Skoči na vsebino

KTM 950 SM-R


Ktm Supermoto

Priporočene objave

Z Z8 sem vedno naredil okoli 6000km z R01 pa skoraj 9000 oboje so počasi izgubljale na oprijemu z obrabo kasneje pa R01 in R01 so nekje pri 4500 zgubile tisti res dober oprijem.

 

Verjameš ali ne moja izkušnja z 990 je bila taka, da je motor precej več poskakoval trokiral v spodnjih obratih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

R01 pri cca 4000kmIMG_1161.thumb.JPG.de29014206f50abb0d2c55be553dbd96.JPG

 

Z8 pri malo manj kot 6000kmIMG_1162.thumb.JPG.7496d1699ca208f57e4ceb0fdc884aa2.JPG

Skoraj enaka motorja in stil vožnje..

Popravljeno . Popravil KilleRBee
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 5 minutami, KilleRBee pravi:

 

Verjameš ali ne moja izkušnja z 990 je bila taka, da je motor precej več poskakoval trokiral v spodnjih obratih.

@DAMI34 v tem si zadnjič mislil,da uživajo tisti,ki iz gume iztrosijo zadnje atome?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 41 minutami, KilleRBee pravi:

Z Z8 sem vedno naredil okoli 6000km z R01 pa skoraj 9000 oboje so počasi izgubljale na oprijemu z obrabo kasneje pa R01 in R01 so nekje pri 4500 zgubile tisti res dober oprijem.

 

Verjameš ali ne moja izkušnja z 990 je bila taka, da je motor precej več poskakoval trokiral v spodnjih obratih.

mam še en komplet mitas...pol bom pa vsaj za zadaj šel na bolj touring (dvokomponentno) gumo, ker mi zaradi več vožnje v dvoje ploščata ratuje...

kar se cukanja pod 3500rpm tiče, bom spomladi dal 16 zobnik spredaj, po izkušnjah mnogih bi to naj nekaj pomagalo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 hours ago, KilleRBee said:

 

@Dark sedež moram tudi jaz urediti mogoče veš koliko te je prišel gel, ter kje si ga uredil, vgradil? Razišljam celo, da bi ga oblekel v črno tista oranžna je že malce zbledela. 

Za polnitev sedeža z gelom sem se dogovoril z mehanikom KTM v Mariboru Simonom Neratom. Če se prav spomnim, je bila cena 80 evrov. Razlika pa je resnično očitna...

Moti me tudi količina goriva oz. domet - mogoče bi se lotil in dodal tank od 990sm-a, če bi ga kje zvohal... Hkrati pa bi rešel tudi težavo s sedežom - SMT... cca 3l več kar bi pomenilo - dodatnih 50km kar bi pomenilo iz 180-190km do lučke na 230-240km do lučke + udobnejši sedež (pussy i know)...

Sam sem se na manjši rezervoar za gorivo navadil in mi je vizuelno zelo všeč...

 

 

5 hours ago, siks said:

 

kar se cukanja pod 3500rpm tiče, bom spomladi dal 16 zobnik spredaj, po izkušnjah mnogih bi to naj nekaj pomagalo...

Zanesljivo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Da, mal sva se makedamila po Ljubljanskem - sam moraš paziti ker je na Ljubljanskem vrhu radar v vse smeri! :P:D

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče kdo ve kje bi dobil cevko za pogled količine olja razen original - preden se lotim raziskave...

( Na navadnem - ta črnem je počila.. )

DSCF5952.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni! 

Da malo ozivim temo! Od lanskega leta sem ponosni lastnik omenjenega motorja! :D

Se slikca njegovega najlepsega dela ;) 

IMG_0837.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rad bi vprasal za nasvet, ali ste vi kateri ste menjevali izpuhe pri omenjenem motorju potem kaj dodatno nastavljali karburatorje, ter ali imate katalizator v izpuhih?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 13. 8. 2014 ob 10:22, aselak pravi:

Ce mas vse stock, potem imas nastavljeno tako;

Igla 2 pozicja od zgoraj dol,

Sravf za mesanico 2,1/4 ven

Sprednja glavna diza 155 zadnja 160

Dizi za prosti tek sta obe 42.

 

Podri in spucajvplinjace, ce imas gor sportne izpuhe ali filter daj iglo na 3 pozicijo od zgorej dol. ce ima tezave s prostim tekom ter probleme z ne dovolj poskocnim motorjem od 1/8 odprtega gasa, lahko poizkusis se z odvitjem vijaka za mesanico na 2,5 obrta. Je pa kar precej dela da to podres sam sem se kar igral z nastavitvami, na zacetku sem porabil 3 ure da sem dal gor in dol vse, nakoncu le se 40min...

Imaš odgovor na tvoje vprašanje par strani nazaj in napisano drži.

 

PS Rori se mi zelo dopadejo jaz imam še stare po obliki si takega kupil ali si jih sam dogradil?

Popravljeno . Popravil KilleRBee
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izpuhi se tej tudi meni zelo dopadejo, veliko bolj kot starejsti od akrapovica, pa tudi zvok je brutalen.

Ko sem kupil motor so bili na motorju izpuhi od wingsa, sedaj pa sem jaz nabavil akrapovica. Tako da so od wingsa sedaj naprodaj ce poznas koga ki bi mu prisli prav, samo pa niso homoligirani. 

Kaj pa katalizatorje imas v auspuhu? 

Jaz sem poleg akrapovica dobil zraven kar 3 katalizatorje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj motor ni zelene narave... brez katalizatorjev, brez SAS sistema, Športni zračni sistem, 16/42 zobniki dize nastavljene po zgornjem sistemu. Koliko si odštel za celotni sistem?

Popravljeno . Popravil KilleRBee
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uff prava raketa se bi potem lahko reklo! :) Iz kje pa si drugace? Ker si bi prav rad pogledal ta tvoj okolju ne prevec prijazen motor ;) 

Akrapovica sem dobil rabljenega za 500€. 

Glede na to, da sem se razmeroma nov lastnik omenjenega motorja, kaj mi svetujes, na kaj moram biti posebno pozoren pri motorju, kaj rado crkne? 

 

Evo se ena moja slikca :) 

IMG_0845.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem z okolice Ljubljane. Se dobimo ni problem, ko se še malce ogreje bi lahko šli en krog čez idrijo, bovec, vršič, kranjska......

 

Si to kupil komplet s cevmi?

 

Crkuje načeloma ne nekaj več problemov so imeli do 2007 oz 2006 letniki...

- vodna črpalka impeler
- Črpalka goriva (menjajo za Facet)
- potisni "ležaj" sklopke - redno ga čisti saj na njega meče vso odvečno mast s ketne...
- zadaj v kolesu gumice dobijo luft
- spredaj v križu ležaji dobijo luft
- zadnja zavora nekaterim rada zavre 
- cevke za pregled olja počijo
- jaz vsaki drug servis vzamem komplet vseh oljnih filtrov
- redno zrači prednje vilice 

 

to je to na hitro... Drugače pa precej hvaležen motor samo ne smeš ga zanemarjat ampak skos po malo božat... Je pa še vedno "konkurenčen" čeprav več kot 230 ne doseže so pa spodnje cifre zanimive...

0–100/ 150/200 km/h: 3,7/6,5/11,9 s

 

Sicer nima toliko veze z 950sm ampak ali ste vedeli, da je 1190 adventure 0-100 na 25 mestu po času potreboval naj bi samo 2.8s... kar je hitrejše od recimo Ducati 1199 Panigale S...

 

Popravljeno . Popravil KilleRBee
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Super, jaz sem goriske, tako da se bi lahko kdaj na ridah dobili ;) 

Kupil sem samo lonce z Y - cevjo. 

To 230 koncna govoris z 17 zobnikom, koliko jo imas sedaj z 16 zobnikom? 

Drugace pa hvala za nasvete na kaj moram biti pozoren. Kako se pa kaj pozna to ker imas blokiran sas sistem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To govorim s 16 zobnikom na števcu v realnosti je to pomoje cca 210 ??

SAS sem že pisal da drugega kot da manj bruha ogenj z rora niti nisem opazil.

 

Največ se je poznalo: Zobnik, izpuh, filter...

Popravljeno . Popravil KilleRBee
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 27. 3. 2017 ob 8:13, KilleRBee pravi:

Mogoče kdo ve kje bi dobil cevko za pogled količine olja razen original - preden se lotim raziskave...

( Na navadnem - ta črnem je počila.. )

DSCF5952.jpg

Tole smo kar original naročili ker se mi ni kompliciralo za 15€ je pa že drugič updejtana verzija. 
Kataloška št.:61038084100

Popravljeno . Popravil KilleRBee
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj ce gre malo cez 200 km/h je dovolj. Jaz tudi razmisljam da bi uzel 16 sprednji zobnik, ker bom v kratkem moral menjati celten verizni set. Koliko si pa odstel za celoten set verige, pa celoten set oljnih filtorv?

Filtra zraka pa nimam namena menjavat, ker je ravno nov noter :) 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Huh ne vem sem ga že dobil s DID kompletom menjal sem samo prednji zobnik za original 16T mislim, da je bil okoli 30€ zobnik drugače pa tudi mene čaka menjava seta... Verjetno bom kupil originalne zobnike Powerparts ter DID črno ketno koliko me bo prišlo niti še nisem računal...  

Celoten set filtrov = +/- 28€

https://ktmtwins.com/products/ktm-950-990-lc8-seal-and-oil-filter-kit

Popravljeno . Popravil KilleRBee
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko kilometrov pa imas na ktm-u? 

Sem glih malo prej klical v trgovino z motodeli, kjer sm prejsni teden narocil olje, baterijo, pa oljni filter, pa sem vprasal ali se bi dalo dobit tudi ta set od filtorv od olja, pa so mi odgovorili da oni tega nimajo, pa niti niso vedeli da to sploh obstaja. 

Kaj ta set ti narocas na tej spletni strani ali kje drugje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno imam 62tkm...

Filtre in originalne stvari naročam pri Selešu - ktm-oprema.si / olje, akumulator, masti, spreje kupujem pa v Eurotonu.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!