Skoči na vsebino

Kawasaki ZRX 1200 + 1100


Priporočene objave

Objavljeno

Ma kdo izkušnje z KAWA ZRX1200R?

:worship:

Objavljeno
Ma kdo izkušnje z KAWA ZRX1200R?

:worship:

Takšno zverino že dalj časa obvladuje Ajgor the mad dog. Pa tudi Gugo - vendar ima on nakeda, pa še črne barve :P

Objavljeno
Ma kdo izkušnje z KAWA ZRX1200R?

:worship:

Vozim ZRX 1200 S in sem več kot zadovoljen z njim.Vse je isto samo, da je na S malo več veterne zaščite kot na R.

Takšno zverino že dalj časa obvladuje Ajgor the mad dog. Pa tudi Gugo - vendar ima on nakeda, pa še črne barve :P

Symči obstajajo 3 modeli

-ZRX 1200 S

Objavljeno (popravljeno)

ZRX 1200

Popravljeno . Popravil ajgor the mad dog
Objavljeno

ZRX 1200 R

  • 9 mesecev pozneje...
Objavljeno

No, samo v vednost in pofočkanje. Ajgorjevega ZRXa bom sedaj jaz opisoval. On pa le še v memoarih.

Objavljeno

Dobra izbira HHV, kaj pa je Igor The Mad Dog kupil?

Do začetka sezone moram nujno zamenjati prednjo gumo BT20, ker ima vedno hujši sindrom tresenja krmila med 40 in 80 km/h. Ima kateri kakšne izkušnje z drugimi gumami na ZRX-u. Ta sindrom poznajo tudi drugi lastniki težkih nakedov in turerjev, ki uporabljajo navedeno gumo.

Objavljeno

Dobra izbira HHV, kaj pa je Igor The Mad Dog kupil?

...

Z1000. Jaz ga ne razumem, :blink: ampak dec je imel željo in jo je uresničil! Dobro zame!

Objavljeno

Dober stroj - strupen in lep , ampak neprimeren za vožnjo v dvoje in večjo količino prtljage. Če bi bil samski bi si ga mogoče omislil.

Objavljeno

Dober stroj - strupen in lep , ampak neprimeren za vožnjo v dvoje in večjo količino prtljage. Če bi bil samski bi si ga mogoče omislil.

In to Ajgor je!

Da je Z1000 lep, se pa ne strinjam :grrr ! Sploh pa ni lepši od ZRXe! Ta ta nova jajca so vsa ene kopije skuterjev! :SS

Objavljeno

In to Ajgor je!

Da je Z1000 lep, se pa ne strinjam :grrr ! Sploh pa ni lepši od ZRXe! Ta ta nova jajca so vsa ene kopije skuterjev! :SS

Ti pizda :kva2: ti bom dal kopijo skuterja....

-moj bivši :cry:

-moj novi :yea1: :yea1: :yea1: :yea1: :yea1: :yea1:

Objavljeno

Strehco ma čist skutrsko :devil:

:doze: Leon,leon ko bo končan po mojem okusu ga bom :photo: in jih objavil ....

Objavljeno

Mene pa zanima, kakšen je zračni upor pri ZRX 1200 R, ker še namreč nisem votil naked-a !!!

Zahvaljujem se za odgovore !!!

LP

Objavljeno

Jaz ti lahko samo odgovorim, da si malo kiksnil, ker ZRX 1200R glih ni naked.....jaz imam namrec ZRX 1200 nakeda.

Ce si zgoraj prebral, so trije modeli....ZRX1200S, ZRX1200R in ZRX1200.

Kar se pa tice zracnega uporan...ni hudega....tja do 140/150km/h potovalna hitrost se da cisto lepo zdrzat, da se ga pa tudi z tremi kufri in tank torbo tisat tja do 220/230km/h....samo malo te potem roke bubajo....

LP

Gugo B)

Mene pa zanima, kakšen je zračni upor pri ZRX 1200 R, ker še namreč nisem votil naked-a !!!

Zahvaljujem se za odgovore !!!

LP

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Mene pa zanima, kakšen je zračni upor pri ZRX 1200 R, ker še namreč nisem votil naked-a !!!

Zahvaljujem se za odgovore !!!

LP

Zračni upor na R izvedbi je definitivno boljši kot na ZRX 1200 in slabši kot na S izvedbi, predvsem upor v prsa voznika je občutno manjši, čeprav gre za miniaturno masko in šipco. Se pa da dokupit nekoliko višja šipca.

Objavljeno

V soboto je bila krstna vožnja z ZRX-o na morje in nazaj.

V primerjavi s prejšnjo "švoknejšo" kawco ZRX-a neprimerno drugače vleče. Pa saj to lastniki itak veste.

Mogoče v ogled le sličico sedaj z odrezano šipco in prvi vtisi. Bobnenja v čeladi ni več! Je pa zato več piša. Ampak pri tem igra vlogo namembnost in kvaliteta čelade. Modularna čelada pri tem seveda ni najprimernejša. Pri določenih položajih se pri moji Nolanki pojavi žvižganje. Vendar le pri pogledih vstran.

Za moj način vožnje bo še čisto v redu, dokler se ne bo menjala iz drugih vzrokov.

Torej, z odrezano šipco sem zadovoljen! Ni primerjave z jesensko vožnjo, ko sem na isti relaciji neprimerno počasneje in umirjeno (zadaj je sedela Lady HHV) vozil s MRA Turing vetrobranom in ves čas poslušal nature varianto The Stroj!

post-499-1142847461_thumb.jpg

Objavljeno

V soboto je bila krstna vožnja z ZRX-o na morje in nazaj.

V primerjavi s prejšnjo "švoknejšo" kawco ZRX-a neprimerno drugače vleče. Pa saj to lastniki itak veste.

Mogoče v ogled le sličico sedaj z odrezano šipco in prvi vtisi. Bobnenja v čeladi ni več! Je pa zato več piša. Ampak pri tem igra vlogo namembnost in kvaliteta čelade. Modularna čelada pri tem seveda ni najprimernejša. Pri določenih položajih se pri moji Nolanki pojavi žvižganje. Vendar le pri pogledih vstran.

Za moj način vožnje bo še čisto v redu, dokler se ne bo menjala iz drugih vzrokov.

Torej, z odrezano šipco sem zadovoljen! Ni primerjave z jesensko vožnjo, ko sem na isti relaciji neprimerno počasneje in umirjeno (zadaj je sedela Lady HHV) vozil s MRA Turing vetrobranom in ves čas poslušal nature varianto The Stroj!

Lahko ti le pritrdim. Tudi jaz imam nižjo šipco vendar od MRA in modularno čelado in sicer Caberg, ki pa sem jo uspel z nekaj modifikacijami precej utišati. Edina res tiha modularna čelada je Schubertova Conceptka, vendar je cena :blink: .

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

No sedaj pa se je nabralo nekaj čez 1000 km testnih voženj. Od tega le zadnje dni v nekoliko normalnih vremenskih razmerah. Moped me je presenetil v kratkih zaprtih hribovskih ovinkih ala Lučine ipd., kjer se obnaša presenetljivo agilno, celo bolje kot manjša sestra ZR-ka. Pospeševanje iz ovinka sploh brez primerjave, skrajni rob gume pa bo počakal na krst v toplejših dneh in na opranih cestah. Poraba pri moji KK vožnji enaka kot pri ZR-ki, t.j. 5,5 l/100km. Seveda pa se ekstremnih hitrosti nisva šla, saj to tudi ni v mojem stilu vožnje (razen ene 3x letno). Se bo pa treba še privajati na zavore. Prve delujejo brez pripomb. Zadnja pa me je malo presenetila, po agresivnem pospeševanju na odprti cesti in potem takoj agresivnem zaviranju, sem zadnjo zavoro zablokiral in sva malo slidala z ritjo. Nič pretresljivega, le vedeti mi je dala, da se še ne poznava dovolj, da bi se iz nje norca delal. Rešpekt bejba, te upoštevam!

Objavljeno

No sedaj pa se je nabralo nekaj čez 1000 km testnih voženj. Od tega le zadnje dni v nekoliko normalnih vremenskih razmerah. Moped me je presenetil v kratkih zaprtih hribovskih ovinkih ala Lučine ipd., kjer se obnaša presenetljivo agilno, celo bolje kot manjša sestra ZR-ka. Pospeševanje iz ovinka sploh brez primerjave, skrajni rob gume pa bo počakal na krst v toplejših dneh in na opranih cestah. Poraba pri moji KK vožnji enaka kot pri ZR-ki, t.j. 5,5 l/100km. Seveda pa se ekstremnih hitrosti nisva šla, saj to tudi ni v mojem stilu vožnje (razen ene 3x letno). Se bo pa treba še privajati na zavore. Prve delujejo brez pripomb. Zadnja pa me je malo presenetila, po agresivnem pospeševanju na odprti cesti in potem takoj agresivnem zaviranju, sem zadnjo zavoro zablokiral in sva malo slidala z ritjo. Nič pretresljivega, le vedeti mi je dala, da se še ne poznava dovolj, da bi se iz nje norca delal. Rešpekt bejba, te upoštevam!

Pri opisanem slajderskem vložku si bil verjetno na motorju sam, ker pri vožnji v dvoje tega efekta ni. Razlog je po moje v precejšnji koncetraciji teže na prvem kolesu, sicer pa je trenutno vzrok tudi umazan in hladen asfalt, neogrete gume..... Če imaš spredaj Bridgestone BT20 potem preveri kako se motor obnaša ko med 40 in 80 km/h spustiš krmilo - učinki izrabljene opisane gume so včasih pošastni.....

Objavljeno

Ja, res je, bil sem sam in cesta tudi slučajno še ni oprana vse svinjarije in je še vedno relativno hladna. Vendar so to vse stvari, katere je potrebno predvidevati. In jaz jih nisem in sem bil lahkomiseln. To je tisto, kar je narobe in v kar te zlahka zapelje živahen in dober stroj. In k sreči me je kobila opozorila brez kakršnih koli posledic. :OK: Vozim pa res BT020, tako kot sem jih v prvi vgradnji tudi na ZR-u in nikoli nisem opazil kakršnih koli težav s temi gumami. Sem pa kasneje prakticiral Avon-ke, katere so mi popolnoma zadoščale in sem bil z njimi zadovoljen. Bom pa temu problemu posvečal pozornost in javim, ko bodo gume začele kazati znake obrabe.

Objavljeno

Če imaš spredaj Bridgestone BT20 potem preveri kako se motor obnaša ko med 40 in 80 km/h spustiš krmilo - učinki izrabljene opisane gume so včasih pošastni.....

HHV na to moraš pa res paziti, saj te gume brez problema zdržijo 10.000 in več km potem je pa ... konc koncev katera guma pa bi po 10.000 km še delovala brezhibno.

Skratka HHV brez bojazni te gume te ne bodo pustile na cedilu,saj sem nazadnje menjal gume šele pri 12.800 km pa bi zdržale še par 100 km

Objavljeno

HHV na to moraš pa res paziti, saj te gume brez problema zdržijo 10.000 in več km potem je pa ... konc koncev katera guma pa bi po 10.000 km še delovala brezhibno.

Skratka HHV brez bojazni te gume te ne bodo pustile na cedilu,saj sem nazadnje menjal gume šele pri 12.800 km pa bi zdržale še par 100 km

Hja, bomo videli. :hmm: Malo se bo poznala tudi sprememba šuferja in njemu najljubše "hribovsko ovinkaste" žlajf-gas furce. Pa upam da ne dosti.

Objavljeno

OK, danes na poti v službo sem sprobaval ali te gume sploh kaj vplivajo na mirnost oz ali tresejo balanco. Previdno seveda. Ne trese spljoh nič! Testno območje od 100km/h pa do 40km/h. Lahko bi sedel po turško na motorju s prekrižanimi nogami in rokam. :OK:

Sledijo raporti sproti z obrabo pnevmatik.

Objavljeno

OK, danes na poti v službo sem sprobaval ali te gume sploh kaj vplivajo na mirnost oz ali tresejo balanco. Previdno seveda. Ne trese spljoh nič! Testno območje od 100km/h pa do 40km/h. Lahko bi sedel po turško na motorju s prekrižanimi nogami in rokam. :OK:

Sledijo raporti sproti z obrabo pnevmatik.

Blago tebi, jaz moram mojo nujno zamenjati. Vendar se nagibam k nekoliko mehkejši varianti BT14 ali pa BT10.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!