Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Sem danes v Velu ze dobil kondenzator samo se zamenjam in stestiram. Luci nimam namena uporabljat (bom poskusil z led) zato imam namen, ce bo vzig on/off normalno deloval, odstranit tisti desni del (na sliki), ki naj bi vsaj mislim da skrbel samo za delovanje luci.

Popravljeno . Popravil moto1k
Objavljeno

aha ja moglo bi delovat ce odstranis samo navitje za luci...

Objavljeno

Mam en veliko tezavo in sicer z tomos avtomatikom a3 . tzava je da noce in noce vzgati probal sem zamenjati svecko scistil karburator/uplinjac in noce. Nevem kaj naj se probam vem pa ,da ko odprem bencin ta zalije glavo in svecko .

Lp

Tomosj4f

Objavljeno

Potem je še vedno nekaj narobe z vplinjačem.

lp

Objavljeno (popravljeno)

...se vedno brez dobrih novic glede vziga motorja. Opazil sem da je gred razrahljana zato bom se prej zamenjal semeringe zdaj pa me zanima kako razdreti srednji del da lahko gred poberem ven. Vse zunanje vijake sem odsraufal tudi lahko dostopne na nasprotni strani vziga razen dveh ki sta pa pod srednjim zobnikoma. Prilagam se sliko za lazjo pomoc.

post-47049-0-25587800-1416824199_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil moto1k
Objavljeno

Sklopko dol,pa zobnik 1 2 dol,vbistvu,se kar je tle na sliki das ven,na drugi strani zobnik odsraufas,pol mas pa en par vijakov in jo normalno odpres..

Objavljeno

Ena tezava, sklopke ne gre odstraniti z potegom. Je se kje morda pritrjena oz. ali potrebujem posebno orodje za odstranitev? Sem poskusil s kladivom, ce je kje strjeno od starosti masine vendar brez uspeha. Kot sem gledal na YT posnetek odpiranja motorja je oseba sklopko brez problema snela ta del iz gredi zato se zdaj cudim moji situaciji. Se slika.

post-47049-0-80411900-1416908501_thumb.jpg

Objavljeno

Prvo probaj dobit stran samo tazgornji del (to ki se vrti v salci) s kakim izvijacem lepo pocasi da kaj ne polomis ,in pol s kakim pajserjem(nevem se drugace izrazit :blush: ) dvignit salco ven..tomosa3crankshaftandclut.gif

Objavljeno

Pa sem ga dobil dol s pomocjo t.i. apcigerja, sledi menjava lezajev/tesnil in potem sestava. Sporocim kako bo glede vziga.

Objavljeno (popravljeno)

Vzig mislim, da bo ob menjavi vzigalne tuljave deloval, motor ze da znak kompresije, ko rocno vrtim sklopko. :)

Popravljeno . Popravil moto1k
Objavljeno

Vzig mislim, da bo ob menjavi vzigalne tuljave deloval, motor ze da znak kompresije, ko rocno vrtim sklopko. :)

Zelo redko je vzrok v okvari vžigalne tuljave. Najpogostejši problem pri teh mopedih so iztrošene platine ali pa napačna nastavitev le teh. Vžigalno tuljavo je možno preveriti s pomočjo multimetra. Pred montažo stranskega pokrova preveri stanje vzmeti(zgleda kot žička) na prestavni gredi. Če je vzmet počena bodo težave z menjalnikom...

Objavljeno (popravljeno)

Mislm, da sm biu eden izmed teh ali pa ce se motim je bil kondenzator. V glavnem sedaj deluje le se magnete na sklopki zamenjam in stestiram. Verjamem v pozitiven rezultat z zero novimi stroski. :)

Popravljeno . Popravil moto1k
Objavljeno

Mislm, da sm biu eden izmed teh ali pa ce se motim je bil kondenzator. V glavnem sedaj deluje le se magnete na sklopki zamenjam in stestiram. Verjamem v pozitiven rezultat z zero novimi stroski. :)

 

Sklopka nima magnetov, to so lamele, ki so dejansko uteži na katere deluje centrifugalna sila. S pomočjo te sile in trenja med lamelami na obodu, se prenaša vrtilni moment na ohišje sklopke in prek zobnikov na menjalnik. Če je na lamelah dovolj "mesa" drsnega materiala, ni potrebe po menjavi. Za menjalnik obvezno uporabi ATF dexron 3 olje. Za določanje količine olja v menjalniku, je na stranskem pokrovu "nivojski" vijak. Ko olje priteče skozi omenjeno odprtino ga je dovolj. Seveda more biti motor na ravnem.

Objavljeno

A super, da si me popravil, torej lamele sem morau se zamenjat, ker sem bil malo pregrob pri snemanju le teh iz gredi. Olje ze imam priporocenega (pozabil kateri), verjamem, da pri vlivanju ne bom imel tezav. Ker pa imam trenutno poleg servisiranja motorcka se nekaj drugega dela se javljam bolj poredko, brez panike. :)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

LPP (delavnice) v Šiški.

lp

hvala, preveril in bo res tako :-)

Objavljeno

A pa imajo še tako "socialističen" delavni čas? Sem moral vstati uro prej da sem pred službo nesel cilinder (takrat je bilo od 6-14h) . So pa delali kvalitetno  :OK:  .

lp

Objavljeno

A, kdo ve kaj bi morau naštelat pr A3, motor bil brez dobrega karburatorja, in sedaj dela in gre, samo po 100m gasa na polno, useka iz auspuha in crkne. Kaj naj popravljam mešanico zrak/gorivo ali morda premaknit malce vžig? (ker tudi moči se mi zdi da nima taprave)

Objavljeno

Najprej svečko zamenjaj (najlažje in najcenejše) , daj kakšno "hladnejšo" (ki hitreje odvaja toploto, kakšen NGK b8hs / bosna F100) , če ne bo pomagalo pa kakšne bolj konkretne "posege" (predvžig, diza... ) .

lp

Objavljeno

kaj bi spadalo pod generalko? menjal sem ležaje na glavni gredi, vsa tesnila, , fedrček v menjalniku, olje v menjalniku. Edino cilindra se mi ni dalo brusit ker potem je dobro še bat menjat intd, bom menjal svečko če ne bo pomagalo.... pol ne vem..

Objavljeno (popravljeno)

če je bat in cilinder OK, pol se nimaš kaj sekirat, preka neta je težko razglabljat, ker simptomov ne vidim in slišim, svečka je najmanjši strošek in je najbolj pomembna, da mašina lepo dela, če je vse bp :grim

 

če motor normalno vžge in crkne naenkrat pri peljanju, ko se poveča temperatura, je pr 2t motorjih problem glih tisto, kar ti nisi naredil :grim , ko se ohladi, potem zopet dela, ko se segreje zopet ista pesem :smoke:

Popravljeno . Popravil builder
Objavljeno

kaj bi spadalo pod generalko? menjal sem ležaje na glavni gredi, vsa tesnila, , fedrček v menjalniku, olje v menjalniku. Edino cilindra se mi ni dalo brusit ker potem je dobro še bat menjat intd, bom menjal svečko če ne bo pomagalo.... pol ne vem..

 

Če se motor po 100m ne segreje do te mere, da bi se težko, ali pa se sploh ne bi vrtel, je najverjetneje problem v prekinitvi vžiga od tega tudi pok iz izpuha. Preveri nastavitev platin cca. 0,4-0,5 mm razmaka potrebujejo cca. 1mm pred vžigom (zgornjo lego bata). Če so zelo zažgane so lahko obrabljene, vzrok za prehitro obrabo kontaktov zaradi prekomernega iskrenja in slabo iskro je tudi okvarjen kondenzator. Če je v okvari vžigalna tuljava pa lahko ugotoviš z merjenjem upornosti primarna stran tuljave (kjer tok pride noter)(žica/masa) od 0,X ohm-1ohm (nekje v tem območju), sekundarna stran verjetno par Kilo ohmov. Točnih številk ne vem bi pa lahko pomeril. .)  Seveda pa tudi svečka. Originalna toplotna vrednost je mislim, da 75.

Objavljeno

Ok, to rabim približno kakšne so nastavtive ki zdej štelam na uč pa s kladivom :D 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!