Skoči na vsebino

Prestavljanje brzin brez sklopke, Quick shifterji itd..


Priporočene objave

Objavljeno
  Ob 27. 5. 2019 ob 10:58, maus pravi:

tut s quikijem se je treba navadit vozt ...

jaz če z malo gasa šaltam dol mi nalije in motor full potegne, če pa s popolnoma zaprtim gasom šaltam dol, pa mašina bremza... drugače ne ... za gor pa ožeži do konca ... poka poka :P

za na gor šalta , brez sklopke, šele od 2500 obratov dalje ... pa dol tut pod nizkimi obrati noče.

res pa je, da ima vsaka znamka in model malo drugače narejeno ;)

p.s.

sorite, ker sem se ftakno v tole temo, ker nimam bmflna, ampak princip je skor povsod enak ... pk pk :P

 

Expand  

motor ti zaliva s Quickshifterjem?

Objavljeno
  Ob 27. 5. 2019 ob 12:36, Snečer pravi:

motor ti zaliva s Quickshifterjem?

Expand  

Za dol naliva, da se ne zgublja obratov .. ti to ne razumeš .. to je športna varianta .. imenuje se KEBC - Kawasaki Engine Brake Control ;)

 

Objavljeno

Nevem sicer kako in kaj, vendar se meni zdi, da na f850gs adv (2019) bolj tekoce prestavlja navzgor, se pravi brez cukanja, ce je gas spuscen, obrati pa vsaj nekaj tisoc. 

 

Navzdol pa mi ni jasno. Enostavno noce saltat dol (tudi ce je gas cisto zaprt ne...). Da bi ga bilo porrebno nastavit, torej servis? Ali kaj menite stari levi QS-ja? :)

Objavljeno
  Ob 27. 5. 2019 ob 12:33, Borutt pravi:

 

Ker pozabljaš, te z veseljem spomnim na te tvoje umotvore. Pa drugič še :naughty:

Expand  

loči dve stvari: (pa ne pozabi da ga imam, torej vem o čem pišem)

*konstantni gas in komaj komaj pospeševanje, ne bo qš zadovoljen

*normalno odpiranje iz ovinka in ali po ravnem, no problem

*polno odpiranje iz ovinka in ali po ravnem , no problem

*polno ali delno odpiranje ampak menjava šele ko se pospeševanje ustavi: no go, je potrebno prej

Sicer vem, da rad podjebavaš, ampak lastnik GSa  (tako kot drugega motorja) bo že začutil, kdaj je pravi čas.

 Video v pomoč, vse dela QŠ, nobenih problemov, le pretikanje tik pred končanim pospeševanjem. (predlagam poslušanje sam glasu, torej boxe do kraja)

pa zate to itak ni zanimivo, važno je da si našel temo, kjer lahko podjebavaš. @Vito23samo zvok poslušaj, gas ni bil na polno, menjava brzine tik preden se agregat na določeni poziciji izpoje (nič nazaj samo obračanje naprej, ali predvsem pazi ko je samo delno odprt, ker takrat se prej izpoje)

ps. s tabo Borutt se v tej temi ne mislim nabijati, torej krepko premisli, kaj boš napisal, ker bo gladko delete. Lahko pa poiščeš kako temo o Kvikiju, tja linkaš moje nebuloze, pa bova šla naprej.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno (popravljeno)

 

Popravljeno . Popravil Quest
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Pametnjakovic. 1250 se je na testni voznji cist ok saltal z QSom, napram 850tki. Zato menim, da ce ni OK nastavljeno ali pa je kaksna razlika med 850/1250.

Ce te moti, da nekateri vprasamo kar nas zanima, je to tvoj problem. Zal... 

 

  • Všeč mi je 6
Objavljeno

Saj na tem forumu boh ne daj da kaj vprašaš, ker so sami "poznavalci" in "uber dirkači".

Hvala @Zivnorc za odgovor v private msg.

  • Všeč mi je 6
Objavljeno

Nevem zakaj bi bil moj vprašanje neumen? Če človek nekaj ne ve lahko tudi vpraša je tako? Zato so pa forumi...

Mislim, da toplo vodo smo odkril tako, da lahko nehamo smetit temo.

  • Všeč mi je 5
Objavljeno

Po testu 1250 in 850 sem se še nekaj dni spraševal, če je bil QS/blipper morda izklopljen...

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Dovolj osebnega obračunavanja, saj ne morem tok hitro radirati :P

 

  • Všeč mi je 1
  • Hvala 1
  • Haha 2
Objavljeno

@jskrablin, evo super odgovor. Ceprav je se vedno odprto vprasa je, glede prestavljanja navzdol. Noce in noce. ??

Objavljeno
  Ob 28. 5. 2019 ob 13:10, dkee46 pravi:

@jskrablin, evo super odgovor. Ceprav je se vedno odprto vprasa je, glede prestavljanja navzdol. Noce in noce. ??

Expand  

a ga sploh imaš ? .. ali je sploh vklopljen ?

 

 

  • Všeč mi je 2
  • Haha 1
Objavljeno
  Ob 27. 5. 2019 ob 7:11, DAMI34 pravi:

dejstvo je da 2valci bolj udarijo, pa še 1250ccm in en kup navora

Expand  

 

  Ob 27. 5. 2019 ob 4:25, Snečer pravi:

qs je za 4valjne motorje, ki se vrtijo

Expand  

Na 701 QS deluje izredno uglajeno (tekoče, nežno, same pohvale!)

 

  Ob 27. 5. 2019 ob 10:58, maus pravi:

princip je skor povsod enak ... pk pk :P

Expand  

pk pk dela kawa, bmw dela štrk štrk in ko se preveč raznežiš, zarjove in te fajn pritisne v balanco :blush:

 

  Ob 27. 5. 2019 ob 13:24, dkee46 pravi:

Navzdol pa mi ni jasno. Enostavno noce saltat dol (tudi ce je gas cisto zaprt ne...). Da bi ga bilo porrebno nastavit, torej servis?

Expand  

Lahko povem za 750, da prestavlja bolj uglajeno kot 1200 po mojem občutku, seveda tudi navzdol. Torej servis (ponastavitev qs) asap

Še en random citat iz Adv riderja:

  Citiraj

This 16 GS I did the guy had worn a hole in a leather boot trying so hard to ship using SAP! When I cleaned and lubed his shift linkage and shifter pivot, you could see the clips holding the ball socket on were bent a bit from him forcing the shift.

Two dealers said they did it. We went out on a back road and in 10 mins it worked flawlessly and never an issue again.

Expand  

 

  Ob 28. 5. 2019 ob 7:27, jskrablin pravi:

In tu so pol ljudje presenečeni nad cukanjem.

Če bi htel res gladko delovanje... pol rabiš dvojno sklopko kar pa kolikor vem ponuja samo Honda

Expand  

701, Versys 1000, Ninja H2 NE cukajo ob uporabi QS. Zakaj je torej narobe, če se voznik Bmwja pritožuje nad cukanjem?

Si je sploh kdo pogledal koliko strani je spisanih na to temo na tujih Bmw forumih?

Objavljeno

QŠ za dol:

Če nekaj ne dela, potem itak servis, lahko ni vklopljeno, lahko je za nastavit itd.nov motor v garanciji je potrebno vsako malenkost prijaviti na servisu, .če pa nekaj samo ne znamo in so občutki čudni, je pa komot forum (iskušnje drugih) lahko v pomoč 

  Ob 28. 5. 2019 ob 13:48, 3nity pravi:

 

Na 701 QS deluje izredno uglajeno (tekoče, nežno, same pohvale!)

 

pk pk dela kawa, bmw dela štrk štrk in ko se preveč raznežiš, zarjove in te fajn pritisne v balanco :blush:

 

Lahko povem za 750, da prestavlja bolj uglajeno kot 1200 po mojem občutku, seveda tudi navzdol. Torej servis (ponastavitev qs) asap

Še en random citat iz Adv riderja:

 

701, Versys 1000, Ninja H2 NE cukajo ob uporabi QS. Zakaj je torej narobe, če se voznik Bmwja pritožuje nad cukanjem?

Si je sploh kdo pogledal koliko strani je spisanih na to temo na tujih Bmw forumih?

Expand  

samo na kratko

701: 750 ccm valda bo bolj mehko kot pa 1250ccm.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
  Ob 28. 5. 2019 ob 13:48, 3nity pravi:

701, Versys 1000, Ninja H2 NE cukajo ob uporabi QS. Zakaj je torej narobe, če se voznik Bmwja pritožuje nad cukanjem?

Expand  

Tudi prav, je pač implementacija zadeve bolj civilna. Sej sem napisal da bi pri civilnih mopedih pričakoval povprečnemu vozniku prilagojeno delovanje... tam je to vseeno bolj asistenca kot pripomoček za pridobivanje prednosti na stezi. Če kdo sumi da mu QS na mopedu dela pregrobo, naj pelje moped na servis. Osebno mi je to zgolj še en fičr več, ki ga v resnici ne rabiš je pa dober za pospeševanje poprodajnih aktivnosti, kot se temu lepo reče.

Preko palca... če stvar gor prestavlja grobo, dol pa sploh ne (in bi naj) pol je verjetno res nekaj narobe nastavljeno in bo treba na servis.

  • Všeč mi je 4
Objavljeno
  Ob 28. 5. 2019 ob 14:08, DAMI34 pravi:

750 ccm valda bo bolj mehko kot pa 1250ccm

Expand  

Sem omenila 701 kot repliko na tvoj citat (spodaj), ker je enovaljnik

  Ob 27. 5. 2019 ob 7:11, DAMI34 pravi:

dejstvo je da 2valci bolj udarijo

Expand  

 

Objavljeno
  Ob 28. 5. 2019 ob 14:10, jskrablin pravi:

Tudi prav, je pač implementacija zadeve bolj civilna. Sej sem napisal da bi pri civilnih mopedih pričakoval povprečnemu vozniku prilagojeno delovanje... tam je to vseeno bolj asistenca kot pripomoček za pridobivanje prednosti na stezi. Če kdo sumi da mu QS na mopedu dela pregrobo, naj pelje moped na servis. Osebno mi je to zgolj še en fičr več, ki ga v resnici ne rabiš je pa dober za pospeševanje poprodajnih aktivnosti, kot se temu lepo reče.

Preko palca... če stvar gor prestavlja grobo, dol pa sploh ne (in bi naj) pol je verjetno res nekaj narobe nastavljeno in bo treba na servis.

Expand  

Pri rally avto dirkalnikih kar fajn poči in se posveti iz izpuha...za normalno vožnjo je pa res verjetno brez pomena :)

Ampak, če folk to kupuje, je normalno, da se tudi trži....:naughty:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno
  Ob 28. 5. 2019 ob 14:08, DAMI34 pravi:

QŠ za dol:

Če nekaj ne dela, potem itak servis, lahko ni vklopljeno, lahko je za nastavit itd.nov motor v garanciji je potrebno vsako malenkost prijaviti na servisu, .če pa nekaj samo ne znamo in so občutki čudni, je pa komot forum (iskušnje drugih) lahko v pomoč 

samo na kratko

701: 750 ccm valda bo bolj mehko kot pa 1250ccm.

Expand  

To ni res  in se enkrat to ni res , sem imel preveč različnih motorjev, da bi to kupil ..... p

Objavljeno
  Ob 28. 5. 2019 ob 14:16, 3nity pravi:

Sem omenila 701 kot repliko na tvoj citat (spodaj), ker je enovaljnik

 

Expand  

razumem, ampak govorili smo o težji kategoriji. jurja in čez. Pa bom drugače napisal, mašine ki imajo velike kubike in v spodnjih obratih velik navora, bo vsaj občutek da rukne menjalnik tudi večji in bo manj uglajeno kot nekateri 4 valni motorji.

  Ob 28. 5. 2019 ob 15:13, Kmet2 pravi:

To ni res  in se enkrat to ni res , sem imel preveč različnih motorjev, da bi to kupil ..... p

Expand  

ne razumem.

Objavljeno
  Ob 28. 5. 2019 ob 15:17, DAMI34 pravi:

rezumem, ampak govorili smo o težji kategoriji. jurja in čez. Pa bom drugače napisal, mašine ki imajo velike kubike in v spodnjih obratih velik navora, bo vsaj občutek da rkne menjalnik tudi večji in bo manj uglajeno kot nekateri 4 valni motorji.

ne razumem.

Expand  

Nima veze kubatura z pretikanjem...zdej razumeš?

Objavljeno
  Ob 28. 5. 2019 ob 15:38, Kmet2 pravi:

Nima veze kubatura z pretikanjem...zdej razumeš?

Expand  

to bo ja :D

 

Objavljeno

Ta vozi lepo slalom s QS in 600 kubičnim mlinčkom...

 

Objavljeno
  Ob 28. 5. 2019 ob 17:10, vandrovec pravi:

Ta vozi lepo slalom s QS in 600 kubičnim mlinčkom...

 

Expand  

To je krneki. Da ga saltas na 2-3k s QS

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!