pero Objavljeno Januar 13, 2003 Opozori Objavljeno Januar 13, 2003 Kako pogosto se poigravate v praksi na cesti s polnim pospeševanjem motorja!Ali pospešujete zmerno ali vam veselje dela vrtenje motorja v max obrate?Koliko km naredite preden si dovolite motor zavrteti do konca(beri ogrevanje motorja)?Ali vozite motor v max še možni prestavi ali si puščate malo rezerve za prehitevanje? Naj vsk napiše svoje misli in ugotovitve!! Ciao,by Pero
D.J. Objavljeno Januar 13, 2003 Opozori Objavljeno Januar 13, 2003 po terenu je to malo drugače, največ vozim v srednjem območju iz katerega, ko je potrebno skokovito naraste v "vrti sine vrti", to pa je dostikrat potrebno, seveda, bolj na kratek rok na cesti, razen ob prebliskih, vozim zmerno konstantno drugače je pa res bolj romantično vprašanje tole
enduraš Objavljeno Januar 13, 2003 Opozori Objavljeno Januar 13, 2003 jah... dvotaktna yamahca ... kaj mislš... do rdečga al pa nč :lol:
pero Objavljeno Januar 13, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 13, 2003 Ice-odkrito povedano malo pa!! :oops: :? :wink: Kej narobe!! :?: :P Veš mam dost cajta k sm študent!Še pol leta!Dej prvoš mi no! No pa vseen me mal zanima! :wink: Ciao,by Pero
Grilzz Objavljeno Januar 13, 2003 Opozori Objavljeno Januar 13, 2003 Po centru ponavad 7-8 k rpm, na odprtih cestah pa kolkor mu duša da. :twisted:
pero Objavljeno Januar 13, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 13, 2003 Jest vedno počakam da se motor lepo ogreje pol pa ne šparam!Motor do rdečga pola sam vedno le za kratek cajt!Po avtovcesti pa gasa odvijem do konca in tako tudi do 15min skupaj vozim brez zmanjšanja obratov! Nasplošno pa sem zmeren pri turiranju in tako izkoristim vse potenciale re pri prehitevanu! Ciao,by Pero
moped Objavljeno Januar 13, 2003 Opozori Objavljeno Januar 13, 2003 Jaz vozim po načelu, vsaj v mestu, čim manj v obrate. Ker po mestu vozim nekako v ritmu prometa in omejitev, prestavljam čim prej. Mi je tudi všeč režim vožnje pod nizkimi in srednjimi obrati, res pa je da mi to tudi motor omogoča. Na Diversion 900 sem v mestu prestavljal nekje pri 2000 - 3000 obrati, drugače pa tam nekje okrog štiri. Pri športni ( hm, no ja :oops: )vožnji pa tja to 6000, več redkokdaj, morda pri kakšnih tesnih prehitevanjih. Kako bo pa pri novem ne vem, verjetno pa precej podobno.
Dani Objavljeno Januar 13, 2003 Opozori Objavljeno Januar 13, 2003 moped je napisal: Jaz vozim po načelu, vsaj v mestu, čim manj v obrate. Ker po mestu vozim nekako v ritmu prometa in omejitev, prestavljam čim prej. Mi je tudi všeč režim vožnje pod nizkimi in srednjimi obrati, res pa je da mi to tudi motor omogoča. Na Diversion 900 sem v mestu prestavljal nekje pri 2000 - 3000 obrati, drugače pa tam nekje okrog štiri. Pri športni ( hm, no ja )vožnji pa tja to 6000, več redkokdaj, morda pri kakšnih tesnih prehitevanjih. Kako bo pa pri novem ne vem, verjetno pa precej podobno. :P Od mopeda bi blo dobro motor kupit, kaj pravite!
AREA Objavljeno Januar 14, 2003 Opozori Objavljeno Januar 14, 2003 Podobno kot moped. Po mestu menjam vozim med 2500 - 3300, tu pa tam ga spustim na cca. 4000. Po avtocesti pa ga ne šparam in gre včasih tudi do cca. 6800 obratov (7000 :oops: ) Kak dolgo čakam da začnem priganjat? Hja, kaj več kot 120, 130 pri solo vožnji niti ne vozim, to pa kar hitro izkoristim, recimo ko grem v službo...se ga pustim prej 2,3 minutke pod oknom sosede zalaufanega, ponavadi ob 5 zjutraj ali 10 zvečer :lol: :oops:
Einherjar Objavljeno Januar 14, 2003 Opozori Objavljeno Januar 14, 2003 Jaz max pospeskov ne izkoriscam (call me chicken-ne upam (se)). vecinoma vozim v chopperskem stilu, se pravi na nizkih obratih (letos vidim, kako se obneseta K&N Filter in stage 1 kit). Ce pa je treba prehitet, pa tako ali tako ni problema, moci vec, kot dovolj.
SiR Objavljeno Januar 14, 2003 Opozori Objavljeno Januar 14, 2003 Pogosto pospešujem max, če je le prostor primeren :) (fazer600) Motor pred vožnjo ogrejem, da se ne kadi več belo iz dimnika, potem mal vožnje po križiščih, če pa je priložnost na obvoznico ali kakšno odprto higway ---> v prvi na ene 4000 obratov, potem gas do daske, pri 7000 se mu začne cufat in hoče pri 8000-9000 dvigniti glavo, jaz ga z vso težo (130 kg) pritisnem ob tla in navijem do 10500, potem druga ---> podobno, medtem je hitrost še počasi taka, da hočem že potovati ---> prestavim v četrto, peto, in se lepo peljem :)
johan Objavljeno Januar 14, 2003 Opozori Objavljeno Januar 14, 2003 Odvisno od razpoloženja. Včasih leno :( (do 3000 obratov)ali pa podivjano :x (v rdečo polje).Seveda vse to ,ko je že stroj ogred.. :D
Sanda7 Objavljeno Januar 14, 2003 Opozori Objavljeno Januar 14, 2003 Neki takega kot Johan,včasih paše hit včasih pa počas :wink: Drugače pa nisem glih za teranje do blokade,se mi smili mašina.
pero Objavljeno Januar 14, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 14, 2003 No moj blokade spjoh nima!!! :D :wink: Ampak avto pa doskat pocuka pri blokadi!Kaj čem tesna prehitevanja zahtevajo vseh 60km .:oops: :wink: Ciao,by Pero
Tratnjak Damijan Objavljeno Januar 14, 2003 Opozori Objavljeno Januar 14, 2003 Kadar se vozim s kawo ga že mal bol prtisnem, nikoli pa čist v rdeče polje. Razen enkrat moram priznat, ko sem na križišču startal z eno XX hondo in me do 250 km/h ni mogel prehiteti. Največkrat se vozim z motorji tekoče okoli 120-140 km/h seveda izven naselja, skozi naselje pa se kar držim omejitev.
cypena Objavljeno Januar 14, 2003 Opozori Objavljeno Januar 14, 2003 moj ktm je tudi brez blokade tko da raje pazim da ne gre previsoko v obrate (ceprav vcasih uide), pa saj ze pri srednjih da dovolj od sebe :D avto pa velikokrat do 6-7000 ali vec (ni blokade) -2. prestava gre tudi cez 100
pero Objavljeno Januar 14, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 14, 2003 Za trenutek v rdeče polje valda ne more škodit! Močnejša ko je mašina manj jo lahko vrtimo in posledično je bolj vzdržljiva!! :wink: Ciao,by Pero
Max Objavljeno Januar 14, 2003 Opozori Objavljeno Januar 14, 2003 Neki takega kot Johan,včasih paše hit včasih pa počas :wink: Drugače pa nisem glih za teranje do blokade,se mi smili mašina. Me too :!: :wink:
pero Objavljeno Januar 14, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 14, 2003 Max pa sej ti nimaš blokade!!Ali pač!! 8) Ciao,by Pero
Max Objavljeno Januar 14, 2003 Opozori Objavljeno Januar 14, 2003 Max pa sej ti nimaš blokade!!Ali pač!! 8) Ciao,by Pero Neki takega kot Johan,včasih paše hit včasih pa počas :wink: Drugače pa nisem glih za teranje do konca, se mi smili mašina Hmmmm... Je res. Evo. 8) Sem se zdaj polj potrudu pa spremenu citat :roll: :oops: :wink:
smeško Objavljeno Januar 14, 2003 Opozori Objavljeno Januar 14, 2003 Jest k sm imel Husqvarno sm jo vozu tam do 3000 obratov, ker je blo navora čez glavo, 120 se je blo pa tud muka vozit (zračni upor prevelik)... če je bil pa kak semafor, pa pred mano prazna cesta sem pa šel na polno kolikor je motor pač dal :D ... če pa sva bla s capiromziyem vštric ponavadi tudi ob kakem semaforju, pa je bila navada, da sva vedno nekaj prvih 10m peljala po zadnjem (torej tud do konca gas) :oops: ... zdej k sm si kupu drug motor pa vidm da se tam do 7000 skorej nč ne dogaja, tko da bom mogu še mal stestirat stvarco :roll: ...
D.J. Objavljeno Januar 14, 2003 Opozori Objavljeno Januar 14, 2003 Kaj čem tesna prehitevanja zahtevajo vseh 60km .:oops: :wink: Ciao,by Pero 60KM, vrh glave preveč :wink: :lol: Razen enkrat moram priznat, ko sem na križišču startal z eno XX hondo in me do 250 km/h ni mogel prehiteti. po Črnuškem delu obvoznice?? :shock: :wink: moj ktm je tudi brez blokade tko da raje pazim da ne gre previsoko v obrate (ceprav vcasih uide), pa saj ze pri srednjih da dovolj od sebe :D kolega ima LC4 in zadeva ima blokado, mislim da nekje pri 7.000, ne vem točne številke :?: :D Jest k sm imel Husqvarno... ...če pa sva bla s capiromziyem vštric ponavadi tudi ob kakem semaforju, pa je bila navada, da sva vedno nekaj prvih 10m peljala po zadnjem (torej tud do konca gas) :oops: ... kje so slikce, k si jih enkrat oblubu :?: , čakamo, vsaj nekateri :oops: , magari v precej slikovno podprto http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.ph...=2535&start=300 , ne ni peskovnik :lol: :wink:
BIG YELLOW Objavljeno Januar 15, 2003 Opozori Objavljeno Januar 15, 2003 Za trenutek v rdeče polje valda ne more škodit! Močnejša ko je mašina manj jo lahko vrtimo in posledično je bolj vzdržljiva!! :wink: Ciao,by Pero Rdeče polje ni zato,da bi se ustavil pred njim,temveč da se predolgo ne zadržuješ v njem! :lol: :twisted:
Ice Objavljeno Januar 15, 2003 Opozori Objavljeno Januar 15, 2003 enkrat dospel do blokade (cca.10.900/min) samo da vidim kje se nahaja - drugace med 2-6000/min,ko (ce) je nujno do 8000/min.kaj naj recem,traktor. :lol: 8)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se