Skoči na vsebino

BMW R 1200 RT / BMW K 1200 GT razlike med letniki izdelave


Priporočene objave

Objavljeno

Lp,

v prihodnosti bi rad nabavil enega od te dvojice R1200RT / K1200GT.

Ker na žalost ne more biti novi me zanima kateri so letniki novih modelov - kdaj se je model zamenjal in in kaj je njihova poglavitna sprememba pri novem modelu...tudi ali je kateri od letnikov izjemno posrečen/neposrečen model.

Gledam pa tam letnike od 2005-2010 (že z nekaj domišljije :) )

Hvala za odgovore

Jože

Objavljeno

Lp,

v prihodnosti bi rad nabavil enega od te dvojice R1200RT / K1200GT.

Ker na žalost ne more biti novi me zanima kateri so letniki novih modelov - kdaj se je model zamenjal in in kaj je njihova poglavitna sprememba pri novem modelu...tudi ali je kateri od letnikov izjemno posrečen/neposrečen model.

Gledam pa tam letnike od 2005-2010 (že z nekaj domišljije :) )

Hvala za odgovore

Jože

Za vedno si zapomni ,če se oznaka začne s črko R  =  boxer, K =  4-cilinderska  vrstna mašina, F = 2 cilinderska vrstna mašina

Pri K - ajih pomeni zadnja črka: R - roadster , S - Sport  in GT Grand turismo (K-1200).

Ps.jaz osebno bi ti priporočal,da kupiš raje GT-eja,ker je novejši koncept motorja z vodnim hlajenjem in dosti manjšo porabo olja!

Objavljeno

Povzetek....K....manjša poraba olja in večja poraba goriva,Bremzer ti bo povedal samo dobre lastnosti,slabih ne.

Dober R ti ne bo porabil liter olja na 10kkm to je 15€,če se misliš veliko vozit pa bo K porabil tudi do liter in pol več goriva na 100km,zdaj si pa računaj.

Tudi teža gre na R-ov mlin!

Je pa K tudi zelo dober motor,proti R-u prava petarda,R je bolj uglajen,K pa ima temperament :yes:

Za nobenega ne moreš rečt,da je slab,odvisno je kaj ti iščeš in kaj pričakuješ od motorja!

Lp

Objavljeno

hja, saj v osnovi razmišljam bolj na RT model... bolj pokončno sedenje, ne rabim ekstremne moči, pri obeh modelih mi je dosti simpatično zavetrje.... bi bil v osnovi tudi s kakim 1000ccm zadovoljen, pa BMW nima potovalnika v tem rangu (tale 800GT je bolj v smislu VFRke, rad bi pa bolj tourer in ne sporttourer - tudi ize tega razloga ima RT mogoče neko prednost pred GT)..

 

v osnovi pa me zanima kdaj so izhajali novi modeli - letniki... in kaj je bila njih bistvena razlika... tudi kak webpage kjer so razlike med letniki napisane mogoče,.. sam ne najdem nič pametnega...

 

obema pa hvala,... in tudi za vnaprej....

Jože

Objavljeno (popravljeno)

1200RT je praktično enak ze od 2005-

Leta 2007 drugačne zavore, servo zavore je nadomestila nova ABS enota. (ABS II)

Leta 2010 je dobil posodobitve motorja, DOHC glave. Moč je ostala enaka (110KM), se je pa malo spremenila krivulja navora in malo več ga je.

 

Jaz bi na tvojem mestu iskal 2007-2009 letnik.

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

hja, saj v osnovi razmišljam bolj na RT model... bolj pokončno sedenje, ne rabim ekstremne moči, pri obeh modelih mi je dosti simpatično zavetrje.... bi bil v osnovi tudi s kakim 1000ccm zadovoljen, pa BMW nima potovalnika v tem rangu (tale 800GT je bolj v smislu VFRke, rad bi pa bolj tourer in ne sporttourer - tudi ize tega razloga ima RT mogoče neko prednost pred GT)..

 

v osnovi pa me zanima kdaj so izhajali novi modeli - letniki... in kaj je bila njih bistvena razlika... tudi kak webpage kjer so razlike med letniki napisane mogoče,.. sam ne najdem nič pametnega...

 

obema pa hvala,... in tudi za vnaprej....

Jože

Pri RT ju je ogromna razlika med agregati med letom 2005 in 201o,slednji ima že dve odmični gredi,naprednejši sistem ESA,RDC pa ASC ki ga 2005 model sploh ni imel,je bogatejši za približno par konjev, kar se pozna,boljši menjalnik,zavore z naprednejšim Bosch-evim sistemom(integralnim ABS-om) pa še kaj,se ne spomnim vsega.Skratka če lahko primakneš kakšnega ali par jurčkov več :P ti priporočam vsekakor novejši model,je kar veliko izboljšan tako tehnično gledano kot optično!

Za K modele pa ti bo več povedal Bremzer,mel sem K1200s in k1300s ampak to sta motorja drugega segmenta kot GT,zato ti ne bom našteval prednosti in slabosti :)

Upam,da sem ti kaj pomagal :)

Krucymuci ne bo glih tako kot si napisal,motor je isti ko na GS-u in tako kot se je posodabljal GS se je posodabljal RT,letnik 2005 ima 100hp letnik 2010 pa 110hp,tako da ne zavajaj :P

Objavljeno (popravljeno)

Pri RT ju je ogromna razlika med agregati med letom 2005 in 201o,slednji ima že dve odmični gredi,naprednejši sistem ESA,RDC pa ASC ki ga 2005 model sploh ni imel,je bogatejši za približno par konjev, kar se pozna,boljši menjalnik,zavore z naprednejšim Bosch-evim sistemom(integralnim ABS-om) pa še kaj,se ne spomnim vsega.Skratka če lahko primakneš kakšnega ali par jurčkov več :P ti priporočam vsekakor novejši model,je kar veliko izboljšan tako tehnično gledano kot optično!

Za K modele pa ti bo več povedal Bremzer,mel sem K1200s in k1300s ampak to sta motorja drugega segmenta kot GT,zato ti ne bom našteval prednosti in slabosti :)

Upam,da sem ti kaj pomagal :)

Krucymuci ne bo glih tako kot si napisal,motor je isti ko na GS-u in tako kot se je posodabljal GS se je posodabljal RT,letnik 2005 ima 100hp letnik 2010 pa 110hp,tako da ne zavajaj :P

Ah,

-RT je mel vedno 110KM,

-nima boschev ABS ampak continental ;)

Popravljeno . Popravil krucymucy
Objavljeno

Ah,

-RT je mel vedno 110KM,

-nima boschev ABS ampak continental ;)

Ma kdo se upa teb ugovarjat :P sm že pridn :)

Objavljeno
Povzetek....K....manjša poraba olja in večja poraba goriva,Bremzer ti bo povedal samo dobre lastnosti,slabih ne.

Dober R ti ne bo porabil liter olja na 10kkm to je 15€,če se misliš veliko vozit pa bo K porabil tudi do liter in pol več goriva na 100km,zdaj si pa računaj.

Tudi teža gre na R-ov mlin!

Je pa K tudi zelo dober motor,proti R-u prava petarda,R je bolj uglajen,K pa ima temperament :yes:

Za nobenega ne moreš rečt,da je slab,odvisno je kaj ti iščeš in kaj pričakuješ od motorja!

Lp[/quote

Ko ze govorimo o porabi olja,bi samo dodal to kar je ze omenil Kmet:mojih prvih 10000 km je popil samo 7 dl olja.Motor je eno leto star.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ko ze govorimo o porabi olja,bi samo dodal to kar je ze omenil Kmet:mojih prvih 10000 km je popil samo 7 dl olja.Motor je eno leto star.

Ko se bo utekel, ga bo se kak deci manj.

Objavljeno

Če preferiraš bolj touring, potem je dilema izbire mnogo manjša: RT bo kar pravi, ker je pravi potovalnik, pa še lepše je vodljiv v kratkih zavojih. Če pa snameš kovčke dol, postane lahko RT presneto hitra igrača, če je le cesta malo bolj zavita - govorim vse iz lastnih izkušenj. Ni naključje, da je pri policiji v veliko državah po celem svetu ta motor prva izbira! 

Pa še nekaj: se mi zdi, da boxerji veliko bolje ceno na trgu rabljenih ohranjajo, kot pa K-ji.

R-i so kot VW Golf med avti: Vsi ga kurcajo, kao dolgočasen pa predrag pa bla bla bla, na koncu pa najbolje od vseh ceno ohranja. Pri Boxerjih je povsem ista zgodba: tresejo, olje žrejo, predragi, pa jajca pa bla bla bla...na koncu je pa novejši K z več opreme cenejši :kva1:

Zanimivo, da največja "jajca" na koncu najbolje ceno držijo :OK:

 

Ampak to je zgolj moje subjektivno mnenje :ninja:

Objavljeno

Jah a se še nisi navadu,da tisti motosvetovci ki nimajo takšnega motorja vejo veliko več kot tisti ki ga imamo :P  :D

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

2005-2006 / R 1200 RT:

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_r1200rt%2005.htm

 

 

2007 / R 1200 RT:

http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_r1200rt%2007.htm

 

 

2010 / R 1200 RT:

 http://www.motorcyclespecs.co.za/model/bmw/bmw_r1200rt%2010.htm

 

• New, even more dynamic engine with two overhead camshafts per cylinder.

• Maximum torque increased to 120 Nm (88 lb-ft) at 6,000 rpm, maximum output remaining at 81 kW (110 hp) at 7,750 rpm.

• Increase in maximum engine speed from 8,000 to 8,500 rpm, with an even broader useful range of engine speed.

• Significantly improved torque, traction, pulling force, and acceleration.

• Even more spontaneous and direct response with optimum dosage of power and significantly improved load change behaviour.

• Torque curve even smoother and more homogeneous.

• Cylinder head covers now with two instead of four fastening bolts and in new, even more dynamic design.

• Electronically controlled exhaust flap for superior and powerful sound.

• ESA II Electronic Suspension Adjustment with damping, spring base and now also spring rate adjustable at the touch of a button.

• BMW Motorrad Integral ABS featured as standard in the partly integrated version.

• Fairing in new design with protection from wind and weather improved once again.

• Re-designed cockpit with visor.

• New control units and hydraulic reservoir.

• Electronically controlled windshield with optimised aeroacoustics and improved transparency.

• New audio system with controllable interface for a USB/MP3 and iPod, operated through the Multi-Controller.

• Adjustable footshift lever.

• Hard-shell cases (each with a capacity of 32 litres) featured as standard, with accurately fitting four-point lock system and cover finished in body colour.

• Tank railing for conveniently fastening accessories.

• New colours for the R 1200 RT: Polar metallic, Ostra Grey metallic matt, Thunder Grey metallic, multi-colour paintwork in conjunction with Thunder Grey metallic base colour.

• Extended range of optional extras and special equipment tailored to the R 1200 RT, naturally in top BMW quality.

 

2 014 / R 1200 RT:

http://www.motorcyclistonline.com/features/122_1307_2014_bmw_r1200rt_spied/

Objavljeno

 

hm, bo spet kar lep skok...

madonca, pa tile modeli na 3-4 leta ven hodijo... dosti hitro se mi zdi...

 

2005-2013 je bolj 9 let, kot pa 3-4.

Objavljeno

Povzetek....K....manjša poraba olja in večja poraba goriva,Bremzer ti bo povedal samo dobre lastnosti,slabih ne.

Dober R ti ne bo porabil liter olja na 10kkm to je 15€,če se misliš veliko vozit pa bo K porabil tudi do liter in pol več goriva na 100km,zdaj si pa računaj.

Tudi teža gre na R-ov mlin!

Je pa K tudi zelo dober motor,proti R-u prava petarda,R je bolj uglajen,K pa ima temperament :yes:

Za nobenega ne moreš rečt,da je slab,odvisno je kaj ti iščeš in kaj pričakuješ od motorja!

Lp

Samo za Kmeta !

Dober R kar se tiče porabe olja je že, če porabi na 1000Km samo 2 dl,kar se tiče porabe goriva se s teboj nikakor nestrinjam in imam pomisleke, če si res kdaj ne imel ampak vsaj vozil K -aja, kajti kar se tiče porabe goriva je približno enaka kot pri R-ih seveda z enakim režimom vožnje, pa nepozabi na razliko v konjih ca + 50 Ps, končno + 50 Km/h in pospeški od 0-100  2,8 sek. in od 0-200 8,6 sek.

 Npr: K-1200 GT 152 Ps, K-1200-R 163 Ps, K1200 S 168 Ps tudi navor ni slab 130 Nm,primerjavo z R-om si sam poišči,ker mene osebno noben zračno hlajen motor nezanima pa čeprav je BMW ! Nerečem, da nebi kupil kdaj novega R-a vodno hlajenega čeprav imam nekako raje culindre med nogami, kot pa pred nogami ! Pa brez zamere to je moje osebno in dokaj strokovno mnenje mojstra avtomehanika !

Objavljeno

2005-2013 je bolj 9 let, kot pa 3-4.

tole pa najbolj ne razumem...

 

pa smo rekli, da so prenove šle v letih 2005, 2007, 2010 in sedaj prihaja 2014....

 

a ti meniš, da med 2005 in 2014 ni neke pametne prenove, oz. da gre sedaj komaj za "nov" model?

 

lp, J

Objavljeno (popravljeno)

tole pa najbolj ne razumem...

 

pa smo rekli, da so prenove šle v letih 2005, 2007, 2010 in sedaj prihaja 2014....

 

a ti meniš, da med 2005 in 2014 ni neke pametne prenove, oz. da gre sedaj komaj za "nov" model?

 

lp, J

Se samo da menim, ampak je tako.

 

2005 je bil osnova, ki je razen zavor ostala enaka tudi v letu 2007 in z menjavo glav na motorju, ter ob enaki moči tudi v letu 2010 ni bil nič drugačen.

2014 pa bo popolnoma nov motocikel, nove zasnove in z novim tekocinsko hlajenim bokser motorjem.

Popravljeno . Popravil krucymucy
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Se samo da menim, ampak je tako.

 

2005 je bil osnova, ki je razen zavor ostala enaka tudi v letu 2007 in z menjavo glav na motorju, ter ob enaki moči tudi v letu 2010 ni bil nič drugačen.

2014 pa bo popolnoma nov motocikel, nove zasnove in z novim tekocinsko hlajenim bokser motorjem.

Hja bo res držalo,...

---

Excepting a minor revision for the 2010 model year that saw a slight increase in torque output and only subtle styling and cockpit revisions, the RT has been changed little since its introduction in 2005—making this next update long overdue.

Objavljeno

Samo za Kmeta !

Dober R kar se tiče porabe olja je že, če porabi na 1000Km samo 2 dl,kar se tiče porabe goriva se s teboj nikakor nestrinjam in imam pomisleke, če si res kdaj ne imel ampak vsaj vozil K -aja, kajti kar se tiče porabe goriva je približno enaka kot pri R-ih seveda z enakim režimom vožnje, pa nepozabi na razliko v konjih ca + 50 Ps, končno + 50 Km/h in pospeški od 0-100  2,8 sek. in od 0-200 8,6 sek.

 Npr: K-1200 GT 152 Ps, K-1200-R 163 Ps, K1200 S 168 Ps tudi navor ni slab 130 Nm,primerjavo z R-om si sam poišči,ker mene osebno noben zračno hlajen motor nezanima pa čeprav je BMW ! Nerečem, da nebi kupil kdaj novega R-a vodno hlajenega čeprav imam nekako raje culindre med nogami, kot pa pred nogami ! Pa brez zamere to je moje osebno in dokaj strokovno mnenje mojstra avtomehanika !

No ti skeptik,pokliči Selmarja Celje(Matjaž Rjavec) 1 k-ja 1200 sem mu pripeljal v zameno in doplačilo za K1300S in samo mu povej ime Sergej,me dobro poznajo,tolk o tvojih dvomih in seveda trditvi,da lažem..........K-ja vozil 3leta!!!!!

 

P.S. seveda se pa ne strinjam v porabi med K in R,ker je velika razlika,če nažigaš K ali R.....VELIKA!!!! Sam škoda časa prepričevat,prepričanega....................in to je moje mnenje,nisem mehanik ali mojster,mel pa veliko več bmflov kot ti in tudi dlje jih vozim kot ti,zato ne meni pravit pravljic in poveličevat model K,jaz ga ne maram več ,če mi ga bi zastonj dali!!!!!

Ampak to je samo moje skromno mnenje :closedeyes:

Objavljeno

No ti skeptik,pokliči Selmarja Celje(Matjaž Rjavec) 1 k-ja 1200 sem mu pripeljal v zameno in doplačilo za K1300S in samo mu povej ime Sergej,me dobro poznajo,tolk o tvojih dvomih in seveda trditvi,da lažem..........K-ja vozil 3leta!!!!!

 

P.S. seveda se pa ne strinjam v porabi med K in R,ker je velika razlika,če nažigaš K ali R.....VELIKA!!!! Sam škoda časa prepričevat,prepričanega....................in to je moje mnenje,nisem mehanik ali mojster,mel pa veliko več bmflov kot ti in tudi dlje jih vozim kot ti,zato ne meni pravit pravljic in poveličevat model K,jaz ga ne maram več ,če mi ga bi zastonj dali!!!!!

Ampak to je samo moje skromno mnenje :closedeyes:

Po vsej verjetnosti imaš tudi daljšega pa pustimo to, če meni starga bokserja zračno hlajenga šenkaš ga boš moral takoj z dvorišča odpeljat,seveda je to moje skromno mnenje !

Ps: zastonj bi ga "mogoče" Scener od tebe vzel !

Objavljeno

Po vsej verjetnosti imaš tudi daljšega pa pustimo to, če meni starga bokserja zračno hlajenga šenkaš ga boš moral takoj z dvorišča odpeljat,seveda je to moje skromno mnenje !

Ps: zastonj bi ga "mogoče" Scener od tebe vzel !

saj bi ga tudi jaz vzel... pa še marsikateri :grim ... ti samo povej kraj in čas :OK:

Objavljeno

Po vsej verjetnosti imaš tudi daljšega pa pustimo to, če meni starga bokserja zračno hlajenga šenkaš ga boš moral takoj z dvorišča odpeljat,seveda je to moje skromno mnenje !

Ps: zastonj bi ga "mogoče" Scener od tebe vzel !

:beer2:

Objavljeno

Ej bremzer kolikšno povprečno porabo imaš? Me ima en K1300R :smoke:

Objavljeno

Ej bremzer kolikšno povprečno porabo imaš? Me ima en K1300R :smoke:

On ma tam okrog 3 do 3.2L če ga nažiga,če pa ne pa tam okrog 2L ;)

  • Všeč mi je 3

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!