Skoči na vsebino

'Vrtenje v obrate!!'


Priporočene objave

Objavljeno
jst ga uporabljam Marca pa pozno Oktobra če še vozim motor...motor imam v izolirani garaži kjer je vedno nad 15 stopinj celzija in čoka ne rabim...razn če motor nekaj časa ni delal potem ga vžgem z čokom...al pa če sem na zboru čez noč pa je zjutraj 5 stopinj...takrat ga rabim.....

motorja pa ne segrevam....vžgem ga brez čoka in ko si nataknem obe rokavici kdaj tudi še čelado mirno odpeljem čez Mesto kar traja 4-7 minut...ko pridem ven iz mesta je motor že na delovni temperaturi(FZS 600)

To da hladen motor (pa čeprav pri zunanji temperaturi 30°C) normalno vžiga brez čoka, sigurno ne kaže na optimalno nastavljenost uplinjačev.

Objavljeno
Glede ekoloških razlogov - res je.

Tehničnih - sporno.

Denarno - khm, ne bi se zanašal na take prihranke  :rolleyes:

Tole o olju pa ne bo držalo. Nobeno olje ni ogreto bolj viskozno kot hladno.

Andrej

andrej delaj kar hoces,motor je tvoj.

glede tehnicnih razlogov: je bilo zadosti napisano in raziskovano glede tega.med ostalim tudi v motorrad-u ze pred leti.ce je to drzalo takrat se do sedaj tehnicni parametri masin najbrz niso poslabsali.

prihranki: zakaj bi denar dobesedno kuril,ce ni potrebno.

olje: ajde,viskoznost mogoce ni ravno pravsnji izraz; gostota/"tekocnost" mogoce boljsi? pri doloceni visoki temperaturi je olje bolj tekoce kot pri nizki.se strinjas?

sem ze zgoraj napisal: ne mesaj tekmovalnih masin z normalnimi,cestnimi.a seveda to ne pase v koncept.

kdo sem sploh jaz,da bi vam strokovnjakom pamet solil. :notworthy:

Objavljeno
kako pa pol čok uporabljate?

@ aleron: pri vzigu mrzle masine vedno 1/3 - 1/2.vec ni potrebno.po najkasneje 500 m ga izklopim.(GSF 1200)

Objavljeno

hm, a ne piše v navodilih, da naj bi se čok vedno uporabljalo ob mrzlem štartu? Torej to je vedno, ko motor stoji npr. več kot ene 5 ur, ne glede na to, kolk °C je zunaj. Tut jest ga mam v garaži, kjer nikoli ni manj kot 15°C.

Jest ga tako vedno uporabljam. Po kakšni minuti ali pa pri prvem semaforju ga pa ugasnem. Se mi zdi, da tako motorju še najbolj paše.

Objavljeno
@ aleron: pri vzigu mrzle masine vedno 1/3 - 1/2.vec ni potrebno.po najkasneje 500 m ga izklopim.(GSF 1200)

točno tako kot jaz torej, fino :)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zakaj bi uporabljal cok, ce ti motor vzge tudi brez njega?!

Jaz ga uporabim samo, ce se vec kot 1 dan ne vozim in mi brez coka ne vzge.

Sicer pa tak na mestu probas, ce se dovolj odziva na gas in sele takrat odpeljes.

Objavljeno

@MartnKrp,

čok ima določeno funkcijo! Po priporočilu proizvajalca (user's manual) ga je priporočljivo uporabljat. Motor mrzel lepše laufa z njim, odzivnost na gas (ko je mašina mrzla seveda) je boljša.

Kaj pa maš za en motor, da ne rabiš uporabljat čoka?

Objavljeno

Ko sm meu na probi CBR900, sva se mogla prvo spoprijateljit - se pravi sva vozila polahko, po nekaj kilometrih pa..... :naughty: :naughty: smo seveda sprobal kok to kej leti :OK:

Drugače pa je moja navada seveda, da je treba motor prvo lepo ogreti in nato gaaaaaaaas če le ni kaki nevarni in nepredvidljivi odsek ceste - samo cesta na žalost ni nikoli 100% varna

Objavljeno

Pozdrav!

Prvi post, brez zamere...

A ni bol pomembno, da je dovolj navora pri piskajočih batih?

Objavljeno

V tovarniskih navodilih pise: vziganje mrzlega motorja s cokom, poleti naj bi motor 'idlal' par sekund, pozimi par minut. Avgusta je to se 'spilalo', sedaj pa ze noce lepo vzgati (oz. sploh ne vze). Tudi po 15 min. 'verglanju', noce vzgati. Tako je moja procedura: najprej s cokom, ce pa se samo v prazno vrti, potem poizkusim vzig brez coka in brez 'gasa'. Ce vzge :D , malo 'gasa' ,da ne crkne, potem pa cik pavza, pa oblacenje opreme, tacas je pa tudi masina ze (vsaj delno) segreta.

Potem pa juhej :OK:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!