Skoči na vsebino

Bencin vs.Dizel


klemens

Priporočene objave

Sej v vsak avto pa tudi ne gre tlačit dizlov, saj razen cene ne ponujajo ničesar več, na vseh ostalih "kvalitetah" pa dosti dosti manj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh klemens...... res imas..... porabo ponujajo manjso. :lol: ....drugace pa vec navora. :wink: ...oprema je pa enaka. 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pozabiš na različna delovna območja in gledaš v absolutnem smislu na navor pri določenih obratih potem ja, drugače pa mogoče zgodba ni taka.

Že 2ventila/valj bencinci so izumrli pa imajo toliko veliko "navora" pa ne vem če jih kdo pogreša tako da EDINI razlog za dizla je CENA.

Če pa plačaš malo več se lahko pa mnogo lepše voziš :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:?: :shock: klemens......MALO vec navora?! :shock: tako pavsalno imajo dizl-masine cca.30% vec navora kot enakoprostorninske bencinske; res da se dizl ne vrti v visave bencinca,samo mene to pri avtomobilu ne moti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj ti pomaga 30% več navora pri 2000 rpm če je moč produkt navora in obratov in ima bencinc 30% manj navora ( gledamo maksimalne vrednosti navora - enodimenzionalno ) pri 4000rpm. Kdo ima več moči ? Kar pa šteje :)

Vzemi grafa moči dizla ( z 30% več navora ) in bencinca ter ju normaliziraj ter primerjaj.

Za voznike ki ne glede na mašino ne gredo čez 3krpm pa mogoče res zgleda da dizl km gre :)

Osebno imam glede zmogljivosti raje enako močnega bencinca kot dizla da ne bova o tem da imajo dizli majhno specifično moč.

Ve pa se koga bi raje tankal.

Sva pa že malo mimo teme :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj ti pomaga 30% več navora pri 2000 rpm če je moč produkt navora in obratov in ima bencinc 30% manj navora ( gledamo maksimalne vrednosti navora - enodimenzionalno ) pri 4000rpm. Kdo ima več moči ? Kar pa šteje :)

Vzemi grafa moči dizla ( z 30% več navora ) in bencinca ter ju normaliziraj ter primerjaj.

Za voznike ki ne glede na mašino ne gredo čez 3krpm pa mogoče res zgleda da dizl km gre :)

Osebno imam glede zmogljivosti raje enako močnega bencinca kot dizla da ne bova o tem da imajo dizli majhno specifično moč.

Ve pa se koga bi raje tankal.

Sva pa že malo mimo teme :)

ajde pocasi se zate.......

cit xantia 2.0i ima nakje 125 KM,hdi pa 110.za navor pri bencincu ne vem,hdi ima 250 nm pri 1.750/min.in razen pri cistih pospeskih 0-100 km/h in pri koncni hitrosti nima bencinc ma ama nobene sanse proti hdi.v normalnem zivljenju je pri hdi vsega dovolj.torej ne ti meni,da je dizl taksno sranje.

steje pa navor v normalnem zivljenju na cesti in ne max. moc masine - ali se ti vozis vedno v zgornji polovici obratov (nad 4.000/min) ?

kaj mislis z "normaliziraj grafa"? ...v kaj? ......kako? :?

hdi zacne vlect pri 1.200-1.300/min,benciner kje.....2.000-2.500/min.....torej preden bencinc zadiha je hdi ze "par" metrov stran. :wink:

...in hdi gre cisto zadosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ajde pocasi se zate.......

cit xantia 2.0i ima nakje 125 KM,hdi pa 110.za navor pri bencincu ne vem,hdi ima 250 nm pri 1.750/min.in razen pri cistih pospeskih 0-100 km/h in pri koncni hitrosti nima bencinc ma ama nobene sanse proti hdi.

Ravnokar si rekel da je bencinc v vseh hitrejši, kako potem nima šanse ????

v normalnem zivljenju je pri hdi vsega dovolj.torej ne ti meni,da je dizl taksno sranje.

Hja sej tudi clio 1.2 je povsem zadosti za normalno življenje ( pa brez zamere lastnikom ).

Dizl ni sranje ( no ja malo črno se kadi za njim :) ) ampak cenejši način prevoza iz A v B.

steje pa navor v normalnem zivljenju na cesti in ne max. moc masine - ali se ti vozis vedno v zgornji polovici obratov (nad 4.000/min) ?

kaj mislis z "normaliziraj grafa"? ...v kaj? ......kako? :?

hdi zacne vlect pri 1.200-1.300/min,benciner kje.....2.000-2.500/min.....torej preden bencinc zadiha je hdi ze "par" metrov stran. :wink:

Ne cesti šteje moč pri določenih obratih. Za pomanjkanje moči pri 1200rpm so izumili sklopko tako da teh obratov med vožnjo ne vidiš in zato ne more dizl bolje potegniti od 1200 naprej ker teh obratov nimaš NIKOLI in zato nič ne pomaga če ima mogoče tam dizl kaj več konjev.

Uff dolg stavk :)

...in hdi gre cisto zadosti.

2.0 HDI 110 gre zadosti, 2.0 HDI 90 tudi ampak že manj kot 1.8 16V 110, da ne primerjamo z bencincem ki ni dno ponudbe, ki ga med drugim tudi vgrajujejo v tvoj avtomobil. Zapelji se na testno vožnjo z omenjenim pa se boš mogoče premislil.

Občutki so pridoblljeni iz vožnje 1.8 16 V 110 KM in 2.0 HDI 110 in je razlika očitna pri isti moči, zato takšno mnenje ( ali pa se mogoče HDI bolje počutijo v Citroen-ih kot Peugeot-ih s katerimi sem jaz videl kako je s HDI-ji, so bili pač ( dizli ) v nadomestnih avtomobilih )

Da ne omenjamo da je HDI prisilno polnjen kar prinese popačeno krivuljo navora in turbo luknjo ( ki se odraža v nezveznem pospeševanju in zato lažnem občutku moči :) ). Pa glas, pa tresenje, ...

TDI-jem so zmogljivosti manj tuje, ampak pri teh motorjih je pa še večji problem dizlov ( glas, tresljaji,... ).

Skratka zaenkrat sem še vedno prepričanja da dizli ne ponujajo NIČESAR drugega več kot cenejše vožnje. Mogoče ne bo večno tako ( moje mnenje ), ampak zaenkrat glede na izkušnje pač je tako.

LP,

Klemen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ajde pocasi se zate.......

cit xantia 2.0i ima nakje 125 KM,hdi pa 110.za navor pri bencincu ne vem,hdi ima 250 nm pri 1.750/min.in razen pri cistih pospeskih 0-100 km/h in pri koncni hitrosti nima bencinc ma ama nobene sanse proti hdi.

Ravnokar si rekel da je bencinc v vseh hitrejši, kako potem nima šanse ????

klemens zdaj pa res ne vem,ali jaz nimam pojma o slovenscini (verjetnost je velika) ali pa ti ne znas prebrati stavka (pa tudi bil napisan malo cudno).

kje sem napisal,da je bencinc povsod hitrejsi? mislim,daj preberi vsaj stavek.

pri avto aktuell so naredili primerjavo med 406 2.0i in 406 2.0 HDi in rezultat je bil,da bencinc "premaga" dizla samo pri pospeskih z mesta (stojeci start) 0-100 km/h za cca.2,5 sec in pri koncni hitrosti (210 proti 206 km/h).pri 0-100 je cisto ok,da zmaga bencinc,koncna hitrost je po moje irelevantna,vsaj v vsakdanjem prometu.oba kanditata sta namrec rabila kar nekaj zaleta,da sta jo dosegla.

v ostalih panogah (pospeski v razlicnih prestavah in pri razlicnih hitrostih) je "zmagal" dizl - in je bilo vseeno prazen ali nalozen.

steje pa navor v normalnem zivljenju na cesti in ne max. moc masine - ali se ti vozis vedno v zgornji polovici obratov (nad 4.000/min) ?

kaj mislis z "normaliziraj grafa"? ...v kaj? ......kako? :?

hdi zacne vlect pri 1.200-1.300/min,benciner kje.....2.000-2.500/min.....torej preden bencinc zadiha je hdi ze "par" metrov stran. :wink:

Ne cesti šteje moč pri določenih obratih. Za pomanjkanje moči pri 1200rpm so izumili sklopko tako da teh obratov med vožnjo ne vidiš in zato ne more dizl bolje potegniti od 1200 naprej ker teh obratov nimaš NIKOLI in zato nič ne pomaga če ima mogoče tam dizl kaj več konjev.

Uff dolg stavk :)

pa si ti ze resno kdaj peljal avtomobil z hdi-masino? po tvoji zgornji izjavi mocno dvomim.

...in hdi gre cisto zadosti.

2.0 HDI 110 gre zadosti, 2.0 HDI 90 tudi ampak že manj kot 1.8 16V 110, da ne primerjamo z bencincem ki ni dno ponudbe, ki ga med drugim tudi vgrajujejo v tvoj avtomobil. Zapelji se na testno vožnjo z omenjenim pa se boš mogoče premislil.

mislim,da ne.od cit poznam celotno paleto vozil in sem skoraj vse ze vozil,tako da....

Občutki so pridoblljeni iz vožnje 1.8 16 V 110 KM in 2.0 HDI 110 in je razlika očitna pri isti moči, zato takšno mnenje ( ali pa se mogoče HDI bolje počutijo v Citroen-ih kot Peugeot-ih s katerimi sem jaz videl kako je s HDI-ji, so bili pač ( dizli ) v nadomestnih avtomobilih )

peugeot 406 je cca.150 kg tezji od xantie in ima daljso 5.prestavo. :wink:

Da ne omenjamo da je HDI prisilno polnjen kar prinese popačeno krivuljo navora in turbo luknjo ( ki se odraža v nezveznem pospeševanju in zato lažnem občutku moči :) ). Pa glas, pa tresenje, ...

in? taka masina je v avtu.saj ne primerjamo ficeka in porscheja.oba imata enako prostornino (1998 ccm) in enako max.moc.

TDI-jem so zmogljivosti manj tuje, ampak pri teh motorjih je pa še večji problem dizlov ( glas, tresljaji,... ).

ne mesaj hdi in tdi.s tdi je bilo (in je se vedno) prevec tezav; vpoklici nazaj na servis,pocene glave,nenaden padec moci itd.

Skratka zaenkrat sem še vedno prepričanja da dizli ne ponujajo NIČESAR drugega več kot cenejše vožnje. Mogoče ne bo večno tako ( moje mnenje ), ampak zaenkrat glede na izkušnje pač je tako.

LP,

Klemen

ok,prepricanje je tvoje,samo ne siri svojih prepricanj kot "sveto vero".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za konec: tenutno vozim cit xantia 2.0 HDi 110 ze 3 leta in 81k km.mislim,da avto vsaj malenkost poznam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za konec: tenutno vozim cit xantia 2.0 HDi 110 ze 3 leta in 81k km.mislim,da avto vsaj malenkost poznam.

Še vedno ne vem razloga za dizl razen tega da je cenejši.

To da je počasnejši od 0-100 km/h in ima manjšo končno proti bencincu z isto max močjo in je hitrejši v pospeševanju od 60-100 km/h v tretji prestavi kot bencinc me NE prepriča ( mogoče je kaj na tem da imata omenjeni mašini drugačna prestavna razmerja ).

Aja primerjamo proti bencinskemu 1.8 motorju kar je dno ponudbe ( vsaj pri Peugeot-u 406 je tako, v Xantio so vgrajevali še starejše manj zmogljive motorje, je pač malo starejša )

Torej povej mi prednosti HDI proti bencincu razen cene. Ti povem slabosti :

-tresljaji

-glas

-popačen navor zaradi turbo luknje ( nikamor do 2kprm, potem skok in sledi konec, govorim namreč o krivulji navora. Več o navoru v temi navor :) ), turbo luknja

-efekt črnega dima

...

pa poceni vožnjo :), ne rečem da ne bom nikoli vzel HDI-ja ampak trenutno cene bencina še niso dovolj visoke oz. ne delam zadosti kilometrov ( cca 25kkm letno ).

p.s. : pa ne dvomi o tem da nekdo še ni vozil avta s HDI motorjem če ti niso všeč njegovi komentarji.

LP,

Klemen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

klemens,koliko km si ti naredi z avtomobili z hdi.masino? 5,10,20?

tresljaji: samo prvih 30 sec in se to samo pozimi,ko je res mraz,namrec pod -5°C.drugace jih ni oz. se ne obcutijo v notranjosti.na zunaj mi je vseeno.

glas: kot V8 najbrz ne rohni,ce ima samo 4 cilindre :roll:

popacen navor: s to izjavo si potrdil moj sum,da pojma nimas o cem govoris. :roll:

crni dim: ne morem recti,da ga ni,samo ga je 80% manj,kot si ti mislis.

prednost: povprecno 1200 km z enim tankom (75 l)

prednost: max.navor pri 1.750/min,torej niti 1.000 obratov nad standgasom (sorry,slo besede trenutno ne vem).

prednost: ko z bencincem "verglas" 150 po AC ti zere 13-15 l/100 km,hdi 6-7

vozi se ti z bencinerjem,nic proti..... a kot receno najprej se informiraj in ne ponavljaj nekaj slisanega,kar nisi sam preveril.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vozi se ti z bencinerjem,nic proti..... a kot receno najprej se informiraj in ne ponavljaj nekaj slisanega,kar nisi sam preveril.

Če bi se dalo počasneje tipkati in bi imelo enak efekt kot pri govoru bi uporabil to sedaj. Kar sem ti napisal so samo moji občutki glede ne par 100 km z vožnjo s HDI motorji kar je zame dovolj da si ustvarim primerjavo z avtom ki ga vozim vsak dan še sploh pa če se usedeš iz svojega v enak avto z drugim motorjem.

Glede porabe bencinca si pa zelo usekal mimo.

Če hočeš nekomu povedati da nima pojma si lahko vzameš čas in to seveda tehnično obrazložiš ampak najlažje je ko ostaneš brez argumentov dajati take izjave.

V upanju na manj neargumentiranega obtoževanja te lepo pozdravljam.

LP,

Klemen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kar sem napisal v zvezi s HDi lahko trdim,glede na to,da ga vozim 81k km.

kaj ti naj tehnicno obrazlozim?

konec koncev tvoj argument,da se ti dizl ne izplaca pri 25k km prevozenih letno je smesen in kaze,da nisi naredil izracuna stroskov pri porabi & vzdrzevanju bencin vs.dizl na 25.000 km.

vse povedano v zvezi s xantio hdi je ali preiskuseno & obcuteno ali izracunano na lastnem vozilu.

ostani pri bencincu.noben te ne sili v nakup dizla.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

konec koncev tvoj argument,da se ti dizl ne izplaca pri 25k km prevozenih letno je smesen in kaze,da nisi naredil izracuna stroskov pri porabi & vzdrzevanju bencin vs.dizl na 25.000 km.

Nisem trdil da se ne splača ampak kvečjemu da je premalo cenejši da bi bila opcija glede na slabosti. Zgleda sem premalo razumljiv :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh dizl je zakon ce rabis avto za veliko vozt, drugace je pa bencin bolsi v drugih pogledih. Ok ce ti je avto prevozno sredstvo pol je vseen kurac kva vozis, ce pa se malo gledas na zvok, obcutek med voznjo in ostalo potem pa izberes kar ti odgovarja.

No ja V6 ali V8 bencin motorji so druga pesem in ni za primerjati z dizli med 4 cilindri pa sigurno TDi,HDi,Cdi in ostali prevladujejo.

Ko enkrat probas 130 dieselskih konjev kar tako ne gres na bencin...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

svojega BX-a sem kupil z 154.000 km, sedaj jih ima 196.000, avto ima 1769cc in je TD z intercoolerjem(90KM), z enim tankom 66 litrov zvozim 1.100 km, 0-100km/h je nekaj več kot 10 sec, končna 180km/h

najlepše se počuti pri 3.500-4.000 obratih - 140-160 kmh konstantno, ravnine, klanci navzgor-nima veze

avto je 91 letnik

ko imaš enkrat dizla, veš, zakaj so francozi pametni, delež dizlov v osebnem prevozu pri njih precej presega 50%

za moje pojme so frencharji prvi naredili revolucijo sposobnih diesel mašin, za razliko od švabov, ki so mnogo kasneje začeli vpletati elektroniko, kar je po moje tudi pomankljivost HDI mašin

ne mi čez dizla plest, ker to je največ, kar ti avto danes lahko ponudi, glede vzdržljivosti, uporabnosti in ekonomičnosti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko enkrat probas 130 dieselskih konjev kar tako ne gres na bencin...

Še dobro da ne delajo močnejših bencinskih motorjev :D in seveda se s takim 130km dizelskim motorjev veliko lepše pelje kot s kakšnim V6 ali I6 :) :) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dizel je moderen!!

Kar dosti km je treba narest da se ti povrnerazlika med bencinarjem in dizlom!Pa še bencinarja loh zelo lepo zavrtš-uf kaka poezija!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

svojega BX-a sem kupil z 154.000 km, sedaj jih ima 196.000, avto ima 1769cc in je TD z intercoolerjem(90KM), z enim tankom 66 litrov zvozim 1.100 km, 0-100km/h je nekaj več kot 10 sec, končna 180km/h

najlepše se počuti pri 3.500-4.000 obratih - 140-160 kmh konstantno, ravnine, klanci navzgor-nima veze

avto je 91 letnik

ko imaš enkrat dizla, veš, zakaj so francozi pametni, delež dizlov v osebnem prevozu pri njih precej presega 50%

za moje pojme so frencharji prvi naredili revolucijo sposobnih diesel mašin, za razliko od švabov, ki so mnogo kasneje začeli vpletati elektroniko, kar je po moje tudi pomankljivost HDI mašin

ne mi čez dizla plest, ker to je največ, kar ti avto danes lahko ponudi, glede vzdržljivosti, uporabnosti in ekonomičnosti

Glede vzdržljivosti se ne strinjam. Sodobno TDI, HDI , CDI... so daleč stran od vzdržljivosti starejših motorjev (diesel) in sodobnih benciskih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za cdi ne bom govoril,ker vec kot 2000 km jih se nisem vozil,za tdi je znano,da se kvarijo na akord,za hdi pa se nisem slisal,da bi glava pocila,turbina riknila,olje zrla in podobno.torej ne mi mesati tdi in hdi - peugeot im _samo_ 60 let izkusenj z dizel-masinami.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

roly, govorim o elektroniki, kontroliranje vbrizga, skupni vod, 2 pumpi...jao, kad nekaj rikne

HDI se zenkrat še ni mogel dokazati, verjamem da je dober, vendar pa bojo le leta prinesla rezultate in ne dejstvo da je nekdo naredil 300.000 v 2 letih..

v 12 letih avta še vedno furam prve šobe, pumpa nikoli štelana, elektronika me ne skrbi, ker je ni

na 10.000 km dodam liter olja, da ne omenjam tihosti avta v primerjavi z tudi 5 let novejšim vozilom katerekoli druge znamke :twisted: WV, opel, ford :twisted:

BSA naveza za moje pojme še vedno vodi v diesel segmentu, kljub WV 150 konjem 1.9TDI GTI

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stare D mašine so zdržale + 500K km, kar pa za trenutne ne moremo trditi. Če ne verjamete, se lahko pozanimate pri mehaniku, če seveda ne bo delal reklame.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!