solorider Objavljeno Februar 12, 2017 Opozori Objavljeno Februar 12, 2017 pred 29 minutami, sayo pravi: Lej tega, 22. 000 km z ABS http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11670506&display=BMW R 1150 GS 15 let je bil v salonu!
Cartman Objavljeno Februar 13, 2017 Opozori Objavljeno Februar 13, 2017 nisem čist objektiven, ampak men se te cene 17 let starih stvari zdijo mal nerealne. a je pol ta uničen in 4×zbitm ali ene 4 keke prepoceni? http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11427801&display=BMW GS 1200 R nejc74 in sayo 2
tomash Objavljeno Februar 13, 2017 Opozori Objavljeno Februar 13, 2017 Ob 12. 2. 2017 ob 13:00, Joker pravi: Obdržati ali ne obdržati. To je zdaj vprašanje... http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11810949&display=BMW R1100GS Saj bi ga kar imel... za tak denar ga itak ne bo noben kupil, torej mi ostane. Mogoče mi rata drugo leto do Maroka. Če pa bi ga kdo iskreno želel, potem pač gre. Po Maroku pa gre v predelavo. Seveda se vse skupaj lahko obrne drugače. Kdo ve. Cartman 1
Kawl Objavljeno Februar 14, 2017 Opozori Objavljeno Februar 14, 2017 pred 21 urami, Cartman pravi: nisem čist objektiven, ampak men se te cene 17 let starih stvari zdijo mal nerealne. a je pol ta uničen in 4×zbitm ali ene 4 keke prepoceni? http://www.avto.net/Ads/details.asp?id=11427801&display=BMW GS 1200 R Nisi ne... prej bi se upal okoli sveta s 1100tko kot pa z 1200tko... Zato so cene take kot so. 1100 in 1150 sta nepremagljiva pred 12 urami, tomash pravi: za tak denar ga itak ne bo noben kupil, torej mi ostane. Mogoče mi rata drugo leto do Maroka. Če pa bi ga kdo iskreno želel, potem pač gre. Po Maroku pa gre v predelavo. Seveda se vse skupaj lahko obrne drugače. Kdo ve. Kakšno predelavo boš delal ? Jaz sem ravno v tej fazi Sicer moj izvira iz drugega segmenta...
Cartman Objavljeno Februar 14, 2017 Opozori Objavljeno Februar 14, 2017 (popravljeno) 6 hours ago, Kawl said: Nisi ne... prej bi se upal okoli sveta s 1100tko kot pa z 1200tko... Zato so cene take kot so. 1100 in 1150 sta nepremagljiva Kakšno predelavo boš delal ? Jaz sem ravno v tej fazi Sicer moj izvira iz drugega segmenta... ma v čemu točno? A je to kak kult? Tud ko pogledam R1150R se mi zdi...precenjen u 3pm. Sploh napram R1200R Situacija me spominja na golf2. Avtek ni bil slab...s čim si je zaslužil božanski status pa mi ni blo jasno nikoli. Sm ga vozil nekaj časa...avto pač. Meni slabši kot escort recimo. In za okol sveta, priznej, bi uzel Varaderota Popravljeno Februar 14, 2017. Popravil Cartman speedfighttuning in sayo 2
sebar Objavljeno Februar 14, 2017 Opozori Objavljeno Februar 14, 2017 (popravljeno) Po moje je edini GS iz tega obdobja, ki ima solidne možnosti za postat klasik 1150 GS Adventure. Vse ostalo je trenutno zelo precenjeno. Tudi Golf 2 je "neuničljiv" pa izginja s cest... @tomash zelo lep motor. Ampak bi mi osebno postal zanimiv šele pod 4,5k€ in preprosto ne vidim kako bi bil vreden napisane cene. Pa mogoče si nekaj pozabil. Kupec vidi oglas brez opisa in motor z ne original barvo. Na kaj bi ti pomislil? Popravljeno Februar 14, 2017. Popravil sebar tomash in sayo 2
Kawl Objavljeno Februar 14, 2017 Opozori Objavljeno Februar 14, 2017 pred 4 urami, Cartman pravi: ma v čemu točno? A je to kak kult? Tud ko pogledam R1150R se mi zdi...precenjen u 3pm. Sploh napram R1200R Situacija me spominja na golf2. Avtek ni bil slab...s čim si je zaslužil božanski status pa mi ni blo jasno nikoli. Sm ga vozil nekaj časa...avto pač. Meni slabši kot escort recimo. In za okol sveta, priznej, bi uzel Varaderota Moj nastaja iz osnove 1150 - in nebi vzel varaderota vzel bi 1150... lansko leto sem vozil africo po 7000 prevoženih km sem ugotovil da ji vseeno manjka nekaj iskrice in vsaj 6 prestava da bi se lahko z njo odpravil tja kamor želim. Poleg tega se mi tudi ne zdi tako zelo zanesljiva, kot je "spet" pregovorno znano da naj bi bila. Nima veze. Pač imajo tako ceno. Jaz pač v tem primeru gledam kaj je najbol za kam delč se pelat od motorjev starih 10let in več. Vem da bi bilo itak najbolje novega kupit pa je to to... ampak tist ostanek kot bi dal za novega imam za dve ornk etapi po 10.000km. MiNa, igc1, speedfighttuning in 1 other 4
Cartman Objavljeno Februar 15, 2017 Opozori Objavljeno Februar 15, 2017 pred 15 urami, Kawl pravi: Moj nastaja iz osnove 1150 - in nebi vzel varaderota vzel bi 1150... lansko leto sem vozil africo po 7000 prevoženih km sem ugotovil da ji vseeno manjka nekaj iskrice in vsaj 6 prestava da bi se lahko z njo odpravil tja kamor želim. Poleg tega se mi tudi ne zdi tako zelo zanesljiva, kot je "spet" pregovorno znano da naj bi bila. Nima veze. Pač imajo tako ceno. Jaz pač v tem primeru gledam kaj je najbol za kam delč se pelat od motorjev starih 10let in več. Vem da bi bilo itak najbolje novega kupit pa je to to... ampak tist ostanek kot bi dal za novega imam za dve ornk etapi po 10.000km. E, sej z afriko je podobno, ja. Po tamalem imajo 15 let. Sevede ni več tako neprebojna kot je bla nova, ko je bla merilo. cene pa u vesolje. Njenih 65 konj je 65 konj, ni važno kako legendarni so. to je malo. Očitno je nekaj podobnega okrog 1150, ker so dragi tud zunaj, lep R1150R je enako drag kot 160 konjski K1200r. In ne samo pri nas. Čudno je use skupi. kamorkoli greš s čimerkoli, glej da prideš cel nazaj. speedfighttuning, Kawl in sayo 3
tomash Objavljeno Marec 24, 2017 Opozori Objavljeno Marec 24, 2017 ima kdo izkušnje z nižanjem motorja. Je dovolj če zamenjaš samo prednjo vzmet? Zanima me pa praksa ( ne teorija). Za BMW R1100GS gre.
Kawl Objavljeno Marec 26, 2017 Opozori Objavljeno Marec 26, 2017 Ob 24. 3. 2017 ob 20:19, tomash pravi: ima kdo izkušnje z nižanjem motorja. Je dovolj če zamenjaš samo prednjo vzmet? Zanima me pa praksa ( ne teorija). Za BMW R1100GS gre. Če boš menjal samo prednjo vzmet bo ciklistika zelo slaba. Preveč teže na predjnem kolesu. Sam sem delal predelavo v scramblerja komplet z R1100GS deli na R1150R pa se ni obneslo. Je motor že nazaj na R1150R. Pa je bil motor dejansko Narjen z vsemi originalnimi deli. Ko si ornk zažlajfal na prednjo zavoro je motor metalo sem in tja.. ne znam ti povedat, ampak oči sem imel kot krofe ko sem motor držal ko starega Bika. Če boš že nižal, bi bilo potrebno menjat vzmeti z originalnimi od R1100R, pa boš še vedno na malo višjem motorju kot je navaden r1100r. Ampak računaj da so zadnji amortizerji od 100 € naprej. Prvi ni problem je okoli 50€. Boš delal Scramblerja ?
tomash Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 še razmišljam kako in kaj. Kje si pa dobil te cene? Veš za kakšno ugodno trgovino z deli?
Kawl Objavljeno Marec 27, 2017 Opozori Objavljeno Marec 27, 2017 pred 4 urami, tomash pravi: še razmišljam kako in kaj. Kje si pa dobil te cene? Veš za kakšno ugodno trgovino z deli? Večinoma Ebay, Drugače pa tukaj malo ceneje...Najde se pa tudi pri nas mao poglej avto.net , bolho.com... https://www.motorparts-online.com/en https://www.boonstraparts.com/en/cart/ Je pa poštnine malo več...
PURPLE Objavljeno April 13, 2017 Opozori Objavljeno April 13, 2017 Pardon za vendar me zanima ali ima kdo za prodat ključ za svečke za R1100GS oz. ostale modela, najbrž so tako vsi isti.
Kawl Objavljeno November 26, 2017 Opozori Objavljeno November 26, 2017 (popravljeno) Pozdravljeni! Če kdo slučjno rabi imam doma nekaj kosov za R1100GS Imam cevi za v vilice 75€ - par in pa lower fork cross brace - spodnji križ. 40€ Prednji blatnik - 28€ Imam pa tudi povsem nove zaščite za cilindre - 40€ za par (paše na vse 1100 in 1150 - ne twinspark) Popravljeno November 26, 2017. Popravil Kawl
Bmwejec Objavljeno Marec 6, 2019 Opozori Objavljeno Marec 6, 2019 @Kawl A imaš še križ vilic za r1100gs.Če ga imaš,mi pošlji kontaktno številko.L.P.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se