Skoči na vsebino

DUCATI brez zastopnika v Sloveniji???


Priporočene objave

Objavljeno

Da bo v Slovenijo kdaj salon po Ducatijevih standardih močno dvomim.

Se jih premalo proda.

Tudi če bi se prodaja za 100 % povečala, ne bi prenesla stroškov takega salona.

Morebiti kdaj čez deset let.

Objavljeno
Da bo v Slovenijo kdaj salon po Ducatijevih standardih močno dvomim.

Se jih premalo proda.

Tudi če bi se prodaja za 100 % povečala, ne bi prenesla stroškov takega salona.

Morebiti kdaj čez deset let.

Salon je že ...

Objavljeno
Da bo v Slovenijo kdaj salon po Ducatijevih standardih močno dvomim.

Se jih premalo proda.

Tudi če bi se prodaja za 100 % povečala, ne bi prenesla stroškov takega salona.

Morebiti kdaj čez deset let.

Salon je že ...

Ampak rentabilne prodaje NI :wink: :twisted:

Objavljeno
Da bo v Slovenijo kdaj salon po Ducatijevih standardih močno dvomim.

Se jih premalo proda.

Tudi če bi se prodaja za 100 % povečala, ne bi prenesla stroškov takega salona.

Morebiti kdaj čez deset let.

Salon je že ...

Enkrat praviš da je, drugič pa da ne dela.

Salon je takrat ko dela in še to ni dovolj, mora uspešno delat, drugače so stvari obsojene na kratek vek.

Torej salona zaenkrat ni.

8)

Upajmo da bo. :D

Objavljeno
Da bo v Slovenijo kdaj salon po Ducatijevih standardih močno dvomim.

Se jih premalo proda.

Tudi če bi se prodaja za 100 % povečala, ne bi prenesla stroškov takega salona.

Morebiti kdaj čez deset let.

Salon je že ...

Enkrat praviš da je, drugič pa da ne dela.

Salon je takrat ko dela in še to ni dovolj, mora uspešno delat, drugače so stvari obsojene na kratek vek.

Torej salona zaenkrat ni.

8)

Upajmo da bo. :D

Tocno tako...

Ducatisti samo v podporo, volja vedno umre zadnja :wink: :D

Objavljeno
Da bo v Slovenijo kdaj salon po Ducatijevih standardih močno dvomim.

Se jih premalo proda.

Tudi če bi se prodaja za 100 % povečala, ne bi prenesla stroškov takega salona.

Morebiti kdaj čez deset let.

Salon je že ...

Enkrat praviš da je, drugič pa da ne dela.

Salon je takrat ko dela in še to ni dovolj, mora uspešno delat, drugače so stvari obsojene na kratek vek.

Torej salona zaenkrat ni.

8)

Upajmo da bo. :D

Salon je že, pa tudi prodaja bi že bila, če bi se dalo z Zornikom dogovorit za normalne dobavne roke in podporo pri prodaji ... ker pa njega boli organ za Ducati, je zadeva pač obstala ... Slovenski trg lahko prebavi cca. 50 motorjev letno ali pa še bistveno več, od kar je v prodaji monster 620, ki bi si ga vsak kupil .... kar je popolnoma dovolj za vzdrževanje takšnega salona.

Objavljeno

vsekakor bi bilo dobro, da se stvar uredi ... pričakujem pa da bo boljše kot je bilo ...

Objavljeno

Slovenski trg lahko prebavi cca. 50 motorjev letno ali pa še bistveno več, od kar je v prodaji monster 620, ki bi si ga vsak kupil .... kar je popolnoma dovolj za vzdrževanje takšnega salona.

Ta motoristični trg je kar krut.

Če imajo podobne marže kot avtomobili pomeni kot en salon z avtomobili z letno prodajo 15 - 20 avtomobilov za isti finančni efekt.

Kar se mi zdi kar malo. Predpostavimo da ti od prodanega avtomobila ostane čistega 2000 EU.

To je pri 20 avtomobilih za 20 plač po 1000 EU ker moraš približno 1/2 državi dat.

To pomeni 1,6 zaposlenega celo leto ali z manjšo plačo recimo dva.

Kje pa so še vsi ostali stroški (razsvetljava, kurjava telefoni,..) ni da bi govoril.

Ne za živet ne za umret.

8)

Objavljeno

da vam popestrim debato......saloni ne zivijo od prodaje vozil,temvec od servisev & uslug,ki se dogajajo po prodaji.

Objavljeno
da vam popestrim debato......saloni ne zivijo od prodaje vozil,temvec od servisev & uslug,ki se dogajajo po prodaji.

Prav gotovo, ker drugače ne gre.

Kako Habat na Šmartinki stvar spelje, mi ni jasno.

Ampak proda nedvomno mnogo več. Pa še staro za novo, pa še en kup skuterjev, hlač, jakn, škornjev in torb in potem za silo gre.

8)

Objavljeno

Ta motoristični trg  je kar krut. Če imajo podobne marže kot avtomobili pomeni kot en salon z avtomobili z letno prodajo 15 - 20 avtomobilov za isti finančni efekt.

Po pogovorih z našimi prodajalci motociklov so marže cca. 5 odstotne, če je kaj več, je to že luksuz...

Seveda govorim o prodajalcih, ne o "zastopnikih/uvoznikih".

Objavljeno

Ta motoristični trg  je kar krut. Če imajo podobne marže kot avtomobili pomeni kot en salon z avtomobili z letno prodajo 15 - 20 avtomobilov za isti finančni efekt.

Po pogovorih z našimi prodajalci motociklov so marže cca. 5 odstotne, če je kaj več, je to že luksuz...

Seveda govorim o prodajalcih, ne o "zastopnikih/uvoznikih".

Na malem trgu kot je pri nas so te stvari mal prepletene.

Pravzaprav generalni zastopnik je najbrž vedno samo eden.

Ampak nekateri vse dejavnosti k trgovcu porivajo, drugi bolj uspešni so pa tudi drugače prisotni (sejmi, promocija, poiskusne vožnje, testi, itd).

In na trgu kakršen je naš, je kruha malo za ene in druge.

Objavljeno
da vam popestrim debato......saloni ne zivijo od prodaje vozil,temvec od servisev & uslug,ki se dogajajo po prodaji.

Sorči Ice, po svetu je to normalno, V SLo pa ne čisto, zato Slo moto horda še vedno kupuje fliglce, nalepke, kromčke in vse, za kar vzdihujemo, več ali manj zunaj.

Ceco

Objavljeno

Jah, v bistvu bi bilo utopično-idealno en orjaški hangar v BTC ali kje vzeti, notri stlačit vse zastopnike/znamke, in potem prodajat kot vroče žemljice :)

Mislim, okej - če ima BMW svoj salon, naj ga ima. Ampak tamale firmice, kot so HMC, TC, Elisa, ASdomžale in še kdo, ki si "ne morejo privoščiti" salonov... hmm... saj kruha potem ne bi bilo bistveno manj...

Objavljeno
od kar je v prodaji monster 620, ki bi si ga vsak kupil ....

...njami, njami..

Objavljeno
od kar je v prodaji monster 620, ki bi si ga vsak kupil ....

Not really.

Objavljeno

Ducatisti samo v podporo, volja vedno umre zadnja :wink:  :D

Lepo povedano, vendar bom jaz tako kot vse skupaj kaže, letos Ducatija moral uvozit sam, kaj to pomeni mislim da vemo vsi, ki smo kadarkoli o tem samo razmišljali. Malo sem pa jezen, ker celo ROMUNIJA svojega zastopnika ima, mi pa ne, kdo je kriv ne vem in me dejansko niti ne zanima :(

Novemu zastopniku, kdorkoli že to bo, pa želim uspešno poslovanje :)

Objavljeno

samo v vednost, trgovec več zasluži če proda dva skuterja za 400 k sit kot en motor za 2 mio sit :shock: :?

zato je tudi toliko več skuter trgovin kot pa pravih motorističnih. baje so marže mizerne za motorje.

no ducati more v SLO res "varčno" delat ker verjetno nima velikih provizij, dosti ljudi pa jih tudi ne kupi, tudi monsterjev je premalo prodanih da bi bil res neki efekt (v denarnici). da ne govorimo koliko od VAS ducatistov ima originalni kombinezon, čelado in ostalo opremo od česar se dobro živi (NO JAVITE SE JUNAKI - PODPIRAJTE FIRMO :twisted: ). harley na dodatni opremi zasluži dosti več kot z motorji (NAJ ŽIVI KIČ :twisted: ).

Objavljeno

Ducatisti samo v podporo, volja vedno umre zadnja :wink:  :D

Lepo povedano, vendar bom jaz tako kot vse skupaj kaže, letos Ducatija moral uvozit sam,

Kaj boš pa z garancijo? A bos na servis fural v italijo? Celovec?

Objavljeno
[Kaj boš pa z garancijo? A bos na servis fural v italijo? Celovec?

Glede na to da sem iz Maribora (kjer servisa več ni) in bi mi bilo do Bleda dalje kot do Avstrije, kjer je Ducati servis že malo preko meje, bi v vsakem primeru motor servisiral v tujini :)

Objavljeno
[Kaj boš pa z garancijo? A bos na servis fural v italijo? Celovec?

Glede na to da sem iz Maribora (kjer servisa več ni) in bi mi bilo do Bleda dalje kot do Avstrije, kjer je Ducati servis že malo preko meje, bi v vsakem primeru motor servisiral v tujini :)

pa ni to dražje kot pri nas, glede na to da v MB dosti avstrijcev hodi na servis?

Objavljeno
......kjer je Ducati servis že malo preko meje....

kje pa je to "malo preko meje"?

Objavljeno
......kjer je Ducati servis že malo preko meje....

kje pa je to "malo preko meje"?

Če od severa dol meriš hehe

Objavljeno

Nekaj prevejenih neuradnih informacij:

BREZ PANIKE ... Vse motorje iz Ducati-jevega prodajnega programa je še vedno mogoče dobiti pri nas. Rok dobave je 1-2 tedna za običajne modele pa do 3 tedne za "posebne" modele.

Motorji so uvoženi iz avstrije od avstrijskega distributerja, ki je sedaj zadolžen za našo regijo, zaloga ni problem, cene pa bodo podobne kot do sedaj in nižje kot avstrijske.

Poobaščen servis je pravtako že v Sloveniji in tudi Zornik bo moral še kar nekaj časa zagotavljati rezervne dele in servis za motorje, ki jih je prodal, tistega servisa v MB pa še dobro, da ni več, ker je kar nekaj motorjev "zašuštral".

Imen in kontaktov še ne bom objavljal javno, ker še ni pravi čas, lahko pa mi pošljete PM za podatke, kje in kako naročiti motor.

Objavljeno

kje pa je to "malo preko meje"?

V Lipnici, 20km preko meje je MCW (bolj znan kot moto klinika), ki je po novem prodajalec in verjetno tudi serviser motorjev Ducati.

Kot zanimivost 999, ki ga je ob mojem obisku (enkrat v novembru) imel v salonu je bil prodan v SLO :) Decembra je tam že stal nov z napisom prodan (toliko o slabi prodaji Duke), ne izključujem marketinških potez prodajalca :twisted:

Ima tudi zelo dobre export cene vsaj meni se tako zdi za Duco ST4s bi pri njemu dal nekaj manj kot 10k eurov, kar potem pri nas z davkom in vsemi ostalimi heci nanese toliko kot je pri nas stala lani, and we r happy :) Nekaj je pa tudi res cen za druge modele pri njih ne poznam.

Glede cene servisa pa ne vem, po moje bi me glede na pot in ostalo (MWSt) stal glih tak kot pri nas (ugibam seveda, saj ga na servis še nisem peljal, razlog zaenkrat ga še nimam :))

Ampak verjami, če bi pri nas bil prodajalec z urejenim statusom ga v tujini ne bi kupil, raje dam nekaj več da se ne ukvarjam z birokrati/cijo.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!