moto1k Objavljeno November 22, 2014 Opozori Objavljeno November 22, 2014 (popravljeno) Sem danes v Velu ze dobil kondenzator samo se zamenjam in stestiram. Luci nimam namena uporabljat (bom poskusil z led) zato imam namen, ce bo vzig on/off normalno deloval, odstranit tisti desni del (na sliki), ki naj bi vsaj mislim da skrbel samo za delovanje luci. Popravljeno November 22, 2014. Popravil moto1k
Ciko86 Objavljeno November 22, 2014 Opozori Objavljeno November 22, 2014 aha ja moglo bi delovat ce odstranis samo navitje za luci...
Tomosj4f Objavljeno November 23, 2014 Opozori Objavljeno November 23, 2014 Mam en veliko tezavo in sicer z tomos avtomatikom a3 . tzava je da noce in noce vzgati probal sem zamenjati svecko scistil karburator/uplinjac in noce. Nevem kaj naj se probam vem pa ,da ko odprem bencin ta zalije glavo in svecko . Lp Tomosj4f
franc Objavljeno November 24, 2014 Opozori Objavljeno November 24, 2014 Potem je še vedno nekaj narobe z vplinjačem. lp
moto1k Objavljeno November 24, 2014 Opozori Objavljeno November 24, 2014 (popravljeno) ...se vedno brez dobrih novic glede vziga motorja. Opazil sem da je gred razrahljana zato bom se prej zamenjal semeringe zdaj pa me zanima kako razdreti srednji del da lahko gred poberem ven. Vse zunanje vijake sem odsraufal tudi lahko dostopne na nasprotni strani vziga razen dveh ki sta pa pod srednjim zobnikoma. Prilagam se sliko za lazjo pomoc. Popravljeno November 24, 2014. Popravil moto1k
Ciko86 Objavljeno November 24, 2014 Opozori Objavljeno November 24, 2014 Sklopko dol,pa zobnik 1 2 dol,vbistvu,se kar je tle na sliki das ven,na drugi strani zobnik odsraufas,pol mas pa en par vijakov in jo normalno odpres..
moto1k Objavljeno November 25, 2014 Opozori Objavljeno November 25, 2014 Ena tezava, sklopke ne gre odstraniti z potegom. Je se kje morda pritrjena oz. ali potrebujem posebno orodje za odstranitev? Sem poskusil s kladivom, ce je kje strjeno od starosti masine vendar brez uspeha. Kot sem gledal na YT posnetek odpiranja motorja je oseba sklopko brez problema snela ta del iz gredi zato se zdaj cudim moji situaciji. Se slika.
Ciko86 Objavljeno November 25, 2014 Opozori Objavljeno November 25, 2014 Prvo probaj dobit stran samo tazgornji del (to ki se vrti v salci) s kakim izvijacem lepo pocasi da kaj ne polomis ,in pol s kakim pajserjem(nevem se drugace izrazit ) dvignit salco ven..
moto1k Objavljeno November 28, 2014 Opozori Objavljeno November 28, 2014 Pa sem ga dobil dol s pomocjo t.i. apcigerja, sledi menjava lezajev/tesnil in potem sestava. Sporocim kako bo glede vziga.
moto1k Objavljeno December 4, 2014 Opozori Objavljeno December 4, 2014 (popravljeno) Vzig mislim, da bo ob menjavi vzigalne tuljave deloval, motor ze da znak kompresije, ko rocno vrtim sklopko. Popravljeno December 4, 2014. Popravil moto1k
Fabo Objavljeno December 8, 2014 Opozori Objavljeno December 8, 2014 Vzig mislim, da bo ob menjavi vzigalne tuljave deloval, motor ze da znak kompresije, ko rocno vrtim sklopko. Zelo redko je vzrok v okvari vžigalne tuljave. Najpogostejši problem pri teh mopedih so iztrošene platine ali pa napačna nastavitev le teh. Vžigalno tuljavo je možno preveriti s pomočjo multimetra. Pred montažo stranskega pokrova preveri stanje vzmeti(zgleda kot žička) na prestavni gredi. Če je vzmet počena bodo težave z menjalnikom...
moto1k Objavljeno December 9, 2014 Opozori Objavljeno December 9, 2014 (popravljeno) Mislm, da sm biu eden izmed teh ali pa ce se motim je bil kondenzator. V glavnem sedaj deluje le se magnete na sklopki zamenjam in stestiram. Verjamem v pozitiven rezultat z zero novimi stroski. Popravljeno December 9, 2014. Popravil moto1k
Fabo Objavljeno December 9, 2014 Opozori Objavljeno December 9, 2014 Mislm, da sm biu eden izmed teh ali pa ce se motim je bil kondenzator. V glavnem sedaj deluje le se magnete na sklopki zamenjam in stestiram. Verjamem v pozitiven rezultat z zero novimi stroski. Sklopka nima magnetov, to so lamele, ki so dejansko uteži na katere deluje centrifugalna sila. S pomočjo te sile in trenja med lamelami na obodu, se prenaša vrtilni moment na ohišje sklopke in prek zobnikov na menjalnik. Če je na lamelah dovolj "mesa" drsnega materiala, ni potrebe po menjavi. Za menjalnik obvezno uporabi ATF dexron 3 olje. Za določanje količine olja v menjalniku, je na stranskem pokrovu "nivojski" vijak. Ko olje priteče skozi omenjeno odprtino ga je dovolj. Seveda more biti motor na ravnem.
moto1k Objavljeno December 10, 2014 Opozori Objavljeno December 10, 2014 A super, da si me popravil, torej lamele sem morau se zamenjat, ker sem bil malo pregrob pri snemanju le teh iz gredi. Olje ze imam priporocenega (pozabil kateri), verjamem, da pri vlivanju ne bom imel tezav. Ker pa imam trenutno poleg servisiranja motorcka se nekaj drugega dela se javljam bolj poredko, brez panike.
cb1300 Objavljeno Januar 21, 2015 Opozori Objavljeno Januar 21, 2015 poznate koga v okolici lj ki brusi cilindre?
cb1300 Objavljeno Januar 21, 2015 Opozori Objavljeno Januar 21, 2015 LPP (delavnice) v Šiški. lp hvala, preveril in bo res tako :-)
franc Objavljeno Januar 21, 2015 Opozori Objavljeno Januar 21, 2015 A pa imajo še tako "socialističen" delavni čas? Sem moral vstati uro prej da sem pred službo nesel cilinder (takrat je bilo od 6-14h) . So pa delali kvalitetno . lp
smasher Objavljeno Januar 21, 2015 Opozori Objavljeno Januar 21, 2015 A, kdo ve kaj bi morau naštelat pr A3, motor bil brez dobrega karburatorja, in sedaj dela in gre, samo po 100m gasa na polno, useka iz auspuha in crkne. Kaj naj popravljam mešanico zrak/gorivo ali morda premaknit malce vžig? (ker tudi moči se mi zdi da nima taprave)
franc Objavljeno Januar 22, 2015 Opozori Objavljeno Januar 22, 2015 Najprej svečko zamenjaj (najlažje in najcenejše) , daj kakšno "hladnejšo" (ki hitreje odvaja toploto, kakšen NGK b8hs / bosna F100) , če ne bo pomagalo pa kakšne bolj konkretne "posege" (predvžig, diza... ) . lp
builder Objavljeno Januar 22, 2015 Opozori Objavljeno Januar 22, 2015 tole mi diši na generalko :grim
smasher Objavljeno Januar 22, 2015 Opozori Objavljeno Januar 22, 2015 kaj bi spadalo pod generalko? menjal sem ležaje na glavni gredi, vsa tesnila, , fedrček v menjalniku, olje v menjalniku. Edino cilindra se mi ni dalo brusit ker potem je dobro še bat menjat intd, bom menjal svečko če ne bo pomagalo.... pol ne vem..
builder Objavljeno Januar 22, 2015 Opozori Objavljeno Januar 22, 2015 (popravljeno) če je bat in cilinder OK, pol se nimaš kaj sekirat, preka neta je težko razglabljat, ker simptomov ne vidim in slišim, svečka je najmanjši strošek in je najbolj pomembna, da mašina lepo dela, če je vse bp :grim če motor normalno vžge in crkne naenkrat pri peljanju, ko se poveča temperatura, je pr 2t motorjih problem glih tisto, kar ti nisi naredil :grim , ko se ohladi, potem zopet dela, ko se segreje zopet ista pesem Popravljeno Januar 22, 2015. Popravil builder
Fabo Objavljeno Januar 24, 2015 Opozori Objavljeno Januar 24, 2015 kaj bi spadalo pod generalko? menjal sem ležaje na glavni gredi, vsa tesnila, , fedrček v menjalniku, olje v menjalniku. Edino cilindra se mi ni dalo brusit ker potem je dobro še bat menjat intd, bom menjal svečko če ne bo pomagalo.... pol ne vem.. Če se motor po 100m ne segreje do te mere, da bi se težko, ali pa se sploh ne bi vrtel, je najverjetneje problem v prekinitvi vžiga od tega tudi pok iz izpuha. Preveri nastavitev platin cca. 0,4-0,5 mm razmaka potrebujejo cca. 1mm pred vžigom (zgornjo lego bata). Če so zelo zažgane so lahko obrabljene, vzrok za prehitro obrabo kontaktov zaradi prekomernega iskrenja in slabo iskro je tudi okvarjen kondenzator. Če je v okvari vžigalna tuljava pa lahko ugotoviš z merjenjem upornosti primarna stran tuljave (kjer tok pride noter)(žica/masa) od 0,X ohm-1ohm (nekje v tem območju), sekundarna stran verjetno par Kilo ohmov. Točnih številk ne vem bi pa lahko pomeril. .) Seveda pa tudi svečka. Originalna toplotna vrednost je mislim, da 75. bajkr88 1
smasher Objavljeno Januar 24, 2015 Opozori Objavljeno Januar 24, 2015 Ok, to rabim približno kakšne so nastavtive ki zdej štelam na uč pa s kladivom
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se