motolover Objavljeno Junij 11, 2015 Opozori Objavljeno Junij 11, 2015 Wow faktor je le cena, drugega razloga za navdušenje ne vidim. roko, k0ci, jozexj6 in 1 other 4
biker77 Objavljeno Junij 11, 2015 Opozori Objavljeno Junij 11, 2015 (popravljeno) 157 konjev serijska? Al kilowatov? Popravljeno Junij 11, 2015. Popravil biker77
biker77 Objavljeno Junij 11, 2015 Opozori Objavljeno Junij 11, 2015 Ohh..vidim da res konjev..in predvsem vidim isti salter na levi strani pri sklopki kot pri vfr 800. Kolk jih pride v Slovenijo?
jany Objavljeno Junij 11, 2015 Opozori Objavljeno Junij 11, 2015 (popravljeno) Za to ceno niti pneumatskih ventilov ? Rajši kupim panigaleta R pa še vikendico. Popravljeno Junij 11, 2015. Popravil jany ciciban, Hornet9, Nearrain in 1 other 4
MihaJ Objavljeno Junij 11, 2015 Opozori Objavljeno Junij 11, 2015 Zgleda krasno, pelje se tudi najbrž tako...ampak 215 konj s kitom? Serijski BMW z auspuhom in malo masaže jih ima toliko ali pa še malo čez. Za ta denar mora biti tudi elektronika na nivoju NASA, ker je Yamahina in Aprilijina za 20k € trenutno tako zelo dobra, da več smrtniki preprosto ne potrebujemo. Hornet9 in bentley 2
Cartman Objavljeno Junij 12, 2015 Opozori Objavljeno Junij 12, 2015 Tole meni liči na Hondo NR. Nerazumljiva komplikacija, sama sebi namen. Bo pa redka kot samorog in zato tud čez 25 let izredno lep eksponat na štantu. dlicen in iom 2
biker77 Objavljeno Junij 12, 2015 Opozori Objavljeno Junij 12, 2015 Zdele se zapufaš, čez 25 let pa uživaš v penziji..pa še lepo (drago) pohištvo maš v dnevni Efendi 1
ciciban Objavljeno Junij 12, 2015 Opozori Objavljeno Junij 12, 2015 V čem je fora? Morajo prodat 200 kosov, da gre potem motor na kakšno dirko?
jany Objavljeno Junij 12, 2015 Opozori Objavljeno Junij 12, 2015 Dejansko po izgledu deluje res zelo podobno motogp specjalki ma bi lahko komponento več iz nje res pobrali ter malo konjev navili vsaj enih 250 na nivoju SBK bi blo lepo. bojc84 1
sayo Objavljeno Junij 12, 2015 Opozori Objavljeno Junij 12, 2015 To je moped ki z leti pridobiva na ceni
danci1973 Objavljeno Junij 13, 2015 Opozori Objavljeno Junij 13, 2015 Lahko bi rekli, da se je tresla gora, rodil pa se je en ne-preveč-impresiven moped z impresivno (neumno) ceno. jany, bentley, cikadina in 1 other 4
biker77 Objavljeno Junij 15, 2015 Opozori Objavljeno Junij 15, 2015 Lahko bi rekli, da se je tresla gora, rodil pa se je en ne-preveč-impresiven moped z impresivno (neumno) ceno. ali bo isto z novo Africo?
Cartman Objavljeno Oktober 3, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2016 mal browsam, par zanimivosti RC213V pomeni, da je to tretji RC v 21 stoletju. Nism vedu tega. Načrt je bil narest in prodat 213 kosov. Zaradi potresa se je proizvodnja "začasno" ustavila pri 98 komadih. Prihod euro4 norm s 1. 1. 2017 pomeni, da jih ne bo nikoli 213, ampak samo 98. Redkejša od samoroga. ciciban 1
thumper Objavljeno Oktober 3, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2016 kdo je rekel da bo 50.000€?? 188.000€ je .. http://markt.motorradonline.de/gebrauchtes-motorrad-1444061-honda-rc-213-v-s
Ciko86 Objavljeno Oktober 3, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2016 in za usa ima celih 110-120 konjicev ,tako sem 1x zasledil..
Bogdan Jurič Objavljeno Oktober 3, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 3, 2016 Sicer me ne držat za besedo, vendar mislim, da je v tej EURO 4 uredbi prostora za izdelavo določenih limitiranih serij, ki bi te norme lahko zaobšli. Nekaj časa nazaj sem prebral v Motoradu nekaj v tej smeri. Torej bi lahko serijo tudi dokončali. Če je še sploh interes to naredit, saj v nasprotnem primeru lahko iztržiš za že izdelane še nekoliko več kot si imel v mislih. Cartman 1
ArcaneWater Objavljeno Oktober 4, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2016 In modelov ki imata serijski številko 26 in 93 ne moreš dobit Drugače pa letos je Anstey vozil RCV213VS na TT-ju in ni glhi bila preveč konkurenčna. Sprobal bi jo pa, tako da če jo kdo ubav nej sporoči
Cartman Objavljeno Oktober 4, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2016 54 minutes ago, Arcanewater said: In modelov ki imata serijski številko 26 in 93 ne moreš dobit Drugače pa letos je Anstey vozil RCV213VS na TT-ju in ni glhi bila preveč konkurenčna. Sprobal bi jo pa, tako da če jo kdo ubav nej sporoči Peta je bla. slabo? Ainstey z motorjem direkt iz škatle pred vsemi RSVji Panigaleji, Yamahami R1 in GSXRji?
ArcaneWater Objavljeno Oktober 4, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2016 (popravljeno) pred 2 urami, Cartman pravi: Peta je bla. slabo? Ainstey z motorjem direkt iz škatle pred vsemi RSVji Panigaleji, Yamahami R1 in GSXRji? Nisem rekel da je bilo slabo, rekel sem da ni bila preveč konkurečna, kar je razlika. Motor ni bil ravno "iz škatle" ker je nasplošno bilo treba kar dosti predelav, ki so bile posebej narejena za ta motor. In če se ne motim je 5 mesto dosegel z CBR1000RR na zadnji TT Senior? 8 mesto je pa bilo na RCV213VS? Popravljeno Oktober 4, 2016. Popravil Arcanewater Cartman 1
Cartman Objavljeno Oktober 4, 2016 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2016 2 hours ago, Arcanewater said: Nisem rekel da je bilo slabo, rekel sem da ni bila preveč konkurečna, kar je razlika. Motor ni bil ravno "iz škatle" ker je nasplošno bilo treba kar dosti predelav, ki so bile posebej narejena za ta motor. In če se ne motim je 5 mesto dosegel z CBR1000RR na zadnji TT Senior? 8 mesto je pa bilo na RCV213VS? jp, prav imaš. Sm bil 100% da je obe dirki vozil na rcv. Pardon. In direkt iz škatle res ni dobra formulacija. ciljal sem na 0 testov in prazno databazo, Izkušenj s tem strojem nima nihče na svetu. Vseeno. Če pomislim na fiasko ki ga je 2015 dožvela R1 z Dunlopom (dec je poslal po svojga privat bmwja) se je RCV odrezala odlično. sesir 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se