Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
BUREKKKK

Tomos Avtomatik A3

Recommended Posts

BUREKKKK

Živjo!

Mene sam zanima kok bi kaj cenovno stalo če bi enemu serviserju rekel da mi predela mašino na pedala, ali pa če bi kupu rabljene dela pa če se deli splačajo kupit ker nekateri pravijo da so zanič?

Hvala za vse odgovore,

L.P BUREKKKK

Share this post


Link to post
Share on other sites
JureZ

Vsaj če si iz Lj. ti uradnega serviserja lih ne priporočam - ker boš zadevo v vsakem primeru preplačal. Vpraš koga, ki se spozna na šraufanje Tomosov pa ti bo povedu, po moje pa ta pedala gor dat ne bi smel bit preveč komplicirano (in drago)...

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Samo kakšen smisel ima montirat pedala?

Kolikor vem se ravno na vse mašine ne da, mora imeti na bloku luknjo "skozi" na eni strani je zaganjač-kurbel, na drugi strani pa "zamašek", če tega zamaška ni predelava ni možna. rabiš os in pedala in to je to. To so imeli predpotopni avtomatiki in pa tisti namenjeni na nizozemsko (nekaj v zvezi kaj je moped in kaj motor, kar pa pri nas ne velja) . Pred leti (30+) je šlo ravno v obratno smer (odstranjevali pedala, ker je sranje vozit motor s pedali) .

Še to: če se misliš vozit na pedala se boš nagaral, če pa misliš da potem ne rabiš izpita se pa pošteno motiš.

lp

Franc

Share this post


Link to post
Share on other sites
JureZ

V eni drugi temi je spraševal o tem kako bi se lahko vozil z avtomatikom(ki gre 25) brez izpita, pa sm mu svetoval, da naj da gor pedala, tko da bo verjetno razlog s tem povezan...ne bom sicer nič trdil, ampak vsaj načeloma naj bi veljalo, da če so na mopedu pedala policija ne "teži" tudi če nimaš izpita, res pa da izkušenj iz prve roke nimam, ampak že če pogledaš mal mopediste po Ljubljani (razni Ciaoti in podobno) so vsi brez registracij in čelad (pa verjetno tud brez izpita) pa grejo vsi okol 40, 50, enga sm že prehitu ko je 70 vozu...

Tehnično pa res ne vem kako je s tem, čisto možno da ni tako lahko izvedljivo. Sploh pa preden bi se spuščal v kakršnekoli predelave bi se jaz osebno pozanimal o tem, če ti gre moped dejansko 25 ali si res v kakšnem prekršku če ga voziš brez izpita, glede na to da je vse po zakonu, edino po tovarniških podatkih je končna hitrost pač višja - in če si, če se da to nekak "legalizirat"...

Edited by JureZ

Share this post


Link to post
Share on other sites
trojan69

V tovarniških p'odatkih mora pisat da gre 25km/h zadevo kako blokirat in homologirat, kar bi blo pa verjetno dražje od mopeda, ki gre dejansko 25. Pedala uradno ne pomenijo čisto nič, je pa res, da policisti mopede z pedali praviloma tolerirajo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aljaz Slibar

Lep pozdrav sem nov na forumu in bi povedal naslednje doma imam avtomatika letnik 73 na pedala in bi me zanimalo kaj bi moral narediti da bi odstranil pedala in ga spremenil na kurbelj ter koliko bi to stalo.

Že vnaprej hvala za odgovore.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cartman

Razkopat na prafaktorje, zamenjat gred v menjalniku. In desni pokrov motorcka. Stane? Kolkor stanejo deli na bolhi in popoldan dela. Ce to nardis, ti za gred za pedala dam 10€.

Mi pa ni jasno kaj s tem profitiras? Ce je moped star 40 let ga je skoda predelovat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aljaz Slibar

Razkopat na prafaktorje, zamenjat gred v menjalniku. In desni pokrov motorcka. Stane? Kolkor stanejo deli na bolhi in popoldan dela. Ce to nardis, ti za gred za pedala dam 10€.

Mi pa ni jasno kaj s tem profitiras? Ce je moped star 40 let ga je skoda predelovat.

Hvala za odgovor to je mogoče res vendar ko se motor dobiu pedal ni imel več imel je že nožno bremzo in nožne upore vendar gred pa je bila še za na pedala zato bi rad zamenjal gred.

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto1k

Pozdrav! Dobil sem moped avtomatik a3 in ključavnica vilic seveda nima ključev in zdaj me zanima kako to zadevo spraviti v uporabo? Sem že poskusil in sicer to da sem odšraufal tisti majhen stranski vijak, ki naj bi ključavnico držal pri miru in jo potem nekako izbezal ven pa ne gre kot da ima še nekaj v sredi kar ključavnico drži notri in jo je mogoče spraviti ven le s ključem (mogoče se motim?) - lahko pa jo prosto vrtim naokoli. :glare:

 

P.S.: Ima kdo za ponudit čep za rezervoar na ključ za ta moped?

Share this post


Link to post
Share on other sites
smasher

Če ni tema že zamrla, rabil bi trgovino z deli za A3 kje v LJ, ker eebim dokaj majhen specifičen kos, vzmetko med zobnikom prve in 2 prestave nešel sem jo na netu za 1.2€, in potem me preide še poštnina 6€  :wallbash:   kar s emi zdi preveč, pa ne vem če bi kdo v LJ iem to?

 

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto1k

Pozdrav! Sicer vem da je lahko kar nekaj zadev krivih da motor ne vžge zato pa bi vseeno zelel vaso pomoc da skupaj poskusimo izluscit kje bi bil problem pri vziga avtomatika a3.

- bencin je

- svecka menjana / kontakt je

- zajla gasa deluje / ni strgana

- karburator sciscen dize prav tako

Zmankuje mi idej, kaj bi lahko se bilo za preverit?

Hvala vsem, ki boste znali kakorkoli pomagati!

Edited by moto1k

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto1k

Pozdrav! Sicer vem da je lahko kar nekaj zadev krivih da motor ne vžge zato pa bi vseeno zelel vaso pomoc da skupaj poskusimo izluscit kje bi bil problem pri vziga avtomatika a3.

- bencin je

- svecka menjana / kontakt je

- zajla gasa deluje / ni strgana

- karburator sciscen dize prav tako

Zmankuje mi idej, kaj bi lahko se bilo za preverit?

Hvala vsem, ki boste znali kakorkoli pomagati!

...preden grem razdirat motor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ciko86

A svecko zaliva?ce das recimo roko na vsis zraka pa zakurblas vzge?lahko da kje fals zrak vlece,tesnila,semeringi..Si probal s kakim start sprejem uzgat?

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto1k

Svecke ne zaliva vsaj mislm da ne je dokaj cista plus z brusnim papirjem sem tudi scistu kontaktn deu je enako... Ce misls vsis tam kjer je izpuh prisraufan sem poskusil in prav tako ne vzge...pri glavi sem tudi dal neko kvazi tesnilo iz papirja ker staro je bilo zanic, zategnil vse skupaj in dvomim da bi prislo tam kaj zraka notri. Start kita pa se nisem uporabljal zato nisem preprican kje bi ga vbrizgal? Motorck je 89 letnik in je bil relativno v slabem stanju ko sem ga dobil...to se je pa zgodil po tem ko mi je med voznjo lezaj razpadu in je blo ogromn tresljajev cutit povsod na motorju zato cist mozn da se je kej razrahljal in prihaja zrak vmes. A je se kje v Lj bolj v centru ksn specialist za Tomose poleg Velocentra?

Edited by moto1k

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ciko86

Vsis je misljeno na karburatorju,snames dol zracni filter,pokrijes luknjo z roko in probas zakurblat,tam tudi start spraj naspricas.Ce je mel prej olje v motorju in ne pusca navzven ti ga lahko na semeringu pod sklopko vlece v cilinder...

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto1k

Ponovno se javljam z ne se dobrimi novicami, motor se vedno ne vzge. Tesnilo na glavi je zamenjano, vsis sem tudi poskusil zadusiti kot svetovano vendar brez kakrsne koli opazne spremembe pri vzigu. Sem pa ponovno preveril ali je v vzigalni kapici opazna iskra vendar je ni, menim, da moram tukaj raziskovati naprej in da me caka se nekaj dela z elektroniko/kabli v masini (sem upal, da mi se ne bo potrebno odpirati motorja in odvijati zarjavele vijake ampak ocitno bo :/ ).

Edited by moto1k

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto1k

Tkole zgleda zadeva elektrike v magnetu v motorju. Kje je kondenzator tukej in kje bi ga lahko kupil ter koliko je kaj verjetnosti da bi bilo kaj narobe s katero tuljavo? V Velu imajo samo cel komplet el. skupaj 9-desetakov tako da me zanimajo self popravila...

Share this post


Link to post
Share on other sites
trojan69

Najprej poglej če ti vrže iskro. Odvij svečko, jo natakni nazaj na kabel, jo prisloni na glavo/cilinder motorja in obrni zaganjač. Boš videl, če iskra preskakuje med jezičkom in elektrodo (valjček pod jezićkom).

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto1k

Ne bo šlo tako kot si rekel. Električen del sem že razdrobil. V prejšnjem postu mi ni šlo dodat slike da bi že lahko vedel to.

post-47049-0-81316800-1416598347_thumb.jpg

Edited by moto1k

Share this post


Link to post
Share on other sites
moto1k

Sedaj me zanima se ali bo vzig in ugasanje motorja delovalo ce ostalo razen prekinjalnika odstranim in se to kje je kondenzator na zgornji sliki (tisti valjasti del)?

Edited by moto1k

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ciko86

Kondenzator je tisti valja ja z matico zgoraj..Kaj bi ti odstranil?mislis zamenjal?Ce zelis se prijavi na na moped forum (nevem ce lahko tle objavim) dobis cela navitja za 10 15 eur in js mam celo enga bi mogu pogledat ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • smasher
      Ma verjetno industrija že razvija boljše akumulatorje, samo je treba izkoristit obstoječe miljonske tovarne.  Kar se tiče prej omenjenega polnjenja kolesa in motorji niso tak problem kot večja vozila in včasih se mi zdi da ljudje ne razumeji da ni tako enostavno samo uštekat elektručni avto doma, da pi eu direktivah je oocija 16A ali 25A pi fazi če se prav spomnem in brez trofaznega štroma v hiši je polnjenje avta bolj bogo. 
    • krucymucy
      Aha se ena, meni najljubsa. Zavirat ne rabis z elektricnim mopedom. Zaviranje sovrazim, zato tudi vozim tako, pocasi, da zaviram samo ce je res potrebno. Pred kaficem.
    • krucymucy
      Razlozi malo kako si predstavljas to. Kaj bo napredovalo? elektromotorji so razviti do popolnosti, izkoristki zelo visoki, Zero ne rabi niti aktivnega hlajenja, energica sicer ima oljno hlajenje, ampak bolj kot preventiva. Kar se samega elektromotorja tice je ze tako dalec naprej od motorja z notranjim izgorevanjem da niti smesno ni vec. Elektromotorji niso nekaj novega, od vceraj. Kar se same elektronike tice, doziranja "plina" deluje veliko bolj natancno in predvsem enakomerno. Baterije si mislil verjetno. Tukaj v naslednjih letih ne bo kaj novega, dela se na Al-ion, ampak do serijske proizvodnje, da bo dejansko uporabno in da bodo sposobne prenasat visoke tokove praznjenja in polnjenja je se dalec. Se kar nekaj casa bo litij kar ostal. Kaksna druga alternativa? warp? pogon na mlade device? ne bo je.
    • krucymucy
      Energica ima CCS combo prikljucek. DC polnjenje s 24kW. Baterija je 13,4kWh. Tole je v pol ure polno in gres dalje. Na obicen type2 AC polnjenje traja pa kako uro.  
    • Kričač
      Vidim, da nekateri uživate še na polno na jadranki …. bo treba mal skočit dol v kolikor bo še vreme zdržalo, čeprav menim, da ni slabega vremena za motorista, je samo slabo oblečen motorist.  Hehehe, izjave  nekaterih so pa na nivoji vrtca.
  • Similar Content

    • Kristjan R
      By Kristjan R
      Zanima me če bi motorju škodlo motorju če bi dal iz auspuha vn tisti dušilec na koncu...ali bi motor sačel metati ven preveč olja...
      Lp kristjan
    • Kristjan R
      By Kristjan R
      Lep pozdrav! Danes sem v tek spravil automatica letnik 85, tezava pa je v tem da ima moped pre visok minimum sam pa nisem tocno siguren kako ga znizati ker nisem ravno najvecji poznavatelj tomosov. Vesel bi bil vsakega nasveta!
      LP Kristjan
    • jure22
      By jure22
    • jure22
      By jure22
    • jure22
      By jure22
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!