Skoči na vsebino

Prestavljanje brzin brez sklopke, Quick shifterji itd..


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

ful se mi pozna, ker gor šaltam brez sklopke ... prišparam na obratih... ne zgubi moč, pridobivam na stotinkah :krneki:

resno... gor večinoma brez sklopke ... dol pa vedno s sklopko

Hmmm, kaj nima tvoja nova Ninja Quickschifterja??

No, pa da nebom čisto :topic: , v bistvu ko se vozim umirjeno, načeloma uporabljam sklopko tudi za gor. Ko se mi pa malo nori, pa velikokrat prestavljam gor brez sklopke, dol pa jo večinoma uporabljam. Sem parkrat tudi že kresnil dol brez sklopke in je delalo čisto v redu, ampak nekak sem navajen da za dol stiskam sklopko. Sem pa resno začel razmišljati tudi sam o Quickschifterju, samo me je malo strah, da bom kupil nekega hudiča za veliko eurov, pa to nebo delalo tako kot bi moralo... :?

Popravljeno . Popravil Demon
Objavljeno

Tema dokazuje vse večjo smiselnost avtomatike, ki je očitno neizbežna.

Ne zastopim zakaj dejstvo da prestavljamo brez sklopke pomeni da rabimo avtomatike? Ravno zaradi tega ker sklopka ni potrebna ne vidim smisla avtomatika. Ker pri speljevanju ali v določenih specifičnih primerih ko uporabljaš sklopko vseeno ni elektronike ki bi to naredila tako natančno kot lahko ti s svojo roko ;)

Objavljeno

S sklopko vedno, gor in dol.

Objavljeno

Ne zastopim zakaj dejstvo da prestavljamo brez sklopke pomeni da rabimo avtomatike? Ravno zaradi tega ker sklopka ni potrebna ne vidim smisla avtomatika. Ker pri speljevanju ali v določenih specifičnih primerih ko uporabljaš sklopko vseeno ni elektronike ki bi to naredila tako natančno kot lahko ti s svojo roko ;)

Ja očitno je težko stisnit še ročico, gori je nekdo napisal, da so v igri sekunde. A ni enako težko pritisnit še z nogo...

Avtomatika vse to reši, vedno najde idealen navor in prihrani čas :)

Za speljevanje pa elektronika. Tak je to.

Objavljeno

Ja očitno je težko stisnit še ročico, gori je nekdo napisal, da so v igri sekunde. A ni enako težko pritisnit še z nogo...

Avtomatika vse to reši, vedno najde idealen navor in prihrani čas :)

Za speljevanje pa elektronika. Tak je to.

Sekunde je omenil Maus in se več kot očitno zajebaval :)

Elektronika sucks, quckshifter za cesto nepotreben, sklopka pa tut ubistvu (pri menjanju navzgor) :)

Objavljeno

Hmmm, kaj nima tvoja nova Ninja Quickschifterja??

ne .. original ga nima... ker mam jaca od motorja :cry: .... hechec

Sekunde je omenil Maus in se več kot očitno zajebaval :)

Elektronika sucks, quckshifter za cesto nepotreben, sklopka pa tut ubistvu (pri menjanju navzgor) :)

točno tko... seveda sem se zajebaval ... za cestno vožnjo je popolnoma nepotreben, če bi bil vsaj malo koristen za cestno uporabo, bi ga že mel vgrajenega.

Prestavljanje navzgor je pa pri malo višjih obratih in z občutkom, popolnoma neškodljivo za menjalnik ... ko prestavljam navzdol, predvsem pred ovinki, šparam bremze in s tem zaviram in se bolj zabavam ... itak je vožnja zabava in užitek (vsaj zame)

sekudne dol ali gor ... to je pomembno samo takrat, ko me čaka vroča kava, da ne pijem mrzle :lol:

Objavljeno

mausi tle ga pa biksaš, mrzla kava je za lepoto! vidis jst k nimam quickshifterja vedno dobim mrzlo kavo pa vidis kako mi koristi :P:D:lol1:

Objavljeno

no jaz kr skoz s sklopko, sem pač tko navajen. Ampak držim jo pa samo z dvema prstoma pa ne stisnem do konca, tolk da je :)

Objavljeno

jst mam mojo sklopko tudi tko naštimano da "prime" takoj ko stisnem, da lahko z dvemi prsti in ni treba ročice prav do konca stiskat.

Objavljeno

Jaz jo sklopko uporabljam za gor in dol,za to pa je......če jo pa že ne bi uporabljal,bi si namest nje omislil klimo :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ker ročka sklopke NI na belanci zaradi ravnotežja, tudi sam uporabljam sklopko za gor in dol.

Imam svoj motor preveč rad, zato mu ob prestavljanju stisnem tudi sklopko. Plus tega pa se mi nikoli nikamor ne mudi!

Objavljeno

Ker ročka sklopke NI na belanci zaradi ravnotežja, tudi sam uporabljam sklopko za gor in dol.

Imam svoj motor preveč rad, zato mu ob prestavljanju stisnem tudi sklopko. Plus tega pa se mi nikoli nikamor ne mudi!

Kaj pa ima menjanje s sklopko za gor s tem ali imaš rad motor ali ne? Če to počneš prav mu popolnoma nič ne škodiš, še lepše in bolj gladko se prestavlja.

Moja FZ1 Fazer 1000 ima 117.000 km (and counting) menjanja brez sklopke za sabo in menjalnik še vedno deluje brezhibno. In prepričan sem, da bo deloval še naslednjih toliko km, če jih bo imel kdo prevozit toliko :)

Objavljeno

Jaz mam vse svoje motorje izredno rad .... če bi to škodilo, sigurno ne bi tega počel ... ;)

Objavljeno

Kaj navodil ni noben dobil poleg motorja? :)

nism najdu, da je dovoljeno kolenčkanje .. pa sm pol kr nehu brat :P ... marsikaj piše, da se zavarujejo pred odškodninskimi tožbami, med drugimi tudi to, da če imaš ABS, lahko vseeno padeš ... ;) ... še dobro, da nimam na špeglih napisano, da razdalja v ogledalu, ne odraža dejanskega stanja ... že tko komaj kj nazaj vidm :lol:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Za moje besede ste tako zgrabli "ko pes ježa".

Jaz nisem oporekal vašim dejanjem, napisal sem zgolj svoje mnenje in moje početje.

Vsak ima pravico počet z svojim motorjem kar mu paše, zaradi mene jih lahko tudi po tleh mečete!

Je pa dejstvo to, da je sklopka nečemu namenjena in ne zgolj temu, da daje ravnotežje (ker je na drugi strani ročka zavore).

Objavljeno

Hehe, cela znanost se je razvila iz tega prestavljanja brez sklopke. Rukneš gor in je. Menjalnik na motorju je tako narejen, da se da to početi s sklopko in brez. Če se vozim počasi, počasi tudi prestavim, če pa gre vse bolj na hitro, tudi prestavim bolj na hitro. Pri prestavljanju navzdol pa uporabljam sklopko pri nižjih obratih, pri srednjih pa samo prestavim, vmes si pa pomagam še z vmesnim plinom - s sklopko ali brez. Vmesni plin pravzaprav uporabljam vedno pri prestavljanju navzdol, ne glede na to kaj vozim, moped, motor, avto ali bus. Lahko se pa gremo kdaj peljat skupaj, da vidimo en drugega kako prestavljamo :grim in potem komisijsko ob :beer2: ugotovimo kaj je prav in kaj ne. Imam pa občutek, da ne bi prišli do zaključka in bomo morali sestanke ponavljati na večih lokacijah, do katerih bi se pripeljali s sklopko ali brez :P .

LP Robert

Objavljeno

Je pa dejstvo to, da je sklopka nečemu namenjena in ne zgolj temu, da daje ravnotežje (ker je na drugi strani ročka zavore).

Seveda je nečemu namenjena, speljevanju in prestavljanju navzdol :)

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Za moje besede ste tako zgrabli "ko pes ježa".

Jaz nisem oporekal vašim dejanjem, napisal sem zgolj svoje mnenje in moje početje.

Vsak ima pravico počet z svojim motorjem kar mu paše, zaradi mene jih lahko tudi po tleh mečete!

Je pa dejstvo to, da je sklopka nečemu namenjena in ne zgolj temu, da daje ravnotežje (ker je na drugi strani ročka zavore).

ma ne .. ni nate letelo .. prav imaš, da vsak s svojim motorjem počne kar hoče ... ampak je pač nekdo vprašal, in mi odgovarjamo ... in opisujemo svoje početje in to z, ne ravno poceni, novimi motorji. Pa še v garanciji je.

Že kar nekaj novih motorjev sem upeljal .. prvih 1000 km s sklopko ... gor dol, da se ulaufa, potem se menja olje .... in nad 5000 km, gor brez sklopke (od 2-ge naprej) ... po 10000 km pa kr iz prve v drugo brez sklopke, če si odločen, je zelo malo možnosti, da ostane vmes.

Sklopka je zelu uporabna za prestavljanje navzdol z međugasom ;) (tko k je trebor napisu) in za speljevanje oziroma cincanje čez kakšno gnečo.

OPOZORILO:

moje osebeno početje, to naj ne počnejo tisti ki niso vešči tega oziroma jim je žal za svoj motor. opozorilo velja za vse, tožba proti meni, ni mogoča :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

P.S. .. to velja za japonce ...

kmet2 uporablja sklopko za gor in dol, ker je verjetno prebral test od BMW-ja RR ... torej... zgoraj napisano velja za Japonske motorje :P

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Hehe, cela znanost se je razvila iz tega prestavljanja brez sklopke. Rukneš gor in je. Menjalnik na motorju je tako narejen, da se da to početi s sklopko in brez. Če se vozim počasi, počasi tudi prestavim, če pa gre vse bolj na hitro, tudi prestavim bolj na hitro. Pri prestavljanju navzdol pa uporabljam sklopko pri nižjih obratih, pri srednjih pa samo prestavim, vmes si pa pomagam še z vmesnim plinom - s sklopko ali brez. Vmesni plin pravzaprav uporabljam vedno pri prestavljanju navzdol, ne glede na to kaj vozim, moped, motor, avto ali bus. Lahko se pa gremo kdaj peljat skupaj, da vidimo en drugega kako prestavljamo :grim in potem komisijsko ob :beer2: ugotovimo kaj je prav in kaj ne. Imam pa občutek, da ne bi prišli do zaključka in bomo morali sestanke ponavljati na večih lokacijah, do katerih bi se pripeljali s sklopko ali brez :P .

LP Robert

Sam en mjhen popravek, vmesni plin za moped je možen med 1 in 2 prestavo, drgač je pa predplin :D
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

tisti ki ve kako je menjalnik narejen in kako deluje in koliko dela je za zamenjat zjebane zobnike od šaltanja z neuporabo sklopke, bo najbrž čimvečkrat sklopko uporabljal.. za navzgor in navzdol.

Objavljeno

P.S. .. to velja za japonce ...

kmet2 uporablja sklopko za gor in dol, ker je verjetno prebral test od BMW-ja RR ... torej... zgoraj napisano velja za Japonske motorje :P

Sem vozil bavarca, GS-a in sem takoj, ko sem speljal iz druge v tretjo in naprej navzgor prestavljal brez sklopke. Pri nobenem prestavljanju ni menjalnik niti enkrat škrtnil, vedno je gladko prestavil. Če bi imel Kmet2 kaj občutka, bi tudi njemu uspelo :grim , tako je pa navajen na tovornjak in mu to ne gre :P .) .

LP Robert

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!