Skoči na vsebino

Bencin vs.Dizel


klemens

Priporočene objave

lady si lasti clia II 1.5 dci. kupila rabljenega 2005 (se mi zdi?) z 25k km, danes ima nekaj preko 93k km. na cesti prakticno vsak dan.

edini pripeljaj pretrgana cev dovoda zraka do turbine, ker so na uradnem servisu prevec zategnili objemko. rezultat: slepanje in poravilo za 400 ojroff. slampasti bumbarji servisni.

c5 II z 1.6 hdi posedujem skoraj dve leti. nobenih tezav, nobenih pripomb, avto deluje bp. kupil rabljenega z 64k km, danes ima ca. 104k. poraba povprecno, gledana na to dobo, ca. 5,8-6,0. vcasih pade na 5,6, vcasih se dvigne na 6,2/100.

vedno vsaj 1000 km z enim tankom, rekord je bil 1430 km z 78 l (yep, v 67 l tank gre preko 78 l goriva). po ac povprecno 120, po magistralkah pa vcasih tudi malo zasrbi noga. sedezi ne dajo dovolj stranske podpore.

masina je ze v original izvedbi dovolj poskocna in dinamicna (za dizla), s cipsom se malo bolj. ce turbino (in masino) pred uprabo ogrejes in po uporabi spet ohladis ne bo problemov. pa redni servisi tudi ne skodijo.

pred tem imel xantio II 2.0 hdi. kupil novega 1999, prodal 2009 z 264k km (zaradi prerjavelih pragov -konstrukcijska napaka xantij. drugace nikjer rje na celem avtu!). avto delal bp, nobenih napak, okvar ali tezav. vedno reden servis.

pred tem imel XM 2.1 td. je ze druga zgodba; ni hdi, stara zasnova masine. bil zadovoljen (bi bil zelo, ce bi bila masina malce bolj poskocna).

nekateri ljudje ne ogrejejo masin s turbinami in jih po teranju ne ohladijo (nekaj minut normalne ali zadrzane voznje), pa pride do raznih razpok na ohisjih ali lopaticah in bang. potem pa famoze o "zloglasnih" dizlih. z raznimi dizli naredil preko 500k km in niti eden mi ni razpadel. zdaj, ali sem srecko ali pa nekdo nekje nekaj ne ve/ne zna/ne razume.

Očitno znaš kulturno delati z dizli in nimaš težav. Nekateri so mesarji in je potem kar je. Problem vročega ugašanja je tudi v tem, da se olje po malo zapeče v turbini. Potem pa se pretočni presek za olje sčasoma toliko zmanjša, da ni več zadostnega pretoka, olje se lokalno pregreje in ni več mazanja...turbina kaput...

jaz še čakam da turbina crkne :) meni (in žal nisem osamljen primer, od tod zloglasnost) je crknila DCi črpalka, ki je z opilki uničila tudi vse 4 injektorje.

Danes sm bil spet priča varčnostimojga dizla. crknila je baterija, pač potrošni material, preživela je dve zimi in pol. 44Ah za bencinca je 50€, 70Ah za dizla stane 88€.

Visokotlačna črpalka...a si tankal na Petrolu ali OMV? Ker toliko kot ti je Petrol prodal nafte, toliko je bilo tudi vode...skoraj. Ker ni mazanja, gladko zariba ta črpalka, skoraj brez izjeme.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kot sem že 100x omenil: nikoli renaulta dizla, pa če bi ga nemc nardil.

jaz nimam nobenih problemov z turbino, čeprav ga ne šparam, ne grejem in ne hladim avto ima pa 375ooo.znamke ne bom omenjal, da ne bo spet.............

kar se tiče pospeškov pa vabim junaka z 100KM bencinarjem na test z mojim 100KM dizlom.:010 dam za gajbo pira ,če me špricne.:OK:

pa pozabili ste eno veliko prednost dizlov : ČIP.

pa tud dober 6 stopenjski menjalnik naredi svoje.

registriran za 74kw, realno pa 100kw :010

nikol pa nisem pluval bo bencinarju !!!!!!

čip v dizlu ti lih toliko pomaga kot v bencinarju :) ....aja, sem pozabil, da je dandanes že samoumevno, da imajo traktorji turbine :whistle: čipiraj ti mojster SDI-ja, saj je lih tko dizel :D pa ima lahko 17 stopenjski menjalnik in 4 čipe noter, bo še vedno nepremičnina

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

daj ne bluzite prevec.

nikoli pazil na sluzbene avtomobile. kar se tice hladnega motorja pa je sel do 400.000 km skoraj.......

pa vedno vrocega ugasal pa ni blo tezav....

in to ni bilo samo pri enem vozilu.....

ford, opel..... vse je slo skoz

glede zapecenja olja v turbini......

to mores pocet x let da bo turbina zaradi tega crknila

problem so prej serijske napake v materialu( oz vsemi ostali povezanimi stvarmi.... konstrukcija orodja, izdelava orodja, izbira orodja itn....)

edini problem pri dizlih sem imel vrbizgalni injektor( razlog....... slaba nafta) in serijska napaka...... resil eno pod garancijo( opel) 1.9 cdti...m pri 120.000 km

pa bmw..... problem...... ( slaba nafta) razlogi SELMAR/ ker pri testu motorja ki sem ga placal ni ugotovil napake na delovanju injektorja.........

cena menjave + material 450€ :headbang:

primerjava austrija gady.. ni rabil testerja da je ugotovil problem.... zamenjava 280€ delo+ material

Jaz pravim ni renolt slab, ne ford, ne bmw.. in niti Kia.....

slab je lahko samo voznik :closedeyes:

oz niso gradske cipele za seljacko nogo

in disel se ne splaca ce vsaj ne delas 50.000 km letno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

čip v dizlu ti lih toliko pomaga kot v bencinarju :) ....aja, sem pozabil, da je dandanes že samoumevno, da imajo traktorji turbine :whistle: čipiraj ti mojster SDI-ja, saj je lih tko dizel :D pa ima lahko 17 stopenjski menjalnik in 4 čipe noter, bo še vedno nepremičnina

aja

malce googlanja ne bi pol da sdi ne gre nikam :whistle:

http://www.tuner.at/chiptuning.php?hersteller=2055&modell=18454&chip=71714

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

niso gradske cipele za seljacko nogo

in disel se ne splaca ce vsaj ne delas 50.000 km letno

:OK:

Dođu Mujo i Haso na benzinsku pumpu u Njemačkoj i pita ih radnik: "Diesel? Super?"<BR minmax_bound="true">Kaže Mujo: "Wasser!"<BR minmax_bound="true">Gleda Nijemac u čudu, ali svejedno natoči vode do vrha. Mujo izvadi neku tabletu i ubaci u rezervoar, sjedne u auto, upali i ode.<BR minmax_bound="true">Nijemcu pala vilica.<BR minmax_bound="true">Sutra, ista situacija, opet Mujo traži vodu, Nijemac natoči, Mujo ubaci tabletu i ode.<BR minmax_bound="true">Treći dan, Mujo dolazi na pumpu, traži vode, ali dolazi mu neki gospodin u odijelu i kaže: "Čuo sam da imate neke posebne tablete.<BR minmax_bound="true">Ja sam direktor ESSO-a i spremni smo vam dati milijun eura za njih!" <BR minmax_bound="true">Kaže Mujo: "Ili tri milijuna ili ništa od posla."<BR minmax_bound="true">Nijemac izbroji tri milijuna, Mujo mu da bočicu tableta i ode. <BR minmax_bound="true">Vozi se on tako, kad ga pita Haso:<BR minmax_bound="true">"Je li Mujo, kako ćemo se mi sad vozit'?" <BR minmax_bound="true">"Pa na plin, k'o i do sada..."

Hilton, lahko prosim še malce komentiraš, zakaj se izpod 50.000 km na leto ne izplača. Zanima me predvsem zato, ker se odločam za družinski avto - na bosankah v garaži in pokrit z dekco, da ga ne bo zeblo :) Aja, pa vrata samo rahlo priprta, da ne trpi dihtunga okol vrat. O:-) :grrr :grrr

Ne, hec, ampak vseeno se išče zadevo, ki naj bi služila svojemu namenu čim več časa...ob rednih (po izteku garancije neoriginalnih) servisih; DIY + "bratranec" mehanik (da ne bo minister Svetlik imel česa očitati) :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja

malce googlanja ne bi pol da sdi ne gre nikam :whistle:

http://www.tuner.at/...8454&chip=71714

Pri SDIju nimaš takega presežka zraka kot pri turbodizlu, lahko ga samo ''zaliješ'' s čipanjem, ne ga srat no.... Bi rad videl grafe, z 68 na 83 KM, to je dobrih 20 % prirastka na atmosferskem motorju. Itak.:rolleyes:

Tudi če je res; iz 17,2 s do 100 prideš na 16 s. Skor raketa ja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri SDIju nimaš takega presežka zraka kot pri turbodizlu, lahko ga samo ''zaliješ'' s čipanjem, ne ga srat no.... Bi rad videl grafe, z 68 na 83 KM, to je dobrih 20 % prirastka na atmosferskem motorju. Itak.:rolleyes:

Tudi če je res; iz 17,2 s do 100 prideš na 16 s. Skor raketa ja.

no glede da poznam tega mojstra vem česa so zmožni.

reference so...

in lahko probas razliko, da se prepričas..

samo ne se čudit če 3.0dizel odpihne turbo bmw 3.0 :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz imam zdaj takega luštnega bencinarja, ki mi super ustreza in ga ne menjam za nobenga dizla. poskočen, rad se vrti, pa v 4. gre 200 po števcu :D

poraba pa zdele pozimi in skoraj skoz s klimo 7.5l mešane vožnje :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam tale tema pa zmaga... tolk se že dolgo nisem presmejala :lol1:

enkrat turbodisel za vedno turbo disel

dizel ni avto ampak je traktor :bum:

pa karavan tud ne (izjemoma možnost tolerance kakšnega ne-dizla z oznako RS6) :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:

Edit; sicer sem mnenja da se pravi avtomobilski motor prične pri 3 litrih prostornine in 6 valjih, ampak realnost je pač drugačna.

:grim

Sicer je kak BMWjev vrstni šestak N/A čist v redu, ampak imaš pa prav; 3.0 biturbo R6 od BMWja, ki ga imam na čase možnost vozit, je res biser, tudi v porabi; pri zmerni dinamični vožnji je to okoli 10l po BC.

:whistle: še vedno čakam... če slučajno misliš, da sem pozabila :whistle:

Pri SDIju nimaš takega presežka zraka kot pri turbodizlu, lahko ga samo ''zaliješ'' s čipanjem, ne ga srat no.... Bi rad videl grafe, z 68 na 83 KM, to je dobrih 20 % prirastka na atmosferskem motorju. Itak.:rolleyes:

Tudi če je res; iz 17,2 s do 100 prideš na 16 s. Skor raketa ja.

:lol1: :lol1: :lol1:

Popravljeno . Popravil domina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz imam zdaj takega luštnega bencinarja, ki mi super ustreza in ga ne menjam za nobenga dizla. poskočen, rad se vrti, pa v 4. gre 200 po števcu :D

poraba pa zdele pozimi in skoraj skoz s klimo 7.5l mešane vožnje :)

"A" pol pa še 2X šaltaš in z šesto po GPS-u 299,9..... ker je digitalni in več nepokaže ! :whistle: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

žal ne, ima samo 5 prestav :D

sej končna pa mislim da ni dosti višja, mogoče bi prišel do ene 220, bo treba še probat :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bremzer, pozabil si, da se avtomobili vrtijo na 6,500 mogoče celo 7000 in več obratov, tisti, ki pa imajo namesto obratomera za ročično gred števeč obratov kardanske gredi za poganjanje trosilcev gnoja, cistern, sejalnika za krompir in nakladalke za seno, pa izgubijo sapo že pri polovici manj, zato bencinci 6. pogosto sploh ne potrebujejo za doseganje enake končne hitrosti :)

simonsi, kaj imaš to za en strojček??? ker je po opisu zelo podobno mojemu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bremzer, pozabil si, da se avtomobili vrtijo na 6,500 mogoče celo 7000 in več obratov, tisti, ki pa imajo namesto obratomera za ročično gred števeč obratov kardanske gredi za poganjanje trosilcev gnoja, cistern, sejalnika za krompir in nakladalke za seno, pa izgubijo sapo že pri polovici manj, zato bencinci 6. pogosto sploh ne potrebujejo za doseganje enake končne hitrosti :)

simonsi, kaj imaš to za en strojček??? ker je po opisu zelo podobno mojemu

Zdaj si me pa razsvetlil "sevidi" da si rojen podgorc iz Brusnic,pa nepozabi jaz sem se po Brusnicah vozil z rumeno Alfo Veloce GTA Faceti z 11K o/min 160 Ps leta 1969 vpraš tvojega očeta ali pa kakega starejšega Brusniškega "mačka" np.Klevišarja ali iz Suhadola:Uhernike, Božiča, Kovačiča Jožeta tudi malo mlajšega pa vseno starejšega od tebe Kuralt Milana iz Rateža itd.itd. mogoče mi potem verjameš!! :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

verjemi, da sparas.

ti pa lahko ob priliki na tvojem vozilu pokazem, kaj pomeni "brez sparanja". :whistle:

:lol::lol::lol: a ti bi men pokazal ?:lol: vsaj edn me je nasmejal.Bog odpušča grehe ,ne norosti :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

simonsi, kaj imaš to za en strojček??? ker je po opisu zelo podobno mojemu

corsa gsi, pocket rocket :D

kaj imaš pa ti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Debata je najbrz brezplodna ;)

Ampak...

Doma mava 2 avta srednjega razreda(recmo)

Civic 1.8 Vtec

Focus 20TDci

Za samo voznjo mi je Fikus super vseč, saj ima odličen navor glede teze in res lepo in tudi bolje sune kot Civic...(po obcutku)

Civic po drugi strani ponuja uzitke vrtenja v visje obrate.

Civic ima večjo porabo, ampak primerlijvo z fikusom ob podobni voznji...

Fikus ima 6,5 Civic pa 7,5 (oba po BC s tem da fikus dela vsaj 100 relacije dnevno, Civik pa 20km dnevno)

Mislim da v tem raredu z srednjimi močmi(okoli 130-150km) nima kake hude veze a je Bencinar al dizel, od nobena ni pričakovati presezkov.

Cenovno pa tudi misli da ce ni nepredvidenih stroškov in silne razlike.

Crke lahko pa en ali drug.

Rabljenega dizla ne bi kupoval.

Popravljeno . Popravil T
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam tale tema pa zmaga... tolk se že dolgo nisem presmejala :lol1:

Hm, hom, ne vem, če si mogla to temo poiskat, da si se šele tu tolko presmejala, mogoče morš pa družbo zamenjat? :evilgrin::D

dizel ni avto ampak je traktor :bum:

pa karavan tud ne (izjemoma možnost tolerance kakšnega ne-dizla z oznako RS6) :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:

M3 Touring. Yes/No?

:grim

:whistle: še vedno čakam... če slučajno misliš, da sem pozabila :whistle:

Hja, veš kje me najdeš :whistle: Žal ni vse od mene odvisno...

:lol1: :lol1: :lol1:

Hi-hi-hi. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

corsa gsi, pocket rocket :D

kaj imaš pa ti?

še manjšo kapelico :D , saxo vts 1.6 16V, bencinar seveda :OK: samo zaletet se ne smem ker v slabi toni mase ni nekih ojačitev :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

baje citroene delajo iz yogurtovih lončkov :D sori :)

moja tut ni ravno nek tank, ampak za mestne hitrosti računam na visoko stopnjo preživetja :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hi-hi-hi. :P

m3 touring? :grrr

če že bemfa... se mi kaj takega bolj dopade... bolj od karavana

4787584121_70d0ef6687_z.jpg

še posebaj s čim takim ... domačim :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:

sam čez tole ga pa vseeno ni .)

ps: vem, vem... be afraid, be very affraid :evilgrin:

Popravljeno . Popravil domina
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

m3 touring? :grrr

če že bemfa... se mi kaj takega bolj dopade... bolj od karavana

4787584121_70d0ef6687_z.jpg

še posebaj s čim takim ... domačim :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:

sam čez tole ga pa vseeno ni .)

ps: vem, vem... be afraid, be very affraid :evilgrin:

To ne leti direktno na nikogar (še posebej ker ne poznam dejanske situacije), sem si pa izposodil post ker paše v kontekts...

En tip je enkrat dejal, da ponavadi se folk krega kaj je boljši Ferrari ali Porš, dejansko pa si ne more privoščit niti najbolj običnega Golfa... B)

lp

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To ne leti direktno na nikogar (še posebej ker ne poznam dejanske situacije), sem si pa izposodil post ker paše v kontekts...

En tip je enkrat dejal, da ponavadi se folk krega kaj je boljši Ferrari ali Porš, dejansko pa si ne more privoščit niti najbolj običnega Golfa... B)

lp

hehe, TBoxer... vem kaj misliš. ampak pusti ljudem sanje. drugače pa verjemi, da tudi v teh časih za marsikoga ni recesije.

itak pa se tukaj noben ne krega... sam povedala sem, da pač imam audije raje kot bemfe, bencinarje raje od dizlov in vse ostalo raje od karavanov ;)

pač, bencin mi lepše diši... to je to :evilgrin:

  • Všeč mi je 2
  • Ni mi všeč 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!