ELO Objavljeno Julij 20, 2012 Opozori Objavljeno Julij 20, 2012 zgleda da sem čudak... vedno s sklopko. no ja, so mi pa vsaj naslednji lastniki motorjev lahko za nekaj hvaležni, a ne?
alen1 Objavljeno Julij 20, 2012 Opozori Objavljeno Julij 20, 2012 Meni v navodilih piše takole: "Always use the clutch while changing gears to avoid damaging the engine, transmission, and drive train, which are not designed to withstand the shock of forced shifting". Tega se tudi držim. rebel 1
Snečer Objavljeno Julij 20, 2012 Opozori Objavljeno Julij 20, 2012 Nekateri žal niso poleg dobili navodil, ni druge
DAMI34 Objavljeno Julij 20, 2012 Opozori Objavljeno Julij 20, 2012 Men tut piše lepo v navodilih, da naj bo ohlapnost verige med 2-3 cm, ko je motor na stranski tački...zdej mam pa verigo nategnjeno
TOMCAT Objavljeno Julij 20, 2012 Opozori Objavljeno Julij 20, 2012 Meni v navodilih piše takole: "Always use the clutch while changing gears to avoid damaging the engine, transmission, and drive train, which are not designed to withstand the shock of forced shifting". Tega se tudi držim. ......v mojih navodilih tudi piše,.........prestavljam na gor brez in gre perfektno PIŠE.pdf mig72 1
cikadina Objavljeno Julij 20, 2012 Opozori Objavljeno Julij 20, 2012 No sej meni v navodilih tudi piše: Do not carry animals on your motocycle, pa da je 130 absolute limit tko da tam ti itak res napišejo tako da se predvsem oni zavarujejo. trebor in DAMI34 2
Snečer Objavljeno Julij 20, 2012 Opozori Objavljeno Julij 20, 2012 No sej meni v navodilih tudi piše: Do not carry animals on your motocycle, pa da je 130 absolute limit tko da tam ti itak res napišejo tako da se predvsem oni zavarujejo. Če bi se prebrala navodila, te teme ne bi bilo. In ta tema je primer, zakaj pišejo "neumnosti" v navodila
rdeci_vragec Objavljeno Julij 20, 2012 Opozori Objavljeno Julij 20, 2012 Trebor, pri katerih obratih si pa menjaval na gs-u? Na CBFki in tut na F800S sem lahko gladko prestavljal, pa tega vseeno nisem prakticiral. Le vsaketoliko. Zdej na R1200 pa mi nekako ne lezi prevec menjavat brez sklopke. Obicajno menjam pri 4.000 obratih, in tezko menja gladko, brez da bi kaj malega cuknilo. Ipak je dvocilindras, pa se direktni prenos oz. prek kardana. Obicajno poskusam menjat tako, da sklopki stisnem z dvema prstoma glih toliko da malo pritiska naredi, in se cuti kako gladko menja. Isto pri prestavljanju navzdol. Nekak se obrati masine in menjalnika poglihajo med sabo. trebor 1
k0ci Objavljeno Julij 21, 2012 Opozori Objavljeno Julij 21, 2012 Meni v navodilih piše takole: "Always use the clutch while changing gears to avoid damaging the engine, transmission, and drive train, which are not designed to withstand the shock of forced shifting". Tega se tudi držim. seveda, potem se pa čudite kako nekaterim zdrži sklopka po 100k km.....logično je, da vam ˝sklopkarjem˝ ne more, ko morajo lamele spojiti agregat s kolesom pri 12k rpm.....kdor ne zna brez jo bo pač uporabljal, osebno mi tudi na misel ne pride da bi ˝na gor˝ vlekel ročico, da ne omenjam tega da je pospeševanje veliko bolj zvezno kot z uporabo sklopke rookie007 in trebor 2
Jure Objavljeno Julij 21, 2012 Opozori Objavljeno Julij 21, 2012 (popravljeno) seveda, potem se pa čudite kako nekaterim zdrži sklopka po 100k km.....logično je, da vam ˝sklopkarjem˝ ne more, ko morajo lamele spojiti agregat s kolesom pri 12k rpm.....kdor ne zna brez jo bo pač uporabljal, osebno mi tudi na misel ne pride da bi ˝na gor˝ vlekel ročico, da ne omenjam tega da je pospeševanje veliko bolj zvezno kot z uporabo sklopke Točno to, 118k km pri meni in še vedno 1 sklopka , ki deluje brezhibno Pa je motor "litr" s 150KM Popravljeno Julij 21, 2012. Popravil Jure
Ice Objavljeno Julij 21, 2012 Opozori Objavljeno Julij 21, 2012 OPROSTITE ZA SPAM............vendar takole se prestavlja .....GOR BREZ SKLOPKE ... [media=] mojster, "clutch cam DOWNshifting" pomeni nekaj drugega kot prestavljanje "GOR". but mebbe it´s just me.
Gizmo_ Objavljeno Julij 21, 2012 Opozori Objavljeno Julij 21, 2012 mojster, "clutch cam DOWNshifting" pomeni nekaj drugega kot prestavljanje "GOR". but mebbe it´s just me. Samo sej umes tudi parkrat na gor prešalta ha? but mebbe it´s just me. DAMI34 in Jure 2
simonsi Objavljeno Julij 26, 2012 Opozori Objavljeno Julij 26, 2012 Pa je motor "litr" s 150KM 150 fazerskih konjev mal provociram če motor tuli v obratih je lažje pa boljše brez sklopke šaltat. Ampak ker pa 95% vožnje penzioniram za balanco pa kar s sklopko lepo rookie007 1
ludiluka Objavljeno Julij 28, 2012 Opozori Objavljeno Julij 28, 2012 Danes probu menjat brez sklopke Moja ugotovitev : če nebi rabil sklopke za speljevanje bi jo odšravfal dol z motorja ker je nepotrebna trebor, TOMCAT in k0ci 3
trebor Objavljeno Julij 29, 2012 Opozori Objavljeno Julij 29, 2012 Trebor, pri katerih obratih si pa menjaval na gs-u? Na CBFki in tut na F800S sem lahko gladko prestavljal, pa tega vseeno nisem prakticiral. Le vsaketoliko. Zdej na R1200 pa mi nekako ne lezi prevec menjavat brez sklopke. Obicajno menjam pri 4.000 obratih, in tezko menja gladko, brez da bi kaj malega cuknilo. Ipak je dvocilindras, pa se direktni prenos oz. prek kardana. Obicajno poskusam menjat tako, da sklopki stisnem z dvema prstoma glih toliko da malo pritiska naredi, in se cuti kako gladko menja. Isto pri prestavljanju navzdol. Nekak se obrati masine in menjalnika poglihajo med sabo. Oj, , prej se mi ni dalo odgovarjat, potem sem pa pozabil O:-) . Pri GS-u sem prestavljal pri normalnih obratih, mašine niti nisem vrtel proti rdečemu polju. Obratomera niti nisem gledal, ker vozim bolj na posluh in prestavljam, ko slišim, da motor doseže tiste vrtljaje. Se bova enkrat dobila, da ti na tvojem bavarcu pokažem, kako to gre, saj veš, da je s tujim k****m najlažje po robidah mahat :naughty: . LP Robert
Kmet2 Objavljeno Julij 29, 2012 Opozori Objavljeno Julij 29, 2012 Danes probu menjat brez sklopke Moja ugotovitev : če nebi rabil sklopke za speljevanje bi jo odšravfal dol z motorja ker je nepotrebna ..in seveda je nepotrebna pri ustavljanju in počasnem premikanju v koloni in...... Moja ugotovitev je ,da bi jo šel hitro nazaj gor šraufat bentley 1
motofrik Objavljeno Julij 29, 2012 Opozori Objavljeno Julij 29, 2012 Ko sem še imel Amija (Citroen Ami...oldy), mi je vrezala kuplung zajla. Kaj sedaj? Nič, pri ugasnjenem dati v prvo, potem zasuk ključ ključa, da je vžgal (hvalabogu za močan akomulator in starter). Ko se je premikal, pa ni bilo panike -dvojna sklopka in vmesni plin. Tako sem se vozil teden dni, dokler nisem dobil naročene zajle.
danci1973 Objavljeno Julij 29, 2012 Opozori Objavljeno Julij 29, 2012 Ko sem še imel Amija (Citroen Ami...oldy), mi je vrezala kuplung zajla. Kaj sedaj? Nič, pri ugasnjenem dati v prvo, potem zasuk ključ ključa, da je vžgal (hvalabogu za močan akomulator in starter). Ko se je premikal, pa ni bilo panike -dvojna sklopka in vmesni plin. Tako sem se vozil teden dni, dokler nisem dobil naročene zajle. Dvojna sklopka brez zajle? trebor 1
ludiluka Objavljeno Julij 29, 2012 Opozori Objavljeno Julij 29, 2012 ..in seveda je nepotrebna pri ustavljanju in počasnem premikanju v koloni in...... Moja ugotovitev je ,da bi jo šel hitro nazaj gor šraufat dobro no sm mislu da če sm napisu da jo rabim za speljevanje da je logično da jo rabim tudi za ustavit Drugače se pa jst ne ustavljam sploh in kolono prehitim po desni strani :grim Kmet2 in trebor 2
rdeci_vragec Objavljeno Julij 30, 2012 Opozori Objavljeno Julij 30, 2012 Oj, , prej se mi ni dalo odgovarjat, potem sem pa pozabil O:-) . Pri GS-u sem prestavljal pri normalnih obratih, mašine niti nisem vrtel proti rdečemu polju. Obratomera niti nisem gledal, ker vozim bolj na posluh in prestavljam, ko slišim, da motor doseže tiste vrtljaje. Se bova enkrat dobila, da ti na tvojem bavarcu pokažem, kako to gre, saj veš, da je s tujim k****m najlažje po robidah mahat :naughty: . LP Robert Sem še malo poskušal s trzanjem , z malo vec občutka gre res lepo menjat. Dejansko ni čutit nobenega trzljaja v mašini. trebor 1
OldSchool Kawi Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 Nisem zasledil še odprte teme, je pa to na svetovnem spletu večna polemika... Nekateri pravijo da je to najboljši način za "šaltanje", spet drugi se ob temu držijo za glavo... Kakšno mate mnenje glede prestavljanja v višje prestave brez uporabe sklopke? daneb in Zivnorc 2
Jure Objavljeno Junij 29, 2016 Opozori Objavljeno Junij 29, 2016 (popravljeno) Če se peljem lagano turistično, brez kakšnih resnih pospeševanj, potem odvisno od razpoloženja, ampak kar pogosto šaltam s sklopko. Kadar se peljem bolj športno oziroma pospešujem močneje pa brez izjeme brez. Gre lepše, bolj tekoče, itd Motor ima 135.000 km (mojih sicer samo 20k, ampak tut prejšnji lastnik je šaltal brez) in ni bilo še nobenih problemov z menjalnikom. Na pisti tudi brez izjeme brez. Popravljeno Junij 29, 2016. Popravil Jure UnionJack, Zivnorc, trebor in 3 others 6
Kawl Objavljeno Junij 30, 2016 Opozori Objavljeno Junij 30, 2016 Pri majhnih hitrostih in dvovaljnikom ponavadi s sklopko, močnejše pospeševanje pa vedno brez, da ni preveč gibanja motorja Imel sem že kar nekaj motorjev narazen, pri katerih sem prepričan da se je šaltalo brez sklopke pa so bili vsi zobniki praktično kot iz trgovine... Ko se enkrat navadiš gre težko drugače maus, thumper, Zivnorc in 4 others 7
maus Objavljeno Junij 30, 2016 Opozori Objavljeno Junij 30, 2016 pred 8 urami, Jure pravi: Če se peljem lagano turistično, brez kakšnih resnih pospeševanj, potem odvisno od razpoloženja, ampak kar pogosto šaltam s sklopko. Kadar se peljem bolj športno oziroma pospešujem močneje pa brez izjeme brez. Gre lepše, bolj tekoče, itd Motor ima 135.000 km (mojih sicer samo 20k, ampak tut prejšnji lastnik je šaltal brez) in ni bilo še nobenih problemov z menjalnikom. Na pisti tudi brez izjeme brez. tko kot je Jure reku in nikakor drugače .... treba je met mal občutka, pa gre kot po putru Bmflar, maxxa, daneb in 3 others 6
I30 Objavljeno Junij 30, 2016 Opozori Objavljeno Junij 30, 2016 A se to sploh kej drgač dela? matr sami zelenci! (JeboTeSkuterGeneracijaPress) Joker, Zivnorc, daneb in 1 other 4
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se