Snečer Objavljeno Maj 27, 2019 Opozori Objavljeno Maj 27, 2019 pred 1 uro, maus pravi: tut s quikijem se je treba navadit vozt ... jaz če z malo gasa šaltam dol mi nalije in motor full potegne, če pa s popolnoma zaprtim gasom šaltam dol, pa mašina bremza... drugače ne ... za gor pa ožeži do konca ... poka poka za na gor šalta , brez sklopke, šele od 2500 obratov dalje ... pa dol tut pod nizkimi obrati noče. res pa je, da ima vsaka znamka in model malo drugače narejeno p.s. sorite, ker sem se ftakno v tole temo, ker nimam bmflna, ampak princip je skor povsod enak ... pk pk motor ti zaliva s Quickshifterjem?
maus Objavljeno Maj 27, 2019 Opozori Objavljeno Maj 27, 2019 pred 9 minutami, Snečer pravi: motor ti zaliva s Quickshifterjem? Za dol naliva, da se ne zgublja obratov .. ti to ne razumeš .. to je športna varianta .. imenuje se KEBC - Kawasaki Engine Brake Control
dkee46 Objavljeno Maj 27, 2019 Opozori Objavljeno Maj 27, 2019 Nevem sicer kako in kaj, vendar se meni zdi, da na f850gs adv (2019) bolj tekoce prestavlja navzgor, se pravi brez cukanja, ce je gas spuscen, obrati pa vsaj nekaj tisoc. Navzdol pa mi ni jasno. Enostavno noce saltat dol (tudi ce je gas cisto zaprt ne...). Da bi ga bilo porrebno nastavit, torej servis? Ali kaj menite stari levi QS-ja?
DAMI34 Objavljeno Maj 27, 2019 Opozori Objavljeno Maj 27, 2019 pred eno uro, Borutt pravi: Ker pozabljaš, te z veseljem spomnim na te tvoje umotvore. Pa drugič še loči dve stvari: (pa ne pozabi da ga imam, torej vem o čem pišem) *konstantni gas in komaj komaj pospeševanje, ne bo qš zadovoljen *normalno odpiranje iz ovinka in ali po ravnem, no problem *polno odpiranje iz ovinka in ali po ravnem , no problem *polno ali delno odpiranje ampak menjava šele ko se pospeševanje ustavi: no go, je potrebno prej Sicer vem, da rad podjebavaš, ampak lastnik GSa (tako kot drugega motorja) bo že začutil, kdaj je pravi čas. Video v pomoč, vse dela QŠ, nobenih problemov, le pretikanje tik pred končanim pospeševanjem. (predlagam poslušanje sam glasu, torej boxe do kraja) pa zate to itak ni zanimivo, važno je da si našel temo, kjer lahko podjebavaš. @Vito23samo zvok poslušaj, gas ni bil na polno, menjava brzine tik preden se agregat na določeni poziciji izpoje (nič nazaj samo obračanje naprej, ali predvsem pazi ko je samo delno odprt, ker takrat se prej izpoje) ps. s tabo Borutt se v tej temi ne mislim nabijati, torej krepko premisli, kaj boš napisal, ker bo gladko delete. Lahko pa poiščeš kako temo o Kvikiju, tja linkaš moje nebuloze, pa bova šla naprej. Vito23 1
Quest Objavljeno Maj 27, 2019 Opozori Objavljeno Maj 27, 2019 (popravljeno) Popravljeno Maj 27, 2019. Popravil Quest DAMI34, Vito23 in bajkr88 3
Popularna objava jskrablin Objavljeno Maj 27, 2019 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 27, 2019 ?♂️ Kup jurjof daš za z elektroniko navešeno boxersko čudo, pol ga pa ne znaš šaltati v višjo? Pejd počet kaj drugega v življenju, resno. pred 1 uro, dkee46 pravi: Nevem sicer kako in kaj, vendar se meni zdi, da na f850gs adv (2019) bolj tekoce prestavlja navzgor, se pravi brez cukanja, ce je gas spuscen, obrati pa vsaj nekaj tisoc. Vsak motor, ki ni star lih 50+ let prestavi navzgor brez sklopke brez problema če prej ko butneš prestavo višje malo popustiš gas. Za to ne rabiš kvikija, pa bogami i slovlija ne. bikez, MiNa, jvalant in 7 others 3 1 6
dkee46 Objavljeno Maj 27, 2019 Opozori Objavljeno Maj 27, 2019 Pametnjakovic. 1250 se je na testni voznji cist ok saltal z QSom, napram 850tki. Zato menim, da ce ni OK nastavljeno ali pa je kaksna razlika med 850/1250. Ce te moti, da nekateri vprasamo kar nas zanima, je to tvoj problem. Zal... 3nity, DAMI34, Vito23 in 3 others 6
Vito23 Objavljeno Maj 27, 2019 Opozori Objavljeno Maj 27, 2019 Saj na tem forumu boh ne daj da kaj vprašaš, ker so sami "poznavalci" in "uber dirkači". Hvala @Zivnorc za odgovor v private msg. dkee46, Quest, bajkr88 in 3 others 6
Vito23 Objavljeno Maj 27, 2019 Opozori Objavljeno Maj 27, 2019 Nevem zakaj bi bil moj vprašanje neumen? Če človek nekaj ne ve lahko tudi vpraša je tako? Zato so pa forumi... Mislim, da toplo vodo smo odkril tako, da lahko nehamo smetit temo. DAMI34, Rey, skalar36 in 2 others 5
Popularna objava jskrablin Objavljeno Maj 28, 2019 Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 28, 2019 pred 15 urami, dkee46 pravi: Pametnjakovic. 1250 se je na testni voznji cist ok saltal z QSom, napram 850tki. Zato menim, da ce ni OK nastavljeno ali pa je kaksna razlika med 850/1250. Ce te moti, da nekateri vprasamo kar nas zanima, je to tvoj problem. Zal... Mene je zmotilo predvsem odkrivanje tople vode, ki je sledilo osnovnemu vprašanju. Ki je, kar se mene tiče malo hecno. Z nekaj poznavanja osnov okoli delovanja menjalnikov v motorjih si lahko nanj odgovoriš sam. Suha (iz glave) teorija gre nekako tako - quick shifter (QS) se je v osnovi razvil za potrebe dirkanja. Stvar je preprosta - na stezi ali pospešuješ ali zaviraš. In QS je namenjen optimizaciji pospeševanja. Če menjuješ z uporabo sklopke, menjaš relativno počasi. Če menjuješ s popuščanjem plina, menjaš hitreje. Še vedno pa vmes zgubljaš čas s tem da za relativno dolg interval prekineš pospeševanje. QS zazna da hočeš prestaviti, na kratko prekine vžig (in s tem razbremeni zobniški prenos v menjalniku, da ta lahko prestavi) in takoj po opravljenem prestavljanju motor deluje na polno naprej - s tem je interval v katerem motor ne pospešuje na polno res kratek. Napram motorju, ki nima QS s tem preko kroga na stezi ob vsakem prestavljanju navzgor pridobiš nekaj časa in metrov na asfaltu. Seveda QS v osnovi ne pomeni nežnega prestavljanja - osnovni cilj je optimizacija pospeševanja. In tu so pol ljudje presenečeni nad cukanjem. Zdaj za civilne mopede je stvar verjetno malo prilagojena, da ti z GS-a ne odpadejo vsi trije kufri in žena, ko se greš 'športno vožnjo'. Če bi htel res gladko delovanje... pol rabiš dvojno sklopko kar pa kolikor vem ponuja samo Honda s svojim robotiziranim menjalnikom. Tam je naslednja prestava predizbrana in jo preko sistema dvojne sklopke samo vklopi oz poveže na končni prenos. Seveda sta GS 1250 in GS 850 različna motorja. Popolnoma različna motorja. Z različnimi pogonskimi agregati, različno elektroniko za nadzor delovanja. In zelo verjetno je tud QS implementiran drugače in posledično deluje drugače. Problem kot vedno pri vseh novih dodatkih je v tem, da nemalokrat končni uporabniki stvari razumejo malo po svoje. Pol se pa takole preklamo po forumih. Sej menda za to so, ane? Da se postavljajo vprašanja in da se na njih odgovarja. sesir, Joker, MiNa in 11 others 12 2
greg570 Objavljeno Maj 28, 2019 Opozori Objavljeno Maj 28, 2019 Po testu 1250 in 850 sem se še nekaj dni spraševal, če je bil QS/blipper morda izklopljen... 3nity 1
DAMI34 Objavljeno Maj 28, 2019 Opozori Objavljeno Maj 28, 2019 Dovolj osebnega obračunavanja, saj ne morem tok hitro radirati sesir, imker, MiNa in 1 other 1 1 2
dkee46 Objavljeno Maj 28, 2019 Opozori Objavljeno Maj 28, 2019 @jskrablin, evo super odgovor. Ceprav je se vedno odprto vprasa je, glede prestavljanja navzdol. Noce in noce. ??
maus Objavljeno Maj 28, 2019 Opozori Objavljeno Maj 28, 2019 pred 13 minutami, dkee46 pravi: @jskrablin, evo super odgovor. Ceprav je se vedno odprto vprasa je, glede prestavljanja navzdol. Noce in noce. ?? a ga sploh imaš ? .. ali je sploh vklopljen ? sesir, 3nity in MiNa 2 1
3nity Objavljeno Maj 28, 2019 Opozori Objavljeno Maj 28, 2019 Ob 27. 5. 2019 ob 9:11, DAMI34 pravi: dejstvo je da 2valci bolj udarijo, pa še 1250ccm in en kup navora Ob 27. 5. 2019 ob 6:25, Snečer pravi: qs je za 4valjne motorje, ki se vrtijo Na 701 QS deluje izredno uglajeno (tekoče, nežno, same pohvale!) Ob 27. 5. 2019 ob 12:58, maus pravi: princip je skor povsod enak ... pk pk pk pk dela kawa, bmw dela štrk štrk in ko se preveč raznežiš, zarjove in te fajn pritisne v balanco pred 23 urami, dkee46 pravi: Navzdol pa mi ni jasno. Enostavno noce saltat dol (tudi ce je gas cisto zaprt ne...). Da bi ga bilo porrebno nastavit, torej servis? Lahko povem za 750, da prestavlja bolj uglajeno kot 1200 po mojem občutku, seveda tudi navzdol. Torej servis (ponastavitev qs) asap Še en random citat iz Adv riderja: Citiraj This 16 GS I did the guy had worn a hole in a leather boot trying so hard to ship using SAP! When I cleaned and lubed his shift linkage and shifter pivot, you could see the clips holding the ball socket on were bent a bit from him forcing the shift. Two dealers said they did it. We went out on a back road and in 10 mins it worked flawlessly and never an issue again. pred 5 urami, jskrablin pravi: In tu so pol ljudje presenečeni nad cukanjem. Če bi htel res gladko delovanje... pol rabiš dvojno sklopko kar pa kolikor vem ponuja samo Honda 701, Versys 1000, Ninja H2 NE cukajo ob uporabi QS. Zakaj je torej narobe, če se voznik Bmwja pritožuje nad cukanjem? Si je sploh kdo pogledal koliko strani je spisanih na to temo na tujih Bmw forumih?
DAMI34 Objavljeno Maj 28, 2019 Opozori Objavljeno Maj 28, 2019 QŠ za dol: Če nekaj ne dela, potem itak servis, lahko ni vklopljeno, lahko je za nastavit itd.nov motor v garanciji je potrebno vsako malenkost prijaviti na servisu, .če pa nekaj samo ne znamo in so občutki čudni, je pa komot forum (iskušnje drugih) lahko v pomoč pred 15 minutami, 3nity pravi: Na 701 QS deluje izredno uglajeno (tekoče, nežno, same pohvale!) pk pk dela kawa, bmw dela štrk štrk in ko se preveč raznežiš, zarjove in te fajn pritisne v balanco Lahko povem za 750, da prestavlja bolj uglajeno kot 1200 po mojem občutku, seveda tudi navzdol. Torej servis (ponastavitev qs) asap Še en random citat iz Adv riderja: 701, Versys 1000, Ninja H2 NE cukajo ob uporabi QS. Zakaj je torej narobe, če se voznik Bmwja pritožuje nad cukanjem? Si je sploh kdo pogledal koliko strani je spisanih na to temo na tujih Bmw forumih? samo na kratko 701: 750 ccm valda bo bolj mehko kot pa 1250ccm. sesir in 3nity 2
jskrablin Objavljeno Maj 28, 2019 Opozori Objavljeno Maj 28, 2019 pred 22 minutami, 3nity pravi: 701, Versys 1000, Ninja H2 NE cukajo ob uporabi QS. Zakaj je torej narobe, če se voznik Bmwja pritožuje nad cukanjem? Tudi prav, je pač implementacija zadeve bolj civilna. Sej sem napisal da bi pri civilnih mopedih pričakoval povprečnemu vozniku prilagojeno delovanje... tam je to vseeno bolj asistenca kot pripomoček za pridobivanje prednosti na stezi. Če kdo sumi da mu QS na mopedu dela pregrobo, naj pelje moped na servis. Osebno mi je to zgolj še en fičr več, ki ga v resnici ne rabiš je pa dober za pospeševanje poprodajnih aktivnosti, kot se temu lepo reče. Preko palca... če stvar gor prestavlja grobo, dol pa sploh ne (in bi naj) pol je verjetno res nekaj narobe nastavljeno in bo treba na servis. sesir, MiNa, 3nity in 1 other 4
3nity Objavljeno Maj 28, 2019 Opozori Objavljeno Maj 28, 2019 pred 9 minutami, DAMI34 pravi: 750 ccm valda bo bolj mehko kot pa 1250ccm Sem omenila 701 kot repliko na tvoj citat (spodaj), ker je enovaljnik Ob 27. 5. 2019 ob 9:11, DAMI34 pravi: dejstvo je da 2valci bolj udarijo
vandrovec Objavljeno Maj 28, 2019 Opozori Objavljeno Maj 28, 2019 pred 43 minutami, jskrablin pravi: Tudi prav, je pač implementacija zadeve bolj civilna. Sej sem napisal da bi pri civilnih mopedih pričakoval povprečnemu vozniku prilagojeno delovanje... tam je to vseeno bolj asistenca kot pripomoček za pridobivanje prednosti na stezi. Če kdo sumi da mu QS na mopedu dela pregrobo, naj pelje moped na servis. Osebno mi je to zgolj še en fičr več, ki ga v resnici ne rabiš je pa dober za pospeševanje poprodajnih aktivnosti, kot se temu lepo reče. Preko palca... če stvar gor prestavlja grobo, dol pa sploh ne (in bi naj) pol je verjetno res nekaj narobe nastavljeno in bo treba na servis. Pri rally avto dirkalnikih kar fajn poči in se posveti iz izpuha...za normalno vožnjo je pa res verjetno brez pomena Ampak, če folk to kupuje, je normalno, da se tudi trži.... sesir in MiNa 2
Kmet2 Objavljeno Maj 28, 2019 Opozori Objavljeno Maj 28, 2019 pred eno uro, DAMI34 pravi: QŠ za dol: Če nekaj ne dela, potem itak servis, lahko ni vklopljeno, lahko je za nastavit itd.nov motor v garanciji je potrebno vsako malenkost prijaviti na servisu, .če pa nekaj samo ne znamo in so občutki čudni, je pa komot forum (iskušnje drugih) lahko v pomoč samo na kratko 701: 750 ccm valda bo bolj mehko kot pa 1250ccm. To ni res in se enkrat to ni res , sem imel preveč različnih motorjev, da bi to kupil ..... p
DAMI34 Objavljeno Maj 28, 2019 Opozori Objavljeno Maj 28, 2019 pred eno uro, 3nity pravi: Sem omenila 701 kot repliko na tvoj citat (spodaj), ker je enovaljnik razumem, ampak govorili smo o težji kategoriji. jurja in čez. Pa bom drugače napisal, mašine ki imajo velike kubike in v spodnjih obratih velik navora, bo vsaj občutek da rukne menjalnik tudi večji in bo manj uglajeno kot nekateri 4 valni motorji. pred 17 minutami, Kmet2 pravi: To ni res in se enkrat to ni res , sem imel preveč različnih motorjev, da bi to kupil ..... p ne razumem.
Kmet2 Objavljeno Maj 28, 2019 Opozori Objavljeno Maj 28, 2019 pred 19 minutami, DAMI34 pravi: rezumem, ampak govorili smo o težji kategoriji. jurja in čez. Pa bom drugače napisal, mašine ki imajo velike kubike in v spodnjih obratih velik navora, bo vsaj občutek da rkne menjalnik tudi večji in bo manj uglajeno kot nekateri 4 valni motorji. ne razumem. Nima veze kubatura z pretikanjem...zdej razumeš?
DAMI34 Objavljeno Maj 28, 2019 Opozori Objavljeno Maj 28, 2019 Pravkar, Kmet2 pravi: Nima veze kubatura z pretikanjem...zdej razumeš? to bo ja
vandrovec Objavljeno Maj 28, 2019 Opozori Objavljeno Maj 28, 2019 Ta vozi lepo slalom s QS in 600 kubičnim mlinčkom...
ukica Objavljeno Maj 28, 2019 Opozori Objavljeno Maj 28, 2019 39 minutes ago, vandrovec said: Ta vozi lepo slalom s QS in 600 kubičnim mlinčkom... To je krneki. Da ga saltas na 2-3k s QS
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se