Skoči na vsebino

Gilera CX 125


Priporočene objave

Objavljeno

Use skupi ni nevem kaj. SP02 bi kr reku najbolš pa še to je use staro. CX pa nebi sploh umenju. Žre baje tok da glava peče.

Objavljeno
Kul vazn da ma zadi disk. Grd je k k****, ampak jst bi ga kupu da bi naked bike naredu. Aja, ker motor je pa bols CX125, SP01, SP02, SP Crono?

Če te zvok dvotaktnika ne bo motil, zna to bit zelo dobra ideja... :OK:

Objavljeno

ima kdo kaj takega za prodat ? obstajajo ljudje kerim je vazn sam da vsaj leti :OK:

Objavljeno
ima kdo kaj takega za prodat ?  obstajajo ljudje kerim je vazn sam da vsaj leti  :OK:

kupi si odprtega mitota pa boš imel še pa izgled k je bolši kot to čudo neko tu!

Objavljeno
kupi si odprtega mitota pa boš imel še pa izgled k je bolši kot to čudo neko tu!

Kaj pa če je to najhitrejša 125ka kar jih je? :naughty:

Sm slišu da dol poč vse RSke, mitote in podobne... :naughty:

:grrr

Objavljeno (popravljeno)

Men se ta motor se kr kul zdi, sam sprednjo luc bi zamenu k ful poudar starost motorja.

Sam ni mi jasn, motor je kr star (ene 12 let) pa folk se zmer hoce zanga okol 170k :( pa itak jih je vecina ful pregonjenih. A je to res da pije okol 15l na 100km? (k pol se ga ne splaca)

Popravljeno . Popravil Hrenowsky
Objavljeno

Koliko pije ne vem, samo vem pa da so se eni lastniki strašansko pritoževali nad dometom enega tanka... :hmm:

PS: 600 ne pije 15 l :doze:

Objavljeno

Sm slišu da dol poč vse RSke, mitote in podobne...  :naughty:

:grrr

:lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

...zakaj jih pa te ne delajo vec? :devil:

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Všeč mi je da se je nekdo spomnil to temo odpret; S cx-ko sem naredil približno 5 tisoč km v enem letu. Kupil sem zaribano in zamenjal bat z obročki, sestavil skupaj se odpeljal iz garaže, zavil na cesto in tam se je moje potovanje končalo. :wacko:

Zrinil sem jo v garažo, spet razdrl mašino in ugotovil, da mi je zmlelo ojnični ležaj;

Da skrajšam; skratka usposobil sem mašino in od takrat je bil kar nekaj časa mir

( skoraj eno leto ).

Sicer mi motor nikoli ni bil všeč, je pa posebnež in zaradi tega sem ga tudi kupil. O voznih lastnostih samo pozitivno, zavore na nivoju, handling OK, pospeški - hudi ( 8000 - 13000 rpm se mi je sam smejal ). Poraba je nenormalna, 15 litrov mi ravno ni cukala, dost manj pa tud ne. :devil:

Tej motorji so se delal samo 93. leta in največ jih je baje šlo v Švico, sicer pa je bla prodaja porazna ( mogoče videz? ), ampak meni je to še vedno zanimiv motor, ker se razlikuje od ostalih 125 ccm, ki so si zelo podobni ( npr. japonci ). :love1:

PS: če rabi kdo kakšne dele za ta motor imam precej kosov ( tudi okvir s papirji ), pravzaprav skoraj celo, brez mašine in nekaj kosov plastike. če koga zanima naj mi pošlje ZS

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Ima kdo mogoce kak workshop manual za ta motor ? Rabil bi kako se poveze elektrika..

Hvala...

Objavljeno

kolk to pol dejansko stegne če poči dol vse navite 125-ke? :blink:

Objavljeno

Cx...brat jo je kupil, pred 10 leti od bratranca.

Motor je bil za letnik 1993, mislim da so bile narejene samo tistega leta...,tehnično nanjnaprednjejši v svojem razredu, enojne roke, ekscentrično nastavljanje napetosti verige...ventil (ta je povzročil tisto pri 8000rpm), ampak oklep-kakovost plastike pa je pokvarila celoten vtis na meni...

  • 15 let pozneje...
Objavljeno

Pred mnogimi leti, sem imel tako Gilero CX, seveda sem jo prodal naprej in presedlal na večje motorje.
Kot zgleda jih je bilo tudi v SLO ene par, vsaj po tej temi sodeč.
To je bil res zanimiv motorček. 

Me prav zanima, če kdo ve za kakšno pri nas.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

V garaži mi stoji in čaka, da si vzamem čas jo spravit v vozno stanje :)

Objavljeno

O to je pa fajn slišat, da je preživela.

Moja je šla od mene nekam na idrijski al cerkljanski konec.

Za hec foto od foto, par mesecev ji je delala družbo Aprilia Pegaso 125, katere mašina je bila celo še bolj divja.

cx.jpg

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!