Bremzer Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 On ma tam okrog 3 do 3.2L če ga nažiga,če pa ne pa tam okrog 2L KMET a si pomešal porabo benzina z porabo olja ! Ali si pa pred črko L pozabil D napisat ! Ni nujno, da mi kdor koli verjame z prevoženimi 10K kil NIKOLI nepride iz maximuma na minimum to je ca 0,5 do 0,7 dl. ! Je pa res da so stari K-aji pili več olja kot R-i (boxserji) to pa zaradi ležeče mašine še sploh,če si vroč motor dal na stransko tačko je olje prišlo v vsisni dročnik in je pri zagonu potisnil olje pri vsisnem taktu preko vodila ventila in vsisnega kanala v izgorevalni prostor in ko si motor vžgal je plavo podkadil kot tudi,ko si bremzal z mašino. Kmet2 1
Bremzer Objavljeno September 3, 2013 Opozori Objavljeno September 3, 2013 Ej bremzer kolikšno povprečno porabo imaš? Me ima en K1300R Nikogar ne poslušaj in ne cagaj to je pravi motor in boš sigurno z motorjem zelo zadovoljen ! Če mojega K-aja nocoj ukradejo jutri kupim novga K-1300-R z vso možno opremo ,če bi bil mlajši pa bi verjetno kupil S-a,to mislim bolj na držo, kajti sicer sta motorja identična in tudi na Kaju-R model je veterna zaščita vredu ! Sicer pa saj boš motor probal, jaz zase vem kaj hočem in to je :1000ccm+,100 Ps+ ,vodno hlajenje,hlajenje olja,dif., itd. Nepozabi,če kupiš rabljenega mora imeti ESA in čim več dodatne opreme ! Za porabo se nesekiraj je res minimalna za 1200 ccm in 174 Ps moja povrečna poraba je med 5,3 l in max 6,4 litra tank drži 19 litrov in naredim vedno 300 do 330 km z hitrostjo 140 +
Flukturr Objavljeno September 6, 2013 Opozori Objavljeno September 6, 2013 Pozdravljeni! Mene pa zanima, nabavil bom 1150 RT, letnik 2002, sicer redno servisiran, s 50K km, lepo ohranjen, ali lahko pričakujem kakšne težave v prihodnosti. Za motor bom dobil nekaj malega garancije (mesec-dva), pa bi ga v tem času peljal nekemu serviserju da ga popregleda in izključi možnost večjih stroškov v prihodnosti, oz. da jih odpravim še v garanciji. Hvala za vse nasvete, F
Kmet2 Objavljeno September 6, 2013 Opozori Objavljeno September 6, 2013 Pozdravljeni! Mene pa zanima, nabavil bom 1150 RT, letnik 2002, sicer redno servisiran, s 50K km, lepo ohranjen, ali lahko pričakujem kakšne težave v prihodnosti. Za motor bom dobil nekaj malega garancije (mesec-dva), pa bi ga v tem času peljal nekemu serviserju da ga popregleda in izključi možnost večjih stroškov v prihodnosti, oz. da jih odpravim še v garanciji. Hvala za vse nasvete, F Preden ga kupiš ga pelji na pregled,drugače pa odgovorit na takšno vprašanje: ali lahko pričakujem težave v prihodnosti? :grrr To bi moral vprašati mogoče kakšnega jasnovidca Če je motor servisiran na uradnih servisih,naj ti prodajalec pove identifikacijsko številko,ki jo nato poveš uradnemu serviserju in izveš prav vse,od km do kaj je bilo zamenjano ter kdaj..itd
Flukturr Objavljeno September 6, 2013 Opozori Objavljeno September 6, 2013 Preden ga kupiš ga pelji na pregled,drugače pa odgovorit na takšno vprašanje: ali lahko pričakujem težave v prihodnosti? :grrr To bi moral vprašati mogoče kakšnega jasnovidca Če je motor servisiran na uradnih servisih,naj ti prodajalec pove identifikacijsko številko,ki jo nato poveš uradnemu serviserju in izveš prav vse,od km do kaj je bilo zamenjano ter kdaj..itd Ne, ne... V bistvu sem mislil če so pri temu tipu in letniku kake znane napake, na katere bi moral biti pozoren, kake serijske napake ki so ali pa niso bile odpravljene, take stvari. Da se še 1x pregleda v času garancije. Motor bo namreč kupljen na uradnem servisu / zastopniku (Selmar), naj bi imel narejen servis in pozamenjan potrošni material, da bo mir za 1 leto. Tako mi je bilo rečeno. tako da vozit ga pred nakupom v bistvu nimam kam... LPF
Kmet2 Objavljeno September 6, 2013 Opozori Objavljeno September 6, 2013 Ne, ne... V bistvu sem mislil če so pri temu tipu in letniku kake znane napake, na katere bi moral biti pozoren, kake serijske napake ki so ali pa niso bile odpravljene, take stvari. Da se še 1x pregleda v času garancije. Motor bo namreč kupljen na uradnem servisu / zastopniku (Selmar), naj bi imel narejen servis in pozamenjan potrošni material, da bo mir za 1 leto. Tako mi je bilo rečeno. tako da vozit ga pred nakupom v bistvu nimam kam... LPF Potem se ne sekiraj,to so motorji ki jih uradni zastopnik vzame v zamenjavo za novega in če ni motor tip top ga ne vzamejo!
Flukturr Objavljeno September 6, 2013 Opozori Objavljeno September 6, 2013 Potem se ne sekiraj,to so motorji ki jih uradni zastopnik vzame v zamenjavo za novega in če ni motor tip top ga ne vzamejo! Upam da res
Bremzer Objavljeno September 6, 2013 Opozori Objavljeno September 6, 2013 Upam da res Ceno nisi napisal ampak ne pozabi,da je motor star 11 let spomladi bo 12 (letos je sezone že skoraj konec) vprašaj jih koliko boš dobil zanj,če bi ga npr. naslednje leto v jeseni pri njih menjal ! Več kot 5K nesmeš dat raje išči kakega GT-eja novejšega BMW-eja z K-ajevo novejšo pokončno 4-cil. mašino !
Kmet2 Objavljeno September 7, 2013 Opozori Objavljeno September 7, 2013 Upam da res Kupil pri njih 2 motorja in tudi k Simonu vozil na servis.Simon je majster za bmw! So se mi pa zamerli,ampak to je zgodba za drugje in drugič!
tonikoce Objavljeno November 9, 2013 Opozori Objavljeno November 9, 2013 Kmet2, nekaj postov nazaj omenjaš, da K-jev ne maraš več, čeprav si jih vozil nekaj let. Iskreno me zanima tvoje mnenje, od kje zamere? Se to nanaša na K-modele po letu 2004? Sam trenutno jezdim K-ja pred tem pa sem več let RT-ja l.2005, ki mi se nikakor ni zameril - če se bo novi zračno-vodno hlajeni RT obnesel, se še kdaj vrnem na bokserja, ki ima nedvomno zame več `karakterjka` od K-ja. Bokserja sem zamenjal za K-ja iz golega firbca pred letom dni, občutki so še razdvojeni.
Kmet2 Objavljeno November 9, 2013 Opozori Objavljeno November 9, 2013 Kmet2, nekaj postov nazaj omenjaš, da K-jev ne maraš več, čeprav si jih vozil nekaj let. Iskreno me zanima tvoje mnenje, od kje zamere? Se to nanaša na K-modele po letu 2004? Sam trenutno jezdim K-ja pred tem pa sem več let RT-ja l.2005, ki mi se nikakor ni zameril - če se bo novi zračno-vodno hlajeni RT obnesel, se še kdaj vrnem na bokserja, ki ima nedvomno zame več `karakterjka` od K-ja. Bokserja sem zamenjal za K-ja iz golega firbca pred letom dni, občutki so še razdvojeni.Ker Ker me je Bremzer izval sem zanalašč napisal,da ga ne maram,je dober motor,meni ni pil niti kapljice olja.K1200S sem pustil pri Matjažu Selmar in vzel K1300S z vso opremo,petarda od motorja,je pa pri nažiganju znal kar lepo porabit gorivo. Mel že ESAII,ASC,qvik shifter...itd... Na motorju mi ni bila všeč pozicija in tankanje na 200-250km. Omislil sem si (no vmes sem imel še F650GS(twin),F650CS,F650GS(enovaljc) šele kasneje sem so omislil novega GSA,ki ga ne zamenjam za nobenega K-ja.......zakaj,Ergonomija,Avtonomija,vetrna zaščita......itd.. Lp
tonikoce Objavljeno November 10, 2013 Opozori Objavljeno November 10, 2013 Ja, okusi okrog motorjev so res subjektivne narave, pa še sami se sčasoma spreminjamo in s tem tudi naše izbire okrog dvokolesnikov. Hvala za odziv Kmet2, sem mislil, da si mel kakšne resne tehnične pomisleke oz. nevšečnosti z K-serijo. Povprečje porabe K1200GT-ja je 5.5 litra, upoštevano način vožnje, ki pritiče temu modelu: sport-touring. RT je bil ob istem režimu vožnje manj žejen za 0.5 litra. Sicer sta GT in RT nekoliko podobna v teži sprednjega dela, ki ga čutiš na balanci. Meni osebno je ta občutek všeč v zaporednih ovinkih. Rad imam občutek premetavanja konkretne teže čez S-ovinke. Ko sem vozil GS-a, mi je bil občutek na krmilu preveč `otročje` lahkoten - občutek na balanci, kot da bicikel voziš. Večina bi to pohvalila, jaz ne. Očitno so mi všeč malo obilnejše dimenzije in primerno temu več dela z obvladovanjem motorja. In tu oba, RT in GT zahtevata svoje.
Kmet2 Objavljeno November 10, 2013 Opozori Objavljeno November 10, 2013 Ja, okusi okrog motorjev so res subjektivne narave, pa še sami se sčasoma spreminjamo in s tem tudi naše izbire okrog dvokolesnikov. Hvala za odziv Kmet2, sem mislil, da si mel kakšne resne tehnične pomisleke oz. nevšečnosti z K-serijo. Povprečje porabe K1200GT-ja je 5.5 litra, upoštevano način vožnje, ki pritiče temu modelu: sport-touring. RT je bil ob istem režimu vožnje manj žejen za 0.5 litra. Sicer sta GT in RT nekoliko podobna v teži sprednjega dela, ki ga čutiš na balanci. Meni osebno je ta občutek všeč v zaporednih ovinkih. Rad imam občutek premetavanja konkretne teže čez S-ovinke. Ko sem vozil GS-a, mi je bil občutek na krmilu preveč `otročje` lahkoten - občutek na balanci, kot da bicikel voziš. Večina bi to pohvalila, jaz ne. Očitno so mi všeč malo obilnejše dimenzije in primerno temu več dela z obvladovanjem motorja. In tu oba, RT in GT zahtevata svoje. Noben BMW me ni pustil nikoli na cedilu ali imel kakršnokoli okvaro! BMW motorje vozim se mi zdi od 2006.
tonikoce Objavljeno November 10, 2013 Opozori Objavljeno November 10, 2013 Ja, meni so zlezli pod kožo že leta 1995, ko sem nabavil prvega boxerja R65 RS za 4.300 DEM. Star je bil 13 let, ko sem ga nabavil, meni se je zdel nov! Ko vidim kakšnega na cesti, me kar zvija od nostalgije... Kmet2 1
TBoxer Objavljeno November 10, 2013 Opozori Objavljeno November 10, 2013 Praviš, da si imel 6 BMWjev v zadnjih 7 letih (+ še vsaj 2 KTMa). Ker me je Bremzer izval sem zanalašč napisal,da ga ne maram,je dober motor,meni ni pil niti kapljice olja.(1)K1200S sem pustil pri Matjažu Selmar in vzel (2)K1300S z vso opremo,petarda od motorja,je pa pri nažiganju znal kar lepo porabit gorivo. Mel že ESAII,ASC,qvik shifter...itd... Na motorju mi ni bila všeč pozicija in tankanje na 200-250km. Omislil sem si (no vmes sem imel še (3)F650GS(twin),(4)F650CS,(5)F650GS(enovaljc) šele kasneje sem so omislil novega (6)GSA,ki ga ne zamenjam za nobenega K-ja.......zakaj,Ergonomija,Avtonomija,vetrna zaščita......itd.. Lp Kot zgleda si zelo zadovoljen uporabnik. In do tu ti nimam kaj oporekat. Noben BMW me ni pustil nikoli na cedilu ali imel kakršnokoli okvaro! BMW motorje vozim se mi zdi od 2006. Da pa bi bil tvoj podatek, o zanesljivosti delovanja, kolikor toliko relevanten, me zanima koliko kilometrov si opravil z vsakim motorjem?
Kmet2 Objavljeno November 10, 2013 Opozori Objavljeno November 10, 2013 Praviš, da si imel 6 BMWjev v zadnjih 7 letih (+ še vsaj 2 KTMa). Kot zgleda si zelo zadovoljen uporabnik. In do tu ti nimam kaj oporekat. Da pa bi bil tvoj podatek, o zanesljivosti delovanja, kolikor toliko relevanten, me zanima koliko kilometrov si opravil z vsakim motorjem? Ne bi ti znal povedat koliko z kakšnim motorjem,še pri zdajšnjih 4 ne vem koliko z kakšnim,sem ti pa pozabil povedat,da sem spustil še f700gs,ki je sicer namenjen moji ženki,po večini pa ga vozim jaz Letno delam od 10-20kkm z motorji ki jih imam takrat na razpolago. Ali je moj podatek relevanten,to je tvoj problem in ne moj,jaz ti samo povem kako sem bmw doživel jaz. ZdenkoK 1
moravčan Objavljeno Februar 23, 2014 Opozori Objavljeno Februar 23, 2014 v zimskem času sem se pozabaval z krmilom mojega konjiča najprej razdiranje nato izdelava podalškov preiskus končna montaža krmilo višje 2cm bližje vozniku 3-6 cm sedaj pozdravim zimsko bolezn potem pa preiskus marko Kmet2 in krucymucy 2
MiNa Objavljeno Junij 5, 2014 Opozori Objavljeno Junij 5, 2014 Je kdo lastnik? Vpoklic za letnike 2014 vodno hlajene. ...njihova varnost je prednostna naloga BMW Motorrad.
Nejc38 Objavljeno Junij 15, 2014 Opozori Objavljeno Junij 15, 2014 Pozdravljeni, sem novopečeni lastnik ravno eno leto starega R 1200 RT. Pojavlja se mi težava s sklopko in sicer po krajši vožnji se mi zgodi, da mi, ko se ustavim sklopka ne "prime". Motor v prvi kljub do konca stisnjeni sklopki še vedno vleče naprej. Peljal sem ga na servis kjer so mi zagotovili, da je s sklopko vse v redu. Ali ima še kdo podobno izkušnjo oz. ali mi lahko svetujete kaj bi to lahko bilo? Nejc
skalaprava Objavljeno Junij 16, 2014 Opozori Objavljeno Junij 16, 2014 (popravljeno) Pozdravljeni, sem novopečeni lastnik ravno eno leto starega R 1200 RT. Pojavlja se mi težava s sklopko in sicer po krajši vožnji se mi zgodi, da mi, ko se ustavim sklopka ne "prime". Motor v prvi kljub do konca stisnjeni sklopki še vedno vleče naprej. Peljal sem ga na servis kjer so mi zagotovili, da je s sklopko vse v redu. Ali ima še kdo podobno izkušnjo oz. ali mi lahko svetujete kaj bi to lahko bilo? Nejc Naj me kdo popravi, če narobe razmišljam, ampak zna biti težava v hidrvličnem sistemu, ki upravlja sklopko. Namreč ko se sklopka obrablja, se nivo hidravličnega olja v rezervoarčku pri ročiči dviga (ravno obratno kot pri zavorah, kjer z obrabo ploščic nivo pada). Lahko da imaš tudi kje zrak ujet v hidravlični napeljavi. Na tvojem mestu bi odvil pokrovček rezervoarja hidravlične tekočine in preveril nivo olja notri in če ga je preveč, ga je potrebno odliti! Pri odprtem pokrovčku lahko tudi nekajkrat stisnes in sprostiš ročico. Upam da boš uspešno rešil težavo pa veliko lepih kilometrov na super motorčku...preverjeno Lp. Popravljeno Junij 16, 2014. Popravil skalaprava
Nejc38 Objavljeno Junij 16, 2014 Opozori Objavljeno Junij 16, 2014 Hvala za nasvet! Bom poskusil in sporočim kako je šlo! Lp
Bremzer Objavljeno Junij 16, 2014 Opozori Objavljeno Junij 16, 2014 Hvala za nasvet! Bom poskusil in sporočim kako je šlo! Lp Sporoči kakšno mašino imaš je že vodno hlajena z mokro sklopko ali je še stara z suho sklopko ! igc1 1
skalaprava Objavljeno Junij 16, 2014 Opozori Objavljeno Junij 16, 2014 Saj je napisal, da je točno eno leto star RT, torej letnik 2013 ima še vedno suho sklopko.
Bremzer Objavljeno Junij 17, 2014 Opozori Objavljeno Junij 17, 2014 Suha sklopka, zračno hlajen. Če ni zraka v hidravličnem sistemu so možne samo še 2 napaki in sicer, da je lamela sklopke zvita (poškodba pri montaži) ali da lamela ne drsi po osovini (oksidirana osovina) vsekakor imaš še garancijo in to bo potrebno razdret in pogledat je pa precej dela ca en dan in te bojo sigurno nategovali v nedogled samo, da jim nebo treba razdira vztrajaj,da razdrejo in napako odpravijo ! !
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se