Jump to content

Gilera CX 125


Aleron

Recommended Posts

Na tem forumu nisem nasel nobene teme na ta motor, nihce ga ni niti omenil se (razen mene v enem izmed prejsnjih postov:) ). Res pa je, da jih sedaj kar ni in ni vec za dobiti. Moja je bila letnik 1993. Bil je to res zakon motorcek (vsaj meni). Obcutek na njem nedvomno boljsi od vseh drugih 125ccm motorjev, ki sem jih vozil (med njimi tudi nsr, nad katerim sem bil kar malo razocaran).

Specialiteta gilere CX so bili obrati nad 8.000 (oz. nad 7.800, ce smo natancni). Takrat je motor v trenutku zacel noro vlect (se sedaj ne vem, kako tocno je bilo s tem, a je bila notri turbina al kaj za vraga, efekt je bil prav tak). Takrat je masina res podivjala in pokazala tistih 29Km, kar je bilo za 128kg tezek motor kar spodobno. Zadosti, da pospesi od 0-100km/h v 6,9s.

pa se nekaj slikic:

cx2.jpg

cxg.jpg

cx2.jpg

tak je pogled na dashboard...

gi11.jpg

Link to comment
Share on other sites

hm to je nekdo predelal cx ja. Vendar pa na tem predelanem motorju ni vec veliko stvari od cx-a :) Vilice niso od cx-a , rezervoar goriva tudi ne, izpuh tudi ne. Se sedez se mi zdi nekam sumljiv. Masina, zadnje kolo in okvir pa zgleda, da je res od cx-a.

Ce mene vprasas, grdooooooo :lol:

Link to comment
Share on other sites

no ja,a za original boš pa rekel da je lepa...? :lol:

ne vem kako je to možno,ampak meni tud slučajno ni všeč,predelava je pa kr solidna za 125.a je bila na motobumu?

Link to comment
Share on other sites

no ja,a za original boš pa rekel da je lepa...? :lol:

ne vem kako je to možno,ampak meni tud slučajno ni všeč,predelava je pa kr solidna za 125.a je bila na motobumu?

vsake oči imajo svojega malarja. Men je to eden lepših, če ne celo najlepši 125ccm motor. Edina stvar, ki me je vizuelno motila pri njem, je single suspension sistem (torej vilice pritrjene na kolo le na eni strani) Tisto pa ubija :)

Link to comment
Share on other sites

Aleron, ka je pa NSR-ki manjkal ko si jo pelal? Ka si pelal 11kW al več?

uh, od tega je ze skoraj 6 let. Nsr ni bla 11kw, ampak kar navadna, ker takrat se tudi ni bilo tistega zakona, pa se imel jo je en, ki se je tko al tko brez izpita okol vozu, tko da brez skrbi da ni bla 11kw :)

Ne vem, ampak ni me prepricala, boljse sem se pocutil na gileri. Nsr ni nikamor potegnila (ni blo tistega obcutka kot pri Gileri nad 8.000, ko je se je kar naenkrat zacela dret in vlect ko nora), sploh sem imel filing, da se tista Nsr ni bila pripravljena prevec vrtet. Pa prestavljanje je bilo lepse pri Gileri, pac celoten vtis, tudi vizuelno (barve nsr v tistih letih so prav ubijale:) ). To je bila moja izkusnja z nsr, ne vem, morda je bila pa tista pac zjahana, ceprav km je imela po stevcu manj kot moja gilera :) S tem, da na mojem so bli km menda prevrteni pri prejsnjem lastniku :x :x

Link to comment
Share on other sites

meni osebno ta motorček ni všeč, jest sem v svojih 125 časih imel mito in sem bil ful zadovoljen z njim, in mi je od brenclnov ta najbolj všeč...

Tisto kar povzroči da se motorčku strga je pa en APTS sistem (al neki podobnga) to je en ventil, če se ne motim - moja Gilera RC ga je imela...

Link to comment
Share on other sites

ja saj ta motor nekaterim precej ni bil všeč, nekaterim pa ful. Mel je neko samosvojo obliko.

O tem sistemu nad 7800 pa je pisalo v neki nemški reviji tole: "Das elektronische Power Valva arbeiter praeziser, gibt bei 7800/min blitz-schnell den Auslass frei und sorgt fur guten Abzug"

Pa se link na ta test:

http://www.gilera.cz/wz/CX%20125/cznem/cznem.htm

So morda ta sistem vgrajevali še v katere motorje, al je to imela samo Gillera? Ker to je res tisti pravi filing. Me kar malo skrbi da bom razocaran,ko se bom na kaj močnejšega usedel, pa vendar ne bo takega filinga.

Link to comment
Share on other sites

Razočaran :?: :?:

ja človek kje pa ti živiš :?:

ko boš probal pravi motor boš vidu da ni primerjave :roll: :wink:

Link to comment
Share on other sites

Razočaran :?: :?:

ja človek kje pa ti živiš :?:

ko boš probal pravi motor boš vidu da ni primerjave :roll: :wink:

:lol: jest tut tko upam. Ja saj je logično, da ni primerjave, saj že številke vse povejo. To mi je jasno. Ampak govorim o tistem turbo efektu, tisto pa vsekakor ni od muh :)

Link to comment
Share on other sites

nihce ga ni niti omenil se

Tuki si se pa zmotu, ene dve besedi sm pa ze napisu o njej samo k sm slikco prlimu so se vsi začel zgrazat in je potonila v pozabo.

Link to comment
Share on other sites

nihce ga ni niti omenil se

Tuki si se pa zmotu, ene dve besedi sm pa ze napisu o njej samo k sm slikco prlimu so se vsi začel zgrazat in je potonila v pozabo.

potem pa sem v search-u stvari narobe vtisal :) pardon :)

a pa si ti ta motor imel, al si samo pisal o njem?

Link to comment
Share on other sites

Ne, jst mam NSR, samo nekje je bila beseda o 125-kah pa sm še to prštulu zravn k je precej nenavadna.

Link to comment
Share on other sites

Streetfighter iz 125-ke!!!!! :twisted: ZAKON :twisted: koncn se je edn spomnu!!! Aja pa kva ce ni nec podobna nsr-k sej je STREETFIGHTER!!!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

spredej ima za moj okus predolg 'gobec',pa feltne zgledajo k bi imel ratkape od avta gor.če smo pri 125 cestakih,pol sem za cagivo mito.

Link to comment
Share on other sites

spredej ima za moj okus predolg 'gobec',pa feltne zgledajo k bi imel ratkape od avta gor.če smo pri 125 cestakih,pol sem za cagivo mito.

hja, mono suspension sistem pa tud men ni vsec.

Link to comment
Share on other sites

sicer pa,kako se pa to sploh obnaša?najbrž se čuti pri zaviranju,mogoče menjavanju smeri...?ker take rešitve vpetja in vzmetenja prvega kolesa (razen pri skuterjih) niso prav pogoste

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

mene pa zanima kere gume bi ble najprimernejše na mojem motorju gileri CX 125!

kolk bi sploh stale?? (cena)

Link to comment
Share on other sites

mene pa zanima kere gume bi ble najprimernejše na mojem motorju gileri CX 125!

kolk bi sploh stale?? (cena)

1. poglej katere dimenzije maš zdej gor

2. pojdi na e-stran od katerega od SI uvoznikov željene znamke in poglej če te dimenzije sploh imajo in koliko je cena. (simpl ko pasulj brez fižola)

npr. Metzeler in Pirelli

Edited by SiM
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

js mam ta motor letnik 1993 ( :( ) ,

zdej delam izpit do 125ccm!

imev sm tut apn in avtomatica :lol1:

no ka mislite a bo zdej, ko bm ga začel vozit

mi delav "težave", pač kr je zelo težek (mam 65 kg)..

a mislite da se bm 1. tedn ubiv? :o

al da sploh nebm mev težav..

hvala, LP

post-4-1082576794.jpg

Edited by m!cho
Link to comment
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.



×
×
  • Create New...

Important Information

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!