Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

koliko si plačal za njo, če ni skrivnost ?

Primož ! Mi sedaj verjameš da te za podporo tvoje odločitve o menjavi nisem :l_01:. Kakorkoli si se odločil je bila (poteza). Lp.

Objavljeno

Primož ! Mi sedaj verjameš da te za podporo tvoje odločitve o menjavi nisem :l_01:. Kakorkoli si se odločil je bila (poteza). Lp.

do sedaj še nisem imel skuterja in nimam nobenih iskušen z njimi upam, da bo ta delal vsaj nekaj časa dokler si ne kupim kakega burgmana 650.x raider če poznaš ta motor upam da mi kaj poveš o njem gdaj se delajo servisi itd. ter zakaj ima olje von po bencinu,ali je možno zaradi termostata ker nekateri termostati delujejo do 75 stopin nekateri pa do 85 in kje se dobi tak termostat.hvala

Objavljeno

do sedaj še nisem imel skuterja in nimam nobenih iskušen z njimi upam, da bo ta delal vsaj nekaj časa dokler si ne kupim kakega burgmana 650.x raider če poznaš ta motor upam da mi kaj poveš o njem gdaj se delajo servisi itd. ter zakaj ima olje von po bencinu,ali je možno zaradi termostata ker nekateri termostati delujejo do 75 stopin nekateri pa do 85 in kje se dobi tak termostat.hvala

Jaz sem tudi eno sezono vozil Atlantica 500 in sem bil z njo solidno zadovoljen, pa čeprav je bila zadnji letnik pred Sprintom in je imela samo 1600 km ki sem jo kupil (kot nova). Servisi se delajo od 5000-6000 kateri je tudi nastavljen interval ali enkrat letno,najpomembnejše poleg rednega servisa pa je , da se pregleda,očisti,podmaže varjator ter da se menja kar je potrebno. Tisto kar si pa omenjal da ima olje vonj po benzinu pa nima nobene veze z termostatom, termostat pusti pri miru razen če bi štekal in se dviga temperatura ali v obratni smeri da je skozi odprt. To boš najbolje videl ko menjaš sveže olje kaj se dogaja, ker sem že videl takšna olja v motorju da t e kap. Če res uhaja benzin v olje je potrebo zamenjat določena tesnila na motorju. Lp.

Objavljeno

Primož ! Mi sedaj verjameš da te za podporo tvoje odločitve o menjavi nisem :l_01:. Kakorkoli si se odločil je bila (poteza). Lp.

@X Raider nikoli nisem niti podvomil v tvoj nasvet oz. mnenje

jutri te pokličem

@512zivko

Tudi sam sem začel z Atlanticom 500 in ni mi žal. Je lep motor in tudi sopotnica je uživala na vseh krajših in daljših vožnjah.

Res pa je, da mi je že od prvega dne bil Burgman bolj všeč, zato sem tudi sedaj ko so finance to dopuščale naredil zamenjavo.

Drugače pa ni bilo nobenega drugega razloga, da sem dal Atlantica stran....

Objavljeno (popravljeno)

Pa še slika AA 500 z belim sedežem. Lahko se pohvalim da sem ga preoblekev sam. Ampak priznam da ni bilo enostavno in sem se kr namuču, to sm delu prvič.

post-30732-0-46528400-1299492832_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil 512zivko
Objavljeno

uuuu luštno .... pohvalno

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdrav

Že dve leti mi mal nagaja vžig. In sicer moram večkrat probat. Ker velikokrat probavam mi pa akumulator pobere. Ko dam kontakt moram čakat in večkrat probat da se mi lučka EDI ugasne in šele nato hoče vžgat.

Kadar ga pa kr na kleme od avta priklopim pa zmeraj prec vžge...v prvo.

Mogoče kakšen nasvet?

Hvala

Uroš

Objavljeno

Nihče ne ve?

ali moram kam drugam prestaviti vprašanje?

Lp Uroš

Pozdrav

Že dve leti mi mal nagaja vžig. In sicer moram večkrat probat. Ker velikokrat probavam mi pa akumulator pobere. Ko dam kontakt moram čakat in večkrat probat da se mi lučka EDI ugasne in šele nato hoče vžgat.

Kadar ga pa kr na kleme od avta priklopim pa zmeraj prec vžge...v prvo.

Mogoče kakšen nasvet?

Hvala

Uroš

Objavljeno

Pozdrav

Že dve leti mi mal nagaja vžig. In sicer moram večkrat probat. Ker velikokrat probavam mi pa akumulator pobere. Ko dam kontakt moram čakat in večkrat probat da se mi lučka EDI ugasne in šele nato hoče vžgat.

Kadar ga pa kr na kleme od avta priklopim pa zmeraj prec vžge...v prvo.

Mogoče kakšen nasvet?

Hvala

Uroš

Tudi meni se je to dogajalo, potem mije odpovedal regulator in posledično tudi baterija.Ko sem zamenjal z originali se je problem rešil.Preveri v tej smeri...lp

Objavljeno

Tudi po mojem je težava v regulatorju. Preveri še glavni dve varovalki, ki sta pri akuuatorju.

Moji sta bili čisto stopljeni...

Točen odgovor pa bo imel xRaider

Objavljeno

HVALA

...kot razumem naj preverim varovalke in regulator.

Prosim za pojasnilo kaj je regulator (kako se mu reče v angleščini)? ...ops res nimam pojma

Lp Uroš

Tudi po mojem je težava v regulatorju. Preveri še glavni dve varovalki, ki sta pri akuuatorju.

Moji sta bili čisto stopljeni...

Točen odgovor pa bo imel xRaider

Objavljeno

najprej izmeri kakšno napetost ti da na akumulator ???

akumulator si že zamenjal ???

Objavljeno

HVALA

...kot razumem naj preverim varovalke in regulator.

Prosim za pojasnilo kaj je regulator (kako se mu reče v angleščini)? ...ops res nimam pojma

Lp Uroš

Povedal ti bom po domače. Regulator ti polni baterijo - akumolator. V primeru, če polni premalo, motor pač ne vžge. Če polni preveč, kot v mojem primeru, takrat zavre. Po odvodni cevki izteče elektrolit, nato pride do medceličnega stika in potem iščeš kolege, da te pripeljejo domov. Regulator naj bi po raznih informacijah polnil med 12,4 do 12,8 vat. To odčitaš na potovalnem računalniku, mislim da ga ima tvoj model. Če pa boš iskal regulator, se nahaja na zadnjem delu motorja med obema lučema, pod plastiko, ki jo moraš odstranit, še prej pa odstraniš obe luči.

To je laična razlaga, strokovno naj razloži nekdo, ki se bolj spozna na elektriko.

Lp

Zvone

  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)

Točno tako kot je povedal ZVONE-500 saj je sam sodeloval pri menjavi. Odstraniš obe luči in črni plastični del nat tablico in prideš do regulatorja ki je pripet z dvema vijakoma ter od njega speljana dva kabla (dalši krajši) ki sta sklenjena z kablskimi konektorji.

Najprej pa moreš zmerit tok ki prihaja iz agregata (stratorja če ti tisti polni pod prostim tekom nekje 12,2-13 V , pri dodajanu plina tam nekje do 3000 obratov pa nekje do 14V pol je strator uredo in je samo regler, če ga pa ne polni kot je omenjeno in je pod 12V je pol navitje na stratorju in v večini primerih še regler skuri zraven. Če se ti je to zgodilo najbolje da menjaš kompletno navitje (strator), regler in akumolator da boš imel mir, v vsakem primeru pa zmeri prej da najdeš točno diagnozo in nepotrebnih stroškov, lahko se ti je tudi to zgodilo da v zadnjem delu zraven akumolatorja ne sedijo v ležišču tiste dve varovalki in nima stika da bi ti polnilo ( v vsakem primeru preglej vse omenjeno in boš točno vedel kaj popravit). Na teh Italjanskih maxsijih sem že imel veliko teh primerov (različnih) ker so zelo občutljivi na slabe akumolatorje in je pol posledično sranje z elektriko in je to njihova bolezen, regler je pa tako Ducatijev. Lp.

Popravljeno . Popravil x raider
  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Točno tako kot je povedal ZVONE-500 saj je sam sodeloval pri menjavi. Odstraniš obe luči in črni plastični del nat tablico in prideš do regulatorja ki je pripet z dvema vijakoma ter od njega speljana dva kabla (dalši krajši) ki sta sklenjena z kablskimi konektorji.

Najprej pa moreš zmerit tok ki prihaja iz agregata (stratorja če ti tisti polni pod prostim tekom nekje 12,2-13 V , pri dodajanu plina tam nekje do 3000 obratov pa nekje do 14V pol je strator uredo in je samo regler, če ga pa ne polni kot je omenjeno in je pod 12V je pol navitje na stratorju in v večini primerih še regler skuri zraven. Če se ti je to zgodilo najbolje da menjaš kompletno navitje (strator), regler in akumolator da boš imel mir, v vsakem primeru pa zmeri prej da najdeš točno diagnozo in nepotrebnih stroškov, lahko se ti je tudi to zgodilo da v zadnjem delu zraven akumolatorja ne sedijo v ležišču tiste dve varovalki in nima stika da bi ti polnilo ( v vsakem primeru preglej vse omenjeno in boš točno vedel kaj popravit). Na teh Italjanskih maxsijih sem že imel veliko teh primerov (različnih) ker so zelo občutljivi na slabe akumolatorje in je pol posledično sranje z elektriko in je to njihova bolezen, regler je pa tako Ducatijev. Lučka EFI pa pomeni da je okvara na elektriki. Lp.

Še to sem pozabil dodat če je vse to uredo je se že zgodilo da se je pokvaril tisti rele ki je tudi zraven akumolatorje in ne daje dosti toka do štartarje ali pa ima slab stik. To je vse kar sem jaz doživel pri teh popravilih. Lp.

Popravljeno . Popravil x raider
Objavljeno

100x hvala

..sploh pa za domačo razlago....pač eni smo bolj papirniški ljudje

lp od Uroša

Še to sem pozabil dodat če je vse to uredo je se že zgodilo da se je pokvaril tisti rele ki je tudi zraven akumolatorje in ne daje dosti toka do štartarje ali pa ima slab stik. To je vse kar sem jaz doživel pri teh popravilih. Lp.

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Pa še slika AA 500 z belim sedežem. Lahko se pohvalim da sem ga preoblekev sam. Ampak priznam da ni bilo enostavno in sem se kr namuču, to sm delu prvič.

še z kufrom

post-30732-0-98942600-1304155621_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil 512zivko
  • 4 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni!

Potreboval bi amortizerček za sedez za Aprilio Atlantic 500 (star model), pa me zanima kje bi to lahko dobil (po kaki bolj ugodni ceni :-)).

Našel sem eno Aprilio Atlantic 250 nov model, pa ne vem če paše zadeva not, nikjer pa nisem mogel dobit informacije o tem al paše al ne.

Hvala in lep dan!

Blaž

Popravljeno . Popravil blazko
Objavljeno

Pozdravljeni!

Potreboval bi amortizerček za sedez za Aprilio Atlantic 500 (star model), pa me zanima kje bi to lahko dobil (po kaki bolj ugodni ceni :-)).

Našel sem eno Aprilio Atlantic 250 nov model, pa ne vem če paše zadeva not, nikjer pa nisem mogel dobit informacije o tem al paše al ne.

Hvala in lep dan!

Blaž

Vem da jih eden obnavlja v Slovenski Bistrici in to ugodno in super, ne vem pa točnega naslova mislim da naš član na motosvetu @Petek123 to ve ,kontaktiraj ga in mislim da je pravi naslov. Lp.

Objavljeno

Pozdravljeni!

Potreboval bi amortizerček za sedez za Aprilio Atlantic 500 (star model), pa me zanima kje bi to lahko dobil (po kaki bolj ugodni ceni :-)).

Našel sem eno Aprilio Atlantic 250 nov model, pa ne vem če paše zadeva not, nikjer pa nisem mogel dobit informacije o tem al paše al ne.

Hvala in lep dan!

Blaž

Ne vem kaj je narobe z njim,toda če je samo oslabel potem lahko rešiš samo s tem da podalšaš štangico na eni strani.

Objavljeno

Pozdravljeni!

Potreboval bi amortizerček za sedez za Aprilio Atlantic 500 (star model), pa me zanima kje bi to lahko dobil (po kaki bolj ugodni ceni :-)).

Našel sem eno Aprilio Atlantic 250 nov model, pa ne vem če paše zadeva not, nikjer pa nisem mogel dobit informacije o tem al paše al ne.

Hvala in lep dan!

Blaž

V Slovenski Bisterci jih obnavljajo,ko sem še vozil aprilio 500 mi je amortizerček crknil vprašal vse žive trgovine.Naročit bi ga mogel in cena vrtoglavih 40e.Nato pa Bisterca starega sem dal tja tri dni so ga obnovili in plačal okoli 10e

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Pozdrav

Na servisu sem imel Aprilia Atlantic 500. Števec mi ni delal. Potrebno je zamenjati senzor hitrosti. Cena je baje 120 EUR.

Obstaja kakšna alternativa?

Lp Uroš

Objavljeno

Pozdrav

Na servisu sem imel Aprilia Atlantic 500. Števec mi ni delal. Potrebno je zamenjati senzor hitrosti. Cena je baje 120 EUR.

Obstaja kakšna alternativa?

Lp Uroš

To boš moral zamenjati samo z originalom, razen če dobiš kje rabljenega, pokvaril se ti pa je z nekakšnim mehanskim posego, ker to načelom ni pokvarljivo. Lp.

Objavljeno

Pozdrav

Na servisu sem imel Aprilia Atlantic 500. Števec mi ni delal. Potrebno je zamenjati senzor hitrosti. Cena je baje 120 EUR.

Obstaja kakšna alternativa?

Lp Uroš

Kupiš na obroke !!! :whistle:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!