Skoči na vsebino

Začetnik na 125 ccm motorjih


Priporočene objave

Objavljeno

dobro, hvala :)

Objavljeno

isti ampak na X modelu je trše

  • 6 mesecev pozneje...
Objavljeno

živjo!

 

jaz bi vprašal kaj naj kupim da bom zadovoljen?

 

gledal sem enduro/supermoto !

 

če kdo mi zna pokazat mal modelov od 125ccm bom zadovoljen!?

Objavljeno

živjo!

 

jaz bi vprašal kaj naj kupim da bom zadovoljen?

 

gledal sem enduro/supermoto !

 

če kdo mi zna pokazat mal modelov od 125ccm bom zadovoljen!?

malo bi pri tem pomagala tudi cena.

 

imaš recimo Yamaho WR X/R 125, XT X/R 125, potem Hondo Varadero 125, Housqvarno sm 125, tomos sm 125, ktm duke 125... pa še veliko je takšnih in podobnih 

Objavljeno

Miha, ti bom kr tukaj odgovoril glede Varaderota. Nov je res drag (okol 4500€ se mi zdi), ampak se da nekaj let stare in še dost lepe motorje dobit kr dost cenej, za okol 2000€-2500€ dobiš čist uredu motor, se pa te Varaderoti načeloma itak ne kvarijo velik, tko da to, da ima motor že recimo 30k km ne bi smel bit prevelik problem... Ti ga pa, če bi rad mel dost udoben motor, recimo za kakšne daljše relacije, priporočam, je pa drugo če bi rad mel nekaj takega kot supermoto. Ker je Varadero le tok težji in večji od večine supermoto motorjev, da se čist vsega kar se s tistimi lahko z njim ne da delat, niti ni temu namenjen. Ampak pri tem je spet vprašanje, kaj ti od motorja želiš in pričakuješ... 

Objavljeno

ja  jz bi kupoval do 3000eur

 

od motorja si pa želim da se bom lahko vozil vsaj 40km v eni rundi pa da bo lahek ker težkih motorjev ne maram kaj dosti

pa tak more bit dasem bom lahko fural tudi pio gozdu al pa po makedamu.

Objavljeno

malo bi pri tem pomagala tudi cena.

 

imaš recimo Yamaho WR X/R 125, XT X/R 125, potem Hondo Varadero 125, Housqvarno sm 125, tomos sm 125, ktm duke 125... pa še veliko je takšnih in podobnih

 

 

hvala za odgovore

Objavljeno

kuk pa stane

Yamaha XT 125X

?????

Objavljeno (popravljeno)

imaš pa rabljene za enkrat manjši denar.. samo iskalnik na avto net uporabi pa bo ;)

Popravljeno . Popravil Ruffy
Objavljeno (popravljeno)

aprilia ni dobra za potovanja ker je supersport in te bo hrbet in roke bolele in ni važno če je 4t al 2t.. raje 2t ker ga odpreš pa se 130 po ac voziš z 8k obrati z 4t pa ga je treba nabijat do konca. z 2t komot telaš potovanja tudi po več kot 300km u eno smer. sej izbira je tvoja, mi ti samo svetujemo ;)

 

Če znaš sedet na supersport te bojo noge bolele od stiskanja k tanku, ne hrbet in še najmanj roke.

 

Je pa res da z 2t ne bi upal tok daleč da neb mogu porivat nazaj domov, še posebi s temi 2t k jih mularija prodaja po avto.netu, ker v original stanju motorja pravzaprav NE dobiš več nikjer... :D

Popravljeno . Popravil nsignific
Objavljeno

Miha, glede na to kaj si napisal da bi rad, je po moje še najbolje da res en supermoto vzameš, izbira naprej je pa tvoja, motorja v tem razredu, za katerega bi lahko rekel, da je slab po mojem mnenju ni.

 

Je pa seveda se treba odločit med 2t in 4t, ampak, če se boš velik vozil bi jaz vzel 4t, že zarad samih stroškov za bencin in vzdrževanje... Drugač pa, z 4t (vsaj z mojo Hondo - 15KM, sam je tut kr dost težka) se da komot po AC pelat 120...res da so obrati mal višji, sam to so itak skoz, tudi na starih cestah, če seveda kolikor toliko hitro voziš. Ampak to je pri 4t motorjih tega razreda pač logično in se niti pri porabi, niti pri obrabi motorja ne pozna tok, da bi bili 2t motorji zarad tega v prednosti pri tem.

Objavljeno

Če smo že pri 2t & 4t, bom tu prilepil odgovor, ki sem ga napisal asfd-ju kot odgovor na podobno vprašanje, kot se tu postavlja. Po želji lahko zamenjate ''aprilio'' z ''2t'' in ''R125'' z ''4t'', da bo bolj pasalo v kontekst. :)

 

 

Sam sem imel 125ko dve leti in kolikor sem se vozil z 4t motorjem še prej preden sem kupil aprilio, vem, da bi se ga naveličal po pol leta. Enostavno je to premalo. Že 2t 125 je malo, pa ima tisti pospeške v visokih obratih in nekje za 50km/h višjo hitrost kot npr. R125 ampak se ga vseeno enostavno naveličaš. Zaradi tega sreča, da si nisem takrat kupil 4t motorja.

 

Zdej veliko kdo ti bo rekel, da so z aprilio sami stroški, tako da ne vem ali sem res jaz tista izjema, da mi je motor skos služil, ali pa to na splošno govorijo tisti ki bolj kot ne nimajo pojma o motorju oziroma na njihovo žalost naletijo na slabe primerke ko le tega kupijo. Na koncu vseeno nekako pridemo do vzroka, da se z motorji ne dela kot se spodobi.

 

V dveh letih, 13.000 kilometrih sem edino kar se tiče NErednega vzdrževanja porabil mislim da nekje 50€ (ČE). Pa še to zaradi lastne neumnosti. Prvič sem moral kupil ploščico rave ventila, ker se mi je ona odlomila, drugič pa sem moral zamenjat o-ring na vodni pumpi, ker sem namesto antifriza imet le vodo in se je ring obrabil.

 

Ostalo pa je bilo še bencin, olje, ketn se, gume in sedaj na koncu še generalka.

 

Poraba motorja je tam nekje od 6-8 L/100km plus nekje na 800km liter olja Motul 700 (13€ pri nas). Za ketn set mislim da sem dal 80€ za gume pa nekje 140€. Edino kar lahko za R125 odšteješ je olje ter porabo računaš da ima 5L. Gume, ketn set, tu pa tam kako popravilo je pa vseeno še tu. Plus tega da če ti pri 4t karkoli crkne, te stane veliiiiko več kot pri 2t.

 

Verjetno bi me z 4T motorjem vse skupi prišlo nekje 200-300€ na leto manj, ampak sam imam motor za užitek in mislim, da bi bilo tega na 4T motorju tudi veliko manj. Če pa kupuješ motor za kot prevozno sredstvo od točke A do točke B in ne za neke 'ture', potem pa verjetno gledaš da te vse skupi pride manj in v tem primeru bi ti priporočil R125....no, v tem primeru bi ti priporočil nekega praktičnega skuterja  :P

 

To je moje mišljenje in po tem principu sem se tudi jaz odločil ter mi ni žal. Verjetno pa ti bo kdo drug drugače povedal, še posebno če vprašaš kakega lastnika R125. Na splošno je pa ugled Aprilie slab, tako kot tudi Alfe Romeo npr. Pa imam jaz tako Aprilio kot tudi Alfo Romeo pa nimam/nisem mel z nobeno problema (tok tok). Na žalost pa ti bo zaradi tega verjetno veliko kdo (ki ni imel niti enega niti drugega in govori izključno iz ''to sem pa slišal'') raje predlagal neki bol ''sigurnega''.

 

Moje mnenje pa je, da je kupovanje rabljenih motorjebv, pa ni važno al 4 al 2 taktnih, vedno riskantno dejanje. Tu se tiste izvorne determinante (kao: 2t se bolj kvari kot 4t) zameglijo z ohranjenostjo motorja in kompetenco prejšnjega lastnika. 

 

Upam, da sem ti kaj pomagal  ;)

 

l.p.

 

 

 

Objavljeno (popravljeno)

Da ima r125 5l/100 porabe je mal bosa, tok ma moja TDM 900 jebemti.

R125 ima med 80-100 mpg (google it), kar se prevede med 2-3l/100km, če ga res goniš kot največja budala prideš do 4l.

Nimam ga še zadosti dolgo, da bi lahko potrdil iz lastnih izkušenj, ampak recimo da zaupam statistikam na netu.

 

Je pa ZELO res da ti bo 4t 125cc hitro dolgočasen ratal, še posebej če ti bo edini motor. Jaz imam v garaži r125 in tzr 125 in je razlika precej očitna.

Popravljeno . Popravil nsignific
Objavljeno

Meni pa gre na kurac že ta vojna 2t vs 4t...

 

Vsakemu svoje :)

 

Če se pa kdo odloči za nakup Cagive Raptor 125(po googlajte za informacije) naj mi kar piše :)

Objavljeno

Zdej, ko prodajaš to 125ko pa greš na močnejše ti gre na kurac ane? Kdo bi si mislil.. 

 

Mogoče, ampak res mogoče!, pa obstaja kdo, ki se v tem trenutku odloča med 2 in 4t. Ampak seveda koga briga, zdej ko smo mi to prerastli -_^

 

Normalno pa da vsakemu svoje ja, nobenem nočem vsiljevat svojega mišljenja.

 

@nsgnific - kaj a tolk mal to pije al kaj? To že pozabiš kje je bencinska. Blagor jim.  :D

Objavljeno (popravljeno)

Sam z mojo cbf-ko nardim okoli 350-400km z enim tankom. (odvisno kako vozim in kolko ga teram)
Imam pa gor cel Leo Vince izpušni sistem, K&N zračni filter, motor gre pa okoli 120-130km/h.

Popravljeno . Popravil Bear
Objavljeno

Sam z mojo cbf-ko nardim okoli 350-400km z enim tankom. (odvisno kako vozim in kolko ga teram)

Imam pa gor cel Leo Vince izpušni sistem, K&N zračni filter, motor gre pa okoli 120-130km/h.

gre, če imaš srečo :)

Objavljeno

merjeno z gps-om, seveda po ravnini brez večjega vetra

drugače pa sfolga 115-120 brez večjega problema :D

Objavljeno

sem se imel priložnost peljati z čisto original cbf... komajda je prišla do 100... zdej al sm jaz tolk težek al pa se ta predelava tolk pozna :D

Drugače pa tako ne.. 4 t je za tiste ki se radi vozijo, 2t pa za tiste ki radi tud kaj pošravfajo... pa še tuning je bistveno cenejši in lažji (ja vem.. zakon pa to) :)

Objavljeno

nevem 110 gre komot, čisto original use 

Objavljeno (popravljeno)

Zdej, ko prodajaš to 125ko pa greš na močnejše ti gre na kurac ane? Kdo bi si mislil.. 

 

Mogoče, ampak res mogoče!, pa obstaja kdo, ki se v tem trenutku odloča med 2 in 4t. Ampak seveda koga briga, zdej ko smo mi to prerastli -_^

 

Normalno pa da vsakemu svoje ja, nobenem nočem vsiljevat svojega mišljenja.

 

@nsgnific - kaj a tolk mal to pije al kaj? To že pozabiš kje je bencinska. Blagor jim.  :D

 

Z rezervo nardiš na R125 več, kot ti s temi svojimi Italjanskimi jajci, k jih nočeš prodat za jurja, s celim tankom. :D

 

Sam z mojo cbf-ko nardim okoli 350-400km z enim tankom. (odvisno kako vozim in kolko ga teram)

Imam pa gor cel Leo Vince izpušni sistem, K&N zračni filter, motor gre pa okoli 120-130km/h.

 

Seveda gre, gre tudi 200, če ga vržeš iz bloka. Boš ti posnel to pa pokazal? :D Zdej je še mrzel zrak, bo šla še kak km hitreje ;) Idealna priložnost haha

Popravljeno . Popravil budacki
Objavljeno

Z rezervo nardiš na R125 več, kot ti s temi svojimi Italjanskimi jajci, k jih nočeš prodat za jurja, s celim tankom. :D

 

 

Seveda gre, gre tudi 200, če ga vržeš iz bloka. Boš ti posnel to pa pokazal? :D Zdej je še mrzel zrak, bo šla še kak km hitreje ;) Idealna priložnost haha

Lepo..spretno..pretkano si to vrinu noter. :D

Objavljeno

živjo!

jaz bi vprašal kaj naj kupim da bom zadovoljen?

gledal sem enduro/supermoto !

če kdo mi zna pokazat mal modelov od 125ccm bom zadovoljen!?

Ce rabis supermoto mas res veliko izbire kot mas 4taktne yamaha wr pol mas yamaho xt ki je bol poceni varjanta (ni lep motor usaj za moj okus),mas hondo 4taktno 125 model tocno nvem,mas husqvarno 125 4 taktno pa ktm duke 4 takten,tomos je tud 4 takten in ga dobis rabljenega zelo poceni(okol 1.000€), in se ta moje pojme najbolsi 125 4taktni motor je honda hm 125 derapage res je odlicen. cena pa je use tam od 3.500 do 4.500 pribl. Rabljeno pa odvisno od letnika ampak vecina je tam od 2.000 pa do 3.200 razen tomosi zo zelo poceni

Ce pa zelis mal bol sposoben motor pa mas 2taktne masine kot so husqvarna sms 125, ktm exc 125,tm 125, aprilia sx 125,honda hm 2takten model

To so pa mototrji ki so bolj naviti od 4taktnih pa pijejo ti 1x vec kot 4 taktno pa se vec servisou je z njimi tko da najbolse da se za 4taktno odlocis pa si pol kasneje kupis tezji motor :)

Objavljeno

Ce rabis supermoto mas res veliko izbire kot mas 4taktne yamaha wr pol mas yamaho xt ki je bol poceni varjanta (ni lep motor usaj za moj okus),mas hondo 4taktno 125 model tocno nvem,mas husqvarno 125 4 taktno pa ktm duke 4 takten,tomos je tud 4 takten in ga dobis rabljenega zelo poceni(okol 1.000€), in se ta moje pojme najbolsi 125 4taktni motor je honda hm 125 derapage res je odlicen. cena pa je use tam od 3.500 do 4.500 pribl. Rabljeno pa odvisno od letnika ampak vecina je tam od 2.000 pa do 3.200 razen tomosi zo zelo poceni

Ce pa zelis mal bol sposoben motor pa mas 2taktne masine kot so husqvarna sms 125, ktm exc 125,tm 125, aprilia sx 125,honda hm 2takten model

To so pa mototrji ki so bolj naviti od 4taktnih pa pijejo ti 1x vec kot 4 taktno pa se vec servisou je z njimi tko da najbolse da se za 4taktno odlocis pa si pol kasneje kupis tezji motor :)

tomosi so okol 2.000€ :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!