Cury Objavljeno Julij 10, 2017 Opozori Objavljeno Julij 10, 2017 Se strinjam, čeprav mi je res čudno, da se je treba uležat na motor da ga lahko pelješ prek 160kmh čez ovinke... Še pri nobenem motorju se mi ni to dogajalo..
Nightmare Objavljeno Julij 17, 2017 Opozori Objavljeno Julij 17, 2017 Zadnjič sem prišel na zelo zanimivo informacijo, da je možakarju začel motor "woblalt" po tem ko je napel verigi. Veriga je bila prenapeta in ko jo je popustil se je zadeva umirila. Mogoče vredno poizkusiti. Lp, Samo
jskrablin Objavljeno Julij 17, 2017 Opozori Objavljeno Julij 17, 2017 Ob 6/15/2017 ob 20:10, Cury pravi: Če zadaj sedi punca pa nima motor nobenih težav in se pelje odlično, če pa se vozim sam pa se ga nikakor ne da peljati. Vzmetenje na tovarniške nastavitve, pol pa od tam najprej posedanje (sag) pravilno nastavit. Mogoče bo treba menjati vzmeti za mehkejše/trše, če se posedanja ne bo dalo nastaviti s trenutnimi. Kar si napisal... bi skor 100% upal trdit da je vzmetenje krivo. Drugače info da je v dvoje OK, solo pa ne nekak nima smisla. KilleRBee 1
Roki 22 Objavljeno Avgust 12, 2017 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2017 samo gume so krive sem imel isti problem z mitasovimi je blo grozno.sem menjal puše v vilicah vse ležaje( kolesne v nihajki, križi pol pa sem dal pireli rosso2 ) in kot bi bil drugi motor brez zibanja 200+ po ovinkih ktm 950 sm
KilleRBee Objavljeno Oktober 4, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 4, 2017 3200km, 5 dni je moj razen enkat čisto praznega tanka (točno spodnja fotografija), zdržal brez problema ta črnemu pa je v grčiji crknila pumpa goriva - rihtal bom obe menjal elektroniko Dr.Bean mod. lp, Č. DAMI34 in Nightmare 2
Cury Objavljeno Julij 26, 2018 Opozori Objavljeno Julij 26, 2018 Da spet eno ugotovitev napišem pri mojem motorju 990smr..Skratka kot sem že pisal lani imam težavo z wooblanjem motocikla pri višjih brzinah, sploh v ovinkih se najbolj pokaže kako ga začne premetavati. Predkratkim sem naročil gumice za pod balanco ( bushingi) katere so bile izrabljene in sem malo ciljal, da se motor zaradi tega tako obnaša, saj sem naredil že praktično vse( ravnanje feltne, mejava feltne, nove gume, servis komplet amortizacije, različne nastavitve amortizacije, različni položaji na motorju, različen tlak v pnevmatikah, kupil tudi steering damper ki je na AC sicer ok ampak v ovinkih še vseeno čutiš kako želi balaco premetavati levo desno.) ( razen ležaj v križih-kateri pa je po besedah parih mehanikov OK in nima lufta, ni pa sicer še bil razdrt, da bi ga res fizično videl, drugače nima lufta oz. ga ni čutiti ). Vglavnem ko sem zmontiral nove gumice, sem opazil, da se balanca bolj giba naprej/nazaj in tudi gor/dol če jo primeš s strani ( beri ni fiksna kar je jasno, gumice so sedaj nove, in ima balanca posledično malo več ,,gibanja,, , takoj sem se spomnil na svoj prejšnji motor, ko sem mu dvignil balanco za 3cm in pustil spodaj pod distančnikom original podložke ali je bila neka gumica (nevem točno ) in je bil filing enak ( bolj mehka balanca ) in motor je wooblal pri +200kmh oziroma pri močnih pospeševanjih in nagibih...ko sem odstranil tisto gumico-podložki in dal distančnik direktno na tisto železo na križih brez podoložk pa je zadeva bil OK. Treslajev ni bilo bistveno več. Tako da sem sedaj dal delati aluminjaste bushinge ter bom pritrdil balanco brez gumic, saj sem po testni vožnji opazil da je zadeva bisteveeenoo slabša, tako da sem 99% da je to problem na mojem motorju, čeprav mi tudi Jamnik zatrjuje da ni to to.. Sporočim ko zadevo zmontiram in stestiram...
Cury Objavljeno Avgust 2, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2018 Vglavnem zmontiral alu bushinge, zadeva še kar woobla v dolgih ovinkih... Drug teden grem še na menjavo komplet ležajev v križih tko da srčno upam da je potem to to..ker že 2 sezono ugotavljam in menjavam stvari na motorju pa je še vedno vse enako kot prvi dan..no malo bolje :))
Cury Objavljeno Avgust 6, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2018 Čezvikend pomeril tudi SAG.. Spredaj 173mm ( ko je kolo v luftu )....148mm ko je kolo na tleh in motor v ravnem položaju....125mm ko sem jaz na motorju ( 105kg ) Zadaj 683mm(zadnje kolo v luftu )....665mm kolo na tleh in motor v ravnem položaju....627mm in z menoj na motorju.. Vse je nastavljeno na sport + še dodatno naštimano na trše...zadnji feder odtegnjen za dober centimeter tako kot je serijsko. Iz tukaj se mogoče vidi kot da je zadaj premehek ampak sedaj ko sem odtegnil feder ( da se motor bolj poseda ) se motor pelje lepše kot ko je bil feder bolj našponan...
DAMI34 Objavljeno Avgust 6, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 6, 2018 Pravkar, Cury pravi: Čezvikend pomeril tudi SAG.. Spredaj 173mm ( ko je kolo v luftu )....148mm ko je kolo na tleh in motor v ravnem položaju....125mm ko sem jaz na motorju ( 105kg ) Zadaj 683mm(zadnje kolo v luftu )....665mm kolo na tleh in motor v ravnem položaju....627mm in z menoj na motorju.. Vse je nastavljeno na sport + še dodatno naštimano na trše...zadnji feder odtegnjen za dober centimeter tako kot je serijsko. Iz tukaj se mogoče vidi kot da je zadaj premehek ampak sedaj ko sem odtegnil feder ( da se motor bolj poseda ) se motor pelje lepše kot ko je bil feder bolj našponan... vprašanje je a še vobla. (zibajoč prvi konec pri visoki brzini ali močnem pospeševanju) Za voblanje je velikokrat krivo neujemanje trdote spredaj zadaj. Po mojih iskušnjah. Načeloma pa je res, da v kolikor je motor mehkejši, daje občutek, da se lepše pelje, ampak manj precizno. Sicer pa vsakemu svoje, nekaterim bolj sede mehkejši (bolj zibajoč moped) drugim trši, da boli rit od vsake najmanjše grbine, v končni fazi niti z enim niti z drugim ni nič narobe.
sesir Objavljeno Avgust 8, 2018 Opozori Objavljeno Avgust 8, 2018 pred 11 urami, Cury pravi: Še vobla ja... Sicer sem ga le sprobal...vendar men se zdi zanimivost tega mopija,da nor voblar...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se