igorkr Objavljeno Februar 6, 2014 Deli Objavljeno Februar 6, 2014 jst sm se danes isto vprašal.. razlika med MT07 in XJ6.... cenovno s emi zdi da si skoraj hodita v zelje.. Drugo kar me čudi... za mt07 ni blo nobene WAW predstavitve z nevem kolko reklam in predstavitvami v medijih kot MT09, pa ima prav tako čisto novo mašino, geometrijo... Dobro se samo hvali Denis Bura 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cartman Objavljeno Februar 6, 2014 Deli Objavljeno Februar 6, 2014 jst sm se danes isto vprašal.. razlika med MT07 in XJ6.... cenovno s emi zdi da si skoraj hodita v zelje.. Drugo kar me čudi... za mt07 ni blo nobene WAW predstavitve z nevem kolko reklam in predstavitvami v medijih kot MT09, pa ima prav tako čisto novo mašino, geometrijo... mt09 je 10 000, mt07 pa 5555. 07 je budget bajk. saj z er6 in cb500 tud ni blo pompa. mt09 po drugi strani, pa zacenja novo yamahino linijo. nov image. saj se govori da bodo tudi r6 in r1ze naslednjo generacijo trivaljniki. Pr yamahi mi je dokaj vsec, da se z motorji, z mehaniko, skusajo razlikovat od drzavne konkurence in zapuscajo varno udobje UJM koncepta. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Snečer Objavljeno Februar 7, 2014 Deli Objavljeno Februar 7, 2014 Mt07 je precej podobna državni konkurenci, še krivine so enako zavili, tako da je koncept več kot podoben. Ceno pa ima odlično. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Cartman Objavljeno Februar 7, 2014 Deli Objavljeno Februar 7, 2014 Sneci, sevede sem govoril o njihovih zastavonošah. O paradnih strojih. budget bajki nimajo dost maneverskega prostora. Cena zapoveduje konfekcijo. Pa vseeno, tale Yam nima navadnega vzporednega dvovaljnika kot Er6, ampak ima zamaknjeno gred. Zato ropota in vleče kot V2. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
cikadina Objavljeno Februar 7, 2014 Deli Objavljeno Februar 7, 2014 (popravljeno) mt09 je 10 000, mt07 pa 5555. 07 je budget bajk. saj z er6 in cb500 tud ni blo pompa. mt09 po drugi strani, pa zacenja novo yamahino linijo. nov image. saj se govori da bodo tudi r6 in r1ze naslednjo generacijo trivaljniki. Pr yamahi mi je dokaj vsec, da se z motorji, z mehaniko, skusajo razlikovat od drzavne konkurence in zapuscajo varno udobje UJM koncepta. britanci pravijo da r1 ne bo dočakala trivalnika ampak je projekt yamahe r3 tole http://www.visordown.com/motorcycle-news-new-bikes/yamaha-yzf-r3-on-the-way/24403.html drugače pa bi skoraj morala bit mt-07 boljša izbira za jo blokirat na 35kW kot xj6 :unsure: Popravljeno Februar 7, 2014. Popravil cikadina Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bajsi Objavljeno Marec 31, 2014 Deli Objavljeno Marec 31, 2014 V soboto sem jo dobil pri Motonautiki v Miklavžu. Tak, za kratek preizkus, pol urce imajo testno. Fina zadeva, neverjetno lahka in vodljiva. Motor zadosti močan, za dvovaljnik zelo uglajen in miren. Lahko v 6. prestavi pri 50 km/h gas naviješ in ne trese, ne cuka ter ne opleta z verigo. Da se jo peljat lepo mirno, lahko pa je tudi malo huligana. Nenavaden občutek, ko pred tabo ni ničesar, kot da bi sedel na stolu. Zanimiv se mi je zdel indikator ECO na displeju, ki se pojavlja ko jo pelješ umirjeno ali pa zapreš gas. Pozitivno. LP Bajsi Prvi_motorist_ekonomske 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
krucymucy Objavljeno Marec 31, 2014 Deli Objavljeno Marec 31, 2014 mt09 je 10 000, mt07 pa 5555. 8500 je z ABS Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SuNa Objavljeno April 2, 2014 Deli Objavljeno April 2, 2014 Ko bom zrasla, bo ena od takšnih škatel moja. thumper, trebor in igorkr 3 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
smasher Objavljeno April 2, 2014 Deli Objavljeno April 2, 2014 kje so te škatle, sej kolo lahko tut sam gor našraufam.. sam da škatlo poberem Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SuNa Objavljeno April 2, 2014 Deli Objavljeno April 2, 2014 (popravljeno) Škatle so še pri dedku Mrazu! p.s. ko jo izpraznem, jo lahko dobiš! Popravljeno April 2, 2014. Popravil SuNa igorkr 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Popularna objava Saint Objavljeno April 7, 2014 Popularna objava Deli Objavljeno April 7, 2014 Po kar nekaj letih premora od tega foruma sem spet nazaj. 1000 ccm Aprilia lepotico, ki je zadnja leta samevala v garaži sem zamenjal za mnogo lažjo lepotico - Yamaho MT-07. Po skoraj 1000 narejenih kilometrih lahko rečem da sem bolj ali manj zadovoljen in da imam po mnogih letih spet veselje odpreti garažo in se zapeljat kak daljši krog. No od začetka, z mojo drago sva prodala Aprilio in se odločala, kaj bi kupila, ona bi čoperja, jaz težkega skuterja . Ko pa sva v soboto šla na izlet in se ustavila tudi v Krškem, pri Delta Teamu zagledala MT-07... je bila ara plačana v par minutah; moja je lahko dosegla z nogam tla, jaz pa sem imel dovolj prostora za mojih skoraj 190 cm. Naslednji ponedeljek popoldne sem bil že ponosen lastnik MT-07 Racing Blue in po parih tednih nakupa sigurno ne obžalujem. Glede na to, da sem na ta motor šel z 1000 ccm V2 Aprilie z drsečo sklopko in ogromno navora sem bil najprej presenečen nad res dobrim agregatom; miren, ravno prav glasen in sploh ne švohoten, tudi ko sva gor oba gre brez kakršnega koli problema po omejitvah in še čez.. samo nad 130-140 km/h je veter vseeno že tako nadležen, da ni kak hud užitek, vsaj zame. Najbolj pozitivno pa me je vsekakor presenetil sedež saj od daleč in od blizu sploh ne zgleda da bi bil kako hudo udobje, samo je pa temeljito bolj udoben od mojega prejšnjega, ravno prave oblike, ravno prav trd... skratka poezija, tudi sama drža na motorju je super, edino ogledala bi lahko bila malo daljša, samo z malo truda sem uredil tudi to. Kako resnejše poročilo še sledi, ampak po do sedaj prevoženih kilometrih se bolj ali manj strinjam z vsemi testi na netu in v revijah. Glede na debato, ki se je razvila ob testu tega motorja na Motosvetu pa lahko povem, da se je potrebno zavedat da to ni supermotor, ni nova 700ccm raketa niti ultimativni potovalnik s tremi kovčki in tank torbo, lahko mu daš gor boljše vzmetenje, in Akrapoviča samo, to bo še zmerom samo 5.500 EUR MT-07 in ne kak R1 oz. Varadero. Je pa MT-07 en zelo zelo zabaven motor za vožnjo, izjemno lahek (še posebej v primerjavi z mojo prejšnjo kravo :grim ), sploh ne začetniški (2 prestava gre skoraj do 100 km/h.. .), navora je dovolj da ni treba ob vsakem prehitevanju zmetat dol par prestav... skratka super zabava za res super ceno. igorkr, Ervin93, krucymucy in 14 others 17 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
otim Objavljeno April 7, 2014 Deli Objavljeno April 7, 2014 Res lepo izgleda, samo nov nosilec tablice rabi:) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
yamaha Objavljeno April 7, 2014 Deli Objavljeno April 7, 2014 Kaj pa v primerjavi z MT-09? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
krucymucy Objavljeno April 7, 2014 Deli Objavljeno April 7, 2014 To tudi mene zanima. Primerjava MT-07 in 09. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BREITNER Objavljeno April 7, 2014 Deli Objavljeno April 7, 2014 (popravljeno) V salonu sem videl omenjen model in mu dejansko nič ne manjka ... oziroma, res rabi drug nosilec tablice, drugače je pa tista z črnimi feltnami pravi cukerček. Ta na sliki, ki jih je prilimal Saint, pa ne zgleda lepo z to barvo feltn ... kot nek cenen izdelek. Tako, da, če bi jo šel kupovat, je ziher ne bi kupil takšne kot je ta na sliki, razen, če bi mi pištolo držali na čelu. Popravek: Všeč so mi "rožica" diski, kot pri Kawasakiju ... super zgleda. Popravljeno April 7, 2014. Popravil BREITNER Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
c00L3r Objavljeno April 7, 2014 Deli Objavljeno April 7, 2014 Po kar nekaj letih premora od tega foruma sem spet nazaj. 1000 ccm Aprilia lepotico, ki je zadnja leta samevala v garaži sem zamenjal za mnogo lažjo lepotico - Yamaho MT-07. Po skoraj 1000 narejenih kilometrih lahko rečem da sem bolj ali manj zadovoljen in da imam po mnogih letih spet veselje odpreti garažo in se zapeljat kak daljši krog. No od začetka, z mojo drago sva prodala Aprilio in se odločala, kaj bi kupila, ona bi čoperja, jaz težkega skuterja . Ko pa sva v soboto šla na izlet in se ustavila tudi v Krškem, pri Delta Teamu zagledala MT-07... je bila ara plačana v par minutah; moja je lahko dosegla z nogam tla, jaz pa sem imel dovolj prostora za mojih skoraj 190 cm. Naslednji ponedeljek popoldne sem bil že ponosen lastnik MT-07 Racing Blue in po parih tednih nakupa sigurno ne obžalujem. Glede na to, da sem na ta motor šel z 1000 ccm V2 Aprilie z drsečo sklopko in ogromno navora sem bil najprej presenečen nad res dobrim agregatom; miren, ravno prav glasen in sploh ne švohoten, tudi ko sva gor oba gre brez kakršnega koli problema po omejitvah in še čez.. samo nad 130-140 km/h je veter vseeno že tako nadležen, da ni kak hud užitek, vsaj zame. Najbolj pozitivno pa me je vsekakor presenetil sedež saj od daleč in od blizu sploh ne zgleda da bi bil kako hudo udobje, samo je pa temeljito bolj udoben od mojega prejšnjega, ravno prave oblike, ravno prav trd... skratka poezija, tudi sama drža na motorju je super, edino ogledala bi lahko bila malo daljša, samo z malo truda sem uredil tudi to. Kako resnejše poročilo še sledi, ampak po do sedaj prevoženih kilometrih se bolj ali manj strinjam z vsemi testi na netu in v revijah. Glede na debato, ki se je razvila ob testu tega motorja na Motosvetu pa lahko povem, da se je potrebno zavedat da to ni supermotor, ni nova 700ccm raketa niti ultimativni potovalnik s tremi kovčki in tank torbo, lahko mu daš gor boljše vzmetenje, in Akrapoviča samo, to bo še zmerom samo 5.500 EUR MT-07 in ne kak R1 oz. Varadero. Je pa MT-07 en zelo zelo zabaven motor za vožnjo, izjemno lahek (še posebej v primerjavi z mojo prejšnjo kravo :grim ), sploh ne začetniški (2 prestava gre skoraj do 100 km/h.. .), navora je dovolj da ni treba ob vsakem prehitevanju zmetat dol par prestav... skratka super zabava za res super ceno. Odlično zgleda! Čestitke za nakup! Bi pa tudi mene zanimala primerjava MT-07 z MT-09. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fantocci Objavljeno April 8, 2014 Deli Objavljeno April 8, 2014 Tudi meni ta barvna kombinacija sploh ni všeč, z nosilcem tablic pa ni nič narobe. Ne vem zakaj niso dali zadaj še mali blatnik, kot ga je imela MT03. Koristna zadeva in malo zapolni tisto luknjo pod sedežem. Bom se tudi jaz pri Yamahi najavil na test, me kot bivšega lastnika MT03 zanima napredek. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ervin93 Objavljeno April 8, 2014 Deli Objavljeno April 8, 2014 Tudi meni ta barvna kombinacija sploh ni všeč, z nosilcem tablic pa ni nič narobe. Ne vem zakaj niso dali zadaj še mali blatnik, kot ga je imela MT03. Koristna zadeva in malo zapolni tisto luknjo pod sedežem. Bom se tudi jaz pri Yamahi najavil na test, me kot bivšega lastnika MT03 zanima napredek. Meni je pa ravno ta kombinacija TOP. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fantocci Objavljeno April 8, 2014 Deli Objavljeno April 8, 2014 Eto, 100 ljudi 100 čudi Ervin93 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
krucymucy Objavljeno April 8, 2014 Deli Objavljeno April 8, 2014 Meni je pa ravno ta kombinacija TOP. Tudi meni. MT-09 bi jaz vzel crno z modrimi feltnami .. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ELO Objavljeno April 12, 2014 Avtor Deli Objavljeno April 12, 2014 od včeraj imamo pri hiši MT-07. po prvih 75km vožnje lahko rečem da je motor super! za ta denar dobite dosti dosti in še več! ob kruzanju pri potovalnih 90-110 km/h presenetljivo ni nobenih vibracij, kljub temu da jih nekateri bojda zaznajo... zavore so povsem zadovoljive in zadostne. motor je super vodljiv, kot da bi bil na kolesu, tako lahek je med nogami. agregat preseneča s prožnostjo, odzivnostjo in kultiviranostjo. crossplane je zakon! menjalnik... huh, to me pa je presenetilo, po prvih parih pretikanjih sem imel pod čelado wtf izraz... tako natačnega menjalnika s tako čudovitim pretikanjem še nisem peljal. pa še ena taka malo ob strani; ko je motor bil v salonu je zgledal dosti "slabše" kot včeraj, ko sem ga od daleč gledal parkiranega na dvorišču pred klubskimi prostori... zgleda da mu salonsko okolje vizualno ne sede... peljite ga ven, k sebi pred hišo. s tem motorjem zagotovo ne boste izvedli "mimosuna". Matej207, BREITNER, igorkr in 4 others 7 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BREITNER Objavljeno April 12, 2014 Deli Objavljeno April 12, 2014 pa še ena taka malo ob strani; ko je motor bil v salonu je zgledal dosti "slabše" kot včeraj, ko sem ga od daleč gledal parkiranega na dvorišču pred klubskimi prostori... zgleda da mu salonsko okolje vizualno ne sede... peljite ga ven, k sebi pred hišo. s tem motorjem zagotovo ne boste izvedli "mimosuna". Dobro si to napisal. Veš, sem prepričan, da bi tvoj motor meni tudi na mojem dvorišču zgledal lepše. MT-07 je že vizualno pravi cukerček, tako da ..... Srečno vožnjo in obilo užitkov ob novi igrački. ELO in trebor 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Fantocci Objavljeno April 12, 2014 Deli Objavljeno April 12, 2014 Vozne lastnosti so bile že prej na seriji MT odlične, tako da verjamem, da je tudi MT07 super, kar se tega tiče. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Saint Objavljeno April 12, 2014 Deli Objavljeno April 12, 2014 Danes je moja MT-07 dobila dve novi zaščiti, naročeno neposredno od proizvajalca, plačal sem s Pay Palom in dobil na dom iz Velike Britanije v nekaj dneh. In sicer Evotech Performance crash pade: http://www.evotech-performance.com/2014-7512/yamaha-mt-07-2013-onwards-crash-bobbins in Evotech performance uteži: http://www.evotech-performance.com/2014-7512/yamaha-mt-07-2013-onwards-handlebar-end-weights Uteži nisem rabil, saj so praktično na zunaj razen napisov skoraj enake kot original - samo so dvodelne, notranji del se navije v belanco, nato pa se vanj z imbusom navije še alu pokrovček, uporabno ko si spreten in podrsaš utež, menjaš samo alu pokrovček in to je to. Crash padi so vsaj meni manjkali na motorju, saj ima MT-07 že pripravljene luknje in brez uteži mi je bilo malo prazno, verjamem da komu to ni všeč samo, glede na to da bo motor vozila tudi moja boljša polovica mislim, da so kar dobra investicija . Po montaži mi motor zgleda super, ok, mogoče so komu bolj všeč kapljičaste oblike crash padov oziroma sploh brez, samo... na srečo nimamo vsi istega okusa, če ne bi bilo dolgčas. Še par slik: igorkr in trebor 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno April 12, 2014 Deli Objavljeno April 12, 2014 Dobro si to napisal. Veš, sem prepričan, da bi tvoj motor meni tudi na mojem dvorišču zgledal lepše. MT-07 je že vizualno pravi cukerček, tako da ..... Srečno vožnjo in obilo užitkov ob novi igrački. Nisi dobro prebral ta MT-07 je samo pri hiši verjetno zato, če mu njegov V-max spet na tla pade,da lahko MT 07 vzame za peljat ! Ti pa verjamem,da bi imel lepši pogled na dvorišče,če bi ELO njegovega V-maxa v tvoje dvorišče zapeljal. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se