ELO Objavljeno November 4, 2013 Opozori Objavljeno November 4, 2013 nov izdelek iz kolekcije "the dark side of japan". The MT-07 is a new kind of motorcycle that is designed to bring fun, affordability and enjoyment back to the street. And just about everything about this versatile new naked bike - from its deep torque through to the agile chassis and outstanding economy - make it hard to resist for both newer and experienced riders. The all-new 689cc inline 2-cylinder engine benefits from our special 'crossplane philosophy' which enables it to develop linear torque for outstanding acceleration. And the MT-07 is also equipped with a compact and lightweight chassis for remarkable agility and easy handling. New MT-07 from Yamaha. There's never been a better reason to rise up and ride. Liquid-cooled 689cc inline 2-cylinder 4-stroke Crossplane philosophy design with 270-degree crank Deep and powerful linear torque output Outstanding fuel efficiency Built for optimum riding enjoyment Low dry weight of only 164kg Slim and compact tubular backbone frame Agile, manoeuvrable and easy to handle Mass-forward design with sculpted bodywork Lightweight 10-spoke cast aluminium wheels Digital instrumentation with full LED display Dual 282mm front discs with 4-pot calipers
ELO Objavljeno November 4, 2013 Avtor Opozori Objavljeno November 4, 2013 še par tehničnih podatkov: Engine Engine type liquid-cooled Displacement 689 cm³ Bore x stroke 80.0 mm x 68.6 mm Compression ratio 11.5 : 1 Maximum power 55.0 kW (74.8PS) @ 9,000 rpm Maximum Torque 68.0 Nm (6.9 kg-m) @ 6,500 rpm Lubrication system Wet sump Carburettor Fuel Injection Clutch Type Wet Ignition system TCI Starter system Electric Transmission system Constant Mesh Final transmission Chain Chassis Frame Diamond Front suspension system Telescopic forks Front travel 130 mm Caster Angle 24º Trail 90 mm Rear suspension system Swingarm Rear Travel 130 mm Front brake Hydraulic dual disc, Ø 282 mm Rear brake Hydraulic single disc, Ø 245 mm Front tyre 120/70 ZR 17M/C(58W) (Tubeless) Rear tyre 180/55 ZR 17M/C(73W) (Tubeless) Dimensions Overall length 2,085 mm Overall width 745 mm Overall height 1,090 mm Seat height 805 mm Wheel base 1,400 mm Minimum ground clearance 140 mm Wet weight (including full oil and fuel tank) 179 kg / ABS 182 kg Fuel tank capacity 14 L Oil tank capacity 3.0 L Buzdovan 1
Snečer Objavljeno November 5, 2013 Opozori Objavljeno November 5, 2013 Zelo podobno, od agregata naprej Res pa je Yamaha precej lažja.
ELO Objavljeno November 5, 2013 Avtor Opozori Objavljeno November 5, 2013 če že, si mogoče kvečjemu po izgledu delita podoben razred (goliča). po izgledu pa sta definitivno zelo narazen... vsaj za moje oči... v geometriji sta kar precej narazen; yamaha tu dosti bolj izrazito sledi svojemu konceptu "dark side of japan".
Cartman Objavljeno November 5, 2013 Opozori Objavljeno November 5, 2013 A to se na NC700 spravljajo? Fajn zgleda za 5 kek in pol. pa 180 guma zadej. resno motoristično. Čudno, da so tako radikalno spremenili pot oznake MT. Ampak lušno. ELO 1
ELO Objavljeno November 5, 2013 Avtor Opozori Objavljeno November 5, 2013 Zelo narazen ja kaj zdaj? a primerjamo er6n napram mt-07 ali razliko med 2 in 3 valjnim agregatom?
ELO Objavljeno November 5, 2013 Avtor Opozori Objavljeno November 5, 2013 A to se na NC700 spravljajo? Fajn zgleda za 5 kek in pol. pa 180 guma zadej. resno motoristično. Čudno, da so tako radikalno spremenili pot oznake MT. Ampak lušno. na koga se spravljajo ne vem... to bodo že yamahini tržniki vedeli, kam so ga pozicionirali... res pa je, da motor zgleda in deluje zelo zanimivo. MT serija naj bi pomenila Masters of Torque, čemur lahko na osnovi do sedaj občutenega potrdim, saj sem vozil tako enovaljno MT-03 kot tudi MT-01, katero sem imel celo v lasti... MT-03 mi je bila "kao" preotročja, MT-01 pa mogoče kljub vsemu pretežka in posledično premalo zmogljiva. glede na prebrano in videno bi znala MT-09 prekositi pomanjkljivosti MT-01, MT-07 pa pomanjkljivosti MT-03. ob tem izpostavljam tudi dejstvo, da sta novodobni MT-jki opcijsko dobavljivi z ABS-om... l.p. Kawl 1
Kawl Objavljeno November 5, 2013 Opozori Objavljeno November 5, 2013 Super motorček bo tole. Verjetno bo cena sprejemljiva poleg tega pa je primerna tako za začetnika kot tudi take kot sem jaz ko me je norenje in postavljanje že malo minilo. Mogoče pa bo čez ene dve leti doma
domina Objavljeno November 6, 2013 Opozori Objavljeno November 6, 2013 v živo je tole za pogledat tako hudo dolgočasen motorček :yawn: thumper 1
thumper Objavljeno November 6, 2013 Opozori Objavljeno November 6, 2013 v živo je tole za pogledat tako hudo dolgočasen motorček :yawn: a teb ni jasno da se midva ne smeva v take teme mešat ? :lol: mi je pa všec nizka teža .. če bi še kak proizvajalec znal narediti motor nizko višino sedeža si upam trdit , da bi jih kar nekaj prodali takim , ki imajo res kratke noge .. drugače bi pa lahko naredili izvedenko z enim sedežem in nižjo ritko pa nosilcem za kovček .... cikadina 1
Markko Objavljeno November 6, 2013 Opozori Objavljeno November 6, 2013 Idealen za avtošole. cikadina in Gregc 2
HyperJack Objavljeno November 6, 2013 Opozori Objavljeno November 6, 2013 v živo je tole za pogledat tako hudo dolgočasen motorček :yawn: Sej tudi na slikah ne odstopa od tega Gregc in SLVR 2
ciciban Objavljeno November 6, 2013 Opozori Objavljeno November 6, 2013 Specifikacije so super. Izgleda pa... hja no... vojna zvezd pa te fore.
Fantocci Objavljeno November 7, 2013 Opozori Objavljeno November 7, 2013 (popravljeno) Yamaha je kar pridna zadnje čase. Tole bi lahko naredili v treh izvedenkah, kot to počne Honda s CB500 (kao cestak, endurca in naked), pa bi si lepo razširili nabor kupcev. Sploh kot soft enduro bi bil lahko fin (mala teža in ravno pravšnja moč), pa bolj uglajeno za vožnjo od XT660. Popravljeno November 7, 2013. Popravil Fantocci ELO in bajsi 2
Snečer Objavljeno November 7, 2013 Opozori Objavljeno November 7, 2013 Jap, bodo morali naredili nekaj namesto TDM, da bo torej allround uporabno. bajsi 1
c00L3r Objavljeno November 17, 2013 Opozori Objavljeno November 17, 2013 Yamaha je kar pridna zadnje čase. Tole bi lahko naredili v treh izvedenkah, kot to počne Honda s CB500 (kao cestak, endurca in naked), pa bi si lepo razširili nabor kupcev. Sploh kot soft enduro bi bil lahko fin (mala teža in ravno pravšnja moč), pa bolj uglajeno za vožnjo od XT660. Se strinjam. Sploh kaka adventure (soft enduro) izvedba bi bila zanimiva, kot univerzalen motor. Hondina CB500 serija je skoraj malo prešvoh.
ELO Objavljeno November 17, 2013 Avtor Opozori Objavljeno November 17, 2013 mt-07 je naročen... z abs-om. pride marca. brez abs-a bodo sicer na voljo v februarju...
matjazst Objavljeno November 17, 2013 Opozori Objavljeno November 17, 2013 mt-07 je naročen... z abs-om. pride marca. brez abs-a bodo sicer na voljo v februarju... Koliko je pa cena?
MiNa Objavljeno November 18, 2013 Opozori Objavljeno November 18, 2013 Koliko je pa cena? To vprašaj pri prodajalcih..... Pa še vedno je to le pogajalsko izhodišče.
c00L3r Objavljeno Februar 4, 2014 Opozori Objavljeno Februar 4, 2014 Cena je 5555€ brez ABS:http://yamaha-motor.si/product/vehicle/prices&vehicle_id=240&program_id=5&program_category_id=61&prices=1 Kaj mislite, kako se ta motor primerja z XJ6?
igorkr Objavljeno Februar 4, 2014 Opozori Objavljeno Februar 4, 2014 (popravljeno) Že iz same osnove - dvovaljc napram štirivaljcu bolj živahen v v spodnjem območju vrtljajev. Zanimivo, so mu pa obesili zadnjo gumo širine 180 mm. Tudi teža je dokaj majhna 180 kg skratka verjetno dokaj lahkoten za vozit. Sicer če je xj6 vsaj kolikor kej podoben Hondi CBF 600 je tudi ta z zelo lahkotno ciklistiko. Vsaj CBF-ja jo ima. Skratka všeč mi je ta Yamaha, pa še v lepi rdeči barvi se jo dobi Je pa verjetno dokaj primerljiv Kawasakiju er 6n. Tudi ta lušen motor. Sicer osebno, če bi izbiral, bi verjetno raje imel XJ6 Diversion F. Če pa prav pomislim pa najraje kr tega, ki ga imam Popravljeno Februar 4, 2014. Popravil igorkr
Scarabeo 500 Objavljeno Februar 4, 2014 Opozori Objavljeno Februar 4, 2014 Cena je 5555€ brez ABS: http://yamaha-motor.si/product/vehicle/prices&vehicle_id=240&program_id=5&program_category_id=61&prices=1 Kaj mislite, kako se ta motor primerja z XJ6? Težko ju je primerjati. Ampak zelo všečen motor. Za to ceno pa res dobiš veliko motorja. Edino slabost bi mu prisodil, da ni primeren za dva, če je to slabost. :lol: Meni je bolj všeč od XY6.
smasher Objavljeno Februar 6, 2014 Opozori Objavljeno Februar 6, 2014 jst sm se danes isto vprašal.. razlika med MT07 in XJ6.... cenovno s emi zdi da si skoraj hodita v zelje.. Drugo kar me čudi... za mt07 ni blo nobene WAW predstavitve z nevem kolko reklam in predstavitvami v medijih kot MT09, pa ima prav tako čisto novo mašino, geometrijo... maxf1 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se