-1300011989_thumb.jpg

:grim saj a je še kakšen dober volvo kot ta?? razen starejših seveda.. :D

meni to mešanje firm in motorjev med njimi ni nič kaj všeč...včasih si kupil citroena pa si točno vedel kaj boš dobil...danes imaš pa v c4 motor od mini-ja... saj včasih je mogoče to tudi sreča , ker kakšna stvar paše od drugega avta a v večini primerov ni tako, ker če se le da , vsaj kako luknjo z navojem malo premaknejo da potem plačaš kot budala za "originalni del"...

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se posipam s pepelom, maš prav :worship: znaš štet do šest, :surrender: sem poklical mojega mehanika in pravi, da sem mel lt-ja 6 cilinderski dizel, my mistake, od naslednjega lt-ja naprej sem pa mel pa vse 5 cilinder dizel, tudi volvota, lt sem mel kar nekaj časa nazaj, kak lepi van za :l_01: dopust je to bil :yea1:

včasih do 7..če imam dober dan - pravijo ... :P

meni se je zdel ta motor kot naročen za ta avto - veliko navora in zvok šestaka ...z overdrive-om je bil tudi še kar soliden pri porabi - med 7,5 in 8,5 litri z zimskimi gumami in za vsakdanjo vožnjo zadovoljiv .. veliko boljše se je obnesel na regionalkah kot na AC ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je morda kdo od vas, kateri 'nimate lepe besede za dizla', poskusil Volvo-tov D3 ali pa tudi starejši D5 ?

D5 z 160 KM je dovolj, ker tisti z 185 KM ima preozko uporabno polje navora.

Torej je dizel vseeno boljše kot peš :D

me tinks so tu. :grim

Aha, torej odsvetujete nakup. Hvala za info !

ne na splosno.

Kar se tiče motorjev: D5=bulletproof :grim , 2.0D 136PS Ford/PSA (vgrajen tudi v Mazdi), menjava jermena na 240.000km (priporočljivo na 160.000km oz. 5let) strošek menjave na nepooblaščenem servisu 450€, itak pa vse paše od FocusII, MondeoIII...

samo vprasal bi......... a nima D5 163 oz. 185 KM?

D2 - 112/115 KM. D3 - 136/140 KM, D5 - 163/185/205 KM.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vceraj sem pognal mojega dizla po nemski ac tam do 240km/h.. me zanima kiri bencinar se tako vlece od 200 dalje kot moj dizlar :whistle:

vsak Ferrari :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

si ga lahko privoscis :P

uradno ... ne :whistle:

sam odgovoru sm ti, da je tudi kateri bencinar hitrejši od dizlca :P

itak je bencinar zmagovauc :lol: .. hilton .. za kavo si dožen :P

Popravljeno . Popravil maus
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vceraj sem pognal mojega dizla po nemski ac tam do 240km/h.. me zanima kiri bencinar se tako vlece od 200 dalje kot moj dizlar :whistle:

Kak Clio 1.2 se tudi vleče od 200 dalje... :lol1:

D.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjetno od "svetovalcev" še noben ni imel VOLVO pri hiši, ali pač (kako staro gajbo)?

Made in China :grrr , še vedno jih izdelujejo na Švedskem in v Belgiji, lastnik Geely je zaenkrat toliko pameten, da se ukvarja samo z zniževanjem stroškov, drugače pa v VOLVO (še)ne posega.

Čisto slučajno se dosti gibljem v krogih avtomobilske industrije (razvoj za Tier 1) , mogoče bo za koga zanimiv podatek, da največ vgrajenega materiala Made in China dobiš v BMW (še večja kriza je BMW motorrad), kateremu je trdno za petami AUDI?!

Kar se tiče motorjev: D5=bulletproof :grim , 2.0D 136PS Ford/PSA (vgrajen tudi v Mazdi), menjava jermena na 240.000km (priporočljivo na 160.000km oz. 5let) strošek menjave na nepooblaščenem servisu 450€, itak pa vse paše od FocusII, MondeoIII...

Tipične napake na teh avtih se pojavljajo pri starejših (04-05) na EGR ventilih (170€), problematična zna biti kontaktna ključavnica (prav tako na starejših modelih -ca.150€), to pa je tudi vse, kar izstopa.

Vprašaj "svetovalce", kaj menijo o VW/Audi 140PS/2l stroju, življenski dobi glave, bloka, turbine, injektorjev...

VOLVO bencinar T5 je pa itak :010 Že podatek, da ga je Ford poleg vseh svojih naprednih bencinskih motorjev privzel za vgradnjo v RSa in STja (Duratec 2.5T, I5) je omembe vredno...

Zanimivo je pogledat podvozje 5 let starega Volva: nikjer nobene rje ali luščenja barve na obesah...kar od 1 leto (oz.po prvi prestani zimi) OPLA, Audija, VW in ostalih glih ne moreš pričakovati...

Mogoče se bo zdelo komu neverjetno: trenutno se kaže kot najmanj problematičen dizel Renault Laguna III 130PS.

Res, da po slabih 3 letih še ne gre sklepati ampak...

Recimo, da so pretekle izkušnje in sloves prisilile žabarje stvar temeljiteje obdelati :grim .

Prvi avto, ki sem ga imel je bil volvo 850 2.5, 20v, L93. Če si z lupo iskal, nisi našel pikice rjavine, motor 170KM el. vbrizg (za tiste čase najbolj napreden in varčen motor glede na moč). Nobenih popravil, prodal sem ga samo zato, ker nisem imel bonifikacije in je bilo zavarovanje predrago.

Vmes sem eksperimentiral z vsemi znamkami, od renaulta, seata, tojote... veliko, vendar sem šel nazaj na volvota - S60 D5. Po mojih izkušnjah so to dobri avtomobili. Problem je samo to, da preprodajalci iz italije navlečejo zjebane avtomobile za mali dnar, s 500.000km, jih operejo, navijejo števc na 150.000km in tukaj prodajajo kot da so novi. Plačaš 7 jurjev in dobiš zgonjeno kanto.

Dizel :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vceraj sem pognal mojega dizla po nemski ac tam do 240km/h.. me zanima kiri bencinar se tako vlece od 200 dalje kot moj dizlar :whistle:

cls 55 amg na plin , 477 konjev... 5 let star s prevoženimi 65,000km iz prve roke je stal 38,500€ ... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!