Fantocci Objavljeno November 22, 2013 Opozori Objavljeno November 22, 2013 (popravljeno) Lahko potrdim za Cliota 1.5dCi 70KM, da so problemi z injektorji. Sestra je kupila novega, vozi se relacijsko po 240km/dan AC pa je imela že na 85.000 težave z njimi - servis za 1200 EUR. Kar je prihranila na gorivu (poraba pa je res ugodna okoli 4,5l/100) je zdajala za servise. Je pa bolj poskočen od bencinarja. Ima pa sodelavec Megana 1.5dCi z 105KM (torej 30 več) pa nobenih problemov... Mogoče ima 105KM mašina kvalitetnejše elemente (injektorje, pumpa, turbina.. )? Ima kdo ta podatek? Popravljeno November 22, 2013. Popravil Fantocci
Fantocci Objavljeno November 22, 2013 Opozori Objavljeno November 22, 2013 No, da odgovorim sam sebi: sem klical na Renault servis in jih pobaral, kako je z 1.5dCI mašinami. Potrdili so, da so motorji z manj KM bolj kritični in imajo z njimi več težav, ker so določeni deli v njih manj kvalitetni (Delphi vs.Siemens). Torej, če že 1.5dCI, naj bo močnejša in ne osnovna verzija.
gsxes Objavljeno November 22, 2013 Opozori Objavljeno November 22, 2013 zakaj so francozi zgradili Eifflov stolp?............................... kdo to zna odgovorit mu je že itaq vse jasno....
smasher Objavljeno November 22, 2013 Opozori Objavljeno November 22, 2013 zakaj so francozi zgradili Eifflov stolp?............................... kdo to zna odgovorit mu je že itaq vse jasno.... ker so se hotli bahat ko so priredili svetovni sejem, a ma to kej veze z avti?
gsxes Objavljeno November 22, 2013 Opozori Objavljeno November 22, 2013 ker so se hotli bahat ko so priredili svetovni sejem, a ma to kej veze z avti? hehe NE, rabil so zato tako visok stolp da so lahko gledal nemce kako se avti delajo trebor, thumper in Gregc 3
smasher Objavljeno November 22, 2013 Opozori Objavljeno November 22, 2013 Kire nemce ? BMWja ni blo, audija ni blo, za VW in porš so itak Tatro okradli (tako da mi ni janso kaj tolko hvalijo obliko poršejeu če so so to obliko zmisnli v tovarni TATRA) , tako da Nemci so soh in sploh samo tam kjer je velik upliv nemcev. Tako da jst nemcev ne proznavam kot neki hudega v svetovni zgodovini vozil. Edino kr znajo je zelo dobro narest dele skozi zogovino so pa večino inovaciji nardili drugi. Se opravičujem za OT, je pa renault nardu prvi avto na prednji pogon (če se ne motim)
gsxes Objavljeno November 22, 2013 Opozori Objavljeno November 22, 2013 nobeno delo ne podcenjujem, sam rezultati so pa druga scena. kdo komu kaj "ukrade", kdo za koga dela.... važen je da zadevo izpeljejo in da se dejansko nek rezultat vidi. še sam zadnji komentar pa se odmikam, ker ni tu prostor za gostilniške debate. rusi američani in ostali so zmagal nad nemci, pa so "pokrali" ves material tehnologijo, in še preden so postavili pri sebi "nakradeno" tehnologijo , so imeli nemci doma že tehnologijo, za katero so samo gledali in se čudili.
bugy2004 Objavljeno November 22, 2013 Opozori Objavljeno November 22, 2013 Se opravičujem za OT, je pa renault nardu prvi avto na prednji pogon (če se ne motim) Citroen je bil prvi avto z prednjimpogonom.
thumper Objavljeno November 24, 2013 Opozori Objavljeno November 24, 2013 (popravljeno) Pozdravljeni Diesel je slaba izbira, dražja so popravila ( vzdrževanje ), cestnina...................... za povrhu je še nabavna cena večja. Bencin z dodatkom plina, je slabša izbira kot diesel. Vse kar ljudje mislijo da so prihranili z gorivom, so nekaj več zmetali v servise, pa je na kraju rezultat -0. Trenutno se izplača nabaviti vozilo z bencinskim motorjem, ga redno vzdrževati in je tu zmaga. Avto je pa v vsakem pogledu strošek. Nikakor pa ni za pričakovati, da bi 3.0 bencinski motor potrošil 5 L bencina - kljub vgrajenih 3 plinskih napravah - to je ironija. Že davno so vedeli, da: je plin za kuhanje, nafta za gretje ................... bencin pa za vožnjo Pa da ne bo pomote, pri hiši sta oba, diesel in bencin.................... Lep pozdrav bom odgovoril v primerni temi ... kar se pa stolpa tiče so ga pa zgradili zato , da so videli čez vrh na odpadu ...avtomobilskem seveda... Popravljeno November 24, 2013. Popravil thumper
.... Objavljeno Avgust 11, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 11, 2018 Saj vidim, da je tema že izumrla, a vseeno. Imam megančka 2 generacije, tudi sam sem kolebal a imeti dizla ali bencinarja in sem rekel, raje malo večja poraba in avto, ki bo delal. Avto imam 5 let, prevoženih 135.000km (ko sem ga kupil je imel 45.000km), 1.4 bencinar. Tako da priporočam, če že francoza, potem bencinarja. Čeprav bi naj dizlaši od 2008 naprej imeli nissanove motorje in ni več problemov, se jaz ne bi mogel odločiti za nakup dizla.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se