denZ Objavljeno November 6, 2003 Opozori Objavljeno November 6, 2003 Gps v avto pa bo. V trstu te prpele na 2m natančn tko da se neb zgubu :D sam prvo morš avto pa gps met.....
manjak Objavljeno November 6, 2003 Opozori Objavljeno November 6, 2003 sam prvo morš avto pa gps met..... ...pa to so malenkosti :D ...
M|t3k Objavljeno November 7, 2003 Opozori Objavljeno November 7, 2003 Langus: Malossi kit za DiTecha je 280€, Polini je pa 173€ :) Zato gleda polinijeve dele :P
Petzl Objavljeno November 7, 2003 Opozori Objavljeno November 7, 2003 Langus: Malossi kit za DiTecha je 280€, Polini je pa 173€ :) Zato gleda polinijeve dele :P a pa pr poliniju tut dobis eno "elektronko" zravn? pr malossiju sm nekej vidu na slik
GP ditech Objavljeno November 7, 2003 Opozori Objavljeno November 7, 2003 mensezdi da sam pr malossiju :unsure: pr poliniju nč ni blo vidt
M|t3k Objavljeno November 7, 2003 Opozori Objavljeno November 7, 2003 Pri poliniju ni elektronike zraven. Opis: NOV KOMPLET ZA APRILIA DITECH 50 ccm. Polini ponovno daje na tržišče najnovejšo tehnologijo za Aprilia DITECH 50 cc. Prisotnost Polini Motori v tekmovanjih na najvišjih nivojih, daje vedno željene rezultate: razvoj novih izdelkov z inovativnimi lastnostmi, ki jih lahko uporabljajo vsi vozniki tekmovalnih skuterjev. ŠPORTEN DUH – Komplet je popolnoma nov. Razvit je na osnovi elektronskega vbrizga motorja DITECH 50 ccm. V to je vključenih veliko zahtevnih komponent, ki vplivajo na ventil, ki krmili pretok goriva v sistem vbrizga. Komplet je razvit z namenom povečati učinkovitost sistema napajanja. Povečanje moči je takojšnje. Veliko povečanje moči in navora je opazno v celotnem območju vrtljajev, kar močno izboljša vozne lastnosti. TERMIČNI SKLOP – Je novo zasnovan. Razvit je na osnovi izkušenj s tekmovanj z motorji z elektronskim vbrizgom goriva. Valj je iz samomazalne, protiobrabne sive litine. Omogoča najboljšo mehanično odpornost. Zmanjšuje delovno temperaturo motorja in s tem tdi padec moči. Vrtina je 47 mm. Valj ima 5 kanalov. Bat je iz aluminijeve litine z visokim deležem silicija. Ima dva sferoidna obročka iz litine. Glava je iz aluminija in omogoča 100% izmenjavo toplote. Komplet Polini Motori nudi: bistveno izboljšane lastnosti, povečanje moči, navora in agresivno vožnjo na katerikoli stezi. Če primerjamo komplet Polini 70 ccm z originalnim 50 ccm, je razlika očitna. Originalen ima moč 4,6 KS pri 7.800 o/min, Polini 70 ccm, namenjem tekmovanjem pa 9,2 KS pri 7.900 o/min. NOV IZPUH "SUPER RACE" - Polini je razvil nov izpuh "Super Race" s posebnimi lastnostmi, ki ustrezajo novemu termičnemu sklopu za DITECH. V popolnosti združuje lastnosti motorja, moč pri vseh vrtljajih in mehansko odpornost. Ekspanzijski del izpuha je iz jekla P04 z nizko vsebnostjo ogljika. Notranja membrana se odlikuje z dvojno dušilno komoro. Dušilec zvoka ima snemljiv zadnji del, ki omogoča menjavo dušilnega materiala. Polini "Super Race" z idealnim delovanjem v celotnem območju vrtljajev, izboljšuje pospeške in končno hitrost. Moč motorja z novim termičnim sklopom in izpuhom Polini "Super Race" doseže 10,2 KS pri 8.500 o/min.
Jebediah Objavljeno November 7, 2003 Opozori Objavljeno November 7, 2003 pa tale super race je kao dober al je kao polini funky? :hmm:
M|t3k Objavljeno November 7, 2003 Opozori Objavljeno November 7, 2003 :) Super race še ni v prodaji. Zaenkrat je samo Funky.. o tem pa nebi zdaj :)
Petzl Objavljeno November 7, 2003 Opozori Objavljeno November 7, 2003 Pri poliniju ni elektronike zraven. Opis: NOV KOMPLET ZA APRILIA DITECH 50 ccm. Polini ponovno daje na tržišče najnovejšo tehnologijo za Aprilia DITECH 50 cc. Prisotnost Polini Motori v tekmovanjih na najvišjih nivojih, daje vedno željene rezultate: razvoj novih izdelkov z inovativnimi lastnostmi, ki jih lahko uporabljajo vsi vozniki tekmovalnih skuterjev. ŠPORTEN DUH – Komplet je popolnoma nov. Razvit je na osnovi elektronskega vbrizga motorja DITECH 50 ccm. V to je vključenih veliko zahtevnih komponent, ki vplivajo na ventil, ki krmili pretok goriva v sistem vbrizga. Komplet je razvit z namenom povečati učinkovitost sistema napajanja. Povečanje moči je takojšnje. Veliko povečanje moči in navora je opazno v celotnem območju vrtljajev, kar močno izboljša vozne lastnosti. TERMIČNI SKLOP – Je novo zasnovan. Razvit je na osnovi izkušenj s tekmovanj z motorji z elektronskim vbrizgom goriva. Valj je iz samomazalne, protiobrabne sive litine. Omogoča najboljšo mehanično odpornost. Zmanjšuje delovno temperaturo motorja in s tem tdi padec moči. Vrtina je 47 mm. Valj ima 5 kanalov. Bat je iz aluminijeve litine z visokim deležem silicija. Ima dva sferoidna obročka iz litine. Glava je iz aluminija in omogoča 100% izmenjavo toplote. Komplet Polini Motori nudi: bistveno izboljšane lastnosti, povečanje moči, navora in agresivno vožnjo na katerikoli stezi. Če primerjamo komplet Polini 70 ccm z originalnim 50 ccm, je razlika očitna. Originalen ima moč 4,6 KS pri 7.800 o/min, Polini 70 ccm, namenjem tekmovanjem pa 9,2 KS pri 7.900 o/min. NOV IZPUH "SUPER RACE" - Polini je razvil nov izpuh "Super Race" s posebnimi lastnostmi, ki ustrezajo novemu termičnemu sklopu za DITECH. V popolnosti združuje lastnosti motorja, moč pri vseh vrtljajih in mehansko odpornost. Ekspanzijski del izpuha je iz jekla P04 z nizko vsebnostjo ogljika. Notranja membrana se odlikuje z dvojno dušilno komoro. Dušilec zvoka ima snemljiv zadnji del, ki omogoča menjavo dušilnega materiala. Polini "Super Race" z idealnim delovanjem v celotnem območju vrtljajev, izboljšuje pospeške in končno hitrost. Moč motorja z novim termičnim sklopom in izpuhom Polini "Super Race" doseže 10,2 KS pri 8.500 o/min. ok vse lepo in prov. sam ditech je sistem ansprica in ta elektronika je kot "cip" (tist k se mal spozna na cartuning ve da s cipom avto dobi vec bencin...vsi vemo kaksen je rezultat), tuki pa ni nobenga "cipa" (pr malossiju je), kar pomeni da skuter dobi enako bencina kot prej, razen tega da ma kit vecje kanale pa vecjo vrtnino. to pac sklepam od avtomobilov vn.
M|t3k Objavljeno November 7, 2003 Opozori Objavljeno November 7, 2003 Tak nekak ja.. To mene tut čudi od kje pobira bencin.. ampak če pri poliniji pravijo, da dela... pol že dela :)
Jebediah Objavljeno November 7, 2003 Opozori Objavljeno November 7, 2003 By Jebediah: Oprostite, če sem mogoče malo že tečen, ampak preden bi kupil tako drago stvar, bi raje še nekaj izvedel o njej: Glede na to, da pride informacija glede količine zmesi zraka in bencina (ki bo šla v cilinder) iz ECU-ja (računalnika), ne vidim možnosti, kako lahko ta mehanski regulator sploh kako vpliva=? Če bi malo bolj razložili prosim.. Kam v bistvu pride ta mehanski regulator? Ali po vgradnji kita ECU vstane v motorju? Hvala! By mr. Polini man ----- Original Message Zelo preprosto povedano: tovarniška elektronika, ki je vgrajena v motor, ne dopušča večjih pretokov goriva od tistih, ki so nastavljeni. Pri povečani kubaturi torej ne dobimo željenih učinkov. Polini je z mehanskim regulatorjem zelo poenostavil sistem merjenja količine. Večja prostornina z večjim podtlakom, pač zahteva večjo količino goriva, ki jo sistem vbrizgava v motor. Originalna vbrizgalna elektronika seveda ostane, le ECU ne opravlja več svoje funkcije merjenja količine. Prilagam ti sliko kita Pozdrav Igor (sliko mate že nekje tlele) :notworthy:
M|t3k Objavljeno November 7, 2003 Opozori Objavljeno November 7, 2003 Če kdo bol obvlada naj še po skuteraško pove... :) plz Kaj tu vzameš pumpico dol al kaj??? Ker če je pumpica gor, pol res ne vem kak lahko skoz pumpico potegnejo več :)
_Roba_ Objavljeno November 7, 2003 Opozori Objavljeno November 7, 2003 Kolk jaz razumem gre ona elektronika dol pa pride da mehanska gor ko jo je polini razvil kao "fergazer" vsej jaz tak razumem...
M|t3k Objavljeno November 7, 2003 Opozori Objavljeno November 7, 2003 Elektronika ostane, ampak gre pumpica ona ko je namesto fergazera... hm.. ne vem no :)
Jebediah Objavljeno November 7, 2003 Opozori Objavljeno November 7, 2003 hm, poslano 3.11.2003: hm, in kak to dopoveš ECU-ju, da ne meri več benzina oz mešanice? ga preproso odklopiš ali mu popraviš mapo al kak? čakam ;)
Petzl Objavljeno November 7, 2003 Opozori Objavljeno November 7, 2003 By Jebediah: Oprostite, če sem mogoče malo že tečen, ampak preden bi kupil tako drago stvar, bi raje še nekaj izvedel o njej: Glede na to, da pride informacija glede količine zmesi zraka in bencina (ki bo šla v cilinder) iz ECU-ja (računalnika), ne vidim možnosti, kako lahko ta mehanski regulator sploh kako vpliva=? Če bi malo bolj razložili prosim.. Kam v bistvu pride ta mehanski regulator? Ali po vgradnji kita ECU vstane v motorju? Hvala! By mr. Polini man ----- Original Message Zelo preprosto povedano: tovarniška elektronika, ki je vgrajena v motor, ne dopušča večjih pretokov goriva od tistih, ki so nastavljeni. Pri povečani kubaturi torej ne dobimo željenih učinkov. Polini je z mehanskim regulatorjem zelo poenostavil sistem merjenja količine. Večja prostornina z večjim podtlakom, pač zahteva večjo količino goriva, ki jo sistem vbrizgava v motor. Originalna vbrizgalna elektronika seveda ostane, le ECU ne opravlja več svoje funkcije merjenja količine. Prilagam ti sliko kita Pozdrav Igor (sliko mate že nekje tlele) :notworthy: hmm...dobr no, ni mi lih logicno prov kej prevec...ampak ok. mas mogoce sliko tega regulatorja? no ce se bos odlocu za ta kit pa ga bos gor dal...mal porocaj kako si zadovoljen.
M|t3k Objavljeno November 7, 2003 Opozori Objavljeno November 7, 2003 Jebediah: pumpico dol, pa fergazer gor :) :) oz. regulator al kak temu oni rečejo.. Nekaj v tem stilu mogoče??
Jebediah Objavljeno November 8, 2003 Opozori Objavljeno November 8, 2003 za moje pojme je tole mehanski regulator..nečesa že ;D še zmeri mi ni jasno: -Kam fizično pride -Kako je stvar urejena glede ECU-ja ; pri stock skuterju ima on nalogo mehanskega regulatorja -kateri izpuh je najboljši za tole in pa cena :cry:
Petzl Objavljeno November 8, 2003 Opozori Objavljeno November 8, 2003 za moje pojme je tole mehanski regulator..nečesa že ;D še zmeri mi ni jasno: -Kam fizično pride -Kako je stvar urejena glede ECU-ja ; pri stock skuterju ima on nalogo mehanskega regulatorja -kateri izpuh je najboljši za tole in pa cena :cry: ja pride v glavo zgleda (tist nad regulaturjem - alu je.) sam men se zmerej ni jasno kako deluje...na sliki zgleda samo kot ena "oblikovana" plastika :?
Jebediah Objavljeno November 8, 2003 Opozori Objavljeno November 8, 2003 plastika iz železa je, or kovine :D
jrk0 Objavljeno November 8, 2003 Opozori Objavljeno November 8, 2003 to sploh nima pomena al je plastika alkovina:)
denZ Objavljeno November 8, 2003 Opozori Objavljeno November 8, 2003 to sploh nima pomena al je plastika alkovina:) sej je vseen sam kok to deluje....nit mal mi ni nč jasn :blink: :ph34r:
_Roba_ Objavljeno November 9, 2003 Opozori Objavljeno November 9, 2003 Meni tudi nena gre v glavo....To bi SW mogo povedat on ma aprilie cez....
denZ Objavljeno November 9, 2003 Opozori Objavljeno November 9, 2003 Jebediah, ti kr SW pm napiš, pa boš dobil ziher odgovor....pa pol seveda tud mal nam razloži, kr nihče ne ve za kaj se gre (tko kot v šoli B) )
SideWinder SR Objavljeno November 9, 2003 Opozori Objavljeno November 9, 2003 VSI telleri lažejo... VSI.... največ pa NRG in Aerox 100 =) Prava brzina Ditecha... na valjčkima.... ki ima na sebi kit, ispuh in variomat.. je okrog 90 kmh.... po telleru pa okrog 120... =) ima diagram na aprilialand.com in kaj se tiče polinijeva kita... oni so pa rekli da imajo nekakšni mehaničko zadevo lol.... če se mene pita mehanička zadeva je.... karburator =) mam par ljud na icq listi ki imaju polinija gor.... bodem h poskusil vprašati da mi dajo kakšne detalje in slike.... stay tuned
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se