Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni,

nameravam si predelati moj moped Rieju MRT, a žal se ne spoznam na mopede in tudi nimam nobenega znanca, ki se, da bi mi lahko zadeve razložil. Zato se opravičujem za dolg post z dosti vprašanji in upam, da boste razumeli.  Za setup mi je važno to, da bi imel moped čim več moči-za končno hitrost mi je bolj ali manj vseeno. Kot mejo za setup imam 600€. Prav tako bi rad, da bi ta setup deloval in ne crkoval (da bi bilo potrebnega čim manj vzdrževanja). Vljudno vas prosim, da mi razložite te stvari:

 

-ali je nakup druge gredi nujno potreben pri 70cc kitu? če ja, katero gred pa moram izbrati?

 

-kako je to z kurblom? ali ga je potrebno menjati? kaj se zgodi, če ga ne? in kako vem, kaj izbrati?

 

-sklopka: kaj točno so te majhne federce in obročki, ki se prodajajo? kakšno funkcijo ima to točno?

 

Ali bi ti deli bili dobra izbira?

- http://www.gearparts24.de/zylinderkit-athena-70cc-racing:a6006.html (cilinder kit)

- http://www.gearparts24.de/auspuffanlage-scr-corse-70cc-racing-line:a6926.html (izpuh)

- http://www.gearparts24.de/vergaser-dellorto-phbg-racing:a133.html (fergazer)

- katera gred?

- kaj za sklopko?

- ali je potreben drug kurbl?

 

Najlepša hvala

 

Objavljeno

Če hočeš čim večji navor potem vzemi 80ccm... Za vsakodnevno uporabo je šport varijanta (gus)... Pri high end ali mid race moreš menjati gred kar pri športni ne rabiš... Jaz ti priporočam tp due plus cilinder, tp tpr race gred, izpuh kakšen gianelli sport, ferg 21mm... Glede sklopke pa menjaj lamele in trde fedre...

http://trgovina.cilinder.si/product_info.php?cPath=222_411_225&products_id=5909&osCsid=ir6ro6ibvthnnoecio20ndj7ocfbi5ih

Na mašini vzami dol desni dekl in ti bo jasno zakaj se to uporablja...

Zakaj pa bi kurbel mogo menjat??

Potem daj spredaj 11, 12 zobnik za moč če pa daš 14, 15 pa maš končno

Jaz mam na mojem gor: 

-tp 80cc kit (sport varijanta)

-rms športno gred

-leovince v6

-ferg 17,5 mm

-spredaj 14z zobnik

Objavljeno (popravljeno)

Najlepša Hvala!

Za kurbl sem mislo, da se ga more menjati pri večji kubaturi. Ne vem zakaj, ampak na youtube imajo skoraj vsi drugi kurbl gor. Na koliko časa pa moram menjati obročke na tp due plus batu?

 

Torej:

http://trgovina.cilinder.si/product_info.php?products_id=394&osCsid=ir6ro6ibvthnnoecio20ndj7ocfbi5ih (gred)

http://www.gearparts24.de/zylinderkit-top-performances-due-plus-80cc:a5019.html (cilinder)

http://www.gearparts24.de/vergaser-dellorto-phbg-racing:a133.html (fergazer)

http://trgovina.cilinder.si/product_info.php?products_id=5909&osCsid=ir6ro6ibvthnnoecio20ndj7ocfbi5ih (lamele)

http://www.gearparts24.de/auspuffanlage-scr-corse-70cc-racing-line:a6926.html (izpuh - gianelli nisem našel)

?diza?

http://www.gearparts24.de/ansaugstutzen-membranblock-kit-conti-crx:a4043.html (za fergazer)

sem še kaj pozabil?

 

lep pozdrav

 

EDIT: Aja, kaj zračni filter pa pustim original?

Popravljeno . Popravil džabuka
Objavljeno

priporočam ti da si kupiš set diz in probavaš... filtra pa ne kupuj športnega raje naredi na airbox... Jaz mam na mojem tp cilindru naretih že 15kkm pa še vedno dela... Jaz bi na tvojem mestu kupil nekaj rabljenih delov (ferg, nastavek za ferg, izpuh) ker prideš veliko ceneje skozi...

Če pa še ti ostane kaj denarja pa še kupi športno navitje, potem pa bo bomba!!

http://trgovina.cilinder.si/product_info.php?cPath=222_411_228&products_id=409&osCsid=m36q867vklprurtqnj51kmqk4rf1iu72

Objavljeno

Novo je brez veze ker je metanje denarja skozi okno... :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!