Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Jutri bomo izgleda mokri od zunaj..

Ne bomo, ker so sporočili, da odpade (fino, da lahko sam sebi odgovarjam:).

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ne bomo, ker so sporočili, da odpade (fino, da lahko sam sebi odgovarjam:).

vsaj skregat se ne morš :kva2:

Objavljeno (popravljeno)

No danasnji vtisi iz intenzivnega tecaja.

8 motoristov, prijetna druzba in vsi mogoci motorji razen coperjev. Odlicno vreme, malo vroce ampak smo preziveli.

Malo obnovitve in tudi kar nekaj novega znanjam za nekatere manj za druge veliko! Vsec mi je bilo da sem v praksi lahko videl razliko v zaviralni poti z in brz abs sistema. Trial bike je pa itak najboljsi zakljucek.

Na poligonu se je nabralo skoraj 55km.

Skratka zelo priporocam, sploh zacetnikom, da osvojijo pravilno znanje, ker mislim da je dobrih instruktorjev motoristov zal res minimalno.

Jutri pa po nove drsne sraufe za tacke :)

Velike pohvale instruktorju Severinu.

Popravljeno . Popravil gradbenik
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Take zadeve ne vplivajo na povečavanje varnosti na naših cestah, prej nasprotno, ker je treba "novo" znanje preizkusiti v praksi.

Objavljeno (popravljeno)

zato pa nimamo dirkaške steze, ker nočjo, da bi se folk nauču hitr vozit in kolenčkat na varn način .. zato se pa to dela po prometni cesti

 

:krneki:

 

osebno mislim, da za tiste, ki si želijo obiskovat take tečaje je dobrodošlo.

 

hvala bogu, da sploh to imamo ... pred 35 leti tut sanjal nisem, da bodo taki tečaji sploh obstajali ... evo dozvola in ajde peglaj ... tko je blo.

 

:krneki:

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno

Take zadeve ne vplivajo na povečavanje varnosti na naših cestah, prej nasprotno, ker je treba "novo" znanje preizkusiti v praksi.

Itak. Najbolje je, da folk živi in umre neveden. Znanje ga samo pokvari.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

naj pojasnim zakaj po mojem mnenju absolutno vpliva na tehniko voznje in posledicno varnost. Prisli so izkljucno motoristi, ki vedo da ne znajo vsega in se ucimo celo zivljenje oz. tisti, ki vemo, da izkusenj ni nikoli prevec. Jasno da je veliko tistih, kateri imajo 20 let ali vec na motorju in za seboj vsaj 150.000km in si mislijo da imajo ze celotno znanje tega sveta o motoriranju. Poznam precej takih ampak potem pa se nemalokrat zgodi da ravno od njih vidim take neumnosti na cesti, da se moras vcasih vprasati po zdravju. Vas tukaj gor v 99% ne poznam, vem da obstaja tudi precej izjem!

Meni je tecaj pomenil veliko, saj sem lahko na varnem treniral tehnike voznje, zaviranje, izogibanje in si tako lepo obnovil oz. dodelal se nekatere stvari.

Vsekakor je to treba primerno implementirati na cesti, predvidevam da si mislil prav to. Ce je to glede tega pa mislim da je mnogo bolje za zacetnike da cim prej obiscejo tak tecaj, ker je zal se vedno tako, da se dobi izpit s tistim minimalnim vlozkom da opravis glavno voznjo kar pa je v vecini se zelooo dalec od dobrega motorista, se vedno polno napak in negotovosti torej posledicno pomanjkanje znanja. Poznavanje predpisov in voznje sploh ne pomeni obvladovanje motorja. Zato se mi zdi zadeva zelo dobrodosla, da bolje spoznajo svoje motorje, meje (predvsem tiste v glavi). Kako pa se obnasajo potem na cesti pa je tako ali tako stvar posameznika

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Itak. Najbolje je, da folk živi in umre neveden. Znanje ga samo pokvari.

 

To ne, samo če pogledaš nesreče tak čez palec, bi težko rekel, da je razlog tudi v tem, ker niso pridobili znanja na teh tečajih...

 

Tehnika vožnje je eno, pravi promet in situacije ter predvsem urejenost podstrešja pa druga zadeva.

Objavljeno

naj pojasnim zakaj po mojem mnenju absolutno vpliva na tehniko voznje in posledicno varnost. Prisli so izkljucno motoristi, ki vedo da ne znajo vsega in se ucimo celo zivljenje oz. tisti, ki vemo, da izkusenj ni nikoli prevec. Jasno da je veliko tistih, kateri imajo 20 let ali vec na motorju in za seboj vsaj 150.000km in si mislijo da imajo ze celotno znanje tega sveta o motoriranju. Poznam precej takih ampak potem pa se nemalokrat zgodi da ravno od njih vidim take neumnosti na cesti, da se moras vcasih vprasati po zdravju. Vas tukaj gor v 99% ne poznam, vem da obstaja tudi precej izjem!

Meni je tecaj pomenil veliko, saj sem lahko na varnem treniral tehnike voznje, zaviranje, izogibanje in si tako lepo obnovil oz. dodelal se nekatere stvari.

Vsekakor je to treba primerno implementirati na cesti, predvidevam da si mislil prav to. Ce je to glede tega pa mislim da je mnogo bolje za zacetnike da cim prej obiscejo tak tecaj, ker je zal se vedno tako, da se dobi izpit s tistim minimalnim vlozkom da opravis glavno voznjo kar pa je v vecini se zelooo dalec od dobrega motorista, se vedno polno napak in negotovosti torej posledicno pomanjkanje znanja. Poznavanje predpisov in voznje sploh ne pomeni obvladovanje motorja. Zato se mi zdi zadeva zelo dobrodosla, da bolje spoznajo svoje motorje, meje (predvsem tiste v glavi). Kako pa se obnasajo potem na cesti pa je tako ali tako stvar posameznika

 

Ko vidiš, da objestneža vrže iz ovinka, gre morda res za pomanjkanje znanja, saj bi z vrhunsko tehniko zadevo zvozil, no v tem primeru je tečaj potuha za objestneže.

 

Jaz pravim, da je vse v glavi, to pa težko pridobiš na nekem tečaju "nevarne vožnje".

 

Nisem proti tem tečajem, saj je prav, da je nek poligon, kjer se da nadzorovano testirati in spoznavati motor, samo sem prepričan, da tja večina hodi, ne da bi potem bolj varno vozila, ampak, da bi reševala po lastni krivdi nevarne situacije.

 

Zaradi teh tečajev se varnost ni prav nič povečala, jaz na cesto še vedno videvam eno samo divjanje in objestnost.

Objavljeno

za tiste, ki jih ti prehitiš imajo o tebi mnenje, da si daiujak, za tiste, ki pa tebe dol ruknejo sred ovinka, pa ti meniš da so diujaki :P

 

:krneki:

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

To ne, samo če pogledaš nesreče tak čez palec, bi težko rekel, da je razlog tudi v tem, ker niso pridobili znanja na teh tečajih...

 

Tehnika vožnje je eno, pravi promet in situacije ter predvsem urejenost podstrešja pa druga zadeva.

Ne poznam statistike o povezavi med nesrečami ter med znanjem motoristov. Tako čez palec se pa marsikdo hudo zmoti in je to čisto nabijanje.

Iz lastnih izkušenj vem, da so se najbolj lomili na cestah znanci, ki niso hodili ali pa so bili zelo redko na kakšnem dirkališču. Povečini so to bili lokal patrioti, ki so imeli naštudirano v nulo cesto in vsak ovinek od hiše do prve motofukiš gostilne. Potem pa se je situacija kakšen dan spremenila in poook.

Se pa popolnoma strinjam, da je 95 % zdravja v pospravljenem podstrešju, ostalo je pa sreča.

Objavljeno (popravljeno)

Ko vidiš, da objestneža vrže iz ovinka, gre morda res za pomanjkanje znanja, saj bi z vrhunsko tehniko zadevo zvozil, no v tem primeru je tečaj potuha za objestneže.

 

Jaz pravim, da je vse v glavi, to pa težko pridobiš na nekem tečaju "nevarne vožnje".

 

Nisem proti tem tečajem, saj je prav, da je nek poligon, kjer se da nadzorovano testirati in spoznavati motor, samo sem prepričan, da tja večina hodi, ne da bi potem bolj varno vozila, ampak, da bi reševala po lastni krivdi nevarne situacije.

 

Zaradi teh tečajev se varnost ni prav nič povečala, jaz na cesto še vedno videvam eno samo divjanje in objestnost.

 

Načeloma se strinjava. AMPAK!! Ali dejansko misliš da te "objestneži" pridejo na tak tečaj?! Po mojem ne! Lep primer: poznam par ljudi, starost 40-50let, pri teh letih naredili izpit, si kupili motor, ki je bil za njihov nivo znanja absolutno "prehud". In se jih kar nekaj še danes, nekaj let po tem vozi tako, da se lahko samo križaš. Tu pride do izraza ta "pospravljenost podstrešja", ker to, da si sam ne želi priznati, da res potrebuje dodatno znanje, in da se NE bo vsega naučil sam iz izkušenj, to je zame potencialna nevarnost. Ta nesigurnost, nezaupanje. Seveda pa je druga skrajnost "objestnost", ta pa meni pomeni to, da resno ogrožaš druge udeležene prometa (npr. v strnjenem naselju, 50, se peljejo 80, 90 - sem doživel že velikokrat!, ustavim otrokom, ki čakajo na prehodu, mahajo, so veseli, jaz vesel, da jim lahko ustavim in poham nazaj, zadaj pa mi 2 iz ss motorjev mahata zakaj sem ustavil?! Prehitevanje v škarje tako da mora nasproti vozeči ali prehiteani že močno zavirati, sekanje ovinkov v nepreglednih ovinkih, itd. - to so zame "objestneži"!) Če pa se nekdo vozi po svoje in NE ogroža drugih, se zaradi mene lahko pelje kakor mu je volja, če ogroža sebe mi je popolnoma vseeno. Taka debata lahko tako ali tako traja v nedogled, ker to, da bi bilo vse idealno je ena velika utopija.

Torej zaključek je ta, na tečaj pridejo tisti ki imajo v glavi bolj ali manj pošlihtano (povezuj z zgornjim tekstom) in si želijo znanja, takih ki mislijo da že vse znajo oz. bolje, da so edini najboljši, pa po navadi take stvari itak ne zanimajo.

Glede tega, kako ima posameznik "pospravljeno podstrešje" pa definitivno drži, eni bolj eni žal manj, zato pa je potrebno paziti na druge, ker nikoli ne veš na koga oz. kaj naletiš.

Popravljeno . Popravil gradbenik
Objavljeno (popravljeno)

"Objestneži" nastanejo na takem tečaju :)

Hahaha. Ja tam jih štancajo :-D po tvojem če kupum cestaka grem tam me navadijo drsat koleno ? :-D

Objestnež je uni ki želi.

Na tem tečaju te privajajo na nevarne situacije ter da se znaš temu izognit da preživiš.

Popravljeno . Popravil jany
Objavljeno

Kar obišči tečaj, ti bodo pokazali in razložili delovanje menjalnika :)

Objavljeno (popravljeno)

"Objestneži" nastanejo na takem tečaju :)

Kot je povedal jany, "objestneži" so tisti, ki nimajo pospravljenega podstrešja, kar si sicer že sam napisal. Pa priporočam ti še to, da najprej obiščeš kak takšen tečaj in se prepričas, ker najlažje je govoriti na pamet. Če si pa morda že bil in si ti tako dojel, pa mi je žal  :glare:  :smoke:

Sicer pa je debata malo skrenila od osnovnega namena teme.. 

Popravljeno . Popravil gradbenik
Objavljeno

Kar obišči tečaj, ti bodo pokazali in razložili delovanje menjalnika :)

Na tracerju menjalnika ne uporabljam ker je dovolj hiter v 1.

Drugače tam te naučijo pravilne vožnje kdor to izkorišča za to da je hitrejši mimo vikija si je sam kriv.

Tisti ki bo znanje izkoristu za se izognit nesreči je pa iz tečaja nekaj pridobil.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)

...

A to sodiš po sebi? Jaz se bolj strinjam z ostalimi, ki zagovarjajo nasprotno stališče.

Popravljeno . Popravil peter.nn
Objavljeno

Na tracerju menjalnika ne uporabljam ker je dovolj hiter v 1.

Drugače tam te naučijo pravilne vožnje kdor to izkorišča za to da je hitrejši mimo vikija si je sam kriv.

Tisti ki bo znanje izkoristu za se izognit nesreči je pa iz tečaja nekaj pridobil.

 

Kaka pa je nepravilna?

Objavljeno

Glejte, na tečaju se vadijo razne situacije, ki jih lahko srečamo na cesti. Z vožnjo v krogu lahko pridobiš občutek, kako hitro lahko pelješ, preden kolo zdrsne (in tudi če zdrsne, so posledice mnogo manj nevarne kot na cesti). Podobno je pri zaviranju in izogibanju oviram. Tehnika vožnje v ovinke s hkratnim zaviranjem zadnjega kolesa in držanjem plina je prav gotovo veščina, ki jo je dobro poznati in obvladati.

Z obiskom tečaja (in obnovitvenih voženj na raznih poligonih spomladi (česar je na žalost vse manj) si pridobivam izkušnje, ki so mi že nekajkrat pomagale v nevarnih situacijah (ko npr. pri zaviranju začne zanašati motor, ali pri nenadni oviri), zato sem prepričan, da nobenemu tečaj ni škodil. Tudi divjaki, so se vsaj naučili pravilne (boljše) tehnike) in zato redkeje zdrsnejo (no, nevarnost je, da zaradi boljše tehnike zdrsnejo pri večji hitrosti in so posledice hujše).

Zaradi boljše tehnike tudi bolj uživam v vožnji, saj bolj zaupam motorju in lažje odreagiram.

Prav lahko pa se tudi motim.

Objavljeno

 

 

To ne, samo če pogledaš nesreče tak čez palec, bi težko rekel, da je razlog tudi v tem, ker niso pridobili znanja na teh tečajih...

 

Klasika je ovinek, ki se zapre. Al pa je nekdo recimo "prehiter" na vstopu v ovinek. Pol pa cel trd rata, poravna in odleti naravnost v avto, ki pripelje nasproti. Al pa s ceste v drevo. Take situacije se zgodijo tudi nedivjakom. In je fino vedet, da se jih da rešit brez da s tem ogrožaš sebe in/ali okolico. Eni se pač nismo pametni rodili...

Objavljeno (popravljeno)

Kaka pa je nepravilna?

 

Ozmerjaš objestne voznike ne veš pa kako je nepravilna vožnja motorja ?  :glare:   Pridi na vikija v soboto pa ti bom pokazal kako je prav in kako ne  :OK:  Na primerih ki se bodo vozili mimo, jaz in ti bova pa kavo pila  pa kej o navigacijah me boš naučil  :grim

 

 

tole je primer nepravilne...  :grim kaj meniš ?

 

Popravljeno . Popravil jany
Objavljeno (popravljeno)

Glejte, na tečaju se vadijo razne situacije, ki jih lahko srečamo na cesti. Z vožnjo v krogu lahko pridobiš občutek, kako hitro lahko pelješ, preden kolo zdrsne (in tudi če zdrsne, so posledice mnogo manj nevarne kot na cesti). Podobno je pri zaviranju in izogibanju oviram. Tehnika vožnje v ovinke s hkratnim zaviranjem zadnjega kolesa in držanjem plina je prav gotovo veščina, ki jo je dobro poznati in obvladati.

Z obiskom tečaja (in obnovitvenih voženj na raznih poligonih spomladi (česar je na žalost vse manj) si pridobivam izkušnje, ki so mi že nekajkrat pomagale v nevarnih situacijah (ko npr. pri zaviranju začne zanašati motor, ali pri nenadni oviri), zato sem prepričan, da nobenemu tečaj ni škodil. Tudi divjaki, so se vsaj naučili pravilne (boljše) tehnike) in zato redkeje zdrsnejo (no, nevarnost je, da zaradi boljše tehnike zdrsnejo pri večji hitrosti in so posledice hujše).

Zaradi boljše tehnike tudi bolj uživam v vožnji, saj bolj zaupam motorju in lažje odreagiram.

Prav lahko pa se tudi motim.

 

Tudi sam vozim veliko bolj sproščeno in suvereno po tečaju. Tudi v nalivu pred kratkim je zaradi (superokleščenega a vseeno) tečaja vožnja po mokrem brez vsakršne napetosti. Še celo več... po novem se grem igro kaj bi naredil če.... tako bolje opazujem promet okoli mene in marsikaj ki bi zahtevalo ostrejšo reakcijo z zgodnjim predvidevanjem spremenim v nič posebnega. Občasno najdem kak moker parking in glej ga zlomka si vzamem ene 10 min pa malo vadim kritično bremzanje (ene 2-3x na sezono)... Če bo treba bom mentalno pravilno "nastavljen" pa še kontrola je če z gumami/žlajfami  kaj ni vredu. 

 

Pomoje ga ni slabšega, da moraš močno zažlajfat in prvo kar ti pade na pamet  je kolko močno je premočno in/ali bo uspelo oz. vsa tista "lepa vprašanja" ki ne pripomorejo nič v dani situaciji ko bi moral točno vedet kako koliko ali eventualno ubrat drugo pot ne nujno zažlajfat na polno. Poznam le enega pacienta ki se je daljno od tega namensko odrinil iz motorja pred menda neizbežno nesrečo. Ko sem ga vprašal kako da si se suvereno odrinil iz motorja stran je odgovoril: Videl sem koncentrat sranja in izbral tisto kar se mi je zdelo še najbolj "preživljivo". Odnesel jo je s par praskami, odrgninami ki jih najbrž nebi mel če bi mel polno bojno premo apak takrat za želvo sploh še niso slišali... Moja podzavest bi najbrž nasprotovala direktnemu odrivu v paniki. Upam da nikoli ne izvem.

 

Vsekakor +1 za te tečaje. Niso na Vranskme krivi če imaš kurnik v glavi in boš zlorabljal tisko kar bi ti rešilo kožo za doze adrenalina.

Popravljeno . Popravil StaraFeltna
Objavljeno

A na prvem tečaju je tudi vožnja po mokrem ?  

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!