Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
Gugo

Kawasaki ZRX 1200 + 1100

Recommended Posts

SiR
Ma kdo izkušnje z KAWA ZRX1200R?

:worship:

Takšno zverino že dalj časa obvladuje Ajgor the mad dog. Pa tudi Gugo - vendar ima on nakeda, pa še črne barve :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
ajgor the mad dog
Ma kdo izkušnje z KAWA ZRX1200R?

:worship:

Vozim ZRX 1200 S in sem več kot zadovoljen z njim.Vse je isto samo, da je na S malo več veterne zaščite kot na R.

Takšno zverino že dalj časa obvladuje Ajgor the mad dog. Pa tudi Gugo - vendar ima on nakeda, pa še črne barve :P

Symči obstajajo 3 modeli

-ZRX 1200 S

Share this post


Link to post
Share on other sites
ajgor the mad dog

ZRX 1200

Edited by ajgor the mad dog

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guzzila

Dobra izbira HHV, kaj pa je Igor The Mad Dog kupil?

Do začetka sezone moram nujno zamenjati prednjo gumo BT20, ker ima vedno hujši sindrom tresenja krmila med 40 in 80 km/h. Ima kateri kakšne izkušnje z drugimi gumami na ZRX-u. Ta sindrom poznajo tudi drugi lastniki težkih nakedov in turerjev, ki uporabljajo navedeno gumo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
HHV

Dobra izbira HHV, kaj pa je Igor The Mad Dog kupil?

...

Z1000. Jaz ga ne razumem, :blink: ampak dec je imel željo in jo je uresničil! Dobro zame!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guzzila

Dober stroj - strupen in lep , ampak neprimeren za vožnjo v dvoje in večjo količino prtljage. Če bi bil samski bi si ga mogoče omislil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
HHV

Dober stroj - strupen in lep , ampak neprimeren za vožnjo v dvoje in večjo količino prtljage. Če bi bil samski bi si ga mogoče omislil.

In to Ajgor je!

Da je Z1000 lep, se pa ne strinjam :grrr ! Sploh pa ni lepši od ZRXe! Ta ta nova jajca so vsa ene kopije skuterjev! :SS

Share this post


Link to post
Share on other sites
ajgor the mad dog

In to Ajgor je!

Da je Z1000 lep, se pa ne strinjam :grrr ! Sploh pa ni lepši od ZRXe! Ta ta nova jajca so vsa ene kopije skuterjev! :SS

Ti pizda :kva2: ti bom dal kopijo skuterja....

-moj bivši :cry:

-moj novi :yea1: :yea1: :yea1: :yea1: :yea1: :yea1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
ajgor the mad dog

Strehco ma čist skutrsko :devil:

:doze: Leon,leon ko bo končan po mojem okusu ga bom :photo: in jih objavil ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Milan M.

Mene pa zanima, kakšen je zračni upor pri ZRX 1200 R, ker še namreč nisem votil naked-a !!!

Zahvaljujem se za odgovore !!!

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gugo

Jaz ti lahko samo odgovorim, da si malo kiksnil, ker ZRX 1200R glih ni naked.....jaz imam namrec ZRX 1200 nakeda.

Ce si zgoraj prebral, so trije modeli....ZRX1200S, ZRX1200R in ZRX1200.

Kar se pa tice zracnega uporan...ni hudega....tja do 140/150km/h potovalna hitrost se da cisto lepo zdrzat, da se ga pa tudi z tremi kufri in tank torbo tisat tja do 220/230km/h....samo malo te potem roke bubajo....

LP

Gugo B)

Mene pa zanima, kakšen je zračni upor pri ZRX 1200 R, ker še namreč nisem votil naked-a !!!

Zahvaljujem se za odgovore !!!

LP

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guzzila

Mene pa zanima, kakšen je zračni upor pri ZRX 1200 R, ker še namreč nisem votil naked-a !!!

Zahvaljujem se za odgovore !!!

LP

Zračni upor na R izvedbi je definitivno boljši kot na ZRX 1200 in slabši kot na S izvedbi, predvsem upor v prsa voznika je občutno manjši, čeprav gre za miniaturno masko in šipco. Se pa da dokupit nekoliko višja šipca.

Share this post


Link to post
Share on other sites
HHV

V soboto je bila krstna vožnja z ZRX-o na morje in nazaj.

V primerjavi s prejšnjo "švoknejšo" kawco ZRX-a neprimerno drugače vleče. Pa saj to lastniki itak veste.

Mogoče v ogled le sličico sedaj z odrezano šipco in prvi vtisi. Bobnenja v čeladi ni več! Je pa zato več piša. Ampak pri tem igra vlogo namembnost in kvaliteta čelade. Modularna čelada pri tem seveda ni najprimernejša. Pri določenih položajih se pri moji Nolanki pojavi žvižganje. Vendar le pri pogledih vstran.

Za moj način vožnje bo še čisto v redu, dokler se ne bo menjala iz drugih vzrokov.

Torej, z odrezano šipco sem zadovoljen! Ni primerjave z jesensko vožnjo, ko sem na isti relaciji neprimerno počasneje in umirjeno (zadaj je sedela Lady HHV) vozil s MRA Turing vetrobranom in ves čas poslušal nature varianto The Stroj!

post-499-1142847461_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guzzila

V soboto je bila krstna vožnja z ZRX-o na morje in nazaj.

V primerjavi s prejšnjo "švoknejšo" kawco ZRX-a neprimerno drugače vleče. Pa saj to lastniki itak veste.

Mogoče v ogled le sličico sedaj z odrezano šipco in prvi vtisi. Bobnenja v čeladi ni več! Je pa zato več piša. Ampak pri tem igra vlogo namembnost in kvaliteta čelade. Modularna čelada pri tem seveda ni najprimernejša. Pri določenih položajih se pri moji Nolanki pojavi žvižganje. Vendar le pri pogledih vstran.

Za moj način vožnje bo še čisto v redu, dokler se ne bo menjala iz drugih vzrokov.

Torej, z odrezano šipco sem zadovoljen! Ni primerjave z jesensko vožnjo, ko sem na isti relaciji neprimerno počasneje in umirjeno (zadaj je sedela Lady HHV) vozil s MRA Turing vetrobranom in ves čas poslušal nature varianto The Stroj!

Lahko ti le pritrdim. Tudi jaz imam nižjo šipco vendar od MRA in modularno čelado in sicer Caberg, ki pa sem jo uspel z nekaj modifikacijami precej utišati. Edina res tiha modularna čelada je Schubertova Conceptka, vendar je cena :blink: .

Share this post


Link to post
Share on other sites
HHV

No sedaj pa se je nabralo nekaj čez 1000 km testnih voženj. Od tega le zadnje dni v nekoliko normalnih vremenskih razmerah. Moped me je presenetil v kratkih zaprtih hribovskih ovinkih ala Lučine ipd., kjer se obnaša presenetljivo agilno, celo bolje kot manjša sestra ZR-ka. Pospeševanje iz ovinka sploh brez primerjave, skrajni rob gume pa bo počakal na krst v toplejših dneh in na opranih cestah. Poraba pri moji KK vožnji enaka kot pri ZR-ki, t.j. 5,5 l/100km. Seveda pa se ekstremnih hitrosti nisva šla, saj to tudi ni v mojem stilu vožnje (razen ene 3x letno). Se bo pa treba še privajati na zavore. Prve delujejo brez pripomb. Zadnja pa me je malo presenetila, po agresivnem pospeševanju na odprti cesti in potem takoj agresivnem zaviranju, sem zadnjo zavoro zablokiral in sva malo slidala z ritjo. Nič pretresljivega, le vedeti mi je dala, da se še ne poznava dovolj, da bi se iz nje norca delal. Rešpekt bejba, te upoštevam!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guzzila

No sedaj pa se je nabralo nekaj čez 1000 km testnih voženj. Od tega le zadnje dni v nekoliko normalnih vremenskih razmerah. Moped me je presenetil v kratkih zaprtih hribovskih ovinkih ala Lučine ipd., kjer se obnaša presenetljivo agilno, celo bolje kot manjša sestra ZR-ka. Pospeševanje iz ovinka sploh brez primerjave, skrajni rob gume pa bo počakal na krst v toplejših dneh in na opranih cestah. Poraba pri moji KK vožnji enaka kot pri ZR-ki, t.j. 5,5 l/100km. Seveda pa se ekstremnih hitrosti nisva šla, saj to tudi ni v mojem stilu vožnje (razen ene 3x letno). Se bo pa treba še privajati na zavore. Prve delujejo brez pripomb. Zadnja pa me je malo presenetila, po agresivnem pospeševanju na odprti cesti in potem takoj agresivnem zaviranju, sem zadnjo zavoro zablokiral in sva malo slidala z ritjo. Nič pretresljivega, le vedeti mi je dala, da se še ne poznava dovolj, da bi se iz nje norca delal. Rešpekt bejba, te upoštevam!

Pri opisanem slajderskem vložku si bil verjetno na motorju sam, ker pri vožnji v dvoje tega efekta ni. Razlog je po moje v precejšnji koncetraciji teže na prvem kolesu, sicer pa je trenutno vzrok tudi umazan in hladen asfalt, neogrete gume..... Če imaš spredaj Bridgestone BT20 potem preveri kako se motor obnaša ko med 40 in 80 km/h spustiš krmilo - učinki izrabljene opisane gume so včasih pošastni.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
HHV

Ja, res je, bil sem sam in cesta tudi slučajno še ni oprana vse svinjarije in je še vedno relativno hladna. Vendar so to vse stvari, katere je potrebno predvidevati. In jaz jih nisem in sem bil lahkomiseln. To je tisto, kar je narobe in v kar te zlahka zapelje živahen in dober stroj. In k sreči me je kobila opozorila brez kakršnih koli posledic. :OK: Vozim pa res BT020, tako kot sem jih v prvi vgradnji tudi na ZR-u in nikoli nisem opazil kakršnih koli težav s temi gumami. Sem pa kasneje prakticiral Avon-ke, katere so mi popolnoma zadoščale in sem bil z njimi zadovoljen. Bom pa temu problemu posvečal pozornost in javim, ko bodo gume začele kazati znake obrabe.

Share this post


Link to post
Share on other sites
ajgor the mad dog

Če imaš spredaj Bridgestone BT20 potem preveri kako se motor obnaša ko med 40 in 80 km/h spustiš krmilo - učinki izrabljene opisane gume so včasih pošastni.....

HHV na to moraš pa res paziti, saj te gume brez problema zdržijo 10.000 in več km potem je pa ... konc koncev katera guma pa bi po 10.000 km še delovala brezhibno.

Skratka HHV brez bojazni te gume te ne bodo pustile na cedilu,saj sem nazadnje menjal gume šele pri 12.800 km pa bi zdržale še par 100 km

Share this post


Link to post
Share on other sites
HHV

HHV na to moraš pa res paziti, saj te gume brez problema zdržijo 10.000 in več km potem je pa ... konc koncev katera guma pa bi po 10.000 km še delovala brezhibno.

Skratka HHV brez bojazni te gume te ne bodo pustile na cedilu,saj sem nazadnje menjal gume šele pri 12.800 km pa bi zdržale še par 100 km

Hja, bomo videli. :hmm: Malo se bo poznala tudi sprememba šuferja in njemu najljubše "hribovsko ovinkaste" žlajf-gas furce. Pa upam da ne dosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
HHV

OK, danes na poti v službo sem sprobaval ali te gume sploh kaj vplivajo na mirnost oz ali tresejo balanco. Previdno seveda. Ne trese spljoh nič! Testno območje od 100km/h pa do 40km/h. Lahko bi sedel po turško na motorju s prekrižanimi nogami in rokam. :OK:

Sledijo raporti sproti z obrabo pnevmatik.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guzzila

OK, danes na poti v službo sem sprobaval ali te gume sploh kaj vplivajo na mirnost oz ali tresejo balanco. Previdno seveda. Ne trese spljoh nič! Testno območje od 100km/h pa do 40km/h. Lahko bi sedel po turško na motorju s prekrižanimi nogami in rokam. :OK:

Sledijo raporti sproti z obrabo pnevmatik.

Blago tebi, jaz moram mojo nujno zamenjati. Vendar se nagibam k nekoliko mehkejši varianti BT14 ali pa BT10.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Akito
    • smasher
      Vse je odvisno od pameti, če se imaš za zrelega človeka boš v avtošoli na cca 80konjih, torej če greš pol na 100 konjev je isto nevarno kot prej.  Zase in še kakšne začernike, občasne motoriste.. (torej manj kot 3000km letno) je dobro met "bolj švoh motor" ker sigurni kdaj kej zajabeš in kakšne take zadeve so maljce bol prijazne do napak.  Če se pa odločiš da je motor glavni hobi in prva ljubica pol je pa čisto vseeno, so vsi naseti zaman, vzel boš tisto ki te... (kar koli pač), pa če ri ho delalo mravlince v roki od vibracij, al pa bo res nekomot za dolge vožnje, samo nasmešek bo pomemben.  Jaz sem si od takrat ko sem prvič videl monstra vedno želel monstra, pol sem šel nekaj let nazaj na testno vožnjo na Ducati days v NG, s takim kot ga je prej Roger omenil in sem šel domov zlomljenega srca... Nikakor se nisva mogla ujet.  Tako da najdi tisto kar ti paše, zavedaj se da te cesta mimogrede zajebe, ampak uživaj.  Stroški z motorjem so lahko nizki če nimaš 2 levih rok, olje, filtri, zavorna, ploščice, tudi vilice, se da vse rešit doma. Za občasne težave ali štelanje ventilov pa tudi ni takonna gosto.  Jaz plačujem zavarovanje in cestno takso, za prevozit 3 rezervarje letno, že samo obrisat prah iz motorja in priključit vzdrževalec akuja včasih polepša dan 😂
    • maus
    • VS800
      BI šu pa nimam cajTA
    • RobiRoberto
      ICe land vaBI
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!