RAN Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 Da bo v Slovenijo kdaj salon po Ducatijevih standardih močno dvomim. Se jih premalo proda. Tudi če bi se prodaja za 100 % povečala, ne bi prenesla stroškov takega salona. Morebiti kdaj čez deset let.
hotschko Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 Da bo v Slovenijo kdaj salon po Ducatijevih standardih močno dvomim. Se jih premalo proda. Tudi če bi se prodaja za 100 % povečala, ne bi prenesla stroškov takega salona. Morebiti kdaj čez deset let. Salon je že ...
Max Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 Da bo v Slovenijo kdaj salon po Ducatijevih standardih močno dvomim. Se jih premalo proda. Tudi če bi se prodaja za 100 % povečala, ne bi prenesla stroškov takega salona. Morebiti kdaj čez deset let. Salon je že ... Ampak rentabilne prodaje NI :wink: :twisted:
RAN Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 Da bo v Slovenijo kdaj salon po Ducatijevih standardih močno dvomim. Se jih premalo proda. Tudi če bi se prodaja za 100 % povečala, ne bi prenesla stroškov takega salona. Morebiti kdaj čez deset let. Salon je že ... Enkrat praviš da je, drugič pa da ne dela. Salon je takrat ko dela in še to ni dovolj, mora uspešno delat, drugače so stvari obsojene na kratek vek. Torej salona zaenkrat ni. 8) Upajmo da bo. :D
Max Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 Da bo v Slovenijo kdaj salon po Ducatijevih standardih močno dvomim. Se jih premalo proda. Tudi če bi se prodaja za 100 % povečala, ne bi prenesla stroškov takega salona. Morebiti kdaj čez deset let. Salon je že ... Enkrat praviš da je, drugič pa da ne dela. Salon je takrat ko dela in še to ni dovolj, mora uspešno delat, drugače so stvari obsojene na kratek vek. Torej salona zaenkrat ni. 8) Upajmo da bo. :D Tocno tako... Ducatisti samo v podporo, volja vedno umre zadnja :wink: :D
hotschko Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 Da bo v Slovenijo kdaj salon po Ducatijevih standardih močno dvomim. Se jih premalo proda. Tudi če bi se prodaja za 100 % povečala, ne bi prenesla stroškov takega salona. Morebiti kdaj čez deset let. Salon je že ... Enkrat praviš da je, drugič pa da ne dela. Salon je takrat ko dela in še to ni dovolj, mora uspešno delat, drugače so stvari obsojene na kratek vek. Torej salona zaenkrat ni. 8) Upajmo da bo. :D Salon je že, pa tudi prodaja bi že bila, če bi se dalo z Zornikom dogovorit za normalne dobavne roke in podporo pri prodaji ... ker pa njega boli organ za Ducati, je zadeva pač obstala ... Slovenski trg lahko prebavi cca. 50 motorjev letno ali pa še bistveno več, od kar je v prodaji monster 620, ki bi si ga vsak kupil .... kar je popolnoma dovolj za vzdrževanje takšnega salona.
hotschko Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 vsekakor bi bilo dobro, da se stvar uredi ... pričakujem pa da bo boljše kot je bilo ...
RAN Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 Slovenski trg lahko prebavi cca. 50 motorjev letno ali pa še bistveno več, od kar je v prodaji monster 620, ki bi si ga vsak kupil .... kar je popolnoma dovolj za vzdrževanje takšnega salona. Ta motoristični trg je kar krut. Če imajo podobne marže kot avtomobili pomeni kot en salon z avtomobili z letno prodajo 15 - 20 avtomobilov za isti finančni efekt. Kar se mi zdi kar malo. Predpostavimo da ti od prodanega avtomobila ostane čistega 2000 EU. To je pri 20 avtomobilih za 20 plač po 1000 EU ker moraš približno 1/2 državi dat. To pomeni 1,6 zaposlenega celo leto ali z manjšo plačo recimo dva. Kje pa so še vsi ostali stroški (razsvetljava, kurjava telefoni,..) ni da bi govoril. Ne za živet ne za umret. 8)
Ice Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 da vam popestrim debato......saloni ne zivijo od prodaje vozil,temvec od servisev & uslug,ki se dogajajo po prodaji.
RAN Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 da vam popestrim debato......saloni ne zivijo od prodaje vozil,temvec od servisev & uslug,ki se dogajajo po prodaji. Prav gotovo, ker drugače ne gre. Kako Habat na Šmartinki stvar spelje, mi ni jasno. Ampak proda nedvomno mnogo več. Pa še staro za novo, pa še en kup skuterjev, hlač, jakn, škornjev in torb in potem za silo gre. 8)
SiR Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 Ta motoristični trg je kar krut. Če imajo podobne marže kot avtomobili pomeni kot en salon z avtomobili z letno prodajo 15 - 20 avtomobilov za isti finančni efekt. Po pogovorih z našimi prodajalci motociklov so marže cca. 5 odstotne, če je kaj več, je to že luksuz... Seveda govorim o prodajalcih, ne o "zastopnikih/uvoznikih".
RAN Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 Ta motoristični trg je kar krut. Če imajo podobne marže kot avtomobili pomeni kot en salon z avtomobili z letno prodajo 15 - 20 avtomobilov za isti finančni efekt. Po pogovorih z našimi prodajalci motociklov so marže cca. 5 odstotne, če je kaj več, je to že luksuz... Seveda govorim o prodajalcih, ne o "zastopnikih/uvoznikih". Na malem trgu kot je pri nas so te stvari mal prepletene. Pravzaprav generalni zastopnik je najbrž vedno samo eden. Ampak nekateri vse dejavnosti k trgovcu porivajo, drugi bolj uspešni so pa tudi drugače prisotni (sejmi, promocija, poiskusne vožnje, testi, itd). In na trgu kakršen je naš, je kruha malo za ene in druge.
ceco Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 da vam popestrim debato......saloni ne zivijo od prodaje vozil,temvec od servisev & uslug,ki se dogajajo po prodaji. Sorči Ice, po svetu je to normalno, V SLo pa ne čisto, zato Slo moto horda še vedno kupuje fliglce, nalepke, kromčke in vse, za kar vzdihujemo, več ali manj zunaj. Ceco
SiR Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 Jah, v bistvu bi bilo utopično-idealno en orjaški hangar v BTC ali kje vzeti, notri stlačit vse zastopnike/znamke, in potem prodajat kot vroče žemljice :) Mislim, okej - če ima BMW svoj salon, naj ga ima. Ampak tamale firmice, kot so HMC, TC, Elisa, ASdomžale in še kdo, ki si "ne morejo privoščiti" salonov... hmm... saj kruha potem ne bi bilo bistveno manj...
LuCy Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 od kar je v prodaji monster 620, ki bi si ga vsak kupil .... ...njami, njami..
Einherjar Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 od kar je v prodaji monster 620, ki bi si ga vsak kupil .... Not really.
adidasx Objavljeno Januar 22, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 Ducatisti samo v podporo, volja vedno umre zadnja :wink: :D Lepo povedano, vendar bom jaz tako kot vse skupaj kaže, letos Ducatija moral uvozit sam, kaj to pomeni mislim da vemo vsi, ki smo kadarkoli o tem samo razmišljali. Malo sem pa jezen, ker celo ROMUNIJA svojega zastopnika ima, mi pa ne, kdo je kriv ne vem in me dejansko niti ne zanima :( Novemu zastopniku, kdorkoli že to bo, pa želim uspešno poslovanje :)
Pervy Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 samo v vednost, trgovec več zasluži če proda dva skuterja za 400 k sit kot en motor za 2 mio sit :shock: :? zato je tudi toliko več skuter trgovin kot pa pravih motorističnih. baje so marže mizerne za motorje. no ducati more v SLO res "varčno" delat ker verjetno nima velikih provizij, dosti ljudi pa jih tudi ne kupi, tudi monsterjev je premalo prodanih da bi bil res neki efekt (v denarnici). da ne govorimo koliko od VAS ducatistov ima originalni kombinezon, čelado in ostalo opremo od česar se dobro živi (NO JAVITE SE JUNAKI - PODPIRAJTE FIRMO :twisted: ). harley na dodatni opremi zasluži dosti več kot z motorji (NAJ ŽIVI KIČ :twisted: ).
A_je_to Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 Ducatisti samo v podporo, volja vedno umre zadnja :wink: :D Lepo povedano, vendar bom jaz tako kot vse skupaj kaže, letos Ducatija moral uvozit sam, Kaj boš pa z garancijo? A bos na servis fural v italijo? Celovec?
adidasx Objavljeno Januar 22, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 [Kaj boš pa z garancijo? A bos na servis fural v italijo? Celovec? Glede na to da sem iz Maribora (kjer servisa več ni) in bi mi bilo do Bleda dalje kot do Avstrije, kjer je Ducati servis že malo preko meje, bi v vsakem primeru motor servisiral v tujini :)
Pervy Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 [Kaj boš pa z garancijo? A bos na servis fural v italijo? Celovec? Glede na to da sem iz Maribora (kjer servisa več ni) in bi mi bilo do Bleda dalje kot do Avstrije, kjer je Ducati servis že malo preko meje, bi v vsakem primeru motor servisiral v tujini :) pa ni to dražje kot pri nas, glede na to da v MB dosti avstrijcev hodi na servis?
Ice Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 ......kjer je Ducati servis že malo preko meje.... kje pa je to "malo preko meje"?
A_je_to Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 ......kjer je Ducati servis že malo preko meje.... kje pa je to "malo preko meje"? Če od severa dol meriš hehe
hotschko Objavljeno Januar 22, 2003 Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 Nekaj prevejenih neuradnih informacij: BREZ PANIKE ... Vse motorje iz Ducati-jevega prodajnega programa je še vedno mogoče dobiti pri nas. Rok dobave je 1-2 tedna za običajne modele pa do 3 tedne za "posebne" modele. Motorji so uvoženi iz avstrije od avstrijskega distributerja, ki je sedaj zadolžen za našo regijo, zaloga ni problem, cene pa bodo podobne kot do sedaj in nižje kot avstrijske. Poobaščen servis je pravtako že v Sloveniji in tudi Zornik bo moral še kar nekaj časa zagotavljati rezervne dele in servis za motorje, ki jih je prodal, tistega servisa v MB pa še dobro, da ni več, ker je kar nekaj motorjev "zašuštral". Imen in kontaktov še ne bom objavljal javno, ker še ni pravi čas, lahko pa mi pošljete PM za podatke, kje in kako naročiti motor.
adidasx Objavljeno Januar 22, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Januar 22, 2003 kje pa je to "malo preko meje"? V Lipnici, 20km preko meje je MCW (bolj znan kot moto klinika), ki je po novem prodajalec in verjetno tudi serviser motorjev Ducati. Kot zanimivost 999, ki ga je ob mojem obisku (enkrat v novembru) imel v salonu je bil prodan v SLO :) Decembra je tam že stal nov z napisom prodan (toliko o slabi prodaji Duke), ne izključujem marketinških potez prodajalca :twisted: Ima tudi zelo dobre export cene vsaj meni se tako zdi za Duco ST4s bi pri njemu dal nekaj manj kot 10k eurov, kar potem pri nas z davkom in vsemi ostalimi heci nanese toliko kot je pri nas stala lani, and we r happy :) Nekaj je pa tudi res cen za druge modele pri njih ne poznam. Glede cene servisa pa ne vem, po moje bi me glede na pot in ostalo (MWSt) stal glih tak kot pri nas (ugibam seveda, saj ga na servis še nisem peljal, razlog zaenkrat ga še nimam :)) Ampak verjami, če bi pri nas bil prodajalec z urejenim statusom ga v tujini ne bi kupil, raje dam nekaj več da se ne ukvarjam z birokrati/cijo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se