Skoči na vsebino

Aprilia SR 50


romans1

Priporočene objave

Langus: Malossi kit za DiTecha je 280€, Polini je pa 173€ :) Zato gleda polinijeve dele :P

a pa pr poliniju tut dobis eno "elektronko" zravn? pr malossiju sm nekej vidu na slik

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri poliniju ni elektronike zraven.

Opis:

NOV KOMPLET ZA APRILIA DITECH 50 ccm.

Polini ponovno daje na tržišče najnovejšo tehnologijo za Aprilia DITECH 50 cc. Prisotnost Polini Motori v tekmovanjih na najvišjih nivojih, daje vedno željene rezultate: razvoj novih izdelkov z inovativnimi lastnostmi, ki jih lahko uporabljajo vsi vozniki tekmovalnih skuterjev.

ŠPORTEN DUH – Komplet je popolnoma nov. Razvit je na osnovi elektronskega vbrizga motorja DITECH 50 ccm. V to je vključenih veliko zahtevnih komponent, ki vplivajo na ventil, ki krmili pretok goriva v sistem vbrizga. Komplet je razvit z namenom povečati učinkovitost sistema napajanja. Povečanje moči je takojšnje. Veliko povečanje moči in navora je opazno v celotnem območju vrtljajev, kar močno izboljša vozne lastnosti.

TERMIČNI SKLOP – Je novo zasnovan. Razvit je na osnovi izkušenj s tekmovanj z motorji z elektronskim vbrizgom goriva. Valj je iz samomazalne, protiobrabne sive litine. Omogoča najboljšo mehanično odpornost. Zmanjšuje delovno temperaturo motorja in s tem tdi padec moči. Vrtina je 47 mm. Valj ima 5 kanalov. Bat je iz aluminijeve litine z visokim deležem silicija. Ima dva sferoidna obročka iz litine. Glava je iz aluminija in omogoča 100% izmenjavo toplote. Komplet Polini Motori nudi: bistveno izboljšane lastnosti, povečanje moči, navora in agresivno vožnjo na katerikoli stezi. Če primerjamo komplet Polini 70 ccm z originalnim 50 ccm, je razlika očitna. Originalen ima moč 4,6 KS pri 7.800 o/min, Polini 70 ccm, namenjem tekmovanjem pa 9,2 KS pri 7.900 o/min.

NOV IZPUH "SUPER RACE" - Polini je razvil nov izpuh "Super Race" s posebnimi lastnostmi, ki ustrezajo novemu termičnemu sklopu za DITECH. V popolnosti združuje lastnosti motorja, moč pri vseh vrtljajih in mehansko odpornost. Ekspanzijski del izpuha je iz jekla P04 z nizko vsebnostjo ogljika. Notranja membrana se odlikuje z dvojno dušilno komoro. Dušilec zvoka ima snemljiv zadnji del, ki omogoča menjavo dušilnega materiala. Polini "Super Race" z idealnim delovanjem v celotnem območju vrtljajev, izboljšuje pospeške in končno hitrost. Moč motorja z novim termičnim sklopom in izpuhom Polini "Super Race" doseže 10,2 KS pri 8.500 o/min.

post-18-1068212847.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri poliniju ni elektronike zraven.

Opis:

NOV KOMPLET ZA APRILIA DITECH 50 ccm.

Polini ponovno daje na tržišče najnovejšo tehnologijo za Aprilia DITECH 50 cc. Prisotnost Polini Motori v tekmovanjih na najvišjih nivojih, daje vedno željene rezultate: razvoj novih izdelkov z inovativnimi lastnostmi, ki jih lahko uporabljajo vsi vozniki tekmovalnih skuterjev.

ŠPORTEN DUH – Komplet je popolnoma nov. Razvit je na osnovi elektronskega vbrizga motorja DITECH 50 ccm. V to je vključenih veliko zahtevnih komponent, ki vplivajo na ventil, ki krmili pretok goriva v sistem vbrizga. Komplet je razvit z namenom povečati učinkovitost sistema napajanja. Povečanje moči je takojšnje. Veliko povečanje moči in navora je opazno v celotnem območju vrtljajev, kar močno izboljša vozne lastnosti.

TERMIČNI SKLOP – Je novo zasnovan. Razvit je na osnovi izkušenj s tekmovanj z motorji z elektronskim vbrizgom goriva. Valj je iz samomazalne, protiobrabne sive litine. Omogoča najboljšo mehanično odpornost. Zmanjšuje delovno temperaturo motorja in s tem tdi padec moči. Vrtina je 47 mm. Valj ima 5 kanalov. Bat je iz aluminijeve litine z visokim deležem silicija. Ima dva sferoidna obročka iz litine. Glava je iz aluminija in omogoča 100% izmenjavo toplote. Komplet Polini Motori nudi: bistveno izboljšane lastnosti, povečanje moči, navora in agresivno vožnjo na katerikoli stezi. Če primerjamo komplet Polini 70 ccm z originalnim 50 ccm, je razlika očitna. Originalen ima moč 4,6 KS pri 7.800 o/min, Polini 70 ccm, namenjem tekmovanjem pa 9,2 KS pri 7.900 o/min.

NOV IZPUH "SUPER RACE" - Polini je razvil nov izpuh "Super Race" s posebnimi lastnostmi, ki ustrezajo novemu termičnemu sklopu za DITECH. V popolnosti združuje lastnosti motorja, moč pri vseh vrtljajih in mehansko odpornost. Ekspanzijski del izpuha je iz jekla P04 z nizko vsebnostjo ogljika. Notranja membrana se odlikuje z dvojno dušilno komoro. Dušilec zvoka ima snemljiv zadnji del, ki omogoča menjavo dušilnega materiala. Polini "Super Race" z idealnim delovanjem v celotnem območju vrtljajev, izboljšuje pospeške in končno hitrost. Moč motorja z novim termičnim sklopom in izpuhom Polini "Super Race" doseže 10,2 KS pri 8.500 o/min.

ok vse lepo in prov. sam ditech je sistem ansprica in ta elektronika je kot "cip" (tist k se mal spozna na cartuning ve da s cipom avto dobi vec bencin...vsi vemo kaksen je rezultat), tuki pa ni nobenga "cipa" (pr malossiju je), kar pomeni da skuter dobi enako bencina kot prej, razen tega da ma kit vecje kanale pa vecjo vrtnino. to pac sklepam od avtomobilov vn.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tak nekak ja..

To mene tut čudi od kje pobira bencin.. ampak če pri poliniji pravijo, da dela... pol že dela :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

By Jebediah:

Oprostite, če sem mogoče malo že tečen, ampak preden bi kupil tako drago stvar, bi raje še nekaj izvedel o njej:

Glede na to, da pride informacija glede količine zmesi zraka in bencina (ki bo šla v cilinder) iz ECU-ja (računalnika), ne vidim možnosti, kako lahko ta mehanski regulator sploh kako vpliva=? Če bi malo bolj razložili prosim..

Kam v bistvu pride ta mehanski regulator?

Ali po vgradnji kita ECU vstane v motorju?

Hvala!

By mr. Polini man

----- Original Message

Zelo preprosto povedano: tovarniška elektronika, ki je vgrajena v motor, ne dopušča večjih pretokov goriva od tistih, ki so nastavljeni. Pri povečani kubaturi torej ne dobimo željenih učinkov. Polini je z mehanskim regulatorjem zelo poenostavil sistem merjenja količine. Večja prostornina z večjim podtlakom, pač zahteva večjo količino goriva, ki jo sistem vbrizgava v motor. Originalna vbrizgalna elektronika seveda ostane, le ECU ne opravlja več svoje funkcije merjenja količine.

Prilagam ti sliko kita

Pozdrav

Igor

(sliko mate že nekje tlele) :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če kdo bol obvlada naj še po skuteraško pove... :) plz

Kaj tu vzameš pumpico dol al kaj??? Ker če je pumpica gor, pol res ne vem kak lahko skoz pumpico potegnejo več :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm, poslano 3.11.2003:

hm, in kak to dopoveš ECU-ju, da ne meri več benzina oz mešanice? ga preproso odklopiš ali mu popraviš mapo al kak?

čakam ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

By Jebediah:

Oprostite, če sem mogoče malo že tečen, ampak preden bi kupil tako drago stvar, bi raje še nekaj izvedel o njej:

Glede na to, da pride informacija glede količine zmesi zraka in bencina (ki bo šla v cilinder) iz ECU-ja (računalnika), ne vidim možnosti, kako lahko ta mehanski regulator sploh kako vpliva=? Če bi malo bolj razložili prosim..

Kam v bistvu pride ta mehanski regulator?

Ali po vgradnji kita ECU vstane v motorju?

Hvala!

By mr. Polini man

----- Original Message

Zelo preprosto povedano: tovarniška elektronika, ki je vgrajena v motor, ne dopušča večjih pretokov goriva od tistih, ki so nastavljeni. Pri povečani kubaturi torej ne dobimo željenih učinkov. Polini je z mehanskim regulatorjem zelo poenostavil sistem merjenja količine. Večja prostornina z večjim podtlakom, pač zahteva večjo količino goriva, ki jo sistem vbrizgava v motor. Originalna vbrizgalna elektronika seveda ostane, le ECU ne opravlja več svoje funkcije merjenja količine.

Prilagam ti sliko kita

Pozdrav

Igor

(sliko mate že nekje tlele) :notworthy:

hmm...dobr no, ni mi lih logicno prov kej prevec...ampak ok. mas mogoce sliko tega regulatorja? no ce se bos odlocu za ta kit pa ga bos gor dal...mal porocaj kako si zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DiTech.jpeg

za moje pojme je tole mehanski regulator..nečesa že ;D

še zmeri mi ni jasno:

-Kam fizično pride

-Kako je stvar urejena glede ECU-ja ; pri stock skuterju ima on nalogo mehanskega regulatorja

-kateri izpuh je najboljši za tole in pa cena :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

DiTech.jpeg

za moje pojme je tole mehanski regulator..nečesa že ;D

še zmeri mi ni jasno:

-Kam fizično pride

-Kako je stvar urejena glede ECU-ja ; pri stock skuterju ima on nalogo mehanskega regulatorja

-kateri izpuh je najboljši za tole in pa cena :cry:

ja pride v glavo zgleda (tist nad regulaturjem - alu je.) sam men se zmerej ni jasno kako deluje...na sliki zgleda samo kot ena "oblikovana" plastika :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jebediah, ti kr SW pm napiš, pa boš dobil ziher odgovor....pa pol seveda tud mal nam razloži, kr nihče ne ve za kaj se gre (tko kot v šoli B) )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

VSI telleri lažejo... VSI.... največ pa NRG in Aerox 100 =)

Prava brzina Ditecha... na valjčkima.... ki ima na sebi kit, ispuh in variomat.. je okrog 90 kmh.... po telleru pa okrog 120... =)

ima diagram na aprilialand.com

in kaj se tiče polinijeva kita...

oni so pa rekli da imajo nekakšni mehaničko zadevo lol.... če se mene pita mehanička zadeva je.... karburator =)

mam par ljud na icq listi ki imaju polinija gor.... bodem h poskusil vprašati da mi dajo kakšne detalje in slike....

stay tuned

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!