Snečer Objavljeno November 8, 2013 Opozori Objavljeno November 8, 2013 BMW S 1000R samo hvalim, grajam le neestetske komponente drugih proizvajalcev.
ludiluka Objavljeno November 8, 2013 Opozori Objavljeno November 8, 2013 sem malo pogooglal pa ugotovil da jih pred dirko namočijo v vodi da med dirko hladijo zavorno tekočino, preprečujejo razlitja ter da ni olje direkt na soncu BMW S 1000R samo hvalim, grajam le neestetske komponente drugih proizvajalcev. letelo je na teme zakaj nebi imel ......
Snečer Objavljeno November 8, 2013 Opozori Objavljeno November 8, 2013 Tistih tem pa ne spremljam, možno da sem pa kdaj kaj kje odgovoril, najbrž po pomoti. bosa in igorkr 2
igorkr Objavljeno November 8, 2013 Opozori Objavljeno November 8, 2013 En športni motor je mel "problem" posodic zelo elegantno rešen. glavic in stebricek 2
DAMI34 Objavljeno November 9, 2013 Opozori Objavljeno November 9, 2013 Pa sicer nimam nič proti temu motorju, ker mi je kul, ampak tole za 20k eur mrcino... To je takšen zmazem, da težko rečeš, da gre za dizajnerski vložek, kot npr. izpuh, ki ni posrečen. Fora je pa v tem, da zadeva s posodico hudo izstopa, da bi jo barem pofarbali ali temno prozorna pa bi bilo. Isto na Ducatiju, vrhunsko oblikovanem motorju pa gor dve takšni grdi posodici, ena za sklopko, druga za bremze. Ne mi reč da se ne da. s posodico so Kawasakija kopirali..bemti
Snečer Objavljeno November 9, 2013 Opozori Objavljeno November 9, 2013 krucy ni opazil, da je iz posodice gumijasta cevka...
cikadina Objavljeno November 9, 2013 Opozori Objavljeno November 9, 2013 (popravljeno) treba je pustit tudi kakšen del nedodelan, da lahko si pol dodatne "cukrčke" kupuješ in je tako malo bolj unikaten. brez skrbi, za kakih 70€ bo pod bmw-jevo dodatno opremo gotovo tudi ta lonček. al pa od kitajčkov za 15€ sicer verjetno bo sedaj odgovor, da za to ceno bi to moral met in se s tem po svoje strinjam. je pa tudi res da nas večina rada svojemu jeklenemu konjičku privošči kak dodatek. pa da ne bomo zdej samo o teh lončkih, še dva filmčka Popravljeno November 9, 2013. Popravil cikadina
krucymucy Objavljeno November 9, 2013 Opozori Objavljeno November 9, 2013 krucy ni opazil, da je iz posodice gumijasta cevka... Kaksna pa naj bi bila?
jozexj6 Objavljeno November 10, 2013 Opozori Objavljeno November 10, 2013 Jst sem ga tud včeri v živo vidu , na njem sedel in mi je ful všeč. Cena je bla na sejmu 12,900 ključ na roko. Razen sprednijh luči ,ki mi niso najbolj všeč mi je top. Spet pa niso tko grozne, da se jih nebi navadu .Še zmeri 100x bolš kot triumph street-speed triple. Tko ,da sem včeri naredu ožji izbor mojga naslednjega motorja. Sam še cekine skup spravt TakeALookAround, ZdenkoK, Demon in 2 others 5
DAMI34 Objavljeno November 10, 2013 Opozori Objavljeno November 10, 2013 V bistvu sploh ni slaba cena. Dobrega jurja bo dražji kot z1000.
Spasky Objavljeno November 10, 2013 Opozori Objavljeno November 10, 2013 Pa sicer nimam nič proti temu motorju, ker mi je kul, ampak tole za 20k eur mrcino... To je takšen zmazem, da težko rečeš, da gre za dizajnerski vložek, kot npr. izpuh, ki ni posrečen. Fora je pa v tem, da zadeva s posodico hudo izstopa, da bi jo barem pofarbali ali temno prozorna pa bi bilo. Isto na Ducatiju, vrhunsko oblikovanem motorju pa gor dve takšni grdi posodici, ena za sklopko, druga za bremze. Ne mi reč da se ne da. no no, seveda se da... :grim ELO, krucymucy in Demon 3
Snečer Objavljeno November 10, 2013 Opozori Objavljeno November 10, 2013 No, ta je izjema sem mislil na plastičarje.
krucymucy Objavljeno November 10, 2013 Opozori Objavljeno November 10, 2013 V bistvu sploh ni slaba cena. Dobrega jurja bo dražji kot z1000. Jurja cenejsi kolega, jurja cenejsi. Demon in Gregc 2
Snečer Objavljeno November 10, 2013 Opozori Objavljeno November 10, 2013 Sejemski verjetno nima brez razloga takšne cene. z1000 pa je 12.800 novi.
krucymucy Objavljeno November 10, 2013 Opozori Objavljeno November 10, 2013 Sejemski verjetno nima brez razloga takšne cene. z1000 pa je 12.800 novi. S1000R bo v osnovni razlici imel ceno 12.700€. V serijsko opremo spada ABS, ASC ter dva rezima voznje, road in rain. Z1000 ima v osnovni razlici ceno 12.832€ verzija z ABS je pa 13.757€. ASC oz. TC pa sploh ni opcija. Dovolj jasno tudi zate sedaj ali se vedno ne? cikadina, logarr in Gregc 3
krucymucy Objavljeno November 10, 2013 Opozori Objavljeno November 10, 2013 (popravljeno) Japoncem pac ne gredo v prid trenutne razmere. Sorazmerno mocan jen, uvozne dajatve za EU, katerih EU proizvajalci nimajo, slovenski DMV nad 1000ccm ... Sestevek je pac tak, da za vec denarja v primeru Z1000 dobis manj motorja. Druga zgodba bi bila, ce bi bil Z1000 kake tri tisocake cenejsi. Popravljeno November 10, 2013. Popravil krucymucy cikadina in Gregc 2
siks Objavljeno November 10, 2013 Opozori Objavljeno November 10, 2013 Japoncem pac ne gredo v prid trenutne razmere. Sorazmerno mocan jen, uvozne dajatve za EU, katerih EU proizvajalci nimajo, slovenski DMV nad 1000ccm ... Sestevek je pac tak, da za vec denarja v primeru Z1000 dobis manj motorja. Druga zgodba bi bila, ce bi bil Z1000 kake tri tisocake cenejsi. mater, nenormalne cene postajajo.....
krucymucy Objavljeno November 10, 2013 Opozori Objavljeno November 10, 2013 mater, nenormalne cene postajajo..... Hja, predvsem imamo slovenci vedno manjso kupno moc. Ce bi imeli zadnjih pet let zdravo gospodarsko rast ranga 2-3% namesto enormnega padca, bi bile tudi place visje 15-20%. siks 1
krucymucy Objavljeno November 10, 2013 Opozori Objavljeno November 10, 2013 (popravljeno) Tudi tehnicnih podatkov ni v temi. Type Water/oil-cooled 4-cylinder 4-stroke in-line engine, four valves per cylinder, two overhead camshafts Bore x stroke 80 mm x 49.7 mm Capacity 999 ccm Rated output 118 kW (160 hp) at 11,000 rpm Max. torque 112 Nm at 9,250 rpm Compression ratio 12.0 : 1 Mixture control / engine management Electronic injection Emission control 2 closed-loop 3-way catalytic converters, EU-3 norm with interference pipe and acoustic valves Performance / fuel consumption Maximum speed over 200 km/h Fuel consumption per 100 km at constant 90 km/h 5.4 l Fuel consumption per 100 km at constant 120 km/h 5.6 l Fuel type Super (premium) unleaded, octane number 95 - 98 (RON) (knock control; rated output at 98 RON) Electrical system Alternator 350 W Battery 12 V / 9 Ah, maintenance-free Power transmission Clutch Multiplate clutch in oil bath, anti-hopping clutch, mechanically controlled Gearbox Constant-mesh 6-speed gearbox, straight-toothed Drive Chain 17/45 Chassis / brakes Frame Aluminium composite bridge frame, partially self-supporting engine Front wheel location / suspension Upside-down telescopic fork Ø 46 mm, compression and rebound stage adjustable Rear wheel location / suspension Aluminium 2-sided swing arm, rebound damping adjustable Suspension travel front / rear 120 mm / 120 mm Wheelbase 1,439 mm Castor 98.5 mm Steering head angle 65.4° Wheels Cast aluminium wheels Rim, front 3.50 x 17" Rim, rear 6.00 x 17" Tyres, front 120/70 ZR 17 Tyres, rear 190/55 ZR 17 Brake, front Twin disc brake, floating brake calipers, radial 4-piston fixed caliper, diameter 320 mm, 5 mm thick Brake, rear Single disc brake, single piston floating caliper, diameter 220 mm, 5 mm thick ABS BMW Motorrad Race ABS (part-integral), disengageable Dimensions / weights Length 2,057 mm Width (incl. mirrors) 845 mm Height (excl. mirrors) 1,228 mm Seat height, unladen weight 814 mm Inner leg curve, unladen weight 1,805 mm Unladen weight, road ready, fully fuelled 1) 207 kg Dry weight Permitted total weight 407 kg Payload (with standard equipment) 200 kg Usable tank volume 17.5 l Reserve ca. 4 l Ce dam quote, zmece vse v eno vrsto. Popravljeno November 10, 2013. Popravil krucymucy GoBobi 1
DAMI34 Objavljeno November 11, 2013 Opozori Objavljeno November 11, 2013 S1000R bo v osnovni razlici imel ceno 12.700€. V serijsko opremo spada ABS, ASC ter dva rezima voznje, road in rain. Z1000 ima v osnovni razlici ceno 12.832€ verzija z ABS je pa 13.757€. ASC oz. TC pa sploh ni opcija. Dovolj jasno tudi zate sedaj ali se vedno ne? seveda mi je jasno, kdor ma dnar bo kupil Kawo Zivnorc in igorkr 2
Zivnorc Objavljeno November 11, 2013 Opozori Objavljeno November 11, 2013 lonček za zavorno tekočino je pa zato, da se not lahko nalije zavorno tekočino.. ... res je, da je grd, ima pa zato funkcijo , da lahko takoj vidiš, če manjka kaj tekočine ...nima veze, ali je motor malo postrani... vidiš lahko tudi med vožnjo...itd Če imaš tisto lepo posodico z okroglim okencem, moraš motor postaviti čisto naravnost pri preverjanju zavorne tekočine (kot pri preverjanju količine olja v motorju) pa še čisto ena logična: manjši premer ko ima posodica, višja mora biti (za isti volumen) in posledično je tu manj možnosti, da ti "pumpica" pozavga zrak pri nižjem nivoju olja v posodici ( v široki in nizki posodici se tekočina lahko pretaka iz enega konca v drugega in skozi luknjico lahko pride kak mehurček zraka)..in zato lahko ostaneš brez zavor. ... in lonček nima nobene veze s hlajenjem zavorne tekočine.... segreva (pregreva) se samo v zavorni čeljusti.... DAMI34, igorkr, cikadina in 2 others 5
HyperJack Objavljeno November 11, 2013 Opozori Objavljeno November 11, 2013 lonček za zavorno tekočino je pa zato, da se not lahko nalije zavorno tekočino.. ... in lonček nima nobene veze s hlajenjem zavorne tekočine.... segreva (pregreva) se samo v zavorni čeljusti.... UV sončni žarki, na dolgi rok škodujejo tekočini, zato se kupi lahko prevleke za lonček. Je pa res, da če ne menjaš na 2leti zavorne tekočine, je itak vseeno, al je prozoren, al pa zlat... gsxf750, igorkr, GoBobi in 1 other 4
krucymucy Objavljeno November 11, 2013 Opozori Objavljeno November 11, 2013 lonček za zavorno tekočino je pa zato, da se not lahko nalije zavorno tekočino.. ... res je, da je grd, ima pa zato funkcijo , da lahko takoj vidiš, če manjka kaj tekočine ...nima veze, ali je motor malo postrani... vidiš lahko tudi med vožnjo...itd Če imaš tisto lepo posodico z okroglim okencem, moraš motor postaviti čisto naravnost pri preverjanju zavorne tekočine (kot pri preverjanju količine olja v motorju) pa še čisto ena logična: manjši premer ko ima posodica, višja mora biti (za isti volumen) in posledično je tu manj možnosti, da ti "pumpica" pozavga zrak pri nižjem nivoju olja v posodici ( v široki in nizki posodici se tekočina lahko pretaka iz enega konca v drugega in skozi luknjico lahko pride kak mehurček zraka)..in zato lahko ostaneš brez zavor. ... in lonček nima nobene veze s hlajenjem zavorne tekočine.... segreva (pregreva) se samo v zavorni čeljusti.... Pozabil si dodat da obenem sluzi tudi kot ekspanzijska posoda. Pa tudi ce pride zracni mehurcek ne ostanes brez bremz, pac pa imas v tem primeru hidropnevmatske GoBobi, gsxf750 in Zivnorc 3
Bremzer Objavljeno November 11, 2013 Opozori Objavljeno November 11, 2013 mater, nenormalne cene postajajo..... Pozabljaš kje živiš ! namreč npr: v Švici mesečna plača dobrega mehanika neto znaša ca 3-3.5K€ ali v Sfrs 4-4,5K od tega plačaš ca 150€ zavarovanj(socijalno in za brezposlene) in 13 plača gre za davke seveda življenski stroški hotel MAMA ! Če bi si moral vse življenske stroške sam plačat in živel bolj skromno(brez,alkohola cigaret,raznih potepanj, itd.) bi ta motor zaslužil v ca enem letu.Pred kratkim so imeli v Švici referendum,da mora biti NAJNIŽJA plača 2000 ali celo 2400 Sfrs to je ca 2K € .
igorkr Objavljeno November 11, 2013 Opozori Objavljeno November 11, 2013 lonček za zavorno tekočino je pa zato, da se not lahko nalije zavorno tekočino.. ... res je, da je grd, ima pa zato funkcijo , da lahko takoj vidiš, če manjka kaj tekočine ...nima veze, ali je motor malo postrani... vidiš lahko tudi med vožnjo...itd Če imaš tisto lepo posodico z okroglim okencem, moraš motor postaviti čisto naravnost pri preverjanju zavorne tekočine (kot pri preverjanju količine olja v motorju) pa še čisto ena logična: manjši premer ko ima posodica, višja mora biti (za isti volumen) in posledično je tu manj možnosti, da ti "pumpica" pozavga zrak pri nižjem nivoju olja v posodici ( v široki in nizki posodici se tekočina lahko pretaka iz enega konca v drugega in skozi luknjico lahko pride kak mehurček zraka)..in zato lahko ostaneš brez zavor. ... in lonček nima nobene veze s hlajenjem zavorne tekočine.... segreva (pregreva) se samo v zavorni čeljusti.... Če bi spušlao pri mojem kvadratnem, bi takoj opazil mastno al potleh al pa po motorju (zato ga mam vedno čistega ) Če ti pa med vožnjo spusti ja pa ista figa kakega maš
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se