Jump to content

Renault Clio, Dolga Razdalja, Dizel Ali Bencinar?


deno12345

Recommended Posts

Jaz bi lepo prosil za odgovore. V avtohisi v MS sem nasel avto. Renalt clio 1.5 dizel 2005 letnik ohranjen vse lepo in prav. No sedaj imam vprasanje. V sluzbo se vozim 35 km v eno smer, se peavi 70-80 km na dan. Slisal sem da pumpe na dizelskih avtobilih stanejo veliko in to se pokvari po 7-8 letih.. kaj svetujete? Bencinarja ali dizela? In rad bi tusi da bi imel cim manjso porabo. Do tja se vozim skozi vasi. Ko bo pa novo leto pa se bom vozil na avtocesti... najlepsa hvala za odgovore. Lp

Link to comment
Share on other sites

Jaz bi lepo prosil za odgovore. V avtohisi v MS sem nasel avto. Renalt clio 1.5 dizel 2005 letnik ohranjen vse lepo in prav. No sedaj imam vprasanje. V sluzbo se vozim 35 km v eno smer, se peavi 70-80 km na dan. Slisal sem da pumpe na dizelskih avtobilih stanejo veliko in to se pokvari po 7-8 letih.. kaj svetujete? Bencinarja ali dizela? In rad bi tusi da bi imel cim manjso porabo. Do tja se vozim skozi vasi. Ko bo pa novo leto pa se bom vozil na avtocesti... najlepsa hvala za odgovore. Lp

1,5dci se nam je podrl ze po dobrem letu, pri 120 000Km. ker je bil izven garancije servisa ni delal uradni servis, pa so deli vseeno znesli skoraj 900€. pri 180 000 se je zgodba ponovila, cene podobne, le da so crknili drugi kosi. enkrat injektorji, naslednjic crpalka.

Verjetno smo imeli precej smole, ampak jaz o renaultu 1,5dci res nimam dobrega mnenja. Avto je bil nov, iz trgovine, zato kakih izgovorov o prejsnjih lastnikih ni bilo. Vedno tankan na crpalki, nikoli kakih zvarkov iz sodov, ali kurilca.

MojaMoja bo kmal mela do sluzbe in nazaj cca 100Km dnevno, zato dost razmislamo tud o cenejsi voznji. nismo se odloceni. Trenutno se mi zdi plinifikacija bols (cenejs) kot nakup dizla.

Edited by Cartman
Link to comment
Share on other sites

ne samo pumpe ..kaj želiš slišati ? iz prve roke - službeni 1,5 dci ( kangoo 2010 pri 49tkm pumpa) ali iz druge roke - bratranec ( 78 tkm pumpa in posledično dize , 128tkm dize turbina in pumpa , 209tkm razpadlaq mašina - totalen kolaps da ni bilo znotraj mašine nič uporabnega - mu zrihta svak mašino iz megana z 6800km pa so morali eno dizo zamenjat po nabavni ceni nekih 220€) ali iz tretje druge roke - sodelavka od moje ??? ( ko je sranje zadimilo cel šentviški tunel pri 89.000km - pumpa , dize , turbina ) ???

če se ti pokadi in zaropota skupaj je samo strošek novih originalnih delov ki crknejo ( pumpa , dize in turbina) - pa brez raznih tesnil in drobnega materiala - kar nekje okoli 2400€ ...brez dela...in brez kakšne avtovleke ...to je pa že več kot je vreden cel avto...

z obnovo diz in pumpe ( turbina se ponavadi tako podre da je za v kanto ) ter pri poceni fušarju si še zmeraj na cca 1800€ minimalno za popravilo...

 

tisti , ki jim 1.5dci dela v redu so redke izjeme - nekih 7%..ostali lažejo , ker ne upajo povedat od kje jim denar za popravila...

 

se strinjam s cartmanom - nekaj bencinskega pod 80 konji zaradi registracije pa na plin ....

Link to comment
Share on other sites

Res čudno da je 1.5dci crknu, mislim da je 1.5dci  bol trpežn od 1.9, ogromno jih je po avtošolah in jst do sedaj nisem slišal še da bi katera crknla.

Odvisno od cene, če imaš bolšo srečo kot Cartman, ti bo ta mašina zdržala dolgo in malo pila (okol 4L baje), če imaš kje blizu črpalko s plinom je tut plin dobra ideja, samo boš moral na začetku ptimaknit jurja na ceno cliota na benz in potem je prihranek glede na bencin nekje okoli 35%, torej tam tam z ceno dizla oz. če kuro okoli 6L benza bo porabu okoli 6.5L plina kar bi te od oka prišlo cenovno kot če porabiš dobre 3.5L dizla.

Lahko si pogledaš temo o predelavi na plin.

 

LP

 

ps: glih pisal sm post ko je thumper odgovoril, tolko da se kvarijo 1.5dci? jst res poznam samo 3 1.5dcije 2 cliota in en megan pa še niso meli težav.

Edited by smasher
Link to comment
Share on other sites

Res čudno da je 1.5dci crknu, mislim da je 1.5dci bol trpežn od 1.9, ogromno jih je po avtošolah in jst do sedaj nisem slišal še da bi katera crknla.

Odvisno od cene, če imaš bolšo srečo kot Cartman, ti bo ta mašina zdržala dolgo in malo pila (okol 4L baje), če imaš kje blizu črpalko s plinom je tut plin dobra ideja, samo boš moral na začetku ptimaknit jurja na ceno cliota na benz in potem je prihranek glede na bencin nekje okoli 35%, torej tam tam z ceno dizla oz. če kuro okoli 6L benza bo porabu okoli 6.5L plina kar bi te od oka prišlo cenovno kot če porabiš dobre 3.5L dizla.

Lahko si pogledaš temo o predelavi na plin.

LP

ps: glih pisal sm post ko je thumper odgovoril, tolko da se kvarijo 1.5dci? jst res poznam samo 3 1.5dcije 2 cliota in en megan pa še niso meli težav.

Mehanik me je ze pripravil, da so zdaj na vrsti ojnicni lezaji, naslednja rak rana teh motorjev. In ce ojnicni na hitro dobi zracnost, bat nardi kovacijo v glavi. takrat je pol motor za odpis.

ne vem kaksne so izkusnje drugih, pr nas je bla s kangujem katastrofa. drzi pa, da je to zelo lustn motor za cliota, in ce se ne podre, tudi zelo varcen. Plinifikacija je denarnici bol prijazna predvsem ker bi instalacijo usadil v avto ki ga ze imam...

Edited by Cartman
Link to comment
Share on other sites

Res čudno da je 1.5dci crknu, mislim da je 1.5dci  bol trpežn od 1.9, ogromno jih je po avtošolah in jst do sedaj nisem slišal še da bi katera crknla.

Odvisno od cene, če imaš bolšo srečo kot Cartman, ti bo ta mašina zdržala dolgo in malo pila (okol 4L baje), če imaš kje blizu črpalko s plinom je tut plin dobra ideja, samo boš moral na začetku ptimaknit jurja na ceno cliota na benz in potem je prihranek glede na bencin nekje okoli 35%, torej tam tam z ceno dizla oz. če kuro okoli 6L benza bo porabu okoli 6.5L plina kar bi te od oka prišlo cenovno kot če porabiš dobre 3.5L dizla.

Lahko si pogledaš temo o predelavi na plin.

 

LP

 

ps: glih pisal sm post ko je thumper odgovoril, tolko da se kvarijo 1.5dci? jst res poznam samo 3 1.5dcije 2 cliota in en megan pa še niso meli težav.

seveda nisis slišal..razlika je v tem , da te mašine v avtošolah tečejo ogrete vsaj nekih 10 ur na dan .. pa zavedajo se , kaj je redno vzdrževanje - vključno z menjavo - pravočasno seveda - vseh naštetih delov...

 

clio 1.2 še zdaleč ne pije 6l pri enaki vožnji in enakem pospeševanju kot se vozi 1.5dci... ob enakem režimu vožnje obeh je nekih 5-7 dcl razlike v porabi..

 

no ni samo jurja ...plin .. ke pa to neka razlika od bencinarja do dizla...

 

Mehanik me je ze pripravil, da so zdaj na vrsti ojnicni lezaji, naslednja rak rana teh motorjev. In ce ojnicni na hitro dobi zracnost, bat nardi kovacijo v glavi. takrat je pol motor za odpis.

ne vem kaksne so izkusnje drugih, pr nas je bla s kangujem katastrofa. drzi pa, da je to zelo lustn motor za cliota, in ce se ne podre, tudi zelo varcen. Plinifikacija je denarnici bol prijazna predvsem ker bi instalacijo usadil v avto ki ga ze imam...

aja..pozabil napisat da se je to dogajalo tudi na meganih ... 

 

cart - a baleno? sam ne plina na fokusa tlačit..to je še slabš kombinacija kot renault pa plin ..

Link to comment
Share on other sites

Za ležaje sem slišal, da jih je potrebno preventivno zamenjat pri teh motorjih, na koliko km se ne spomnim več.

V glavnem, nekdo, ki dela na servisu mi je ta 1.5 dci motor odsvetoval.

Imam pa dobre izkušnje z Oplovim dizlom 1.7 in Fiatovim 1.3 Prvi je šel brez problema do skoraj 200.000 km, potem sem avto razbil. Fiatov 1.3 multiyet je pa res varčnež, ker nimam veliko semaforjev na poti je poraba okrog 4 lit/100km, plus minus deci dva. Tak motor imajo Puntoti in Oplove Corse, pa še kdo verjetno.

Link to comment
Share on other sites

seveda nisis slišal..razlika je v tem , da te mašine v avtošolah tečejo ogrete vsaj nekih 10 ur na dan .. pa zavedajo se , kaj je redno vzdrževanje - vključno z menjavo - pravočasno seveda - vseh naštetih delov...

maaa mislis da je preventivna menjava dci pumpe del vzdrzevanja? ne bi rekel. ker pol bi bil velik servis 2 jurja. nas je vozil slabih 10 000Km na mesec, 95% relacije okrog 300-400Km dnevno. do strojeloma vsi servisi po knjigi, na pooblascenem servisu....U glavnem, men se zdi da je mel vzorno uporabo za dizla. njegov bencinski predhodnik jih je brez silne drame zvozil okrog 300 000

cart - a baleno? sam ne plina na fokusa tlačit..to je še slabš kombinacija kot renault pa plin ..

dej ne me ze u startu ubijat. ja, fortka z yamahinim motorjem mam u mislih. Edited by Cartman
Link to comment
Share on other sites

1.5 dci v Renaultih odsvetujem. Motor ni biser in pika. Svetoval bi ti neki Italija dizel. Drugače pa bencinar 1.4 tudi ne porabijo veliko so pa cenejši za vzdrževanje kot dizli. Znamka vozila pa je stvar ukusa.

Link to comment
Share on other sites

Pri meni lahk kupiš Peugeot 206 SW letnik 2004 , 1.4 HDi ,črn, klima itd, brezhiben..poraba pod 5l lepe vožnje

Link to comment
Share on other sites

Ker je govora o rabljenem avtu in cca 80/dan bi sam raje vzel bencinarja.  Če narediš cca 20K letno ti pri 1 liter večji porabi bencinarja to znese cca 400€. Sam bi v tvojem primeru gledal za kakšnim manjšim bencinarjem z cca 1,4 motorjem.  Honda Jazz, Yaris, Fabia, I20, Polo...

 

Seveda je super, če imaš denar za novega dizla. Do 120K km ti skoraj vsak  prileze brez večjih pretresov. Z malo sreče imaš samo redne servise. Pri rabljenih grejo pa lahko stroški hitro v višave (veliko večji od 400€). Težava je tudi, da za skoraj vsak dizel motor slišiš od koga, da je z njim imel težave in stroške. Na šihtu nas je par, ki se vozimo od daleč (več kot 40K letno). V splošnem prevladujejo Oktavije.

 

Plin Je super, če delaš tam nekje od 20K-30K letno. Vse kar je več je boljša izbira dizel.

Link to comment
Share on other sites

maaa mislis da je preventivna menjava dci pumpe del vzdrzevanja? ne bi rekel. ker pol bi bil velik servis 2 jurja. nas je vozil slabih 10 000Km na mesec, 95% relacije okrog 300-400Km dnevno. do strojeloma vsi servisi po knjigi, na pooblascenem servisu....U glavnem, men se zdi da je mel vzorno uporabo za dizla. njegov bencinski predhodnik jih je brez silne drame zvozil okrog 300 000

dej ne me ze u startu ubijat. ja, fortka z yamahinim motorjem mam u mislih.

če se ve koliko zdrži kateri del bi ga morali zamenjati - sploh če ta del lahko vpliva na okvaro drugih delov ( črpalka za nafro - dize - turbina in na koncu zaradi tega ker ti gre olje skozi turbino ven tudi ležaji v motorju )...

 

če bi imel ..čak mal ecoboost??? cool ...sam tudi niso biseri na ventilih - že na bencinu .... glih tolk sam povem ti...

 

Ker je govora o rabljenem avtu in cca 80/dan bi sam raje vzel bencinarja.  Če narediš cca 20K letno ti pri 1 liter večji porabi bencinarja to znese cca 400€. Sam bi v tvojem primeru gledal za kakšnim manjšim bencinarjem z cca 1,4 motorjem.  Honda Jazz, Yaris, Fabia, I20, Polo...

 

Seveda je super, če imaš denar za novega dizla. Do 120K km ti skoraj vsak  prileze brez večjih pretresov. Z malo sreče imaš samo redne servise. Pri rabljenih grejo pa lahko stroški hitro v višave (veliko večji od 400€). Težava je tudi, da za skoraj vsak dizel motor slišiš od koga, da je z njim imel težave in stroške. Na šihtu nas je par, ki se vozimo od daleč (več kot 40K letno). V splošnem prevladujejo Oktavije.

 

Plin Je super, če delaš tam nekje od 20K-30K letno. Vse kar je več je boljša izbira dizel.

se mi zdi , da se zadnje čase kupujejo avti na pričakovano kilometrino oz. se jih menja tako ...

če si se odločil narediti z avtom 150,000km pa jih delaš 10,000 letno boš imel avto 15 let.. to avtomatsko potegne za dizla preveč hladnih vžigov na kratke proge...

 

če delaš 50,000 na leto boš menjal avto na 3 leta ... ( in boš imel po enem letu izplačano plinsko napravo , v naslednjih pa dve v plus - v razmislek ) ... in ravno pri malih in velikih kilometrinah ni debate okoli plina .... pri srednjih tam med 15,000 in 25,000 km letno pa se krešejo mnenja kot hudič... sploh ker nihče noče točno do centa izračunati razlike v kompletnih stroških med dizlom in bencinarjem... da o gretju pozimi pri dizlih ne zgubljam besed...

Link to comment
Share on other sites

To da se kupejejo na kilometrino je čista resnica. Temu primerno se tudi vzdržujejo. Še slabše je pa to, da proizvajalci naredijo avto, da zdrži ravno do te meje.

 

BTW Z dizel Cliom je bil tast zadovoljen. Ni imel težav. Avto ima cca 140K km. Malo moraš včasih imet tudi srečo.

 

Plin je bil pri meni v špilu. Težava je v tem, da mora biti res dobro narejeno, da dela tako kot se šika. Ponudba novih vozil z tovarniško vgrajeno napeljavo pa je pri nas slaba. Trg rabljenih pa sploh še ni razvit.

Link to comment
Share on other sites

Kupiš avto s katerim imajo ljudje najmanj težav, obenem ti mora biti všeč. Povpraš kakega mehankarja pa ti bo povedal. Jaz z mojim dizlom nimam težav, pa je bil kupljen rabljen. Prej sem vozil večje razdalje, zdaj krajše, znakov da mu kaj ne bi pasalo nisem opazil. Moj se segreje hitro, ker ima dodaten elektro grelec, ki vse prižge pod 5 stopinjami, tako da za dizle ne velja več, da se v njem voziš večino časa v mrzlem. Vzel pa sem znamko oz. tip motorja s katerim ni težav. Ne bi rad delal reklame kaj vozim, da se ne bo kdo na trepalnice metal, zato znamke ne bom povedal. Na liter večjo porabo pri bencinarju napram dizlu za isto moč pa kr pozabi, raje prištej dva litra večjo, pa bo prav. Vse ostalo je matematika.

Link to comment
Share on other sites

Mah, ni kaj velik za filozofirat, če hočeš met vredu dizla, brez komplikacij je Švaba edina pametna izbira, po možnosti 1.9 tdi 96kw,6 prestav. Pa sam razmisli ker bencinar ti nudi toliko moči in navora za 5-6 L /100km. Na enem od mojih je na števcu 425.000km ,avto je letnik 2004, če bi povedal kaj samo sem do sedaj menjal ,mi večina nebi verjela, zato prepuščam besedo-hvalo še drugim.

Link to comment
Share on other sites

Mah, ni kaj velik za filozofirat, če hočeš met vredu dizla, brez komplikacij je Švaba edina pametna izbira, po možnosti 1.9 tdi 96kw,6 prestav. Pa sam razmisli ker bencinar ti nudi toliko moči in navora za 5-6 L /100km. Na enem od mojih je na števcu 425.000km ,avto je letnik 2004, če bi povedal kaj samo sem do sedaj menjal ,mi večina nebi verjela, zato prepuščam besedo-hvalo še drugim.

Se strinjam. Sam problem je, da se je ta motor vgrajeval do 2004 letnika. Vozim ga tudi jaz.

Link to comment
Share on other sites

Sodelavec ima enega Mercedesa. Dal takrat za njega toliko kot za 4 leta staro oktavijo. Razen tega, da ga zafrkavamo, da je "gasterbajter" je z avtom zelo zadovoljen. Zadnjič smo se pa zgražal, ko je nekje pisal, da bo mercedes vgrajeval Renaultove motorje. Sam sem trenutno na toyotinem dizlu 1,4. Baje tudi 2.0 ni slab, z 2.2 so pa imel eni kar težave. VW 1,9 je bi zelo hvaležen. Ima kdo izkušnje z Hyundai 1,6 ali pa z tanovim VW 1.6 dizlom?

Link to comment
Share on other sites

No kupili smo cliota storio.

Upam da bencinarja, v vsakem primeru pa želim srečno vožnjo.

Link to comment
Share on other sites

Sodelavec ima enega Mercedesa. Dal takrat za njega toliko kot za 4 leta staro oktavijo. Razen tega, da ga zafrkavamo, da je "gasterbajter" je z avtom zelo zadovoljen. Zadnjič smo se pa zgražal, ko je nekje pisal, da bo mercedes vgrajeval Renaultove motorje. Sam sem trenutno na toyotinem dizlu 1,4. Baje tudi 2.0 ni slab, z 2.2 so pa imel eni kar težave. VW 1,9 je bi zelo hvaležen. Ima kdo izkušnje z Hyundai 1,6 ali pa z tanovim VW 1.6 dizlom?

1.6 VW so menda porihtal.. Drgač pa je prešvoh motor za AC, poraba pa je takšna kot na 1.9 tdi.

Link to comment
Share on other sites

Da bencinarja.. hvala! 5 let star prevozenih 56,000 km. Nek starejsi gospod ga je imel. Rekel je da je kmet in se v zimi sploh ni vozil z njim. Po dveh tednih smo koncno nasli pravi avto.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Pozdravljeni

 

Diesel je slaba izbira, dražja so popravila ( vzdrževanje ), cestnina...................... za povrhu je še nabavna cena večja. Bencin z dodatkom plina, je slabša izbira kot diesel. Vse kar ljudje mislijo da so prihranili z gorivom, so nekaj več zmetali v servise, pa je na kraju rezultat -0. Trenutno se izplača nabaviti vozilo z bencinskim motorjem, ga redno vzdrževati in je tu zmaga. Avto je pa v vsakem pogledu strošek. Nikakor pa ni za pričakovati, da bi 3.0 bencinski motor potrošil 5 L bencina - kljub vgrajenih 3 plinskih napravah - to je ironija.

Že davno so vedeli, da: je plin za kuhanje, nafta za gretje ................... bencin pa za vožnjo

Pa da ne bo pomote, pri hiši sta oba, diesel in bencin....................

 

Lep pozdrav

Link to comment
Share on other sites

bi odgovoril na to samo zihr bo mel thumper boljši odgovor :D

 

 

 

ps: meni se plin splača, za druge pa ne vem.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!