Skoči na vsebino

KTM 1190 Adventure in R


Priporočene objave

Objavljeno

A ni homologiran :?  pa saj jih prodaja v kar nekaj državah po svetu pa še tako lep izdelek, ne vem kako je potem lahko homologiran nek polizdelek kot je mass :hmm:

 

http://www.wings.si/ver3/index.html?page=adv1190

 Wing se ne da v slo homologirat... Mislim da je tukaj težava samo v slo zakonodaji in velikimi stroški za pridobitev certifikata. Ostale države pa briga naša homologacija....očitno imajo drugačna merila, katera ni težko doseči...

Objavljeno

Vožnja s KTM 1190 Adventure na Grossglocknerju: 

 

No, pa je le po tričetrt filma prehitel dedeka v bundi na mopedu!

Objavljeno

No, pa je le po tričetrt filma prehitel dedeka v bundi na mopedu!

malamalca :grim

Objavljeno

No, pa je le po tričetrt filma prehitel dedeka v bundi na mopedu

Verjetno je dedek pregrel kardan,pa je malo zmanjšal :)

Objavljeno

Sej ga ni prehitel,dedek,ga je spustil naprej :grim

Objavljeno

Včeraj na avstrijskem GG videnih zelo veliko ta novih ADV 1190 zgleda da je prodajna uspešnica

Objavljeno

Včeraj na avstrijskem GG videnih zelo veliko ta novih ADV 1190 zgleda da je prodajna uspešnica

 

KTM Adventure 1190 je: kljub nekaj začetnim problemom, ki jih pospešeno odpravljajo (gretje sedeža, software alarma, veterna zaščita, prevelik sprednji zobnik...), pravi hit. 'Zeperli' so ponovno naredili izjemen motocikel, ki navdušuje z voznimi lastnostmi, elektronskimi pomagali, udobnostjo in nenazadnje ceno, ki je precej nižja od konkurence. Seveda pa gospodje, idealnega motocikla ni, pa tudi okusi so na srečo različni... V SLO smo dobili 7 kosov, ki so bili, kljub za naše razmere relativno visoki ceni, prodani že v začetku junija.  

Meni je mašina, kljub naštetim začetnim pomanjkljivostim, dobesedno pisana na kožo. Takšen moped sem si želel leta... :yea1:

Objavljeno

Kaj pa jaz lahko rečem o 1190, namreč odvozil sm ga par km, prav tako 990.

No najprej primerjava: na 1190 mi je nekaj manjkalo, ni bilo grmenja, niti tresenja, niti brutalnosti (kljub več konjem) vse fino mehko, pravzprav bi mi ga bilo škoda za na makedam.

Ciklistika, padanje v ovinek, pozicija, drža, mehkoba ročic, pa ne morem prehvalit. Igračka, tudi za manjviskorasle :D

Prav tako sam agregat od začetka do konca, lepo zvezno podajanje moči nič presenetljivega, celo vibracije sprejemljive za mene, ki jih sploh ne maram......nobenega butanja, za potovanje vsekakor izvrstno. amortizerji odlično opravljajo svoje delo, čeprav men osebno je bil še najbolj všeč na poziciji sport, pa amortizerji nastavljeni za dva, kar je mogoče posledica, da sedaj vozim cestaka.

 

sklep na kratko: všeč mi je, čeprav se vprašam a je to še KTM (robustno, glasno, tresoče se kljuse, ki gre povsod, pa naj se zlomi karkolihoče), namreč noben vijak mi ni odpadu......

Objavljeno

Kaj pa jaz lahko rečem o 1190, namreč odvozil sm ga par km, prav tako 990.

No najprej primerjava: na 1190 mi je nekaj manjkalo, ni bilo grmenja, niti tresenja, niti brutalnosti (kljub več konjem) vse fino mehko, pravzprav bi mi ga bilo škoda za na makedam.

Ciklistika, padanje v ovinek, pozicija, drža, mehkoba ročic, pa ne morem prehvalit. Igračka, tudi za manjviskorasle :D

Prav tako sam agregat od začetka do konca, lepo zvezno podajanje moči nič presenetljivega, celo vibracije sprejemljive za mene, ki jih sploh ne maram......nobenega butanja, za potovanje vsekakor izvrstno. amortizerji odlično opravljajo svoje delo, čeprav men osebno je bil še najbolj všeč na poziciji sport, pa amortizerji nastavljeni za dva, kar je mogoče posledica, da sedaj vozim cestaka.

 

sklep na kratko: všeč mi je, čeprav se vprašam a je to še KTM (robustno, glasno, tresoče se kljuse, ki gre povsod, pa naj se zlomi karkolihoče), namreč noben vijak mi ni odpadu......

 

 

.... še ne ... :kva2:

Objavljeno

Kaj pa jaz lahko rečem o 1190, namreč odvozil sm ga par km, prav tako 990.

No najprej primerjava: na 1190 mi je nekaj manjkalo, ni bilo grmenja, niti tresenja, niti brutalnosti (kljub več konjem) vse fino mehko, pravzprav bi mi ga bilo škoda za na makedam.

Ciklistika, padanje v ovinek, pozicija, drža, mehkoba ročic, pa ne morem prehvalit. Igračka, tudi za manjviskorasle :D

Prav tako sam agregat od začetka do konca, lepo zvezno podajanje moči nič presenetljivega, celo vibracije sprejemljive za mene, ki jih sploh ne maram......nobenega butanja, za potovanje vsekakor izvrstno. amortizerji odlično opravljajo svoje delo, čeprav men osebno je bil še najbolj všeč na poziciji sport, pa amortizerji nastavljeni za dva, kar je mogoče posledica, da sedaj vozim cestaka.

 

sklep na kratko: všeč mi je, čeprav se vprašam a je to še KTM (robustno, glasno, tresoče se kljuse, ki gre povsod, pa naj se zlomi karkolihoče), namreč noben vijak mi ni odpadu......

Moj začetni vtis je bil podoben, dokler nisem prvič izklopil elektronike. Kaj se zgodi: moped trga gate...

KTM-e vozim že več kot desetletje in mi še na nobenem (Duke in SM) niso odpadeli vijaki... Je pa to pobožna želja konkurence...

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Kaj se ne dogaja to Dukatiju? Sem mislil njega kupit pa je en mel kompletnega po gajbivah, menda se je med vožnjo razšraufau :kva1:

 

Jaz imam tudi še vse šraufe gor, noče nič stran past, edina napaka je, da mi nekje tank pušča ( luže ni videt), pa optiko mam zjebano, ker mi gume pobira :OK:

 

Verjetno splošne napake pri KTMih :OK:

Objavljeno

Moj začetni vtis je bil podoben, dokler nisem prvič izklopil elektronike. Kaj se zgodi: moped trga gate...

KTM-e vozim že več kot desetletje in mi še na nobenem (Duke in SM) niso odpadeli vijaki... Je pa to pobožna želja konkurence...

Zaj jaz ne vem kako bi KTM z izklopljeno elektroniko delal?!Premislite kaj napišete oziroma še enkrat preberite!!(seveda pa dobro vem kaj je s tem mišljeno, tako da ne bo kdo pameti solil)

Objavljeno

Pubeci, kaj toti moped ma plastičen rezervoar?

 

 

 

... zakaj sprašujem... ker je reku kmet zadnjič da vidi kup moje plastike mene pa nikjer, pa morm pridt zdej resnici do dna, ma tale Adventure mal več plastike, je že napol plastičar...drgač pa zgleda igrača :grim

Objavljeno

Kaj pa jaz lahko rečem o 1190, namreč odvozil sm ga par km, prav tako 990.

No najprej primerjava: na 1190 mi je nekaj manjkalo, ni bilo grmenja, niti tresenja, niti brutalnosti (kljub več konjem) vse fino mehko, pravzprav bi mi ga bilo škoda za na makedam.

Ciklistika, padanje v ovinek, pozicija, drža, mehkoba ročic, pa ne morem prehvalit. Igračka, tudi za manjviskorasle :D

Prav tako sam agregat od začetka do konca, lepo zvezno podajanje moči nič presenetljivega, celo vibracije sprejemljive za mene, ki jih sploh ne maram......nobenega butanja, za potovanje vsekakor izvrstno. amortizerji odlično opravljajo svoje delo, čeprav men osebno je bil še najbolj všeč na poziciji sport, pa amortizerji nastavljeni za dva, kar je mogoče posledica, da sedaj vozim cestaka.

 

sklep na kratko: všeč mi je, čeprav se vprašam a je to še KTM (robustno, glasno, tresoče se kljuse, ki gre povsod, pa naj se zlomi karkolihoče), namreč noben vijak mi ni odpadu......

 

Moram priznat da mi je zelo všeč....bomo malo počakali, da vidimo kako je z zanesljivostjo in kako bo zmogel ene100tkm ali več brez večjih ....  :smoke:

Objavljeno

Ponovno sem preveril na računalniku: cca 1.200 km sem prevozil s povprečno porabo 5,8 l. Večina km sem prevozil na razdalji MB-Poreč (stara cesta), nekaj pa je bilo tudi mestne vožnje. Pri vožnji sem uporabljal večinoma program Sport, po mestih pa Street.

 

Danes sem se s svojim Adventurerjem vozil po Golici in izmeril porabo goriva:

 

- razdalja 73,7 km

- povprečna hitrost 92 km (po naseljih vozim v skladu z omejitvami)

- poraba goriva 6,5 l.  

 

Vozil sem v programu Sport.

Objavljeno

Danes sem se s svojim Adventurerjem vozil po Golici in izmeril porabo goriva:

 

- razdalja 73,7 km

- povprečna hitrost 92 km (po naseljih vozim v skladu z omejitvami)

- poraba goriva 6,5 l.  

 

Vozil sem v programu Sport.

dobro povprečje, sploh če si po "vaseh" vozil po omejitvah :D

Objavljeno

dobro povprečje, sploh če si po "vaseh" vozil po omejitvah :D

Poraba 6,5 l pri športni vožnji se mi zdi za takšen moped zmerna...

Sam se ocenjujem kot zmernega motorista, vendar KTM 1190 vozi kar sam. Prepričan sem, da ki kak mlad racer lahko z njim vozil še veliko, veliko hitreje.

Objavljeno (popravljeno)

Poraba 6,5 l pri športni vožnji se mi zdi za takšen moped zmerna...

Sam se ocenjujem kot zmernega motorista, vendar KTM 1190 vozi kar sam. Prepričan sem, da ki kak mlad racer lahko z njim vozil še veliko, veliko hitreje.

Pol začne centralno stojalo drgnit. :)

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

Centranl podrgne ko sta dva gor in se pelješ res zelo zelo "dinamično". Osebno se mi zdi, da z dvema na motorju zaslišim centralca ko je vse skupaj na limitu. Če se pelješ sam, pa je centralc le opozorilo, da nehaš, ker itak že pretiravaš.

Skratka, miles of smiles :)

Objavljeno

dobro povprečje, sploh če si po "vaseh" vozil po omejitvah :D

 

 Poraba 6.5 na 73,7km vsaj tako je zapisano :grrr

Objavljeno

 Poraba 6.5 na 73,7km vsaj tako je zapisano :grrr

 

Royal, imaš prav. :klicaj:  Podatke sem prepisal iz motorjevega računalnika. :oops: Poraba pa je seveda 6,5 l na 100 km. :hooray:

Objavljeno

Če kdo od lastnikov potrebuje slo navodila v pdf obliki naj me kontaktira na ZS in prilima svoj elektronski naslov,mu pošljem.

Objavljeno

 Poraba 6.5 na 73,7km vsaj tako je zapisano :grrr

haha jaz sem pisal o tem povprečju: - povprečna hitrost 92 km (po naseljih vozim v skladu z omejitvami)

 

Moja povprečna v službenem vozilu, kjer skor 90% avtoceste naredim pri 140km/h, ostalo pa skor v skladu z omejitvami je 70km :P

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!