Demon Objavljeno Julij 17, 2012 Deli Objavljeno Julij 17, 2012 (popravljeno) ful se mi pozna, ker gor šaltam brez sklopke ... prišparam na obratih... ne zgubi moč, pridobivam na stotinkah :krneki: resno... gor večinoma brez sklopke ... dol pa vedno s sklopko Hmmm, kaj nima tvoja nova Ninja Quickschifterja?? No, pa da nebom čisto , v bistvu ko se vozim umirjeno, načeloma uporabljam sklopko tudi za gor. Ko se mi pa malo nori, pa velikokrat prestavljam gor brez sklopke, dol pa jo večinoma uporabljam. Sem parkrat tudi že kresnil dol brez sklopke in je delalo čisto v redu, ampak nekak sem navajen da za dol stiskam sklopko. Sem pa resno začel razmišljati tudi sam o Quickschifterju, samo me je malo strah, da bom kupil nekega hudiča za veliko eurov, pa to nebo delalo tako kot bi moralo... Popravljeno Julij 17, 2012. Popravil Demon Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno Julij 17, 2012 Deli Objavljeno Julij 17, 2012 Tema dokazuje vse večjo smiselnost avtomatike, ki je očitno neizbežna. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ludiluka Objavljeno Julij 17, 2012 Deli Objavljeno Julij 17, 2012 Ja dejmo vsi kupit skuterje trebor 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Andrej777 Objavljeno Julij 17, 2012 Deli Objavljeno Julij 17, 2012 Tema dokazuje vse večjo smiselnost avtomatike, ki je očitno neizbežna. Ne zastopim zakaj dejstvo da prestavljamo brez sklopke pomeni da rabimo avtomatike? Ravno zaradi tega ker sklopka ni potrebna ne vidim smisla avtomatika. Ker pri speljevanju ali v določenih specifičnih primerih ko uporabljaš sklopko vseeno ni elektronike ki bi to naredila tako natančno kot lahko ti s svojo roko Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
krucymucy Objavljeno Julij 17, 2012 Deli Objavljeno Julij 17, 2012 S sklopko vedno, gor in dol. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno Julij 18, 2012 Deli Objavljeno Julij 18, 2012 Ne zastopim zakaj dejstvo da prestavljamo brez sklopke pomeni da rabimo avtomatike? Ravno zaradi tega ker sklopka ni potrebna ne vidim smisla avtomatika. Ker pri speljevanju ali v določenih specifičnih primerih ko uporabljaš sklopko vseeno ni elektronike ki bi to naredila tako natančno kot lahko ti s svojo roko Ja očitno je težko stisnit še ročico, gori je nekdo napisal, da so v igri sekunde. A ni enako težko pritisnit še z nogo... Avtomatika vse to reši, vedno najde idealen navor in prihrani čas Za speljevanje pa elektronika. Tak je to. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Julij 18, 2012 Deli Objavljeno Julij 18, 2012 Ja očitno je težko stisnit še ročico, gori je nekdo napisal, da so v igri sekunde. A ni enako težko pritisnit še z nogo... Avtomatika vse to reši, vedno najde idealen navor in prihrani čas Za speljevanje pa elektronika. Tak je to. Sekunde je omenil Maus in se več kot očitno zajebaval Elektronika sucks, quckshifter za cesto nepotreben, sklopka pa tut ubistvu (pri menjanju navzgor) DAMI34, Zivnorc, maus in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno Julij 18, 2012 Deli Objavljeno Julij 18, 2012 Hmmm, kaj nima tvoja nova Ninja Quickschifterja?? ne .. original ga nima... ker mam jaca od motorja .... hechec Sekunde je omenil Maus in se več kot očitno zajebaval Elektronika sucks, quckshifter za cesto nepotreben, sklopka pa tut ubistvu (pri menjanju navzgor) točno tko... seveda sem se zajebaval ... za cestno vožnjo je popolnoma nepotreben, če bi bil vsaj malo koristen za cestno uporabo, bi ga že mel vgrajenega. Prestavljanje navzgor je pa pri malo višjih obratih in z občutkom, popolnoma neškodljivo za menjalnik ... ko prestavljam navzdol, predvsem pred ovinki, šparam bremze in s tem zaviram in se bolj zabavam ... itak je vožnja zabava in užitek (vsaj zame) sekudne dol ali gor ... to je pomembno samo takrat, ko me čaka vroča kava, da ne pijem mrzle :lol: Zivnorc 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cikadina Objavljeno Julij 18, 2012 Deli Objavljeno Julij 18, 2012 mausi tle ga pa biksaš, mrzla kava je za lepoto! vidis jst k nimam quickshifterja vedno dobim mrzlo kavo pa vidis kako mi koristi DAMI34, HyperJack, maus in 4 others 7 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Julij 18, 2012 Deli Objavljeno Julij 18, 2012 no jaz kr skoz s sklopko, sem pač tko navajen. Ampak držim jo pa samo z dvema prstoma pa ne stisnem do konca, tolk da je Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cikadina Objavljeno Julij 18, 2012 Deli Objavljeno Julij 18, 2012 jst mam mojo sklopko tudi tko naštimano da "prime" takoj ko stisnem, da lahko z dvemi prsti in ni treba ročice prav do konca stiskat. maus 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kmet2 Objavljeno Julij 19, 2012 Deli Objavljeno Julij 19, 2012 Jaz jo sklopko uporabljam za gor in dol,za to pa je......če jo pa že ne bi uporabljal,bi si namest nje omislil klimo iom, halls in pikolo 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BREITNER Objavljeno Julij 19, 2012 Deli Objavljeno Julij 19, 2012 Ker ročka sklopke NI na belanci zaradi ravnotežja, tudi sam uporabljam sklopko za gor in dol. Imam svoj motor preveč rad, zato mu ob prestavljanju stisnem tudi sklopko. Plus tega pa se mi nikoli nikamor ne mudi! iom 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Julij 19, 2012 Deli Objavljeno Julij 19, 2012 Ker ročka sklopke NI na belanci zaradi ravnotežja, tudi sam uporabljam sklopko za gor in dol. Imam svoj motor preveč rad, zato mu ob prestavljanju stisnem tudi sklopko. Plus tega pa se mi nikoli nikamor ne mudi! Kaj pa ima menjanje s sklopko za gor s tem ali imaš rad motor ali ne? Če to počneš prav mu popolnoma nič ne škodiš, še lepše in bolj gladko se prestavlja. Moja FZ1 Fazer 1000 ima 117.000 km (and counting) menjanja brez sklopke za sabo in menjalnik še vedno deluje brezhibno. In prepričan sem, da bo deloval še naslednjih toliko km, če jih bo imel kdo prevozit toliko HyperJack, DAMI34, cikadina in 5 others 8 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno Julij 19, 2012 Deli Objavljeno Julij 19, 2012 Jaz mam vse svoje motorje izredno rad .... če bi to škodilo, sigurno ne bi tega počel ... trebor, Zivnorc, Jure in 3 others 6 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno Julij 19, 2012 Deli Objavljeno Julij 19, 2012 Kaj navodil ni noben dobil poleg motorja? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno Julij 19, 2012 Deli Objavljeno Julij 19, 2012 Kaj navodil ni noben dobil poleg motorja? nism najdu, da je dovoljeno kolenčkanje .. pa sm pol kr nehu brat ... marsikaj piše, da se zavarujejo pred odškodninskimi tožbami, med drugimi tudi to, da če imaš ABS, lahko vseeno padeš ... ... še dobro, da nimam na špeglih napisano, da razdalja v ogledalu, ne odraža dejanskega stanja ... že tko komaj kj nazaj vidm :lol: Kor13 in trebor 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BREITNER Objavljeno Julij 19, 2012 Deli Objavljeno Julij 19, 2012 Za moje besede ste tako zgrabli "ko pes ježa". Jaz nisem oporekal vašim dejanjem, napisal sem zgolj svoje mnenje in moje početje. Vsak ima pravico počet z svojim motorjem kar mu paše, zaradi mene jih lahko tudi po tleh mečete! Je pa dejstvo to, da je sklopka nečemu namenjena in ne zgolj temu, da daje ravnotežje (ker je na drugi strani ročka zavore). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trebor Objavljeno Julij 19, 2012 Deli Objavljeno Julij 19, 2012 Hehe, cela znanost se je razvila iz tega prestavljanja brez sklopke. Rukneš gor in je. Menjalnik na motorju je tako narejen, da se da to početi s sklopko in brez. Če se vozim počasi, počasi tudi prestavim, če pa gre vse bolj na hitro, tudi prestavim bolj na hitro. Pri prestavljanju navzdol pa uporabljam sklopko pri nižjih obratih, pri srednjih pa samo prestavim, vmes si pa pomagam še z vmesnim plinom - s sklopko ali brez. Vmesni plin pravzaprav uporabljam vedno pri prestavljanju navzdol, ne glede na to kaj vozim, moped, motor, avto ali bus. Lahko se pa gremo kdaj peljat skupaj, da vidimo en drugega kako prestavljamo :grim in potem komisijsko ob ugotovimo kaj je prav in kaj ne. Imam pa občutek, da ne bi prišli do zaključka in bomo morali sestanke ponavljati na večih lokacijah, do katerih bi se pripeljali s sklopko ali brez . LP Robert cikadina, TOMCAT, maus in 4 others 7 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Julij 19, 2012 Deli Objavljeno Julij 19, 2012 Je pa dejstvo to, da je sklopka nečemu namenjena in ne zgolj temu, da daje ravnotežje (ker je na drugi strani ročka zavore). Seveda je nečemu namenjena, speljevanju in prestavljanju navzdol DAMI34 in maus 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno Julij 19, 2012 Deli Objavljeno Julij 19, 2012 Za moje besede ste tako zgrabli "ko pes ježa". Jaz nisem oporekal vašim dejanjem, napisal sem zgolj svoje mnenje in moje početje. Vsak ima pravico počet z svojim motorjem kar mu paše, zaradi mene jih lahko tudi po tleh mečete! Je pa dejstvo to, da je sklopka nečemu namenjena in ne zgolj temu, da daje ravnotežje (ker je na drugi strani ročka zavore). ma ne .. ni nate letelo .. prav imaš, da vsak s svojim motorjem počne kar hoče ... ampak je pač nekdo vprašal, in mi odgovarjamo ... in opisujemo svoje početje in to z, ne ravno poceni, novimi motorji. Pa še v garanciji je. Že kar nekaj novih motorjev sem upeljal .. prvih 1000 km s sklopko ... gor dol, da se ulaufa, potem se menja olje .... in nad 5000 km, gor brez sklopke (od 2-ge naprej) ... po 10000 km pa kr iz prve v drugo brez sklopke, če si odločen, je zelo malo možnosti, da ostane vmes. Sklopka je zelu uporabna za prestavljanje navzdol z međugasom (tko k je trebor napisu) in za speljevanje oziroma cincanje čez kakšno gnečo. OPOZORILO: moje osebeno početje, to naj ne počnejo tisti ki niso vešči tega oziroma jim je žal za svoj motor. opozorilo velja za vse, tožba proti meni, ni mogoča cikadina in trebor 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
maus Objavljeno Julij 19, 2012 Deli Objavljeno Julij 19, 2012 P.S. .. to velja za japonce ... kmet2 uporablja sklopko za gor in dol, ker je verjetno prebral test od BMW-ja RR ... torej... zgoraj napisano velja za Japonske motorje cikadina, trebor in Kmet2 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DAMI34 Objavljeno Julij 19, 2012 Deli Objavljeno Julij 19, 2012 Hehe, cela znanost se je razvila iz tega prestavljanja brez sklopke. Rukneš gor in je. Menjalnik na motorju je tako narejen, da se da to početi s sklopko in brez. Če se vozim počasi, počasi tudi prestavim, če pa gre vse bolj na hitro, tudi prestavim bolj na hitro. Pri prestavljanju navzdol pa uporabljam sklopko pri nižjih obratih, pri srednjih pa samo prestavim, vmes si pa pomagam še z vmesnim plinom - s sklopko ali brez. Vmesni plin pravzaprav uporabljam vedno pri prestavljanju navzdol, ne glede na to kaj vozim, moped, motor, avto ali bus. Lahko se pa gremo kdaj peljat skupaj, da vidimo en drugega kako prestavljamo :grim in potem komisijsko ob ugotovimo kaj je prav in kaj ne. Imam pa občutek, da ne bi prišli do zaključka in bomo morali sestanke ponavljati na večih lokacijah, do katerih bi se pripeljali s sklopko ali brez . LP Robert Sam en mjhen popravek, vmesni plin za moped je možen med 1 in 2 prestavo, drgač je pa predplin cikadina, Demon in trebor 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BRANE Objavljeno Julij 19, 2012 Deli Objavljeno Julij 19, 2012 tisti ki ve kako je menjalnik narejen in kako deluje in koliko dela je za zamenjat zjebane zobnike od šaltanja z neuporabo sklopke, bo najbrž čimvečkrat sklopko uporabljal.. za navzgor in navzdol. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
trebor Objavljeno Julij 19, 2012 Deli Objavljeno Julij 19, 2012 P.S. .. to velja za japonce ... kmet2 uporablja sklopko za gor in dol, ker je verjetno prebral test od BMW-ja RR ... torej... zgoraj napisano velja za Japonske motorje Sem vozil bavarca, GS-a in sem takoj, ko sem speljal iz druge v tretjo in naprej navzgor prestavljal brez sklopke. Pri nobenem prestavljanju ni menjalnik niti enkrat škrtnil, vedno je gladko prestavil. Če bi imel Kmet2 kaj občutka, bi tudi njemu uspelo :grim , tako je pa navajen na tovornjak in mu to ne gre .) . LP Robert maus in DAMI34 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se