Skoči na vsebino

Prestavljanje brzin brez sklopke, Quick shifterji itd..


Priporočene objave

Objavljeno

Saltate na cestnem motorju brez ali s sklopko? Jest sem opazu da se pri zmerni voznji lepse salta brez sklopke(gsx-750r)...

Objavljeno (popravljeno)

Saltate na cestnem motorju brez ali s sklopko? Jest sem opazu da se pri zmerni voznji lepse salta brez sklopke(gsx-750r)...

Na vseh motorjih načeloma večinoma šaltam brez sklopke. Pri zmerni/počasni vožnji jo sicer kdaj tudi uporabim, pri tiščanju in prestavljanju pri visokih vrtljajih pa absolutno vedno brez.

Popravljeno . Popravil Jure
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Mal bol zdravo je s sklopko no, se pa najdejo časi ko tudi brez hehe

Objavljeno

Gor šaltam VEDNO brez sklopke(že v drugo) dol pa VEDNO s sklopko !

Objavljeno

Tudi jaz ob tiščanju in pospeševanju (npr. ven iz naselja) kar brez ... se mi pa še vedno rado zgodi, da če ne pospešujem dovolj, ostane ročka med prestavami, motor se zvrti v prazno in potem na trdo grdo kresne v prestavo - tudi če ta čas stisnem sklopko, kar je ponavadi prepozno ...

Objavljeno

Tudi jaz ob tiščanju in pospeševanju (npr. ven iz naselja) kar brez ... se mi pa še vedno rado zgodi, da če ne pospešujem dovolj, ostane ročka med prestavami, motor se zvrti v prazno in potem na trdo grdo kresne v prestavo - tudi če ta čas stisnem sklopko, kar je ponavadi prepozno ...

Ti se kar prvo navad z sklopko prestavljat ,ko boš to obvladal do popolnosti pa greš korak naprej in potem se ti ne bo več dogajalo,da ti bo motor oz.menjalnik ostajal med prestavami,pa brez zamere.Lp
Objavljeno

A na dol tudi menjavate brez sklopke ??

Tudi. Samo moraš dobro poznati motor in s tem tudi obrate v določeni prestavi, da uloviš tiste, ki so v nižji. Jaz velikokrat dol prestavljam brez sklopke, vendar vmes med prestavami vedno dodam plin. Ne veliko, ravno toliko, da se obrati motorja in s tem zobniki v menjalniku izenačijo z obrati zobnikov na drugi gredi. S tem se prestavi dol brez škrtanja v menjalniku in cukanja motorja. Ko pa prestavljam navzgor, pa uporabljam sklopko večinoma samo še pri drugi prestavi, naprej ne več. Pri nažiganju je pa sklopka v uporabi samo pri speljevanju, nato ne več, je treba šparat :grim .

LP Robert

Objavljeno

Morem probat še na motorju menjat brez sklopke :) V avtu pa dostikrat menjam brez sklopke :)

Objavljeno

Morem probat še na motorju menjat brez sklopke :) V avtu pa dostikrat menjam brez sklopke :)

V avtu sklopko uporabljam, je menjalnik preveč neroden in ne dopušča tako hitrega prestavljanja kot pri motorju. Saj vem, tudi tam se da, samo je prezamudno, hehe.

LP Robert

Objavljeno (popravljeno)

Stari prdci in ostali plešasti metuzalemi sklopko največkrat uporabljamo-na gor in dol. V cvetu naše starosti (časi Jawa im MZ mopedov) zobniki v menjalniku še niso bili tako kakovostno kaljeni, da bi zdržali par let šaltanja brez kuplunge, dinarjev za nove pa itak ni bilo.

In Kuplunga nam je prišlo v navado!

Za nove modele žal ne vem, kako izgleda šaltanje brez kuplunge. Zadnjih 20 let nisem probal.

LP andrej :yes:

Popravljeno . Popravil 223223
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

223223, moj ati je imel Jawo in je vedno prestavljal navzgor brez sklopke. On mi je tudi povedal, da se na motorju lahko prestavlja navzgor brez sklopke in tega se držim. Če se pa počasi vozim jo pa uporabljam, da je vožnja mehkejša.

LP Robert

Objavljeno

223223, moj ati je imel Jawo in je vedno prestavljal navzgor brez sklopke. On mi je tudi povedal, da se na motorju lahko prestavlja navzgor brez sklopke in tega se držim. Če se pa počasi vozim jo pa uporabljam, da je vožnja mehkejša.

LP Robert

Jawe, vsaj 350 imajo ˝polavtomatsko˝ sklopko. :) Ko prestaviš vzvod stisne sklopko.

Drugač pa-na prejšnjem (gsxr 1100) sem občasno šaltal brez sklopke, na tejle zverini stare šole jo pa kr uporabljam. Če gre gladko komot brez sklopke šaltaš.

Objavljeno

ful se mi pozna, ker gor šaltam brez sklopke ... prišparam na obratih... ne zgubi moč, pridobivam na stotinkah :krneki:

resno... gor večinoma brez sklopke ... dol pa vedno s sklopko

Objavljeno

Morem probat še na motorju menjat brez sklopke :) V avtu pa dostikrat menjam brez sklopke :)

Avto brez sklopke ?? Če ni kakšna reli specjalka z sekvenčnim menjalnikom tole ni hudo zdravo.

Motor pa ponavadi 1-2-3 s sklopko (se pravi pri speljevanju) potem pa večinoma brez sklopke. Gor skoraj vedno brez, dol pa odvisno od situacije. Tudi pri nižjih obratih in počasni vožnji prestavi kot puter. Moraš pa odločno prestavit tačko in ne cincat ker drugače res lahko najdeš ler med prestavami. Je pa vse odvisno od motorja, obratov in še česa. Ko dobiš občutek dobro veš kdaj rabiš sklopko in kdaj ne. Recimo pri konstantni hitrosti dosti težje prestaviš brez sklopke kot pa vsaj pri nežnem pospeševanju.

Objavljeno

Dol vedno z sklopko....

Gor pa tudi po večini, razen ko se mi zalušta divjega pospeševanja. :)

Objavljeno

Avto brez sklopke ?? Če ni kakšna reli specjalka z sekvenčnim menjalnikom tole ni hudo zdravo.

Motor pa ponavadi 1-2-3 s sklopko (se pravi pri speljevanju) potem pa večinoma brez sklopke. Gor skoraj vedno brez, dol pa odvisno od situacije. Tudi pri nižjih obratih in počasni vožnji prestavi kot puter. Moraš pa odločno prestavit tačko in ne cincat ker drugače res lahko najdeš ler med prestavami. Je pa vse odvisno od motorja, obratov in še česa. Ko dobiš občutek dobro veš kdaj rabiš sklopko in kdaj ne. Recimo pri konstantni hitrosti dosti težje prestaviš brez sklopke kot pa vsaj pri nežnem pospeševanju.

Komot tudi v avtu menjaš brez sklopke in to z navadnim menjalnikom ;) ni pa to za delat vsak dan ;) do sedaj sm probal v renault five, xara picasso, punto, cooper tanov :)

Objavljeno

Komot tudi v avtu menjaš brez sklopke in to z navadnim menjalnikom ;) ni pa to za delat vsak dan ;) do sedaj sm probal v renault five, xara picasso, punto, cooper tanov :)

hehehe .. sj ni čudn, da te kličejo ludiluka :lol:

v avtu pa res še nisem brez sklopke menjal .. ne gor ne dol ... motor je pa druga pesem .. ko dobiš mal občutka, se da od 2-ge gor, prav lepo šaltat :krneki:

Objavljeno

Jebemtiš, a se je pol sploh kdo vprašu, zakaj sploh vgrajujejo sklopkov avto/ motor? Kaj so bedni, da mormo stiskat pedalke in ročko, tole je kr neki....pa še znucat se ne bi imelo kaj čez čas :P

Objavljeno

Jebemtiš, a se je pol sploh kdo vprašu, zakaj sploh vgrajujejo sklopkov avto/ motor? Kaj so bedni, da mormo stiskat pedalke in ročko, tole je kr neki....pa še znucat se ne bi imelo kaj čez čas :P

za spelevanje je sklopka kr u redu :P ... pa na križišču, da najdeš ler ... ostalo je pa itak samo zaradi simetrije .. da maš na obeh straneh ročke :P ... pa da si stroške delaš, ko jih zamenjaš in kupiš nastavljive :D

Objavljeno

motor:dol DA, gor od 2. NE.

avto: vedno DA.

tank: NE

:grim

Objavljeno

jst tudi menjam gor bolj al manj brez, ker gre bolj fajn, edino iz prve v drugo ponavadi ne ker bolj "rukne". za dol pa s sklopko. edino mogoče bi blo res fajn met quickshifer, ker to je res shit da morem gas spuščat :P:D

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

...... edino mogoče bi blo res fajn met quickshifer, ker to je res shit da morem gas spuščat :P:D

pa še od Postojne do Kala, pridobiš nekaj sekund ... vsaj dve :lol:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

2 sekundi lahk človeka ločijo med "piti kawo đabe :D, ali plačati kawo drugim :(

Objavljeno

ah sej veš da ne bom quickshiferja gor stavla, morem se pazit da lahko tudi drugič mausiju za sladoled prispevam :P

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!