Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Vse je v glavi, jaz si lahko kupim H2R če imam v glavi pospravljeno bom preživel.

Lahko kupim tomos apn 4 in se z njim ubijem če v glavi ni pospravljeno.

res da z švoh motorjem je uvajanje lažje in manj mukotrpno vendarnse da in poznam nekaj ljudi ki si začeli z 1000aki pa so živi in zdravi in nepoškodovani.

Popravljeno . Popravil jany
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Če ti nekdo pred nosom seka preko polne črte, boš bolj težko preživel, ne glede na motor.

Objavljeno

Če ti nekdo pred nosom seka preko polne črte, boš bolj težko preživel, ne glede na motor.

 

Ja takrat če imaš tečaj in veš koliko motor zmore imaš več možnosti se rešit in temu je namenjen tečaj.

Objavljeno

Vse je v glavi, jaz si lahko kupim H2R če imam v glavi pospravljeno bom preživel.

 

očitno mam js vse pošlihtan, ker sem preživel vožnjo s H2 (H2R ne more biti registrirana za na cesto) ... pa nimam ćist vse :jezik:

 

:kva2:

 

:krneki:

Objavljeno

Ni pa razumljivo, zakaj si folk kupuje premočne in pretežke motorje....

A ne poznaš vica o lisički pa zajčku?

Objavljeno

Ma cist vseen je kok mocn motor kups. Sej lahko se ucis na 600 revezu, pa pol misls, da ze znas in gres po zival od jurja recimo. In bo kaj? Sej obvladam ze 600, pejmo! Pa u grmlje. Isti shit. Bi reku, da ni pravila....

Objavljeno

Ne, kaj vozita? :)

lisička nič, zajček pa motor..

Objavljeno

Ampak omejitve so pa za vse motorje enake ... 

 

Ni pa razumljivo, zakaj si folk kupuje premočne in pretežke motorje, potem pa mora obiskovati vse možne tečaje in servise, da se sploh lahko normalno zapelje.

 

 

Ko si prvič sedel na prdalici, si se znal pelat? Kolkrat si naredil kako glupost na avtomatiku al pa APN-u?

 

Aja, sem pozabil. Eni ste že vsevedni na svet prilezli. Povprečni butli se moramo pa skoz nekaj učiti, jebat ga. Zdaj pa prosim nehaj temo smetiti. Smo razumeli, vse veš, vse znaš.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Sem se znal peljat ja.

Mel avtomatika 2 leti, se ne spominjam nobenih gluposti, simpl blo za vozit, ni bilo menjalnika, fajn moped.

 

Si pa ti začel smetiti temo, ko me sprašuješ o mojih prevoznih sredstvih...

Objavljeno

Pa to ne morm verjamat! :kva1:

En zeljenc z 19 objav gre našo legendo sekirat. :bum:

Ma take smo včas na črn štrihal!

Objavljeno

Ne vem, kaj se toliko kregate o šoli varne vožnje? Če se vam ne zdi koristna, enostavno ne pojdite! Teoretizirati o tem, da kdo potem zato vozi hitreje nima smisla, isti bi tako ali tako vozil hitreje, takoj ko bi pod ritjo nabral nekaj km. Z obiskom tečaja se vsaj ne bo ubil za prvim ovinkom.

Na tečaju sem bil v ponedeljek, poleg mene je bilo na tečaju še pet motoristov začetnikov, od tega dve ženski. Vsi, razen enega so bili na 40 let, tisti, ki je bil mlad, je prišel zato, ker se boji motorjev. Ob istem času je imel tečaj nek gorenjski motoklub, vsi so imeli razne čoperje in turerje, vsi so bili v zrelejših letih, tudi med njimi ne vidim potencialnega divjaka, le varnejše voznike. 

Obisk tečaja se mi zdi pomemben in potreben, predvsem za začetnike in povratnike. Če nimaš denarja ali volje za na tečaj, lahko s pomočjo izkušenega motorista na nekem parkirnem prostoru narediš iste vaje. Čisto isto pa to ne bo. Predvsem tečaj ni za tiste, ki so fizično v zelo slabi formi, ker bodo na koncu preveč utrujeni, da bi sledili programu.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

opa pa tej tečaji so za vrhunske športnike vidm po tanovm .....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Predlagam prvo konzultacijo pri forumašu "builder", da se prvo okrepi telo, zmanjša pulz in celo shujša :)

 

Drugače pa nisem proti poligonom in kontroliranim okoljem, kjer se vadi, uči in pridobiva izkušnje, le ne morem se znebiti občutka, da v večini primerov prijavljeni tam niso zaradi "varne" vožnje.

 

Fenomen je tudi, da se tam vadi vožnja in zaviranje po mokrem, a ko pade prvi dež, "tečajnikov" ne vidiš na cestah. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Predlagam prvo konzultacijo pri forumašu "builder", da se prvo okrepi telo, zmanjša pulz in celo shujša :)

 

Drugače pa nisem proti poligonom in kontroliranim okoljem, kjer se vadi, uči in pridobiva izkušnje, le ne morem se znebiti občutka, da v večini primerov prijavljeni tam niso zaradi "varne" vožnje.

 

Fenomen je tudi, da se tam vadi vožnja in zaviranje po mokrem, a ko pade prvi dež, "tečajnikov" ne vidiš na cestah. 

Sej ti tud prlezeš na cesto gnečo delat šele v maju . Se pravi da prej v vlagi,dežju in mrazu ne znaš vozit.......mogoče nasvet:  obišči tečaj varne vožnje :grim

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jaz začnem sezono nekje marca, poleti ko je prevroče se ne vozim ali minimalno in nato do nekje sredine oktobra.

Res pa je, da motorja ne uporabljam za vsakdanjo vožnjo, kafetiranje ipd., ampak zgolj za hobi, če se peljem na kakšen izlet.

 

Dež me pa ne moti, dežjak, lateks in se lepo peljem, v dežju (če ni naliv) se je prav prijetno peljati, promet se umiri, prazna cesta, ni slabo.

 

Glede vlage ti ne znam povedati, nisem iz lj. kotline.

 

Glede dežja pa imam nekako v spominu kakšen mesec nazaj in neko jamranje odprave2, da se v dežju ne bodo vozili ipd... zanimivo pravim, zanimivo

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Jaz začnem sezono nekje marca, poleti ko je prevroče se ne vozim ali minimalno in nato do nekje sredine oktobra.

Res pa je, da motorja ne uporabljam za vsakdanjo vožnjo, kafetiranje ipd., ampak zgolj za hobi, če se peljem na kakšen izlet.

 

Dež me pa ne moti, dežjak, lateks in se lepo peljem, v dežju (če ni naliv) se je prav prijetno peljati, promet se umiri, prazna cesta, ni slabo.

 

Glede vlage ti ne znam povedati, nisem iz lj. kotline.

 

Glede dežja pa imam nekako v spominu kakšen mesec nazaj in neko jamranje odprave2, da se v dežju ne bodo vozili ipd... zanimivo pravim, zanimivo

Zelooo zanimivo ....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kmet2@ ti si že kaj obiskal te tečaje?  :smoke:

na slovenskih tleh je magistriral iz tega.... zdaj čaka na doktorat nekje na jadranki :lol1:  :smoke:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Kmet2@ ti si že kaj obiskal te tečaje?  :smoke:

Jp ko dosežeš določeno kvoto pik si primoran  :P nč takšnega kar neb znal ....

 

na slovenskih tleh je magistriral iz tega.... zdaj čaka na doktorat nekje na jadranki :lol1:  :smoke:

Mogoče bi šel za navigatorja Lj- Ankaran........Snecer kot pastir bo potreboval človeka na katerega se lahko nasloni od zadej  :lol1:

  • Všeč mi je 3
Objavljeno (popravljeno)

Jp ko dosežeš določeno kvoto pik si primoran  :P nč takšnega kar neb znal ....

 

Mogoče bi šel za navigatorja Lj- Ankaran........Snecer kot pastir bo potreboval človeka na katerega se lahko nasloni od zadej  :lol1:

 

Če bi bil jaz navigator, bi še danes nekje okoli Bastie lutali :lol1:

 

ps. Kmet, sem slišu da se ti tut v enosmerni zgubiš :)

Popravljeno . Popravil motozajebant
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Zanimiva izjava inštruktorja Vojka, da se najbolj lomijo tisti okoli 42 let starosti. Manjka pa bistveni podatek - izkušnje. Meni bi več povedal podatek s kolikimi leti staža in s kolikimi prevoženimi km se najbolj lomijo. Pa tudi podatek o tipih motorjev ne bi bil viška.

Še vedno trdim, da ni pametno narest izpit na 500 ali 600 ccm nakedu s 50 konji in potem skočit na jurja z +130 konji.

 

Vzemite si vzgled po Snecerju. Avtomatik, ..., sedaj je pri versysu in šele čez čas bo presedlal na superduper makino. In ne rabi nekih tečajev kjer te samo gulijo in se vun mečejo.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!