Popularna objava avtomoto Objavljeno Julij 1, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 1, 2014 (popravljeno) Kazahstan Uzbekistan Uzbekistan Tajikistan Tajikistan Tajikistan Tajikistan Tajikistan Tajikistan Tajikistan Tajikistan Tajikistan Tajikistan Tajikistan Kazahstan Rusija (se nadaljuje . . ) Popravljeno Julij 1, 2014. Popravil avtomoto gsxf750, MiNa, Keiko in 12 others 15
Popularna objava avtomoto Objavljeno Julij 2, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 2, 2014 Samarkand - Uzbekistan (vse slike) (se nadaljuje . . ) eltrinajst, aders, PURPLE in 14 others 17
Popularna objava avtomoto Objavljeno Julij 3, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 3, 2014 Anzob tunel - Tajikistan Anzob tunel - Tajikistan Anzob tunel - Tajikistan Anzob tunel - Tajikistan Dushanbe - Tajikistan Tajikistan Tajikistan Khaburabat prelaz - Tajikistan Khaburabat prelaz - Tajikistan Tankanje (Pamir HW) - Tajikistan Pamir HW - Tajikistan Pamir HW - Tajikistan Pamir HW - Tajikistan Tankanje (Pamir HW) - Tajikistan "Kozji rog" - Tajikistan Pamir HW - Tajikistan Pamir HW - Tajikistan (se nadaljuje . . ) Pips, hajoktejn, Keiko in 13 others 16
Popularna objava avtomoto Objavljeno Julij 4, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 4, 2014 Pamir HW - Tajikistan Pamir HW - Tajikistan Pamir HW - Tajikistan Pamir HW - Tajikistan Pamir HW - Tajikistan Pamir HW - Tajikistan Ak Baital prelaz 4655 m/m - Tajikistan Pamir HW - Tajikistan Pamir HW - Tajikistan "Kitajska ograja" - Tajikistan Pamir HW - Tajikistan Karakul jezero - Tajikistan Kyzylart prelaz - meja Tajikistan/Kirgizistan Kyzylart prelaz - meja Tajikistan/Kirgizistan (se nadaljuje . . ) Pips, pajkica, gsxf750 in 14 others 17
Popularna objava avtomoto Objavljeno Julij 5, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 5, 2014 Vse slike iz Kirgistana (Kirgizije). (se nadaljuje . . ) filipe, hajoktejn, Pips in 19 others 22
Leteči Objavljeno Julij 7, 2014 Opozori Objavljeno Julij 7, 2014 Lepoooooo a bo kakšen potopis.........? Pips 1
Pips Objavljeno Julij 7, 2014 Opozori Objavljeno Julij 7, 2014 Odličen potopis iz teh krajev pišeta in objavljata na BJBikers- Put na istok:Pamir,Mongolija,Sibir; Severian in Mimi Vinča in še traja. Lp
Popularna objava avtomoto Objavljeno Julij 7, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 7, 2014 Še malo Kazahstana ob vračanju . . . Kyzylorda Kyzylorda Baikonur Aral Aral Proti Zhalangash-u Nekoč ribiška barka pri Zhalangash-u Nekoč ribiška barka pri Zhalangash-u Spomin na Aralsko ribiško floto v Aralu. Nekoč pristanišče v Aralu. "Nekoč je bilo" veliko Aralsko morje (slika iz muzeja). "Vožnja" po Aralskem morju. Dolge ravnine so tudi za izkušene nevarne . . . . (se nadaljuje . . . ) p.s. Leteči - za potopis ne vem (lenobapress). Prej bi rekel za kakšno predavanje, a to enkrat oktobra. Seveda bo objavljeno v tej temi. :-)) hajoktejn, SuNa, DXR16 in 20 others 23
Popularna objava avtomoto Objavljeno Julij 8, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 8, 2014 Pa še nekaj zadnjih slik z jugo-zahodne Rusije, (Čečenija, Ingušija, Severna Osetija) Gruzije in Turčije. Beslan (šola - masaker pred 10. leti) Beslan (šola - masaker pred 10. leti) Beslan (šola - masaker pred 10. leti) Beslan (šola - masaker pred 10. leti) Gruzija - posledica zemeljskega plaza na prehodu Verkhny Lars - Kazbegi Gruzija - posledica zemeljskega plaza na prehodu Verkhny Lars - Kazbegi Gruzija - posledica zemeljskega plaza na prehodu Verkhny Lars - Kazbegi Gruzija - posledica zemeljskega plaza na prehodu Verkhny Lars - Kazbegi Gruzija Gruzija Gruzija Katedrala Svetitskhoveli v Mtčketi Katedrala Svetitskhoveli v Mtčketi Turška obala Večer ob turški obali (to je to . . . . ob priliki pa še kakšen stavek ali dva o turi) jakATV, nejcgs, AK84 in 18 others 21
Keiko Objavljeno Julij 11, 2014 Opozori Objavljeno Julij 11, 2014 Čudovito! Čakam še na podrobnejši opis / potopis
Popularna objava avtomoto Objavljeno Julij 14, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 14, 2014 OK. Tu je nekaj stavkov o moji poti po centralni Aziji: Pamir. Beseda ob kateri sem že nekaj let čutil nekaj posebnega. Ko sem videl še lepe fotografije pokrajine s tistega konca sveta seveda ne preseneča, da je kdaj »kakšna kaplja sline« končala na tipkovnici. Zato je nekega davnega dne padla odločitev. Grem, da v živo pogledat kako je v resnici v Pamirju. Sledilo je intenzivno zbiranje informacij. Pri zadnjih svežih informacijah mi je pomagal @rrrr, ki »sem ga lani poslal« na podobno pot. Sicer sta z »Julči« ubrala obratno smer kot sem si jo začrtal, a nič ne de. Informacije so bile koristne in uporabne (najmanj eno bi lahko popravil - na boljše). S pridobivanjem viz sem pričel že v marcu. Najprej Uzbekistansko za katero sem potreboval tudi povabilno pismo. Le-to in sam postopek prepustim Aleni pri STANtours. Konec marca odhitim na Dunaj po Uzbekistansko. Isti dan si na Dunaju uredim tudi Tajikistansko vizo in »Pamirsko dovoljenje«. V Zagrebu si uredim Kazahstansko vizo. Po pridobitvi Ruske vize v Ljubljani se odločim, da bom v Rusijo vstopil preko Belorusije, saj so razmere v Ukrajini postajale vse bolj nestabilne. Torej še ena viza več, ki je »požrla« malo živcev. S pomočjo kurirske službe UPS (Ester) mi ni potrebno iti v Budimpešto saj vse uredim po »pošti«. Tako, zadnja viza »prispe« v ponedeljek in v soboto lahko končno odpeljem »mojemu« Pamirju naproti. Za tokratno potovanje imam na voljo mesec dni časa. Zato je moj načrt »turističnih ogledov« zmanjšan le na nekatere znamenitosti. To so: v Rusiji-tranzit, Volgograd, spomenik »Domovina kliče« in šola v Beslanu. Na poti po Aziji pa: Hiva, Buhara (pogojno) in Samarkand v Uzbekistanu. Anzob tunel, Pamir HW s prelazom Ak Baital (4655 m/m - drugi najvišji na svetu) v Tajikistanu. V Kirgistanu nisem načrtoval postankov za oglede znanih lokacij. V Kazahstanu je bil planiran ogled Arala in ostankov ribiških ladij. Tudi nočitev v »hotelu z milijardo zvezdic« v stepi je bil na spisku želja. In ta želja se mi je celo dvakrat uresničila. Celotna pot je uspela. A brez »težav« seveda ni šlo. Popolnoma »sem se držal« pregovora:«Slab začetek, dober konec«. Ko sem odpeljal od doma mi je že po treh kilometrih ugasnil Garmin. (GPS z naloženimi OSM kartami, mi je izredno olajšal potovanje po Aziji - priporočam). Ponovno ga prižgem in "gospodična" v Garminu je zopet spregovorila. Z Garminom nekaj nadaljnih dni ni bilo več težav. Popoldne prvega dne – nekje na Češkem – zavoham bencin. Pogled proti nogam mi pokaže vzrok za ta vonj. Na levi strani bencinska cev na filtru ni več trdno spojena s filtrom in bencin rahlo teče po uplinjaču in moji nogi. Problem rešim z zamenjavo bencinske cevi brez uporabe filtra. Enak problem se pojavi čez tri dni na desni strani (2 mesecama pred potovanjem sem zamenjal obe bencinski cevi in filtra z namenom, da na potovanju nebi šlo kaj narobe ). Po nekaj dneh na poti naenkrat opazim, da mi na Garminu manjka en gumb. Zvečer rešim tudi ta problem s kosem gume in lepilnim trakom. Ker sem že ravno pri Garminu. Enkrat mi ga nikakor ni uspelo prižgati. Rešitev je bila v odstranitvi baterije za nekaj sekund in »oživel« je za ves ostali del potovanja. Vrnimo se še na motor, ki je pri svojih 25. "pomladih" in prevoženih dobrih 180k km zdržal pot brez večjih težav. Odpovedala je le kontrolka za dolgo luč in en dan ga je malo biksala tudi kontrolka za nevtralni položaj menjalnika. Verjetno samo slab stik zaradi številnih »stresenih« kilometrov. Zaradi pričakovanih stresenih kilometrov sem pri Amortizer d.o.o. (Marko) dal servisirati Ohlins amortizer, ki je bil, poleg prednjih vilic, verjetno najbolj obremenjeni del na motorju. Streseni kilometri na Pamir HW so pravtako povzročili, da je na desni strani počil nosilec kovčka. Le-tega smo z varjenjem uspešno popravili v Murgabu. In še ena motorska »težava«. Pri Aralu sem na poti do zarjavele ribiške ladje izgubil zadnji levi smernik. Na poti nazaj pa se mi je zlomil še desni. Ta me je na srečo vsaj »počakal« na žicah, ko sem pripeljal nazaj do hotela v Aralu (zavijanje v levo sem v nadaljevanju poti dodatno nakazoval z roko - kot v dobrih starih časih , desnega pa sem improvizirano pritrdil nazaj). Od "težav" na potovanju lahko še omenim izgubo podkape v Uzbekistanu in ledvičnega pasa po prehodu meje v Kirgistan. No, tudi zadrga na tank torbi je zadnji 10 dni potovanja "imela dovolj" neprestanega odpiranja in zapiranja in sem zato potreboval malo več časa za njeno dobro zaprtje (predel za fotoaparat). To je to, kar se tiče tehničnih težav na poti dolgi dobrih 16k kilometrov. Z mano ni bilo nekih težav, če odmislim malo »obrabljeno« zadnjo plat (pač posledica 10-11 ur »dnevnega dela« na sedežu), večerno utrujenost in žejo, ki me je spremljala v Kazahstanu in delno v Uzbekistanu (temperature od 37-40 st. Celzija). Toliko o težavah na poti. (nekaj nadaljnih stavkov sledi ob priliki . . ) Joker, Pips, PURPLE in 15 others 18
Whiskey Objavljeno Julij 15, 2014 Opozori Objavljeno Julij 15, 2014 @Avtomoto: v Indijskem Kashmirju imaš 4 prelaze preko 5.000 m/m: Khardung La 5.602 m/m (izmerjeno 5.359 m/m), Chang La 5.340 m/m, Tanglang La 5.328 m/m in Lachung La 5.019 m/m. Eden višji preko štirih jurčkov, Baracha La 4.830 m/m. avtomoto in nejcgs 2
avtomoto Objavljeno Julij 15, 2014 Opozori Objavljeno Julij 15, 2014 (popravljeno) Hvala @Whiskey za »razsvetljitev« znanja. Očitno sem malo "pomešal" prelaz Ak Baital na cesti M41 in M41 kot drugo najvišjo mednarodno cesto na svetu - površenpress :naughty: Je pa zanimivo, da nisem edini, ki širim "krivo vero" glede Ak Baitala: "Kara-kul is the highest lake in Tajikistan at 3960m. We cross the second highest pass in the world, Akbaital at 4655m, and en route stop at the first Russian fort dating back to 1873. Before the Russians came, this place was a caravanserai on the silk road. We have lunch in Kara-kul, then explore the village, and walk along the lake with views of peak Lenin. This is our last night in Tajikistan. Overnight in home stay" p.s. ob priliki napišem kakšen stavek o tem, kako sem "osvojil 2. najvišji" prelaz na svetu p.s.p.s. če bom kdaj hotel osvajati najvišje cestne prelaze se bom bolje pripravil - obljubim :grim Popravljeno Julij 15, 2014. Popravil avtomoto ataIBA, Pips in MiNa 3
MiNa Objavljeno Julij 15, 2014 Opozori Objavljeno Julij 15, 2014 Preden greš na dopust? Al´ si že vse pokuru. Za prevoženo pot pa tebi in vsem ki jo prevozijo globok :notworthy: . Sicer jih je pa kar nekaj "prvih in drugih" .
Popularna objava avtomoto Objavljeno Julij 16, 2014 Popularna objava Opozori Objavljeno Julij 16, 2014 Še nekaj "umazanih" besed s poti. V nadaljevanju pisanja o mojih dogodivščinah na poti po centralni Aziji mogoče ena zanimivost, za katero nisem vedel in me je presenetila. Sicer se tiče tranzita a vseeno. Pri prehodu iz Belorusije v Rusijo sem se skozi mejo peljal kot, da sem na »meji v Šentilju« ("odprta meja", nobenega ustavljanja in preverjanja dokumentov). Seveda je bilo na vseh ostalih mejnih prehodih v azijskih koncih precej drugače. Papirologija in včasih podroben pregled vsebine kovčkov je zahteval od cca. 20 min do 1,5 ure. Če odmislim (na dveh mejah) mlada »vojačka«, ki jima je uniforma napihnila ego do onemoglosti, so vsi drugi »mejni organi« bili korektni in nimam pripomb. Kot tujca so me pogosto »vzeli v delo« pred »domačini«. Kot je videno na nekaterih objavljenih slikah je bilo na poti po Aziji ogromno makadama. Prvič sem res pravo »prašnost« makadama okusil od Beyneu-a do UZ meje. Ker je veter pihal v napačno smer so me vsi nasproti vozeči avtomobili, predvsem pa tovornjaki, spremenili v »mlinarja«. Zato sem se pred KZ-UZ mejo raje malo »pretepel«, da sem »belo barvo« motoristične obleke vsaj za silo spremenil nazaj v originalno. Na vseh ostalih makadamskih cestah po Aziji sem imel v glavnem srečo, da je veter pihal v pravo smer oz. se ni tako močno prašilo. Glede »umazanosti« oblačila in motorja - takšne ali drugačne - še to. Polovico Belorusije (močno) in del Kirgistana me je pral dež. Nekaj malega še iz Vladikavkaza proti Mtčketi v Gruziji in malenkost v Turčiji. Glavnina potovanja je na mojo srečo minila v lepem vremenu. Mogoče še ta »umazana« prigoda. Pri izhodu iz tunela Anzob TJ sem bil ves objokan. Ne samo zato, ker sva z motorjem izgledala kot »dimnikarja«. V tunelu, ki je dolg 5 km, je polno lukenj v katerih stoji umazana sajasta voda, posledica tovornjakov in strojev, ki še vedno delajo v tunelu (tunel bi naj bil uradno zaključen v letu 2015). Smoga v tunelu je toliko, da je vidljivost v njem samo nekaj metrov. Zato sem raje vozil tesno za avtomobilom pred sabo. Ko se mi je enkrat oddalji za cca. 5m ga skoraj nisem več videl. Občasno se je kolona ustavila in ko sem dal noge s stopalke je čevelj pogosto končal tudi do 20 cm globoki črni sajasti brozgi. Po dobrem kilometrov vožnje v tunelu so me oči že močno pekle in začnejo mi teči solze. Podkapo sem potegnil čez nos za bolj »zdravo« dihanje. Anzob tunel ne imenujejo zaman »tunel smrti«. Na YouTube je ogromno posnetkov, a le malo tistih z res »hudimi« posnetki nevarne notranjosti. Verjemite, zaj***no ga je prevozit ! Želel sem ga prevozit, prevozil sem ga, a ne želim ga več prevozit ! Enkrat je bilo čisto dovolj. Ali pa sem imel »le srečo«, da sem ga prevozil v njegovem najhujšem stanju ?! Nekaj težav z vožnjo sem imel tudi na vožnji preko peščenih nanosov na cestah (predvsem Pamir HW) in na 2-3 prečkanjih hudourniških rek. Na enem od prečenj rek sem celo obstal na gramoznem nanosu sredi reke. V trenutku je pritekla čez reko deklica, ki mi je hotela pomagati iz reke. Takoj mi je predlagala naj snamem kovčke in z njenim potiskanjem poizkusim izvleči motor. Seveda sem bil trmast in sem se sam z nekajkratnimi poizkusi speljevanja le uspel izvleči in pripeljati motor na obalo. V zahvalo za ponujeno pomoč sem ji dal »svojo« nalepko. Sijaj v njenih očeh mi je dal vedeti, da je bila »nagrade« neizmerno vesela in zadovoljna. Nasploh so bili otroci na celotni poti izredno prisrčni. Takoj, ko so slišali motor so pritekli ob cesto in mi mahali ali pa mi celo nastavljati roke v pozdrav »give me 5«. Posebnost so bile nekatere punce, ki so imele »Fredi« obrvi. :fredy: Ne smem pozabiti še na številne pse, ki so me bili prav tako »neizmerno veseli«, saj so skoraj vsi tekali za mano. Nekateri so le za las ušli, da jih niso povozili nasproti vozeči avtomobili saj so pritekli na cesto ne glede na promet. Na srečo, kolikor sem lahko videl v ogledalih, se je za njih vse srečno končalo. Na poti sem srečal precej kolesarjev. Le-ti so pravi »junaki«, saj se borijo s kilometri in slabimi cestami. Pogosto pa še z vetrom v prsi. Na Pamir HW sem od enega od njih (Anglež) izvedel, da je videl pred dnevi 2 slovenska motorista. Ker ljudje radi zamenjujejo Slovaško in Slovenijo temu nisem dajal posebnega pomena. Za @bostjany-a in @long-a sem vedel, da sta še nekje v Iranu oz. Pakistanu zato sem na kolesarjevo novico pozabil. A glej ga zlomka. Pri tankanju v Zhosaly-ju KZ mi na črpalki zopet povejo, da sta prejšnji dan tukaj tankala dva Slovenca na motorjih. OK si mislim, spet zamenjava Slovaki, Slovenci oz. kaj podobnega . A novica o Slovencih se še isti dan v bližini Baikonurja ponovi. Tokrat mi dva Čeha, ki sta šla proti Mongoliji povesta, da sta prejšnji dan v Aralu videla AfricoTwin s SLO registracijo (ne SK ampak res SLO). Žal zvečer in naslednja dva dni kolikor sem se mudil v Aralu ne duha, ne sluha o Slovencu. Žal. Tako ostane število motoristov, ki sem jih srečal na potovanju pri številu 6 (Švicar + Norvežan, Anglež + Belgijec na Pamir HW in dva Čeha pri Baikonurju). No, pozabil sem še na tri Nemce, s katerimi sem se srečal v Turčiji in so se vračali z Gruzijske ture. Na Pamir HW sem srečal še belgijski par, ki se jima je pokvari terenec na katerem sta imela vgrajeno bivalno enoto. Le-to sem že od daleč opazil na cesti, kjer sta jo odmontirala, avto pa poslala lokalnemu mojstru v popravilo pokvarjene sklopke. Toliko o srečanjih z drugimi popotniki na moji poti. (ob priliki še kakšna prigoda s poti) PURPLE, Mavti, SuNa in 13 others 16
Whiskey Objavljeno Julij 17, 2014 Opozori Objavljeno Julij 17, 2014 (popravljeno) p.s.p.s. če bom kdaj hotel osvajati najvišje cestne prelaze se bom bolje pripravil - obljubim :grim Jest bi moral že davno spisati potopis od tam. Bo pa drugo leto Ko si se fjakal še tam naokrog, sva z MiNa-o po spletu iskala kdo bi lahko to bil. Samo nikjer ne duha in ne sluha o kakem blogu, novici, ... -> Africa Twin. Popravljeno Julij 17, 2014. Popravil Whiskey
Gost Objavljeno Julij 17, 2014 Opozori Objavljeno Julij 17, 2014 Lepo prosim, če je lahko (ob priliki še kakšna prigoda s poti) čimprej :notworthy:
Gost Objavljeno Julij 17, 2014 Opozori Objavljeno Julij 17, 2014 Jest bi moral že davno spisati potopis od tam. Bo pa drugo leto Ko si se fjakal še tam naokrog, sva z MiNa-o po spletu iskala kdo bi lahko to bil. Samo nikjer ne duha in ne sluha o kakem blogu, novici, ... -> Africa Twin. Sem nekoč že spraševala v Ali si bil ti? Tole sem posnela 30.7.2011 v Kazbegiju v Gruziji, za kaj več kot fotko od daleč ni bilo časa, ker smo ravno šibali dalje. Mogoče isti Slovenci?
LK64 Objavljeno Julij 18, 2014 Opozori Objavljeno Julij 18, 2014 Jaz bi tudi prišel na kakšno potopisno predstavitev Se še dobro spomnim Adria - Pacifik Nekaj pa moram omeniti, namreč moti me, da pišeš Tajikistan. Zakaj ne lepo Tadžikistan, saj to ni neka angleška kolonija?
avtomoto Objavljeno Julij 18, 2014 Opozori Objavljeno Julij 18, 2014 @LK64, žal so se mi v "male možgane zapekle" avtomobilske registracije, ki sem jih dneve in dneve gledal: KZ - Kazahstan UZ - Uzbekistan TJ - Tajikistan - upsss Tadžikistan :naughty: (Kirgizistanci uporabljajo zastavo namesto kratice države v registrski tablici). Se bom potrudil, da bom sedaj naprej "Tadžikal" :yes: (ko me bo spet prijelo, da kaj napišem)
Tmoi Nriadn Objavljeno Julij 18, 2014 Opozori Objavljeno Julij 18, 2014 Zivjo, ko si vstopil v Kirgizijo katere zige si dobil v potni list? Iscem sveze info
PURPLE Objavljeno Julij 18, 2014 Opozori Objavljeno Julij 18, 2014 Sem nekoč že spraševala v Ali si bil ti? Tole sem posnela 30.7.2011 v Kazbegiju v Gruziji, za kaj več kot fotko od daleč ni bilo časa, ker smo ravno šibali dalje. Mogoče isti Slovenci? Voznik desnega motorja Transalpa je Alpinist iz Celja vendar motorja ne vozi več - prodal.
avtomoto Objavljeno Julij 18, 2014 Opozori Objavljeno Julij 18, 2014 @Tmoi Nriadn na spodnji sliki sta kirgistanska žiga. Vstopni žig (zgoraj desno). Izstopni žig (zgoraj levo). Če odmislim cca. 5 minutnega "verbalnega pametovanja" vojačeka pri izhodu iz Kirgistana - še dobro da ni v mojem nasmejanem obrazu razumel kako sem mu mamo . . . . . - so kirgizijski mejni organi bili med hitrejšimi kar se tiče prehoda meja.
Tmoi Nriadn Objavljeno Julij 18, 2014 Opozori Objavljeno Julij 18, 2014 Super, hvala! Septembra gremo na podobno pot, stem da vozilo pustimo (podarimo) v Biskeku in letimo nazaj, pa me je zanimalo, da ce se velja, da ne dobis nobenega ziga da si vstopil v drzavo z vozilom. (V nasprotnem primeru te ne spustijo na letalo)
avtomoto Objavljeno Julij 18, 2014 Opozori Objavljeno Julij 18, 2014 Upam, da te ne bom "prestrašil", a tako pri vstopu kot izstopu so "graničarji" hoteli videti tudi prometno dovoljenje. Verjetno, ker sem se pač pojavil z motorjem na meji. Če bi bil "peš" tega verjetno nebi zahtevali, saj v potnem listu nisem imel-dobil nikakršnega "motorskega" žiga. Srečno na poti p.s. upam, da boš poročal o potovanju, ko se vrneš(te)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se