gody01 Objavljeno Julij 19, 2012 Opozori Objavljeno Julij 19, 2012 ... Če se vozim počasi, počasi tudi prestavim, če pa gre vse bolj na hitro, tudi prestavim bolj na hitro. Pri prestavljanju navzdol pa uporabljam sklopko pri nižjih obratih, pri srednjih pa samo prestavim, vmes si pa pomagam še z vmesnim plinom - s sklopko ali brez... Kako pa zgleda vmesni plin pri prestavljanju navzdol brez sklopke ?
Jure Objavljeno Julij 19, 2012 Opozori Objavljeno Julij 19, 2012 (popravljeno) tisti ki ve kako je menjalnik narejen in kako deluje in koliko dela je za zamenjat zjebane zobnike od šaltanja z neuporabo sklopke, bo najbrž čimvečkrat sklopko uporabljal.. za navzgor in navzdol. Čudno potem, da sam nikoli ne uporabljam sklopke, pa sem v svoji "hobi šraufarski" karieri podrl že kar nekaj mašin in menjalnikov Nazadnje mašino pri kateri se ni nikoli šaltalo s sklopko, je bila precej vožena na polno na dirkališču, pa so zobniki vseeno bili kot da bi ravnokar prišli iz fabrke. Če znaš šaltat brez sklopke to nima motorju kej škodit! Popravljeno Julij 19, 2012. Popravil Jure maus, DAMI34, cikadina in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno Julij 19, 2012 Opozori Objavljeno Julij 19, 2012 na youtube je marskaj, pa tut šaltanje motorja je lepo prikazano...seveda je potrebno znati malce razbrati kaj je začetniško šaltanje, kaj pa šaltanje pri bolj agresivni vožnji. Če poenostavim, sklopka ne škodi, brez sklopke navzgor pa tut ne škodi, ob pravilnem prestavljanju. cikadina, trebor in maus 3
trebor Objavljeno Julij 19, 2012 Opozori Objavljeno Julij 19, 2012 Kako pa zgleda vmesni plin pri prestavljanju navzdol brez sklopke ? Čisto na kratko trznem z ročico plina, saj ni razlika v obratih velika med samimi prestavami. Med samim gibom ročice navzdol dodam plin. Se pa da prestavit tudi tako, da prestavno ročico samo nabiješ navzdol, samo se mi takrat smili menjalnik in se zato tega izogibam. LP Robert DAMI34 in maus 2
DAMI34 Objavljeno Julij 19, 2012 Opozori Objavljeno Julij 19, 2012 Čisto na kratko trznem z ročico plina, saj ni razlika v obratih velika med samimi prestavami. Med samim gibom ročice navzdol dodam plin. Se pa da prestavit tudi tako, da prestavno ročico samo nabiješ navzdol, samo se mi takrat smili menjalnik in se zato tega izogibam. LP Robert trzaj imenovan "BLIP" maus 1
trebor Objavljeno Julij 19, 2012 Opozori Objavljeno Julij 19, 2012 Ne vem, ga ne poznam in ne vem kako mu je ime :grrr , samo uporabljam ga :grim . LP Robert maus 1
DAMI34 Objavljeno Julij 19, 2012 Opozori Objavljeno Julij 19, 2012 haha..pol pa ti ne blipneš ampak počiš po gasu trebor, cikadina in maus 3
maus Objavljeno Julij 19, 2012 Opozori Objavljeno Julij 19, 2012 no ja .. tako imenovani vmesni gas, sem leta 1990, uporabljal pri TAM190, za šaltanje navzgor in navzdol ... tehnologija se je malenkost spremenila .. na motorju vmesnega gasa, med recimo 3 in 4 šaltngo, ne morš dat, ker bi moral vmes v neutral prestavit.. to se je pa dogajal kakšnim hondam :lol: ... mislim, da med 4 in 5 je pa priporočljivo pri šaltanju navzdol, med tem ko stisneš sklopko, dodati gas, da ne spodrsava zadnje kolo, pri višjih obratih ... recimo nad 5000 pri mojem ... čeprav imam "antihopping sklopko" , to delam avtomatično. brezveze se je kregat, kdo pravilno šalta ... (itak, da js ... :lol: ) DAMI34 in trebor 2
Snečer Objavljeno Julij 19, 2012 Opozori Objavljeno Julij 19, 2012 nism najdu, da je dovoljeno kolenčkanje .. pa sm pol kr nehu brat ... marsikaj piše, da se zavarujejo pred odškodninskimi tožbami, med drugimi tudi to, da če imaš ABS, lahko vseeno padeš ... ... še dobro, da nimam na špeglih napisano, da razdalja v ogledalu, ne odraža dejanskega stanja ... že tko komaj kj nazaj vidm :lol: Poglej si Owner's manual pod npr. "shifting gears", sicer pa to praktično že v avtošoli spoznaš Kolenčkaš pa lahko, če ne zmanjšuješ s tem stabilnosti vozila.
Kmet2 Objavljeno Julij 19, 2012 Opozori Objavljeno Julij 19, 2012 Sem vozil bavarca, GS-a in sem takoj, ko sem speljal iz druge v tretjo in naprej navzgor prestavljal brez sklopke. Pri nobenem prestavljanju ni menjalnik niti enkrat škrtnil, vedno je gladko prestavil. Če bi imel Kmet2 kaj občutka, bi tudi njemu uspelo :grim , tako je pa navajen na tovornjak in mu to ne gre .) . LP Robert Kmetu uspeva vse,sam noče,ker bi bil potem predober že skor kičast To ti je isto ko na plaži,zanalašč se ne slečem,ker so potem vsi zakompleksani okrog mene :lol: trebor in maus 2
maus Objavljeno Julij 19, 2012 Opozori Objavljeno Julij 19, 2012 Poglej si Owner's manual pod npr. "shifting gears", sicer pa to praktično že v avtošoli spoznaš Kolenčkaš pa lahko, če ne zmanjšuješ s tem stabilnosti vozila. huala za nasvete ... verjetn se bom po 30-letih še nauču vozt ... leta 1980 mi tega v avtošoli ni noben pokazu a kolenčkanje je tut u maualu ... v teh 30 letih in od tega 20 let na japoncih in nekaj italjanov ... prevoženih ... cca na palac, pa raj več kot 500000 km ... se mi niti enkrat ni menjalnik razpadu ... ni kaj .. srečo mam ... pa kljub vsem tem dobronamenskim nasvetom .. naum s sklopko šaltu ... PIKA cikadina, Kmet2, DAMI34 in 1 other 4
Snečer Objavljeno Julij 19, 2012 Opozori Objavljeno Julij 19, 2012 Kolenčkanje lahko najdeš na plačilnem nalogu Ne gre za to, kako zna ali pa ne zna kdo voziti, ampak nasvet, kjer vedno lahko najdeš osnovna navodila, še preden vprašaš na forumu = navodila, hehe.
Kmet2 Objavljeno Julij 19, 2012 Opozori Objavljeno Julij 19, 2012 Kolenčkanje lahko najdeš na plačilnem nalogu Ne gre za to, kako zna ali pa ne zna kdo voziti, ampak nasvet, kjer vedno lahko najdeš osnovna navodila, še preden vprašaš na forumu = navodila, hehe. Ne boš ga prepriču smo že probal pa je trmast maus 1
DAMI34 Objavljeno Julij 19, 2012 Opozori Objavljeno Julij 19, 2012 (popravljeno) glede na vso vročo debato sm ugotovu naslednje-povzetek: najbl se splača sklpko prtisnt do polovice..vouk sit koza cela kwak! Popravljeno Julij 19, 2012. Popravil DAMI34 Shinobi70, trebor in Kmet2 3
Shinobi70 Objavljeno Julij 19, 2012 Opozori Objavljeno Julij 19, 2012 glede na vso vročo debato sm ugotovu naslednje-povzetek: najbl se splača sklpko prtisnt do polovice..vouk sit koza cela kwak! Sploh če ti sklopka pr koncu grabi trebor in DAMI34 2
DAMI34 Objavljeno Julij 19, 2012 Opozori Objavljeno Julij 19, 2012 Sploh če ti sklopka pr koncu grabi ja, sploh če ne veš na kermu koncu grabi
Buschi Objavljeno Julij 19, 2012 Opozori Objavljeno Julij 19, 2012 Če bi prejšnji lastnik uporabljal kuplungo, bi se jaz sedajle vozil, ne pa da je moped že dva meseca v Drešij Ves. P.S.:Kupim mašino RS 125, rotax 122, čimbolje ohranjeno.
Gizmo_ Objavljeno Julij 19, 2012 Opozori Objavljeno Julij 19, 2012 (popravljeno) Če bi prejšnji lastnik uporabljal kuplungo, bi se jaz sedajle vozil, ne pa da je moped že dva meseca v Drešij Ves. P.S.:Kupim mašino RS 125, rotax 122, čimbolje ohranjeno. Če si tolko mehanika, da veš, da je to, kar se ti je zgodilo, ratalo izključno od neuporabe sklopke, bi moral tut mašino sam znat popravit. Drugače pa gor v večini brez, dol pa v večini z. Matr sm en povprečnež Popravljeno Julij 19, 2012. Popravil Gizmo_
Buschi Objavljeno Julij 19, 2012 Opozori Objavljeno Julij 19, 2012 Če si tolko mehanika, da veš, da je to, kar se ti je zgodilo, ratalo izključno od neuporabe sklopke, bi moral tut mašino sam znat popravit. Če sem pošten, zadeva ni tako zapletena pri cvajtakterjih, sam preprosto nimam časa.
Bremzer Objavljeno Julij 19, 2012 Opozori Objavljeno Julij 19, 2012 Jawe, vsaj 350 imajo ˝polavtomatsko˝ sklopko. Ko prestaviš vzvod stisne sklopko. Drugač pa-na prejšnjem (gsxr 1100) sem občasno šaltal brez sklopke, na tejle zverini stare šole jo pa kr uporabljam. Če gre gladko komot brez sklopke šaltaš. Daj opiši malo tole polavtomatsko sklopko namreč v mojih 40-tih++ letih mehankovanja še nisem slišal za tako sklopko ! !
Bremzer Objavljeno Julij 19, 2012 Opozori Objavljeno Julij 19, 2012 Za moje besede ste tako zgrabli "ko pes ježa". Je pa dejstvo to, da je sklopka nečemu namenjena in ne zgolj temu, da daje ravnotežje (ker je na drugi strani ročka zavore). Je namenjena in to predvsem za speljevanje ! ! za šaltanje pa ni nujna tudi spelješ lahko berz sklopke daš v 1-vo prestavo vžgeš motor in se normalno pelješ to je dobro vedet kajti zelo rada se strga pletenica ali crkne hidravlika kje napoti in tako kot sem napisal se brez kakršnih koli problemov in škode na motorju pripelješ domov. trebor 1
Bremzer Objavljeno Julij 19, 2012 Opozori Objavljeno Julij 19, 2012 no ja .. tako imenovani vmesni gas, sem leta 1990, uporabljal pri TAM190, za šaltanje navzgor in navzdol ... tehnologija se je malenkost spremenila .. na motorju vmesnega gasa, med recimo 3 in 4 šaltngo, ne morš dat, ker bi moral vmes v neutral prestavit.. to se je pa dogajal kakšnim hondam :lol: ... mislim, da med 4 in 5 je pa priporočljivo pri šaltanju navzdol, med tem ko stisneš sklopko, dodati gas, da ne spodrsava zadnje kolo, pri višjih obratih ... recimo nad 5000 pri mojem ... čeprav imam "antihopping sklopko" , to delam avtomatično. brezveze se je kregat, kdo pravilno šalta ... (itak, da js ... :lol: ) Ti moraš šenkrat v avtošolo (za Tama) tudi Tama in VSE stare tovornjake brez sinhronov se NAVZGOR šalta BREZ vmesnega plina navzdol pa z vmesnim plinom !
V-I-D Objavljeno Julij 20, 2012 Opozori Objavljeno Julij 20, 2012 Joj joj joj joj ! Ali vas stari očetje niso nič naučili...to so že rimljani vedeli, da se vse športne motorje prestavlja brez sklopke. Najlepše se vidi razlika pri kros motorju, če prestavljaš s sklopko se pelješ, kot pijanec na kolesu... IN SE SKLOPKA UPORABLJA, samo pri speljevanju, zaviranju in pa za potrebe v ovinkih. Ostalo pretakanje je pa brez sklopke.. Ali je že kdo videl dirkača, na ravnini ko stiska sklopko med tem ko prestavlja :grrr. In zaradi, tega se zobniki nič bolj ne obrabljajo ali kakorkoli poškodujejo......več škoda naredite, ko pri 11.000 obr/min stisnete sklopko, da bi prestavili....ko se pri takih obratih stisne sklopka in se vse zavrti v prazno ..... ali slišite razliko (brez sklopke) bruuuuum, bruuuuum, bruuuuum, bruuuuum .....ali pa (s sklopko)bruuuuum TK, bruuuuum TK, bruuuuuuum TK, bruuuuum TK... Sploh pa cestaki in kroske niso mišljene nedeljski vožnji........zato se pričakuje od teh motorjev, da se jih goni do konca....saj so temu primerno konstruirani.....in je tudi mišljeno, da se pretaka brez sklopke.... Ko pa je govora o "normalnih" motorjev, tam pa je uporaba sklopke smotrna... ... Jure 1
V-I-D Objavljeno Julij 20, 2012 Opozori Objavljeno Julij 20, 2012 No to sem še pozabil omeniti, da me ne boste narobe razumeli........mislim sem o prestavljanju v višjo prestavo.....pri pretakanju v nižjo prestavo pa je spet druga pesem odvisno od oprijema terena na asfaltu zabijanje v nižjo bolj obremenjuje menjalnik...pri krosu pa je tega trpljenja manj. Pa tudi, pri nižjih hitrostih in obratih je sklopka tudi, kar priporočljiva če ne kar obvezna...
V-I-D Objavljeno Julij 20, 2012 Opozori Objavljeno Julij 20, 2012 (popravljeno) OPROSTITE ZA SPAM............vendar takole se prestavlja .....GOR BREZ SKLOPKE ... Popravljeno Julij 20, 2012. Popravil V-I-D DAMI34 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se