Skoči na vsebino

Prestavljanje brzin brez sklopke, Quick shifterji itd..


Priporočene objave

Objavljeno

zgleda da sem čudak... vedno s sklopko.

no ja, so mi pa vsaj naslednji lastniki motorjev lahko za nekaj hvaležni, a ne?

Objavljeno

Meni v navodilih piše takole: "Always use the clutch while changing gears to avoid damaging the engine, transmission, and drive train, which are not designed to withstand the shock of forced shifting". Tega se tudi držim.

Objavljeno

Men tut piše lepo v navodilih, da naj bo ohlapnost verige med 2-3 cm, ko je motor na stranski tački...zdej mam pa verigo nategnjeno :P

Objavljeno

Meni v navodilih piše takole: "Always use the clutch while changing gears to avoid damaging the engine, transmission, and drive train, which are not designed to withstand the shock of forced shifting". Tega se tudi držim.

......v mojih navodilih tudi piše,.........prestavljam na gor brez in gre perfektno :OK:

PIŠE.pdf

Objavljeno

No sej meni v navodilih tudi piše: Do not carry animals on your motocycle, pa da je 130 absolute limit :P tko da tam ti itak res napišejo tako da se predvsem oni zavarujejo.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

No sej meni v navodilih tudi piše: Do not carry animals on your motocycle, pa da je 130 absolute limit :P tko da tam ti itak res napišejo tako da se predvsem oni zavarujejo.

Če bi se prebrala navodila, te teme ne bi bilo. In ta tema je primer, zakaj pišejo "neumnosti" v navodila :)

Objavljeno

Trebor, pri katerih obratih si pa menjaval na gs-u? Na CBFki in tut na F800S sem lahko gladko prestavljal, pa tega vseeno nisem prakticiral. Le vsaketoliko. Zdej na R1200 pa mi nekako ne lezi prevec menjavat brez sklopke. Obicajno menjam pri 4.000 obratih, in tezko menja gladko, brez da bi kaj malega cuknilo. Ipak je dvocilindras, pa se direktni prenos oz. prek kardana. Obicajno poskusam menjat tako, da sklopki stisnem z dvema prstoma glih toliko da malo pritiska naredi, in se cuti kako gladko menja. Isto pri prestavljanju navzdol. Nekak se obrati masine in menjalnika poglihajo med sabo.

Objavljeno

Meni v navodilih piše takole: "Always use the clutch while changing gears to avoid damaging the engine, transmission, and drive train, which are not designed to withstand the shock of forced shifting". Tega se tudi držim.

seveda, potem se pa čudite kako nekaterim zdrži sklopka po 100k km.....logično je, da vam ˝sklopkarjem˝ ne more, ko morajo lamele spojiti agregat s kolesom pri 12k rpm.....kdor ne zna brez jo bo pač uporabljal, osebno mi tudi na misel ne pride da bi ˝na gor˝ vlekel ročico, da ne omenjam tega da je pospeševanje veliko bolj zvezno kot z uporabo sklopke

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

seveda, potem se pa čudite kako nekaterim zdrži sklopka po 100k km.....logično je, da vam ˝sklopkarjem˝ ne more, ko morajo lamele spojiti agregat s kolesom pri 12k rpm.....kdor ne zna brez jo bo pač uporabljal, osebno mi tudi na misel ne pride da bi ˝na gor˝ vlekel ročico, da ne omenjam tega da je pospeševanje veliko bolj zvezno kot z uporabo sklopke

Točno to, 118k km pri meni in še vedno 1 sklopka :) , ki deluje brezhibno Pa je motor "litr" s 150KM :)

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

OPROSTITE ZA SPAM............vendar takole se prestavlja .....GOR BREZ SKLOPKE ... [media=]

mojster, "clutch cam DOWNshifting" pomeni nekaj drugega kot prestavljanje "GOR".

but mebbe it´s just me. :whistle:

Objavljeno

mojster, "clutch cam DOWNshifting" pomeni nekaj drugega kot prestavljanje "GOR".

but mebbe it´s just me. :whistle:

Samo sej umes tudi parkrat na gor prešalta ha?

but mebbe it´s just me.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pa je motor "litr" s 150KM :)

150 fazerskih konjev :P mal provociram :D

če motor tuli v obratih je lažje pa boljše brez sklopke šaltat. Ampak ker pa 95% vožnje penzioniram za balanco pa kar s sklopko lepo :P

Objavljeno

Danes probu menjat brez sklopke :)

Moja ugotovitev : če nebi rabil sklopke za speljevanje bi jo odšravfal dol z motorja ker je nepotrebna :)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Trebor, pri katerih obratih si pa menjaval na gs-u? Na CBFki in tut na F800S sem lahko gladko prestavljal, pa tega vseeno nisem prakticiral. Le vsaketoliko. Zdej na R1200 pa mi nekako ne lezi prevec menjavat brez sklopke. Obicajno menjam pri 4.000 obratih, in tezko menja gladko, brez da bi kaj malega cuknilo. Ipak je dvocilindras, pa se direktni prenos oz. prek kardana. Obicajno poskusam menjat tako, da sklopki stisnem z dvema prstoma glih toliko da malo pritiska naredi, in se cuti kako gladko menja. Isto pri prestavljanju navzdol. Nekak se obrati masine in menjalnika poglihajo med sabo.

Oj, :devil: , prej se mi ni dalo odgovarjat, potem sem pa pozabil O:-) . Pri GS-u sem prestavljal pri normalnih obratih, mašine niti nisem vrtel proti rdečemu polju. Obratomera niti nisem gledal, ker vozim bolj na posluh in prestavljam, ko slišim, da motor doseže tiste vrtljaje. Se bova enkrat dobila, da ti na tvojem bavarcu pokažem, kako to gre, saj veš, da je s tujim k****m najlažje po robidah mahat :naughty: .

LP Robert

Objavljeno

Danes probu menjat brez sklopke :)

Moja ugotovitev : če nebi rabil sklopke za speljevanje bi jo odšravfal dol z motorja ker je nepotrebna :)

..in seveda je nepotrebna pri ustavljanju in počasnem premikanju v koloni in...... :slap:

Moja ugotovitev je ,da bi jo šel hitro nazaj gor šraufat :P

Objavljeno

Ko sem še imel Amija (Citroen Ami...oldy), mi je vrezala kuplung zajla. Kaj sedaj? Nič, pri ugasnjenem dati v prvo, potem zasuk ključ ključa, da je vžgal (hvalabogu za močan akomulator in starter). Ko se je premikal, pa ni bilo panike -dvojna sklopka in vmesni plin. Tako sem se vozil teden dni, dokler nisem dobil naročene zajle.

Objavljeno

Ko sem še imel Amija (Citroen Ami...oldy), mi je vrezala kuplung zajla. Kaj sedaj? Nič, pri ugasnjenem dati v prvo, potem zasuk ključ ključa, da je vžgal (hvalabogu za močan akomulator in starter). Ko se je premikal, pa ni bilo panike -dvojna sklopka in vmesni plin. Tako sem se vozil teden dni, dokler nisem dobil naročene zajle.

Dvojna sklopka brez zajle? :hmm:

Objavljeno

..in seveda je nepotrebna pri ustavljanju in počasnem premikanju v koloni in...... :slap:

Moja ugotovitev je ,da bi jo šel hitro nazaj gor šraufat :P

dobro no sm mislu da če sm napisu da jo rabim za speljevanje da je logično da jo rabim tudi za ustavit :)

Drugače se pa jst ne ustavljam sploh in kolono prehitim po desni strani :grim

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Oj, :devil: , prej se mi ni dalo odgovarjat, potem sem pa pozabil O:-) . Pri GS-u sem prestavljal pri normalnih obratih, mašine niti nisem vrtel proti rdečemu polju. Obratomera niti nisem gledal, ker vozim bolj na posluh in prestavljam, ko slišim, da motor doseže tiste vrtljaje. Se bova enkrat dobila, da ti na tvojem bavarcu pokažem, kako to gre, saj veš, da je s tujim k****m najlažje po robidah mahat :naughty: .

LP Robert

Sem še malo poskušal s trzanjem :) , z malo vec občutka gre res lepo menjat. Dejansko ni čutit nobenega trzljaja v mašini.

  • 3 let pozneje...
Objavljeno

Nisem zasledil še odprte teme, je pa to na svetovnem spletu večna polemika...

Nekateri pravijo da je to najboljši način za "šaltanje", spet drugi se ob temu držijo za glavo...

Kakšno mate mnenje glede prestavljanja v višje prestave brez uporabe sklopke?

 

 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

Če se peljem lagano turistično, brez kakšnih resnih pospeševanj, potem odvisno od razpoloženja, ampak kar pogosto šaltam s sklopko. Kadar se peljem bolj športno oziroma pospešujem močneje pa brez izjeme brez. Gre lepše, bolj tekoče, itd :)

Motor ima 135.000 km (mojih sicer samo 20k, ampak tut prejšnji lastnik je šaltal brez) in ni bilo še nobenih problemov z menjalnikom.

Na pisti tudi brez izjeme brez.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Pri majhnih hitrostih in dvovaljnikom ponavadi s sklopko, močnejše pospeševanje pa vedno brez, da ni preveč gibanja motorja :D

Imel sem že kar nekaj motorjev narazen, pri katerih sem prepričan da se je šaltalo brez sklopke pa so bili vsi zobniki praktično kot iz trgovine...

Ko se enkrat navadiš gre težko drugače ;)

Objavljeno
pred 8 urami, Jure pravi:

Če se peljem lagano turistično, brez kakšnih resnih pospeševanj, potem odvisno od razpoloženja, ampak kar pogosto šaltam s sklopko. Kadar se peljem bolj športno oziroma pospešujem močneje pa brez izjeme brez. Gre lepše, bolj tekoče, itd :)

Motor ima 135.000 km (mojih sicer samo 20k, ampak tut prejšnji lastnik je šaltal brez) in ni bilo še nobenih problemov z menjalnikom.

Na pisti tudi brez izjeme brez.

tko kot je Jure reku in nikakor drugače .... treba je met mal občutka, pa gre kot po putru :P

 

Objavljeno

A se to sploh kej drgač dela? :eek:

 

matr sami zelenci!:slap:

(JeboTeSkuterGeneracijaPress)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!