Skoči na vsebino

KTM 1190 Adventure in R


Priporočene objave

Objavljeno

bistvo vsega.. :slap:

 

 

max brzina..edini pomemeben podatek pri veliki enduri..

Ne spomnim se, če sem že kdaj v življenju sprobal max. hitost moje grdobe...

Objavljeno

Ne spomnim se, če sem že kdaj v življenju sprobal max. hitost moje grdobe...

 

Zato si pač BMW fahrer.  .)

 

Tudi sam še nisem preizkusil max. hitrosti svojega Adventurerja in ni najpomembnejša. Dober občutek pa je... :notworthy:

Objavljeno

Ne spomnim se, če sem že kdaj v življenju sprobal max. hitost moje grdobe...

Ha,Ha,Ha.................

Objavljeno

Ko da je oseben užitek peljati več kot 200...

Od turerjev pa sigurno prav noben ne potrebuje večje končne hitrosti od 180.

Objavljeno

Ja, ampak če ima maksimalno hitrost 180, se tudi pri 150 ni prijetno peljat, motorni vrtljaji so ze v zadnji četrtini in se preveč matra.

Objavljeno

Ja, ampak če ima maksimalno hitrost 180, se tudi pri 150 ni prijetno peljat, motorni vrtljaji so ze v zadnji četrtini in se preveč matra.

Motor se matra pri nizkih obratih v visoki prestavi zaradi mrtvih točk, še posebej eno in dvocilindrične mašine, to kar si napisu pa so tapravi zdravi vrtljaji :yea1:

Objavljeno

Ne vem no, men je se enocilindricni moped s koncno 170km/h pri 130km/h ze fino smilil.

 

Noben problem ni stisnit ogretega motorja za kratek cas v limit, stalno vrtenje v zadnji tretjini vrtljajev ga pa hitro ubije.

Objavljeno

On se bolj malo vozi Snečer :)

Objavljeno

Če bi 115 vozil te ne bi pobralo.

Ce skupina vozi 130+ se ne morem jst pa 115. Razen ce zamenjam skupino in pridem v vajino.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Si ovcica al kaj? :-) naj divjajo, slej ko prej jih ujames povsem spocit pa se nevarnih situacij, tipičnih za skupinsko vožnjo, ne bo. Jaz se izogibam vožnji v skupini. Tudi, ko se vozim z avtom ne rabim skupine.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Rad pridem na cilj takrat kot ostali, ne pa potem, ko ze vsi grejo in si moram se kofe sam placat.

Objavljeno

Ko da je oseben užitek peljati več kot 200...

Od turerjev pa sigurno prv noben ne potrebuje večje končne hitrosti od 180.

Moj dosedanji moped je bil KTM 950R. Super zadeva, z dovolj zmogljivim agregatom in izjemnimi voznimi lastnostmi. Edina pomanjkljivost tega motocikla je trdota, ki je bila še zlasti moteča na daljših relacijah. Trdoto sedeža sem delno omilil z gel sedežem, vendar nezadostno. Kar nekaj časa sem iskal udobnejši motocikel s podobnimi voznimi lastnostmi. V ožji izbor so prišli Ducatijeva Multistrada, BMW 1200 GS  in KTM 990 SMT. Ducati mi je vizuelno najbolj všeč,rost ima zmogljiv agregat, vendar sem ga moral "tišati" v ovinek. BMW 1200 GS je izjemen motocikl, zelo udoben in vodljiv, vendar ima za moj okus premalo zmogljiv iagregat. KTM 990 SMT je izjemno vodljiv, ima zmogljiv agregat, vizuelno mi je všeč, vendar premalo udoben. Torej:  letošnji model KTM 1190  Adentureje končno pravšnji moped zame. Je lahko vodljiv, v ovinek pade skoraj kot moj nekdanji KTM, vizuelno ni napačen in ima izjemno zmogljiv agregat. Čeprav sodi novi Adventure v razred velikih endur, se ga vozi kot cestni motocikl.  

Sam ga ne vozim več kot 180, čeprav je končna hitrost dosti višja. Pa saj bi bilo z mopedom nekaj narobe, če bi s kubaturo 1190 in 150 km imel končno hitrost 180. Če kdo želi na mopedu takšno končno hitrost, naj se pač ozre v razred okoli 600 kubikov.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Moj dosedanji moped je bil KTM 950R. Super zadeva, z dovolj zmogljivim agregatom in izjemnimi voznimi lastnostmi. Edina pomanjkljivost tega motocikla je trdota, ki je bila še zlasti moteča na daljših relacijah. Trdoto sedeža sem delno omilil z gel sedežem, vendar nezadostno. Kar nekaj časa sem iskal udobnejši motocikel s podobnimi voznimi lastnostmi. V ožji izbor so prišli Ducatijeva Multistrada, BMW 1200 GS  in KTM 990 SMT. Ducati mi je vizuelno najbolj všeč,rost ima zmogljiv agregat, vendar sem ga moral "tišati" v ovinek. BMW 1200 GS je izjemen motocikl, zelo udoben in vodljiv, vendar ima za moj okus premalo zmogljiv iagregat. KTM 990 SMT je izjemno vodljiv, ima zmogljiv agregat, vizuelno mi je všeč, vendar premalo udoben. Torej:  letošnji model KTM 1190  Adentureje končno pravšnji moped zame. Je lahko vodljiv, v ovinek pade skoraj kot moj nekdanji KTM, vizuelno ni napačen in ima izjemno zmogljiv agregat. Čeprav sodi novi Adventure v razred velikih endur, se ga vozi kot cestni motocikl.  

Sam ga ne vozim več kot 180, čeprav je končna hitrost dosti višja. Pa saj bi bilo z mopedom nekaj narobe, če bi s kubaturo 1190 in 150 km imel končno hitrost 180. Če kdo želi na mopedu takšno končno hitrost, naj se pač ozre v razred okoli 600 kubikov.

Mater eni ste pa res bolani z to hitrostjo, meni vse drugo prej odtehta kot hitrost, vsak motor gre več kot preveč za zakonsko omejene hitrosti kjerkoli.

 

Bolj me znima poraba tega novega adventureja. Če je kateri lastnik, ki ga ima in lahko pove realno koliko mu pije, naj pove.

Objavljeno

Mater eni ste pa res bolani z to hitrostjo, meni vse drugo prej odtehta kot hitrost, vsak motor gre več kot preveč za zakonsko omejene hitrosti kjerkoli.

 

Bolj me znima poraba tega novega adventureja. Če je kateri lastnik, ki ga ima in lahko pove realno koliko mu pije, naj pove.

 

Kot kaže, nisi dobro prebral, kaj sem napisal. Pa nič zato...

 

Ko sem kupoval Adventurerja, sem v testih prebral, da so v tovarni z različnimi izboljšavami zelo znižali porabo. "Realno lahko povem", da je poraba mojega motocikla nekoliko manj kot 6 l. Kar je manj, kot je bila poraba mojega prejšnjega 950 kubičnega motocikla s 96 km.

Objavljeno

Kot kaže, nisi dobro prebral, kaj sem napisal. Pa nič zato...

 

Ko sem kupoval Adventurerja, sem v testih prebral, da so v tovarni z različnimi izboljšavami zelo znižali porabo. "Realno lahko povem", da je poraba mojega motocikla nekoliko manj kot 6 l. Kar je manj, kot je bila poraba mojega prejšnjega 950 kubičnega motocikla s 96 km.

 

Skoraj ne verjamem?? Koliko pa je potem 950 "žrl" ? 

Objavljeno

Skoraj ne verjamem?? Koliko pa je potem 950 "žrl" ? 

Mogoče res nisem dobro prebral, sam kar se pa porabe tiče , pa pod 6 skoraj ne verjamem, prej več, razen, da se voziš kot po jajcih.

Ne vem, mogoče pa je le res.

Objavljeno

Mogoče res nisem dobro prebral, sam kar se pa porabe tiče , pa pod 6 skoraj ne verjamem, prej več, razen, da se voziš kot po jajcih.

Ne vem, mogoče pa je le res.

Ne zdržim :grrr kot sem že večkrat omenil,tisti ki ga nimate več veste kot tisti ki ga imamo :notworthy:  :notworthy:

Objavljeno

To je itak vedno tako, pri vsem. Za dobrimi konji se kadi.

Objavljeno

Meni je pa ta advenčer čist lušten motor.... Moram sam še Kmeta enkrat nafehtat, da mi ga da za en krog :P

Objavljeno

Ne zdržim :grrr kot sem že večkrat omenil,tisti ki ga nimate več veste kot tisti ki ga imamo :notworthy:  :notworthy:

Točno tako! prejšnji teden na primorskem, srečal novega lastnika "novega" " ADV-ja  ob kavi rekla par besed,  usta vedno do ušes od ponosa :grim prev. par km preko 1000 km po prvem servisu, v glavnem ni mogel prehvalit, razen žal ene neg. izkušnje, očitno merilec za gorivo baje pošteno laže, saj ga je že pustil na suhem :BUA:  drugeče lep stroj ni kaj...čas bo pokazal zanesljivost no  vsaj zame eden od pomembnih atributov.....edino še pripomnim, da okvir izgleda kot pri BMX-u nekam švoh za tako mrcino.....to je seveda laično mnenje oz. prvi vtis :fight2:  :fight2:

Objavljeno

Točno tako! prejšnji teden na primorskem, srečal novega lastnika "novega" " ADV-ja  ob kavi rekla par besed,  usta vedno do ušes od ponosa :grim prev. par km preko 1000 km po prvem servisu, v glavnem ni mogel prehvalit, razen žal ene neg. izkušnje, očitno merilec za gorivo baje pošteno laže, saj ga je že pustil na suhem :BUA:  drugeče lep stroj ni kaj...čas bo pokazal zanesljivost no  vsaj zame eden od pomembnih atributov.....edino še pripomnim, da okvir izgleda kot pri BMX-u nekam švoh za tako mrcino.....to je seveda laično mnenje oz. prvi vtis :fight2:  :fight2:

Meni ne laže ,kaže kar točno,ko je na nuli te lepo raćunalnik opozarja,da pojdi tankat.Ma pa ta motor vse pogojeno preko elektronike,vsaka malenkost se ureja preko računalnika in programov.Meni je npr. originalni alarm žrl štrom,če ga nisi prižgal 10dni ga tudi potem več nisi razen z pomočjo kablov.Rešitev je bila zelo enostavna,priključitev na računalnik,zagon novega programa in težava je bila odpravljena v pičlih 10min.

Motor ma felerje,a nič drastičnega,v globalu sem zelo zadovoljen bo pa kot ste rekli,čas pokazal svoje.

Objavljeno

Mogoče res nisem dobro prebral, sam kar se pa porabe tiče , pa pod 6 skoraj ne verjamem, prej več, razen, da se voziš kot po jajcih.

Ne vem, mogoče pa je le res.

 

Nisem prodajalec KTM-ov in nimam prav nobenega vzroka olepševati svoj Adventure. Sicer pa: najprej sem označen kot cestni divjak, nato, da vozim kot po jajcih. Kako bi sam ocenil svojo vožnjo z motociklom? Kot motorista, ki sicer uživa v vožnji, na cilj pa želi priti živ... Divjanje ne sodi na cesto, temveč na pisto. Seveda pa je možno voziti dinamično in dokaj varno tudi na cestah. Ponovno sem preveril na računalniku: cca 1.200 km sem prevozil s povprečno porabo 5,8 l. Večina km sem prevozil na razdalji MB-Poreč (stara cesta), nekaj pa je bilo tudi mestne vožnje. Pri vožnji sem uporabljal večinoma program Sport, po mestih pa Street.

 

Poraba mojega nekdanjega KTM 950 SMR se je sukala med 7 in 8 litri.  

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!